Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Absolútna nekomunikácia zo strany "obchodu" .
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zatiaľ mi nič neprišlo.

  • Objednávka potvrzena a nic se neděje ,dnes je 9.9.
    Staňa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    není přehled kdy objednávka bude doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    10 dnů marně čekám na zboží!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
    • Zboží skladem není skladem

    Objednávka před týdnem obratem objednávka se zpracovává, dále nulová komunikace. Zboží mezi tím zmizelo ze stránek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ponúkajú komponenty ktoré nemajú na sklade a ani ich nevedia dodať.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkty nejsou skladem ikdyz to eshop deklaruje..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemají skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zcela bez komunikace

    • Proč nabízíte něco,co nemá ani výrobce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Celý mesiac žiaden kontakt s obchodom, tovar nebol dodaný.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vybraní zboží nabízeli, ale nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem zboží, které mělo být skladem. Vůbec mi nepřišla faktura, kterou bych měl zaplatit, tak jsem jim napsal. Neodepsali. Zboží nemám a ani už ho nečekám.

    Nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží nejsou schopni dodat. Velmi špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodali jinou patku prehazovacky než jsem objednal. Na emaily nereagují....
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nizke ceny
    • zmatek
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Byla mi nabídnuta alternativa místo zboží co už neměl obchod na skladě a nebylo ho možno ani objednat v CZ
    • Zboží které už nemají je přesto pořád v nabídce. :-(

    Bohužel, obchod má v nabídce zboží, které už fyzicky nemá a ani ho už v CZ nelze objednat. :-( Docela zamrzelo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi které měli údajně skladem nedostali s vymluvou ze nikde neni. Uz od nich kupovat nebudu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • slušný výběr zboží za zajímavé ceny
    • pozdní doručení (zboží skladem doručeno po týdnu až na základě urgence e-mailem)
    • doručena nekompletní objednávka
    • stížnost e-mailem po čtyřech dnech bez reakce
    • při prvním pokusu o zadání objednávky stránky e-shopu několikrát spadly

    Asi je to dáno konkurenčním prostředím, které do značné míry člověka rozmazluje, ale dnes už se nespokojím s tím, za co bych byl v osmdesátých letech ještě rád. Očekávám ale v podstatě tři věci - dobré zboží, přiměřeně rychlé vyřízení objednávky, komunikaci. V tomto obchodě mi dvě z těchto tří věcí poněkud scházely. Četl jsem na obchod pozitivní recenze, ale asi se jednalo o nákup v kamenné prodejně. Chce-li to někdo dělat analogově, nic proti, ale pak asi bylo lepší neprovozovat e-shop.

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den pane Borovičko. Moc děkujeme za Váš komentář. Dáváme Vám ve všem za pravdu. A rádi bychom dodali, že v 80. letech jsme skutečně diktovali tempo mezi e-shopy, leč co tehdy stačilo, je už dnes skutečně málo.