Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalita zboží neodpovídá jeho ceně, nekvalitní materiál a špatný střih.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí vaše nespokojenost a kritická připomínka. Naštěstí ostatní zákaznice jsou s materiálem šatiček velmi spokojené a ani já nejsem výjimkou.
    Petra

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednala jsem šaty, jenom puntíky jsou menší než jsou na obrázku vyzobrazeny.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží které mají psané jako skladem údajně skladem není.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý dn, objednala jste si tutu sukni - novinku na našem eshopu, u které je v dostupnosti napsáno "na cestě" zboží jsme mít ještě skladem nemohli, protože se jedná o jeho první naskladnění. Petra

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -rychlost
    • - doprava
    • -snadné objednání

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • přehled
    • dlouhá dadací lhůta

    zlatý střed

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Zbozi jsem mela jako darek. Objednala jsem 3.10. a teprve 12. mi prisel pouze email,ze je zbozi nedostupne. Kdyby byl zaslan drive,poohlidla bych de jinde,ale takto je to cara pres rizpocet. Navic zadna telefonicka komunikace,jak je tomu v jinych eshopech. Zklamani!

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí váš dojem z obchodu. Nicméně, telefonická a i chatová komunikace u nás probíhá téměř nepřetržitě, nejsem si vědomá žádného nepřijatého či zmeškaného hovoru. Stornovali jsem objednávku ve chvíli, kdy nám od výrobce přišlo zboží, ale bohužel bez toho vašeho a jako malou omluvu a kompenzaci vám odeslali 5% slevu na další nákup. Tak snad nám někdy příště dáte šanci dokázat vám, že to umíme i lépe
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost, kvalita, široký výběr zboží
    • nevím

    Prostě perfektní a vřele doporučuji

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • delší dodací lhůta

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle jednan Vyhodna cena kvalitne zboži

    Doporučuji obchod všem kdo hleda kvalitu za dobru cenu

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení.
    Petra

  • 90 %

    • - velký výběr zboží
    • - vztřícné řešení reklamace
    • - příjemná komunikace

    Jsem nadšená z kvality materiálu a možnosti něco takového si na českém trhu pořídit. Děkuji za poskytnuté služby

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, velmi vám děkuji za hodnocení
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, dodací lhůta 3 týdny je dlouhá

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí vaše zkušenost. Nejsme si vědomé ale žádného pochybení. Dodací doba je vždy řádně uvedena u každého zboží a zákazník je na ni dostatečně upozorněn předem
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle dodani zbozi, ktere bylo skladem
    • Prehlednost obchodu

    Jsem spokojena maximalne

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pouze snad přehlednost...
    • Pomalá komunikace

    4.4. 2016 jsem objednávala boty (dodací lhůta 1-2 týdny), 14.4. jsem obdržela mail, že zboží již putuje od výrobce na sklad a po přijetí do 5ti dnů bude expedováno. 25.4. jsem psala mail, v jaké fázi se nachází moje objednávka a 27.4. mi bylo sděleno, že mnou vybrané zboží bohužel nepřišlo.. . Nerozumím tomu, jak zboží, které výrobce poslal, bohužel nepřišlo?
    Proč tedy ten mail, že mnou objednané zboží je na cestě od výrobce na sklad???

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý večer, velice nás mrzí, že nejste spokojena. Rádi bychom vám vše podrobně vysvětlili do telefonu či do emailu. Nicméně, snad nám chybu (která nebyla zaviněná naší stranou) odpustíte a třeba nám v budoucnu dáte i ještě další šanci.

    • Žádné
    • Nedoručení objednaného zboží

    Nedoporučuji nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, dodací doba u vaší objednávky je (jak bylo uvedeno u zboží) 14 dní. Tato doba uplyne až v pátek, to je za pět dní. Do té doby vám bude zboží v pořádku odesláno.
    Petra

    • Nabízí zboží, které nemá.

    Jsem zklamaná! Chtěla jsem kabelku jako dárek, bohužel kabelka nedorazila, obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, ano, nabízíme zboží, které nemáme fyzicky skladem- dodací doba je proto u každého výrobku jasně uvedená. Mrzí mne, že jste zklamaná, ale doporučuji příště číst dodací doby u výrobků, pak by vás to nemuselo mrzet. Reagujeme na jakýkoliv dotaz, jen jej musíte zaslat nebo zavolat. Samozřejmě že nabízíme i zboží, které nemáme skladem, od toho je u všeho zboží uvedená dodací lhůta. Chápu, že se v dnešní době člověk bojí podvodníků, ale my nikomu peníze dlužni nezůstali
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velký výběr zboží.

    Obchod doporučuji.Rychlost dodání, kvalita

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, děkujeme
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace, druhý den po objednávce urgují, že čekají na platbu, když jsem platbu okamžitě provedla tak po 14 dnech zboží stále nedorazilo!!!!

    Rozhodně zde nic neobjednávejte, nechají si zaplatit a zboží nepošlou

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den paní Součková, velmi mne mrzí vaše recenze. Nemá asi smysl vysvětlovat, že i já jsem jenom člověk, který v tomto období ulehl s velmi vysokými horečkami a silným zánětem horních cest dýchacích a až dnes jsem poprvé v práci a ještě se necítím uplně fit? Asi to zákazníka nezajímá. Nicméně, dnes vaši objednávku balím (jedná se o tři čelenky za 99,-Kč) a dnes i od nás odejdou. Ať vám dělají jen samou radost, já se s nespokojeností zákazníků, kteří třeba nedokáží ani zavolat, nebo napsat email a ihned negativně hodnotí, dokážu nějak vyrovnat a poprat.
    s pozdravem
    Petra

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost
    • o žádných nevím

    vřele doporučuji

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den paní Renato, moc děkujeme za zpětnou vazbu v podobě hodnocení na Heurece. Je pro nás vyjádření zákazníka velmi důležité.
    Mějte krásný nový rok
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem vracela a ačkoliv mají na stránkách napsáno, že peníze vrací do 10 dnů, nestalo se tak. Na email nikdo neodpovídal, po telefonickém dotazu mi bylo sděleno, že mám napsat email s číslem účtu, i když číslo účtu jsem poslala spolu s vráceným zbožím.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den paní Jano, máte pravdu, že jsme zaspali. Do Vánoc zbývá pár dní a tak i my - kancelářské balíme i nohama a na administrativu jsme pozapomněli. To nás ale neomlouvá. Nicméně je pro nás snažší, poslat nám číslo účtu do emailu ke kontrole a o to jsme vás i slušně požádali do telefonu a velice se omluvili.
    Mějte krásný adventní čas
    Petra