Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • nedodržení dodací doby
    • prodlužování dodání na základě blábolů
    • komunikace otřesná
    • dodáno po 3 měsících
    • ceny

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI! Jídelní stůl cejlon II jsme objednali 10.7.2015. Vše jsme zaplatili (a že nejsou zrovna levní....). Poté jsme si až všimli recenzí na tuto firmu. Polil nás pot a doufali jsme. Bohužel špatně. Zboží, které bylo původně skladem jsme měli dostat během několika dnů. Po 14 dnech jsme kontaktovali infolinku, kde nám nějaká slečna oznámila zpoždění o 14 dnů. Opět nic, po dalším telefonátu nám oznámili, že v zahraničí jsou dovolené, a že se zboží opozdí. PROČ SE FIRMA VYMLOUVALA NA ZAHRANIČNÍ DOVOLENÉ KDYŽ BOŽÍ BYLO ÚDAJNĚ SKLADEM, TO NECHÁPEME. Následovalo pár dalších telefonátů kde nás opět ujišťovali, že zboží dostaneme, ale že je opožděno kvůli dalším věcem.
    Takhle to trvalo 2 měsíce, Poté jsme kontaktovali právníky. Ti nám sdělili, atť se obrátíme na ČOI. Což jsme udělali. ČOI nám sdělila ať písemně zašleme firmě Purohome odstoupení kvůli nedodání zboží. To jsme udělali a přidali k dopisu vyjádření od ČOI. Neveřili byste, ale zboží nam do dalších 7 dnů (včera) přišlo. Báli jsme se o kvalitu, ale zboží bylo naštěstí nepoškozené.
    Za nás rozhodně NEDOPORUČUJI. Firma Purohome protahuje dodání zboží, reaguje až po informování ČOI.
    A pokud se rozhodnete nakoupit, ROZHODNĚ NEPLAŤTE PŘEDEM !

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Přestože se snažíme o co nejkratší dodací lhůtu,je závislá na mnoha faktorech, jako například na druhu zboží a výrobní kapacitě výrobců. Proto není ji vždy možné zkrátit. Především v letním a předvánočním období se může o nějakou dobu prodloužit, což ale absolutně není v našem zájmu a výrobnu se snažíme urgovat.
    Vaši objednávku jsme prověřili a zjistili jsme, že zboží Vám bylo již v pořádku doručeno. Za nepříjemnosti spojené s delším dodání zboží Vám bude vystavena kompenzace v podobě voucheru. Pevně věříme, že se příště přesvědčíte, že umíme dodat rychle a že nám na každém zákazníkovi opravdu záleží. Nyní nabízíme pouze zboží skladem a ke zpoždění dodání by tudíž docházet nemělo.

    S pozdravem a přáním pěkného dne.

    Team PURO HOME

  • 10 %

    • vůbec nic
    • - dodáno vadné, použité zboží, něco nedodáno vůbec
    • - komunikace nulová, neustálé výmluvy
    • - peníze samozřejmě nevrátili
    • - bude následovat trestní oznámení, žaloba na zaplacení, informace na ČOI a medializace

    Jedním slovem hrůza. V žádném případě zde nic nekupujte!!

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    pokud se stalo, že bylo dodáno vadné zboží, následuje reklamační řízení dle našich VOP. Jakmile nedojde k nápravě v reklamačním řízení, můžete se samozřejmě obrátit i na jiné orgány, což si však myslíme, že nebude nutné. Rádi učiníme nápravu, abyste patřila mezi naše spokojené klienty. Zda jste doposud nebyla spokojená se zbožím, velice rádi bychom zařídili opak. Neuvádíte však zde celé jméno ani číslo objednávky a my tak nevíme o kterého klienta se jedná, abychom urychleně ve věci začali jednat.

    Prosím ozvěte se nám písemně na email : [email protected]

    Děkujeme

    S pozdravem

    Team PURO HOME

  • 10 %

    • nedodání zaplaceného zboží
    • komunikace nulová

    dne 31.8.2015 jsme objednali a uhradili zboží, které mělo byt, dle potvrzeni od Purohome doručeno během několika dni. dostali jsem i email o predani zboží dopravni firme. od te doby se nedelo nic, ani přes našich 6 urgencí, kdy slecny na telefonu stále jen slibuji napravu. Obchod v zadnem pripade nedoporučujeme !!!!!

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    jelikož píšete pod anonymem a nejsme si tedy vědomi uskutečněni objednávky u nás, nemůžeme věci uvést na pravou míru. Prosíme, pokud máte s vaší objednávkou nějaký problém, uveďte zde vaše celé jméno, abychom vše vyřídili promptně a vy jste patřil mezi naše spokojené zákazníky.

    Děkujeme

    S pozdravem

    team PURO HOME

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    Zboží jsem objednala z výprodeje na základě emailem zaslané nabídky, s osobním odběrem a platbou hotově, byla mi obratem potvrzena objednávka, pak se několik dní nikdo neozval a když jsem sama telef. kontaktovala prodejce,kdy si zboží mohu vyzvednout, bylo mi řečeno, že zodpovědná osoba má dovolenou a ozve se mi. Následující týden jsem skutečně byla kontaktována s tím, že toto zboží je již vyprodáno.

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci i když velice negativní. Učinili jsme několik personálních změn, aby k podobným problémům nedošlo. Rovněž jsme aktualizovali web a možné produkty k prodeji. Pokud u nás budete chtít ještě někdy nakupovat a napíšete nám pod vašim jménem - ne anonymem, určitě od nás obdržíte kompenzaci za problémy spojené s předchozí objednávkou.

    S úctou

    Team PURO HOME

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila, mělo být ihned k dodání, nikdo nezavolal ,aby mě informoval , že zboží není možné si vyzvednou, musela jsem kontaktovat a volat já dokonce několikrát. Bylo mi sděleno, že se ozvou , že skladník je nemocný, pak se nikdo neozval, do dnes, je to cca 14 dní.... co k tomu více dodat! Objednávku hodlám zrušit.

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Omlouváme se tímto jménem společnosti, zda komunikace neprobíhala dle vašich představ. Učinili jsme několik personálních změn, aby se tak již nestávalo. Vaši objednávku s vámi dořeší někdo kompetentní, abychom vše urychlili a vy jste patřila mezi naše spokojené klienty.

    S pozdravem

    Team PURO HOME

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení dodací lhůty.
    • Špatná komunikace!

    Objednávka 25.8., nutnost úhrady předem - učiněno a platba ze strany obchodu potvrzena ještě týž den. Dostupnost zboží 1-2 týdny. Dnes je to již bohužel 23 dní. Včera 16.9. dotaz na objednávku - odpověď žádná! Obchod není pravděpodobně schopen dodržovat dodací lhůty. Špatná komunikace!

    Reakce obchodu Purohome

    Vážený pane Petře,

    u vaší objednávky bohužel došlo ke zpoždění zboží ze strany výrobce, se kterým jsme byli nuceni ukončit spolupráci vzhledem k prodlužování dodacích lhůt. Věřte, že v našem zájmu není protahovat dodání. Vaše objednávka Vám bude bohužel dodána se zpožděním, což však samozřejmě budeme po dodání adekvátně kompenzovat.

    Děkujeme a v budoucnu se budeme snažit vyvarovat těmto negativům spojených s dodací lhůtou při nákupu.

    S úctou

    Team PURO HOME

  • 10 %

    • Nekorektní drzé výsměšné jednání.
    • Zboží nedodané.
    • Peníze nevrácené.
    • Vše předáno advokátovi. Dále podávám trestní oznámení, bude upozorněna ČOI, finanční a živnostenský úřad. V případně nutnosti vše předám médiím.

    nedoporučuji zásadně

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    jelikož si nejsme jisti uskutečněnou objednávkou u nás a žádné trestní oznámení ani upozornění od těchto orgánů jsme neobdrželi, domníváme se, že se jedná o negativní recenzi od konkurence a prosíme naše ostatní klienty, aby nebrali v potaz negativní recenze od klientů, kteří nejsou našimi ověřenými zákazníky.

    Děkujeme

    S úctou.

    Team PURO HOME

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách uvádí, že mají zboží skladem. Jakmile objednáte, tak přijde mail, že zboží dodají do 1-3 týdnů.
    • Termíny dodání, nemají zboží skladem.

    Já už zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den pane Pedro,

    děkujeme za vaši reakci.

    Vzhledem k tomu, že jsme z personálních důvodů omezení výdejem ze skladu, jsme schopni doručovat naše zásilky v době od 1 - 3 týdnů. Při vytvoření objednávky je na toto klient upozorněn. Do nákupu nikoho nenutíme a je možnost si zboží na skladě vyzvednout do 1 týdne osobně.

    Doufáme, že i přes vaši nespokojenost se nejednalo o poslední objednávku u nás.

    S pozdravem

    Team PURO HOME

  • 10 %

    • Nevěřte jejich tvrzení, že Vám za vrácené zboží někdy vrátí peníze. Nekomunikují a pokud ano, tak se jen vymlouvají na cokoliv - viz jejich vyjádření k ostatním záporným recenzím.

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den pane Martine,

    jelikož nepatříte mezi naše ověřené zákazníky, nemůžeme uvést věci na pravou míru, nevíme o jakou objednávku se jedná. Co se týče vrácení peněz za zboží - vše podléhá právům zákazníka dle zákonu o spotřebiteli a dle všeobecných obchodních podmínkám. V těchto zákonitostech jsme povinni jednat. Pokud máte s vaší objednávkou nějaký problém, obraťte se prosím na zákonem zastoupené instituce, které Vám jistě podmínky o nákupech na eshopu objasní a neohánějte se prosím negativními tvrzeními na internetových fórech.

    Děkujeme.

    S pozdravem

    Team PURO HOME

  • 10 %

    • jedním slovem hrůza..před dvěma měsíci objednané židle-měli být do 14ti dnů.Peníze zaplacené,židle nikde a nikdo se neozívá.na moje telefony pořád odpovídají stejně-že za to může dodavatel a termín neustále prodlužují..v tomto obchodě už nikdy nenakoupím.

    žádná komunikace,výmluvy,čekací doby několikanásobné než je uvedeno na webu

    Reakce obchodu Purohome

    Vážená paní Brodecká,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost s naší firmou a taky to, že dle Vaší reakce došlo ke zpoždění zásilky. Toto se opravdu může někdy stát, okolnosti zpoždění však nejsme schopni nijak ovlivnit, jelikož někdy je opravdu obrovský shon u všech prodejců i dodavatelů. Informace o dodacích termínech jsou u každého z našich výrobků v popise a samozřejmě i v našich obchodních podmínkách.Každým dnem se ale snažíme jednat s výrobci a děláme maximum proto, aby zboží bylo doručeno co nejdříve. Naše zákazníky vždy telefonicky informujeme týden před dodáním zboží, celou dodací lhůtu jsme Vám samozřejmě k dispozici v prodejne, po telefonu, či mailovou formou. Pokud se Vám naše pracovnice ještě nevyjádřily, zřejmě pro Vás zjišťují více informací o dodání, aby Vám nepodávaly klamavé informace. Každopádně Vám děkujeme za Vaši reakci, uděláme vše proto, aby se dodání zrealizovalo co nejdříve a věříme, že i po obdržení výrobků budete spokojená.

    S pozdravem

    Team PuroHome

  • 90 %

    • ANO DOPORUCIL BYCH OBCHOD OSTATNIM.LIBI SE MI MODERNI VECI.NAKOUPIL JSEM U NICH POPRVE A UZ SE TESIM NA DALSI NAKUP.

    Bez vyhrad

    Reakce obchodu Purohome

    Vážený pane,

    velice Vám děkujeme za Vaši pozitivní reakci, tyto komentáře nás vždy velice potěší. Věříme, že i nadále zůstanete naším věrným zákazníkem, kterých si velice vážíme.

    S úctou

    Team PURO HOME

  • 100 %

    • Krásný nábytek
    • Slušná cena
    • Rychlá a slušná domluva
    • Nemam zatim zadne

    Ja si teda nemuzu stěžovat. Dodání bylo rychle a vse ok. Se sedackou jsme velmi spokojeni.

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    velice si vážíme Vaší pozitivní reakce na naši společnost, věříme, že i budoucnu budeme schopni splnit všechny Vaše požadavky a přání.

    S pozdravem

    Team PURO HOME

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • Purohome alias Vipera Invest

    Objednávka 1500334, zboží vráceno pro absolutně nevyhovující kvalitu v podstatě obratem již před dvěma měsíci, peníze doposud nevráceny, což odporuje smluvním podmínkám.
    Na toto mi odpovězte, Puro Home týme

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    pod touto objednávkou evidujeme vrácené zboží. Dobropis byl již odeslán a vrácení platby dle VOP proběhne v nejbližší době. Příště se prosím pod svůj příspěvek podepište nebo se stavte si svůj problém vyřešit osobně a neohánějte se anonymně na internetových forech.

    Děkujeme.

    Team PURO HOME

  • 10 %

    • - 2 mesice cekame na vraceni 10 000 Kc
    • - Gauc dorazil vcas, ale nevyhovoval nam a byl vracen cca pred dvema mesici.
    • - S nejakou pani na uvedenem telefonu cca 2 mesice resime vraceni penez.
    • Posledni mesic tvrdi to same, ze informace byla predana na ucetni oddeleni k vyreseni. Dalsi kontakty poskytnout nechce.
    • Posledne do telefonu rekla, ze nas chape a at zkusime jine cesty reseni problemu :)
    • - pristi tyden tedy COI a advokati...

    NEDOPORUCUJI

    Reakce obchodu Purohome

    Dobrý den,

    jelikož jste necerftifikovaný zákazník a nesdělil jste zde ani číslo objednávky, která se vztahuje k problému, který zde uvádíte, nemůžeme zjistit o jakou objednávku se jedná, z důvodu toho, že na toto fórum hojně přispívají členové naší konkurence, nemůžeme objektivně zhodnotit celou situaci. Prosím kontaktujte nás osobně a neohánějte se na internetových forech.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem

    Team PURO HOME

  • 10 %

    • lakave stranky a nabidka (bohuzel nerealne)
    • dodani o 3 mesice dele
    • nekomunikujou

    musim se smat kdyz v recenzich vidim ty fejkovy prispevky "spokojenejch zakazniku" ty jsou tak trapne umely ze to nemuze zbastit ani nejvetsi hlupak

    ja mel asi jako jeden z mala to "stesti" ze mi purohome objednane zbozi nakonec dodalo ...a dokonce i neposkozene, ale o 3 mesice pozdeji nez slibili kdyz jsem platil predem a hlavne mne cele ty 3 mesice naprosto ignorovali

    to zpozdeni bych jim i odpustil kdyby se k tomu postavili celem, ale ta nulova komunikace plus jejich reputace ze spoustu lidi okradli, to je je jasnej signal k tomu s nima nic nemit
    ... zda se ze jediny rekce ktere jsou schopni jsou zdejsi vymysly a lzi co produkujou pri odpovedich na opravnene stiznosti zakazniku

    mimochodem jejich sklad ve vysocanech je presne jak popisuje jiny prispevek zde... uplne neoznaceny skryty v koute priserneho stareho arealu ve vysocanech, jakoby zamerne ukryty pred temi co by si tam chteli stezovat na nedodane zbozi... ja tam jel pote co jsem se s nima dohodl presne na case a presto trvalo pres hodinu nez tam za mnou nekdo prisel...a to jsem byl jeste stastnej ze jsem to zbozi vubec dostal

    Reakce obchodu Purohome

    Vážený pane X,

    děkujeme za váš příspěvek. Pro nás je zase “trapně umělý", když se pod své hodnocení neumíte podepsat a píšete pod anonymem. K věci se však též vyjádříme, aby nezůstal tento negativní příspěvek jednostranným tvrzením. Vzhledem k obrovskému počtu zákazníků nemáme bohužel prostor pro neustálou komunikaci s každám klientem individuélně, jsme však veškerým vašim dotazům plně k dispozici a telefonicky informujeme vždy cca týden před dodáním. Co se týče
    dodacích lhůt, stane se, že dojde u některého typu zboží ke zpoždění. Samozřejmě by o tomto faktu měl s Vámi někdo komunikovat. Nedávno se u nás změnil personál, který nerespektoval váhu klientského servisu a věříme, že do budoucna zamezíme těmto nepříjemnostem. Za komplikace, které jsme Vám způsobili se tedy jménem společnosti omlouváme a pokud se ozvete jako náš ověřený zákazník, zajistíme vhodnou kompenzaci. Doufáme, že jste jinak se zbožím od nás spokojen a děkujeme za nákup.

  • 10 %

    • -
    • Jeli jsme se podívat do showroomu ve Vysočanech. Trvalo nám velmi dlouho než jsme jej našli, je zcela bez označení v areálu, kde byste showroom designového nábytku zcela jistě neočekávali.
    • Ačkoli mělo být otevřeno, nikde nikdo, na telefony neragují.
    • Rozhodně nepůsobí seriózním dojmem. Nedoporučujeme.

    Velmi negativní

    Reakce obchodu Purohome

    Vážení,

    děkujeme za příspěvek, avšak zcela nepravdivý.
    Netušíme, který den jste byli navštívit náš obchod, avšak před nedávnem probíhalo stěhování z našeho předchozího showroomu a probíhala rekonstrukce, kdy byl obchod uzavřen a tato skutečnost byla uvedena na našem webu, jelikož jsme především internetová prodejna. V případě, že máte zájem o náš nábytek, kontaktujte nás na našem telefonu či osobně v naší otevírací době.

    Prosíme o uvážení, či smazání tohoto negativního příspěvku, který poškozuje naše jméno zcela neoprávněně.

    Děkujeme.

    Team Puro Home.

  • 10 %

    • Všechno špatně!!!!!!!!!!!!!

    Zlodějové!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Purohome

    Vážený pane,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s naším obchodem. Rádi bychom danou záležitost výřídili k Vaší spokojenosti. Tím, že píšete jako anonym nejsme schopni identifikovat, o kterého zákazníka se jedná a uvést věci na pravou míru. Prosíme, kontaktujte nás na náš telefon či email co nejdříve. Tyto negativní recenze pod anonymy velmi poškozují jméno naší společnosti zcela neoprávněně, pokud nepíšete jako registrovaný uživatel či nenapíšete své celé jméno. Prosíme o uvážení.

    Předem děkujeme.

    Team Puro Home

  • 100 %

    • moderní a elegantní nábytek
    • příznivé ceny
    • ochotný personál
    • flexibilnost firmy
    • výborná komunikace

    U této firmy s nábytkem jsem nakoupila již více věcí, např. postel, konferenční stůl a pod. Se zbožím, které mi došlo v pořádku jsem velmi spokojená, odpovídalo fotografiím a popisu na jejich internetových stránkách. Velmi jsem byla spokojená i s prodávajícím personálem, který se opravdu snaží vyhovět zákazníkům. Navíc má tato firma v nabídce opravdu krásný a moderní nábytek. U této firmy budu v případě potřeby nakupovat nábytek i nadále. Tuto firmu mohu všem jen doporučit.

    Reakce obchodu Purohome

    Vážená paní Černá,

    velice si Vaší pozitivní reference vážíme a věříme, že nadále budete naší spokojenou zákaznicí.

    Děkujeme za Váš čas.

    S úctou,

    Team Puro Home.

  • 100 %

    • originální, designové věci za příjemné ceny, ochota a pružné jednání se zákazníkem

    Dobrá, přehledná, webová stránka. Velmi efektivní komunikace po telefonu, emailem i osobně. Mám od nich už rok a pul velmi kvalitní nábytek a doplňky a jelikož vybavuji další byt, jsem v procesu dalšího nakupování. Oceňuji krátké terminy dodání, některé věci jsou ihned k odběru. Krásný showroom. Mohu jen doporučit.

    Reakce obchodu Purohome

    Vážená paní Faltusová,

    velice si Vaší pozitivní reference vážíme a věříme, že nadále budete naší spokojenou zákaznicí.

    Děkujeme za Váš čas.

    S úctou,

    Team Puro Home.