Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Renata Augustínová: dobrý den, prosím vracíme. Můžete nás kontaktovat na email?

  • Z jakého důvodu nevracíte zpět peníze za vrácené zboží ?
    Již měsíc čekám na vrácení peněz.

  • Vendula Zoulová: Dobrý den, škoda, že sem nejdou vkládat obrázky:Datum Uživatel Poznámka
    25.4.2016 12:51 Retromooda Stav objednávky změněn na "Stornována zákazníkem"
    25.4.2016 12:51 Retromooda Informační email "STORNOVÁNO ZÁKAZNÍKEM" odeslán na [email protected]
    25.4.2016 09:41 Retromooda Stav objednávky změněn na "PŘIPRAVENO"
    25.4.2016 09:41 Retromooda Informační email "PŘIPRAVENA" odeslán na [email protected]
    14.4.2016 09:24 Retromooda Stav objednávky změněn na "Na cestě od výrobce"
    14.4.2016 09:24 Retromooda Informační email "Zboží je na cestě ze zahraničí na náš sklad" odeslán na [email protected]
    11.4.2016 09:12 neznámý Objednávka byla vytvořena neregistrovaným uživatelem.

  • Nejdříve jsem volala a ptala se zda je reálné do 10 dnů kabelku obdržet, tvrdila jste, že ano. V e-mailu píšete, že mě budete průběžně informovat o stavu objednávky, nestalo se tak! A v úterý 19.4. jsem psala e-mail, jak to vypadá a dodnes žádná odpověď??