• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem uhradila před více než týdnem a dodnes se mi nikdo neozval! Ani o prejiti platby ani o zaslání zboží!!! V dnešní době neuvěřitelně!!!!

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velice zvláštní....objednala jste zboží s dodací dobou 14 pracovních dnů, což je za týden a vy se po týdnu divíte, že vám nedorazilo?Přitom dodací doba je viditelně označená u každé položky v eshopu. Žádný dotaz jsme nezaznamenali a ani jsem nepovažovali za nutné vás znovu na dodací dobu, která ještě neuplynula upozornovat.
    V dnešní době je bohužel více než uvěřitelné, že zákazníci nečtou, nesledují dodací dobu, jen pak negativně hodnotí.
    s pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tvrdí, že dají vědět v určitý termín, a když nezavolají a voláte sami, již potřetí po slíbeném termínu dodání, dozvídáte se, že mají dovolenou. Je pak nabídnut další termín volání, a pak se ze stránek dozvíte, že v ten den vlastně mají také volno, takže co si z toho vzít. Mám o objednané šaty (ihned zaplacené) veliký zájem a nutně je potřebuji, proto čekám, ale objednávka proběhla již 8.6. a je 7.7. a ani mi nejsou schopní říct, jak to s nimi vypadá. Dost mě mrzí, že po tak dobré recenzi stránek, mám tak špatnou zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží jsem objednala, objednávka byla potvrzena,
    Peníze na účet obchodu jsem odeslala a pak teprve napíšou,že zboží nemaj..a na závěr toho všeho pošlou dotazník a ptaj se, jak se mi líbí zboží..(které nemaj)

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, jen pro vysvělenou:
    1.dotazníky nezasíláme my, ale Heureka
    2.všechny zákazníky, u zboží, které není v době objednání skladem informujeme ihned při objednávání takto: Ve výjimečných případech může dojít k tomu, že požadovaný výrobek již není k dispozici. O této skutečnosti Vás budeme v nejkratší možné době informovat.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný deštník mi neposlali

    Nebrat. Nic vám neposlou.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, to máte pravdu. Na deštník je dodací doba 14 dní a ta ještě neuplynula. Stačí nás kontaktovat, termín bychom vám rádi sdělili. Neplatila jste nic předem, máte dodání na dobírku. Přejete si tedy zboží "nebrat" a objednávku stornovat? Děkujeme za upřesnění.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Má veliké množství hezkého oblečení a obuvi vzhledem odpovídající době retra.A spousta z nich má svou ženskost,ale je tu jeden háček.
    • Zboží sem posílají Angličani.Čechy nechávají s objednávkami nakonec.Je to už snad měsíc,kdy jsem si převodem přes 1000 kč zaplatila ho linky pro dcerku a já je doma ještě nemám.

    Nebudu kritizovat. Jen by měli víc uhánět ty angličany nebo mít sami nějaké zboží už na skladě u nás.Nebo taky určitě máme šikovné švadlenky a krejčí a švece,kteří by také dokázali ušít oděvy a vyrobit boty.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den, děkujeme za kritickou připomínku. Rádi bychom prodávali české kvalitní zboží, ale bohužel není kde brát.
    s podzravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Hodnotit budu pouze můj obchod. Když jsem zboží objednávala, bylo označeno, že je skladem. Na zboží jsem čekala 3 týdny (uvedeno u zboží, které skladem není). Nevím, kde byla chyba.
    To že hodnotím dopravu zboží málo, je neschopnost doručovací firmy doručovat - PPL je pro někoho, kdo sedí doma.
    Zboží jsem byla nucena vrátit, bohužel vůbec nesedělo. Prodejce požadoval doručit předem e-mailem písemné odstoupení od kupní smlouvy + formulář o odstoupení ke zboží. Vše jsem udělala a nevyhovovalo mi to, že když po mě někdo - prodejce chce, abych mu poslala e-amil, že budu vracet zboží, tak by měla dle mého z obchodu přijít odpověď minimálně o tom, že berou odstoupení na vědomí - nic takového. Ani o tom, že zboží došlo a že se peníze budou vracet - že je vše v pořádku. Tzn. komunikace nulová.
    Kladně hodnotím to, že peníze přišly dva dny od doručení balíčku prodejci (přišla mi SMS od ČP, že balík převzali - od prodejce ani ň).
    Za mě obchod proběhl, ale již zde víc nakupovat nebudu. Zboží raději objednám z originál e-ahopu z UK.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den Lenko, šatičky skladem nebyly, i jsem teď kontrolovala skladovou kartu produktu. Byly pro vás řádně zajištěny. Dopravujeme zboží firmou Geis (píšete o PPL, tu my nenabízíme) a u této firmy je možnost si nechat přesměrovat balíček na jakékoliv jejich výdejní místo(o této možnosti jste informována v sms v den doručování zboží), a pak si jej tam pohodlně vyzvednout kdykoliv vám to vyhovuje, takže "dřepět" doma nemusíte. S vrácením zboží, které vám nesedělo jste postupovala dle našich instrukcí a my pak s vrácením peněz dle zákona- sama píšete, že vám finanční prostředky z naší strany byly vráceny téměř okamžitě (za to bych spíše čekala pochvalu či doporučení). Nakupovat u nás již příště nechcete, to chápu, to je vaše právo (i přes to, že vlastně vše bylo naprosto v pořádku, což na druhou stranu jaksi nechápu) a stejně tak i píšete, že budete objednávat zboží raději rovnou v UK. Tak až vám pak šaty nesednou od nich, to se vám to vracení do UK pěkně prodraží.
    I tak děkujeme za vaše kritické připomínky, nicméně neuznáváme je, protože jsme neudělali v obchodu žádnou chybu a zachovali se k vám fér.
    Jen kazíte naše dobré jméno
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalita zboží neodpovídá jeho ceně, nekvalitní materiál a špatný střih.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí vaše nespokojenost a kritická připomínka. Naštěstí ostatní zákaznice jsou s materiálem šatiček velmi spokojené a ani já nejsem výjimkou.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží které mají psané jako skladem údajně skladem není.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý dn, objednala jste si tutu sukni - novinku na našem eshopu, u které je v dostupnosti napsáno "na cestě" zboží jsme mít ještě skladem nemohli, protože se jedná o jeho první naskladnění. Petra

  • Zbozi jsem mela jako darek. Objednala jsem 3.10. a teprve 12. mi prisel pouze email,ze je zbozi nedostupne. Kdyby byl zaslan drive,poohlidla bych de jinde,ale takto je to cara pres rizpocet. Navic zadna telefonicka komunikace,jak je tomu v jinych eshopech. Zklamani!

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí váš dojem z obchodu. Nicméně, telefonická a i chatová komunikace u nás probíhá téměř nepřetržitě, nejsem si vědomá žádného nepřijatého či zmeškaného hovoru. Stornovali jsem objednávku ve chvíli, kdy nám od výrobce přišlo zboží, ale bohužel bez toho vašeho a jako malou omluvu a kompenzaci vám odeslali 5% slevu na další nákup. Tak snad nám někdy příště dáte šanci dokázat vám, že to umíme i lépe
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, dodací lhůta 3 týdny je dlouhá

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí vaše zkušenost. Nejsme si vědomé ale žádného pochybení. Dodací doba je vždy řádně uvedena u každého zboží a zákazník je na ni dostatečně upozorněn předem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pouze snad přehlednost...
    • Pomalá komunikace

    4.4. 2016 jsem objednávala boty (dodací lhůta 1-2 týdny), 14.4. jsem obdržela mail, že zboží již putuje od výrobce na sklad a po přijetí do 5ti dnů bude expedováno. 25.4. jsem psala mail, v jaké fázi se nachází moje objednávka a 27.4. mi bylo sděleno, že mnou vybrané zboží bohužel nepřišlo.. . Nerozumím tomu, jak zboží, které výrobce poslal, bohužel nepřišlo?
    Proč tedy ten mail, že mnou objednané zboží je na cestě od výrobce na sklad???

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý večer, velice nás mrzí, že nejste spokojena. Rádi bychom vám vše podrobně vysvětlili do telefonu či do emailu. Nicméně, snad nám chybu (která nebyla zaviněná naší stranou) odpustíte a třeba nám v budoucnu dáte i ještě další šanci.

    • Žádné
    • Nedoručení objednaného zboží

    Nedoporučuji nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, dodací doba u vaší objednávky je (jak bylo uvedeno u zboží) 14 dní. Tato doba uplyne až v pátek, to je za pět dní. Do té doby vám bude zboží v pořádku odesláno.
    Petra

    • Nabízí zboží, které nemá.

    Jsem zklamaná! Chtěla jsem kabelku jako dárek, bohužel kabelka nedorazila, obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den, ano, nabízíme zboží, které nemáme fyzicky skladem- dodací doba je proto u každého výrobku jasně uvedená. Mrzí mne, že jste zklamaná, ale doporučuji příště číst dodací doby u výrobků, pak by vás to nemuselo mrzet. Reagujeme na jakýkoliv dotaz, jen jej musíte zaslat nebo zavolat. Samozřejmě že nabízíme i zboží, které nemáme skladem, od toho je u všeho zboží uvedená dodací lhůta. Chápu, že se v dnešní době člověk bojí podvodníků, ale my nikomu peníze dlužni nezůstali
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace, druhý den po objednávce urgují, že čekají na platbu, když jsem platbu okamžitě provedla tak po 14 dnech zboží stále nedorazilo!!!!

    Rozhodně zde nic neobjednávejte, nechají si zaplatit a zboží nepošlou

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    dobrý den paní Součková, velmi mne mrzí vaše recenze. Nemá asi smysl vysvětlovat, že i já jsem jenom člověk, který v tomto období ulehl s velmi vysokými horečkami a silným zánětem horních cest dýchacích a až dnes jsem poprvé v práci a ještě se necítím uplně fit? Asi to zákazníka nezajímá. Nicméně, dnes vaši objednávku balím (jedná se o tři čelenky za 99,-Kč) a dnes i od nás odejdou. Ať vám dělají jen samou radost, já se s nespokojeností zákazníků, kteří třeba nedokáží ani zavolat, nebo napsat email a ihned negativně hodnotí, dokážu nějak vyrovnat a poprat.
    s pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem vracela a ačkoliv mají na stránkách napsáno, že peníze vrací do 10 dnů, nestalo se tak. Na email nikdo neodpovídal, po telefonickém dotazu mi bylo sděleno, že mám napsat email s číslem účtu, i když číslo účtu jsem poslala spolu s vráceným zbožím.

    Reakce obchodu Retromooda.cz

    Dobrý den paní Jano, máte pravdu, že jsme zaspali. Do Vánoc zbývá pár dní a tak i my - kancelářské balíme i nohama a na administrativu jsme pozapomněli. To nás ale neomlouvá. Nicméně je pro nás snažší, poslat nám číslo účtu do emailu ke kontrole a o to jsme vás i slušně požádali do telefonu a velice se omluvili.
    Mějte krásný adventní čas
    Petra