Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Odstraněno na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo slíbeno ve stanovený termín, který prodejce nedodržel a nedal o tom kupujícímu vědět.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den, můžete nám prosím napsat na [email protected]. Rádi bychom situaci prověřili a nabídli Vám odškodnění! děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé vyřízení objednávky
    • rychlé odeslání

    Nakoupili jsme, protože se nám výrobky líbí

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den, můžeme se zeptat, co je důvodem náš obchod nedoporučit?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    katzastrofa!
    Zboží 5xl, podle katalogyu pro postavu 195-200cm a při mých 192 zamlada jsou mi rukábvy dopůl předloktí-to je dost problém!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • nic

    nelibí vas

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednal jsem si krátké cyklistické kalhoty s laclem, typ Paradiso. Nohavice jsou ale příliš krátké, což nesouhlasí s vyobrazením tohoto výrobku na www stránkách obchodu.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše upozornění, situaci prověříme.
    pěkný den
    LM

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velice mě překvapila kvalita zboží- cyklistické kraťasy za cca 1.500,- Kč měly absolutně nefunkční zip

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací podmínky - na velmi špatné úrovni

    Přehledné, ale ta doávka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • to co u všech int.obchodí "doma a v klidu si můžu nakoupit"
    • málo informací o pohybu objednávky....

    oblíbila jsem si tuto značku.
    vždycky byl nějaký problém.
    nevím..
    nefunguje, jak ostatní internetové obchody.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    můžete prosím upřesnit v čem byl "vždycky" problém?
    Co se týká pohybu objednávky - informujeme po přijetí, kdy bude zboží dodáno, v momentě odeslání zboží sms + email. V zákaznickém účtu navíc můžete vše sledovat.
    Jak byste si to představovala?

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost a ochota.
    • Neschopnost lidí pracujících ve skladu.

    Poté co jsem reklamoval zboží, protože mi bylo dodáno takové, jenž jsem neobjednal, mi byla nabídnuta kompenzace v podobě sportovních ponožek, které mi byly doručeny spolu s původně požadovaným oblečením. Bohužel v jiné velikosti než jaká byla dohodnuta, nemluvě o tom, že v nich byla díra.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Děkujeme za Váši reakci, bohužel se občas stane že výrobce vloží do obalu jiný výrobek. Takovou chybu je těžké zachytit. Ještě jednou se Vám jménem firmy Rogelli omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Největší výhoda pro mne byla, že druhý den jsem měla zboží k dispozici.
    • Měli jste v nábídce zboží, přesně podle mých představ.
    • Vzhledem k tomu, že jsem nakupovala poprvé a nákup se mi vydařil, nemám co bych negativního napsala.

    Nakoupila jsem zde, protože jste nabízeli zboží, které jsem sháněla.
    Moje zkušenost je velmi dobrá, zboží dorazilo hned druhý den v pořádku a bylo naprosto shodné s mojí představou.
    Ano, doporučila, byla jsem maximálně spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nedostatek zboží a tudíž dlouhé dodací lhůty

    Rozpačitost

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • nabíka i nesezonního zboží
    • pružnost vyřizování objednávky
    • nevím

    dobrá zkušenost, nákup v tomto obchodě bych doporučila

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • nemáte sortiment který nabízíte

    nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Mnou objednané cyklistické kratasy neodpovídají vyobrazení v katalogu nohvice mají být nad kolena ale jsou do půli stehen. zboží jsem vrátil byli mi odeslány jiné levnější že prý budou délkově v pořádku ale nejsou a zaplatil jsem zase poštovné a balné ikdyž byla chyba na starně obchodu ujištění prodavače že kratasy zkoušel a že jen já jsem zvyklý na jinou délku jsou směšné. JSEM NAŠTVANÝ , uvažuji o podání stížnosti na živnostenský ůřad pro klamání zakázníka.