-
Renata Augustínová: dobrý den, prosím vracíme. Můžete nás kontaktovat na email?
-
Z jakého důvodu nevracíte zpět peníze za vrácené zboží ?
Již měsíc čekám na vrácení peněz. -
Vendula Zoulová: Dobrý den, škoda, že sem nejdou vkládat obrázky:Datum Uživatel Poznámka
25.4.2016 12:51 Retromooda Stav objednávky změněn na "Stornována zákazníkem"
25.4.2016 12:51 Retromooda Informační email "STORNOVÁNO ZÁKAZNÍKEM" odeslán na [email protected]
25.4.2016 09:41 Retromooda Stav objednávky změněn na "PŘIPRAVENO"
25.4.2016 09:41 Retromooda Informační email "PŘIPRAVENA" odeslán na [email protected]
14.4.2016 09:24 Retromooda Stav objednávky změněn na "Na cestě od výrobce"
14.4.2016 09:24 Retromooda Informační email "Zboží je na cestě ze zahraničí na náš sklad" odeslán na [email protected]
11.4.2016 09:12 neznámý Objednávka byla vytvořena neregistrovaným uživatelem. -
Nejdříve jsem volala a ptala se zda je reálné do 10 dnů kabelku obdržet, tvrdila jste, že ano. V e-mailu píšete, že mě budete průběžně informovat o stavu objednávky, nestalo se tak! A v úterý 19.4. jsem psala e-mail, jak to vypadá a dodnes žádná odpověď??