Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nakupovala jsem zde poprve a jsem velice spokojená

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velmi vám děkuji za krásné hodnocení a přeji klidné svátky!
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo velice rychle dodáno. Udělala jsem v objednávce chybu, kterou jsme ihned po telefonu vyřídili. Jsem s jednáním, vyřízením i výrobkem naprosto spokojena.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, moc děkuji za hodnocení a přeji krásné sváteční dny!
    Petra

  • 20 %

    • - výběr zboží
    • - nízké ceny
    • - velmi dlouhá dodací doba (2 měsíce -po měsíci potvrzeno, že zboží dorazilo na sklad a do týdne odešlou, následoval další měsíc s nulovou komunikací)
    • - velmi špatná komunikace se zákazníkem
    • - velmi nekvalitní zboží (kdybych se nebála, že mi peníze zpět stejně nepřijdou, pošlu zpět)

    Obchod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, kdybyste vaši recenzi podepsala, možná bychom se i dozvěděli, kterému zákazníkovi se šaty nelíbí, poslali bychom si pro ně kurýra a peníze vrátili zpět. Bohužel, takto nemůžeme pomoci, i když bychom rádi. Zboží prodáváme kvalitní.
    Petra

  • 10 %

    • nic
    • Šaty jsem si objednala asi někdy v září, poslala jsem peníze ale jelikož ani po dvou týdnech šaty nepřišly, tak jsem objednávku zrušila. sice mi poslali email že objednávku stornuji ale peníze mi nevrátili.nejhorsi moje zkušenost s obchodem který je přes heureka.saty mě stáli kolem 2500 kč.tento obchod nedoporučuji ani omylem. jsou to zloději:-(

    rozhodně si od nich nic neobjednavejte!!!

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den paní Soňo, peníze již máte měsíc zpět na účtu. Doufám tedy,že naše nařčení ze zlodějen je jen špatný vtip.
    s pozdravem
    Petra

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Spokojenost

    Spokojenost, spolehlivost.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení.

  • 10 %

    • Nikdo si z tohohle obchodu nic neobjednavejte, neposlou vám ani zboží ani peníze.

    Objednávala jsem před více než měsícem zboží. Žádná zpráva ó přijetí platby ani ó odeslání zboží. Až když jsem se dovolala tak mi bylo řečeno, že mi psali. Lež!! Napsali mi až po telefonátu že zboží nemají ať si vyberu jiný. Nevybrala jsem a požadovala zpět peníze a už je to 3 týdny a peníze nevrátili..

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, byla bych velice ráda, abyste nás kontaktovala na email a uvedla nám číslo objednávky. Vůbec o ničem nevím. Vaše recenze je psána anonymně a můžu ji brát stejně tak dobře jako pokus nás poškodit. Chápu že v dnešní době se člověk bojí podvodníků, kterých je na internetu spousta, ale my k nim rozhodně nepatříme. Pokud jsme udělali chybu (a stane se, jsme jen lidé), vždy se omluvíme a samozřejmě ji napravíme. Děkuji předem za to, že nám napíšete nebo zavoláte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem uhradila před více než týdnem a dodnes se mi nikdo neozval! Ani o prejiti platby ani o zaslání zboží!!! V dnešní době neuvěřitelně!!!!

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velice zvláštní....objednala jste zboží s dodací dobou 14 pracovních dnů, což je za týden a vy se po týdnu divíte, že vám nedorazilo?Přitom dodací doba je viditelně označená u každé položky v eshopu. Žádný dotaz jsme nezaznamenali a ani jsem nepovažovali za nutné vás znovu na dodací dobu, která ještě neuplynula upozornovat.
    V dnešní době je bohužel více než uvěřitelné, že zákazníci nečtou, nesledují dodací dobu, jen pak negativně hodnotí.
    s pozdravem
    Petra

  • 10 %

    • Pěkné zboží v nabídce
    • Arogantní přístup, pokud se intenzivně nedožadujete nějaké zpětné vazby, tak se nedočkáte ničeho!
    • Každopádně nikomu bych nedoporučila tento obchod.

    Tento obchod je možná fajn, ale zaměstnanci to hodně kazí, zejména paní Petra, která se věnuje komunikaci, pokud se to dá takto nazvat, se zákazníky. Možná se na tuto práci nehodí, nevím, ale jednat s lidmi opravdu neumí.
    Jinak objednávka byla v dubnu, zaplaceno, platba přijata, pak proběhlo dlouhé nic, objednávka změněna a dlouhé nic. No a ve finále 28.7. vráceny peníze na účet. Sice bez nějaké omluvy nebo slušného chování, ale budiž. Musím uznat, že mi alespoň vrátili ty penízky šikulky. No nicméně už nechci nikdy slyšet o paní Petře a tomto obchodě.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, bohužel nedokážeme vůbec posoudit, zda byl náš email arogantní nebo ne, protože netušíme o jakou objednávku se jedná. Pokud došlo ke změně pravděpodobně jste změnu požadovala, ale vůbec nevíme k jaké změně. Vaše hodnocení je opravdu velmi všeobecné a myslím, že se vždy snažíme všem vyjít vstříc a arogantně nejednáme. Možná někdy člověk čte email jiným tónem...netuším.
    Mějte krásný zbytek léta
    Erik a PETRA

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tvrdí, že dají vědět v určitý termín, a když nezavolají a voláte sami, již potřetí po slíbeném termínu dodání, dozvídáte se, že mají dovolenou. Je pak nabídnut další termín volání, a pak se ze stránek dozvíte, že v ten den vlastně mají také volno, takže co si z toho vzít. Mám o objednané šaty (ihned zaplacené) veliký zájem a nutně je potřebuji, proto čekám, ale objednávka proběhla již 8.6. a je 7.7. a ani mi nejsou schopní říct, jak to s nimi vypadá. Dost mě mrzí, že po tak dobré recenzi stránek, mám tak špatnou zkušenost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Doporučuji,vyzkoušejte.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, velmi děkujeme za zelené doporučení.
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Šaty jsem si koupila na oslavu mých narozenin. Seděly jako ušité na mojí postavu. Barva i střih mi seděl. Měla jsem v nich úspěch.Děkuji.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den paní Hano velmi vám děkuji za doporučení ostatním zákazníkům
    Petra

  • 30 %

    • Velký výběr.
    • Sympatické ceny.
    • Nespolehlivost.
    • Špatná komunikace.

    Osobní zkušenost bohužel velmi špatná. Objednala jsem si šaty, zaplatila, čekala jsem na dodání. Šaty, které mi byly doručeny, byly jednak o 2 čísla větší, jednak to nebyl model, který jsem si objednala, byly to jiné šaty. Manželovi do telefonu paní majitelka slíbila, že se po šatech podívají, zkusí je najít, další den se měla ozvat. Neozvala se další týden, tedy manžel volal znovu, po připomenutí mu paní majitelka po chvilce řekla, že šaty nenašli. Nabízí se otázka, zda je vůbec někdo zkoušel hledat. Víc než to, že jsem na tomto obchodu byla tratná skoro stokorunu, jelikož 55 korun stála doprava, další peníze stálo odeslání šatů zpět (přičemž paní majitelka při prvním telefonním rozhovoru řekla, že by pochopitelně poštovné následně proplatili), mě mrzí fakt, že v jiném obchodě, kde šaty byly sice o nějakých 500 korun dražší, ale nikdy nebyl problém s doručením a komunikací s majiteli obchodu, už také nejsou. Stejně tak ani přes obchod v UK je v potřebné velikosti neseženu.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, nemám vůbec tušení, díky tomu, že jste napsala hodnocení jako anonym o jakou objednávku se jedná, takže se k tomu nemůžu ani pravdivě vyjádřit, protože si žádnou takovou komunikaci nevybavuji. Denně vyřizujeme přes 100 lelefonů a trojnásobek emailových dotazů
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží jsem objednala, objednávka byla potvrzena,
    Peníze na účet obchodu jsem odeslala a pak teprve napíšou,že zboží nemaj..a na závěr toho všeho pošlou dotazník a ptaj se, jak se mi líbí zboží..(které nemaj)

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, jen pro vysvělenou:
    1.dotazníky nezasíláme my, ale Heureka
    2.všechny zákazníky, u zboží, které není v době objednání skladem informujeme ihned při objednávání takto: Ve výjimečných případech může dojít k tomu, že požadovaný výrobek již není k dispozici. O této skutečnosti Vás budeme v nejkratší možné době informovat.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný deštník mi neposlali

    Nebrat. Nic vám neposlou.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, to máte pravdu. Na deštník je dodací doba 14 dní a ta ještě neuplynula. Stačí nás kontaktovat, termín bychom vám rádi sdělili. Neplatila jste nic předem, máte dodání na dobírku. Přejete si tedy zboží "nebrat" a objednávku stornovat? Děkujeme za upřesnění.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Má veliké množství hezkého oblečení a obuvi vzhledem odpovídající době retra.A spousta z nich má svou ženskost,ale je tu jeden háček.
    • Zboží sem posílají Angličani.Čechy nechávají s objednávkami nakonec.Je to už snad měsíc,kdy jsem si převodem přes 1000 kč zaplatila ho linky pro dcerku a já je doma ještě nemám.

    Nebudu kritizovat. Jen by měli víc uhánět ty angličany nebo mít sami nějaké zboží už na skladě u nás.Nebo taky určitě máme šikovné švadlenky a krejčí a švece,kteří by také dokázali ušít oděvy a vyrobit boty.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, děkujeme za kritickou připomínku. Rádi bychom prodávali české kvalitní zboží, ale bohužel není kde brát.
    s podzravem
    Petra

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • široký výběr
    • bohužel materiál, ze kterého je kabelka vyrobena neodpovídá mé přšdstavě a požsdavkům, navíc je těžká

    ověřit si kvalitu materiálu

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, velmi děkujeme za zelené doporučení. Co se týká např váhy kabelky, je u produktu zdělená. V tomto případě kabelka váží 1,2 kg viz popis a fota u ní.
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Originální zboží!

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Hodnotit budu pouze můj obchod. Když jsem zboží objednávala, bylo označeno, že je skladem. Na zboží jsem čekala 3 týdny (uvedeno u zboží, které skladem není). Nevím, kde byla chyba.
    To že hodnotím dopravu zboží málo, je neschopnost doručovací firmy doručovat - PPL je pro někoho, kdo sedí doma.
    Zboží jsem byla nucena vrátit, bohužel vůbec nesedělo. Prodejce požadoval doručit předem e-mailem písemné odstoupení od kupní smlouvy + formulář o odstoupení ke zboží. Vše jsem udělala a nevyhovovalo mi to, že když po mě někdo - prodejce chce, abych mu poslala e-amil, že budu vracet zboží, tak by měla dle mého z obchodu přijít odpověď minimálně o tom, že berou odstoupení na vědomí - nic takového. Ani o tom, že zboží došlo a že se peníze budou vracet - že je vše v pořádku. Tzn. komunikace nulová.
    Kladně hodnotím to, že peníze přišly dva dny od doručení balíčku prodejci (přišla mi SMS od ČP, že balík převzali - od prodejce ani ň).
    Za mě obchod proběhl, ale již zde víc nakupovat nebudu. Zboží raději objednám z originál e-ahopu z UK.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den Lenko, šatičky skladem nebyly, i jsem teď kontrolovala skladovou kartu produktu. Byly pro vás řádně zajištěny. Dopravujeme zboží firmou Geis (píšete o PPL, tu my nenabízíme) a u této firmy je možnost si nechat přesměrovat balíček na jakékoliv jejich výdejní místo(o této možnosti jste informována v sms v den doručování zboží), a pak si jej tam pohodlně vyzvednout kdykoliv vám to vyhovuje, takže "dřepět" doma nemusíte. S vrácením zboží, které vám nesedělo jste postupovala dle našich instrukcí a my pak s vrácením peněz dle zákona- sama píšete, že vám finanční prostředky z naší strany byly vráceny téměř okamžitě (za to bych spíše čekala pochvalu či doporučení). Nakupovat u nás již příště nechcete, to chápu, to je vaše právo (i přes to, že vlastně vše bylo naprosto v pořádku, což na druhou stranu jaksi nechápu) a stejně tak i píšete, že budete objednávat zboží raději rovnou v UK. Tak až vám pak šaty nesednou od nich, to se vám to vracení do UK pěkně prodraží.
    I tak děkujeme za vaše kritické připomínky, nicméně neuznáváme je, protože jsme neudělali v obchodu žádnou chybu a zachovali se k vám fér.
    Jen kazíte naše dobré jméno
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní oblečení za příznivé ceny.

    Celková spokojenost.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra