Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné!!
    • Servis a zamestnanci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo status NA DOTAZ, obchod mě poslal email, že je vyprodané. Nicméně jak jsem později zjistil, sedlo které nabízeli Specialized v bílé barvě vůbec nevyráběl. Dělalo se bíle až ve vyšší a dražší verzi, sedlo jsem nakonc sehnal jinde o 900kč dráže ve verzi Expert. Proto byla objednávka zrušena, museli by mě poslat dražší sedlo. Nicméně nabízet produkt, který se vůbec nevyráběl je na pár facek!!!

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Ráčejí odpustit Vašnosti,

    udělali jsme to z nedbalosti a lehkomyslnosti.

    Na jejich popud jsme spořádali speciální Vánoční sešlost a vzájemně jsme si nafackovali, až nám všem slezli uši na jednu stranu.



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Malá pružnost objednávky

    Čekám na vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Vážený pane Píšo,

    v úterý 13. října nám na sklad dorazí zboží, které jste si objednal. Vybral jste si sortiment, který je velmi nedostatkový. Ihned, po doručení Vaší objednávky jsme Vás telefonicky kontaktovali s informací, že zboží je dané chvíli u jediného CZ dodavatele vyprodané a že jakmile bude opět naskladněno, zašleme Vám jej obratem, pokud s tím tedy souhlasíte. Souhlasil jste. Z naší strany tedy přišla okamžitá reakce. Jelikož ale nevlastníme kouzelný proutek a zboží neumíme vykouzlit, nebylo možné udělat to jinak.

    Nabídli jsme Vám mimo jiné možnost okamžitého storna objednávky, ale to jste odmítl s tím, že si na zboží rád počkáte.

    Zjevně ale nejste příliš pružné paměti a na toto jste pozapomněl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi prislo spinave a propiskou pocmarane,urcite obchod nedoporucuji

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den, tato skutečnost nás velice mrzí, pokud se něco takového stalo, pak to bylo nedopatřením.

    Zašlete nám, prosím, zboží zpět a vrátíme Vám peníze v plné výši, včetně nákladů za dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Na první pokus zasláno úplně jiné zboží a na druhý pokus zboží podobné ale ne objednané.

    Postup obchodu je velmi amatérský

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Za naše nedopatření jsme se Vám několikrát telefonicky omluvili a omlouváme se Vám tímto ještě jednou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace
    • Nekontroluje zboží, které prodává, jelikož poslali zapletená kola, která měla v nabojích chybně vyvrtané otvory už na první pohled. Poté mi kola vymenili za jiná a u těchto se uvolňují osy na ložiskách, protože jsou na maticích špatné závity. Kola byla levná a nekvalita tomu plně odpovídá.

    Tato kola NEBRAT!!!
    Jinak komunikace s obchodem bez problémů

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den,

    díky Vašemu upozornění na technický problém u nábojů bylo u našeho dodavatele odhaleno, že se jedná o celou vadnou sérii daného produktu.

    Bohužel, tím že jsme ke kolům nemontovali i brzdové kotouče, vadné vrtání děr jsme neodhalili.

    Vám se samozřejmě velice omlouváme. Pokud chcete objednané zboží vrátit, dostanete od nás zpět částku v plné výši.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nejsem spokojen s dodací dobou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • zadna komunikace

    ruce pryc z tohoto obchodu

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den, napříšte nám prosím zadejte telefon, na který je možno se dovolat. Za Vaši reakci Vám děkujeme, i když je negativní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedorporučuji! Zboží jsem objednal 16.4.2014, potvrzení o obdržení objednávky přišlo ihned. Zboží ale dosud nedorazilo (28.4.2014), na můj dotaz (email) jaký je stav objedávky, nikdo neodpověděl. Jsem rád, že jsem neplatil předem. Zřejmě jeden z obchodů, kde platit předem je velké riziko.

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den, ceníme si Vaší reakce a recenze. Na Vaší odpověď se nedostalo pouze z nedbalosti. V žádném případě se nemůže stát, že bychom Vás žádali o platbu předem, bez zaslání platebních údajů. A to se děje až ve chvíli, kdy máme zboží pro zákazníka připraveno. Ceníme si Vašeho soudu, ale je rozhodně zcestný. Platbu předem jste si zvolil Vy, my jsme Vás k platbě nevyzvali. Tudíž jste žádné riziko nepodstoupil.

    • Objednal jsem si zboží cca před 10dny,zboží nedorazilo,posílal jsem dotaz zda-li zboží dorazí,zatím neodpověděli

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Velmi se omlouváme za nedbalost z naší strany. Situace vznikla z důvodu vysokého množství objednávek. Ještě jednou se omlouváme za chybu z naší strany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Avizovat zboží skladem, vybrat za něj peníze na účet a po několika dnech oznámit že není zboží u dodavatele není doopravdy seriozní přístup.

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Na toto konkrétní zboží se sešlo více objednávek a i když skladem bylo, nepovedlo se pokrýt všechny objednávky. Snažili jsme se proto zboží ještě rychle objednat u dodavatele, ale ani u něj již bohužel není k mání. Částku jsme samozřejmě v plné výši vrátili zpět zákazníkovi. Sypeme si popel na hlavu, chyba se stala na naší straně.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • eshop žádné výhody.V kamenné prodejně se dá někdy domluvit lepší cena.
    • Většina zboží není ihned skladem.Vyšší ceny než konkurence.Dlouhé dodací doby.

    Kamenný obchod docela ujde,ale eshop nestojí za nic.Objednal jsem zboží a až třetí den jsem měl telefonát,že zboží nemohou sehnat.Tak jsem objednal jinde a druhý den bylo zboží doma a za méně peněz.Vyšší ceny brzy odradí zákazníky.Eshop nedoporučuji.

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Děkujeme za Vaší recenzi, která je pro nás velmi přínosná a motivuje nás ke zkvalitnění služeb zákazníkům. Rádi bychom podotkli, že jste si u nás objednal zboží, u kterého není uvedena dostupnost "Skladem",nýbrž "Skladem externě" a jako formu převzetí zboží jste zvolil osobní odběr. V takovém případě vždy informujeme zákazníka o dostupnosti zboží v nějkratším možném termínu, což ostatně ani není jinak možné. Toto je uvedeno také v obchodních podmínkách na eshopu. Informovali jsme Vás o dostupnosti a omluvili se Vám, že v dané chvíli zboží nebylo možno dodat a nabídli Vám alternativní výrobek za nižší cenu než je na eshopu a který skladem byl. Možnost vyzvednutí objednaného zboží je pro spoustu našich zákazníků vítanou výhodou, stejně tak jako možnost sjednání slevy zboží v kamenné prodejně. Samozřejmě nás velmi mrzí, že jsme Vám nedokázali vyhovět podle Vašich představ.