Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kurýr doručil, a tedy jsem i zaplatil a po rozbalení balíčku zjistil, že za jiné zboží, než jsem si objednal. Na reklamaci dodávky z obchodu žádná reakce. Obchod nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách mají zboží skladem v reálu to není pravda.
    Zboží nemají a ani nejsou schopni ho sehnat

    • zboží nebylo dodáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic mi neprislo, ani faktura ani zbozi

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den,

    někdy není od věcí přijmout telefonát. Když nemáte zájem komunikovat, je to složité.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vracel jsem zboží a čekal tři týdný na peníze. Kdybych jim dvakrát nezavolal nemám je nejspíš do dnes
    • Byl problém se zbožím že prý zavolaj co a jak a už se nikdo neozval
    • Po třech týdnech mi vrátili peníze jen za zboží né za dopravné
    • Komunikace

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den,

    dovolte, abychom se Vám omluvili za vzniklou situaci. Vybírali jsme si s kolegy na prodejně střídavě dovolené a Vaši věc včas nevyřídili. Pokud budete v budoucnu v našem e-shopu něco objednávat, vykompenzujeme Vám naši chybu zvýhodněnou cenou za zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze platit kartou

    Prodejce mi chtěl prodat jiné zboží než jsem měl objednané. Nepříjemný a neochotný prodavač.

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den,

    co se týká zboží, skutečně nám bylo od dodavatele doručeno jiné zboží, než které jsme pro Vás objednali. Jedná se ale vizuálně o velmi podobný, téměř shodný produkt a je naše chyba, že jsme jej nezkontrolovali dříve, než jsme Vás kontaktovali. Jedná se tedy o naše pochybení.

    Co se týká neochoty, kterou zmiňujete. Jako formu platby jste ve Vámi zadané objednávce zvolil "Platbu hotově", což tedy znamená hotově. A pokud se dvakrát dotazujete, zda je možné platit kartou a a dvakrát se Vám dostane odpovědi že nikoliv, pak jste nechápavý zákazník.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doteraz nemám tovar a ani platobné údaje na zaplatenie objednávky. (platba predom)
    • Napriek 2 "urgenciám" čo je s mojou objednávkou - žiadna odpoveď.

    Zrejme som chybne zaškrtol platbu predom do SR a asi táto možnosť neexistuje, ale aspoň som očakával nejakú reakciu obchodu, zvlášť po 2-násobnom kontaktovaní mailom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NABÍZEJÍ ZBOŽÍ KTERÉ NEMAJÍ SKLADEM

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme, že jste narazil na produkt, který byl sice v nabídce e-shopu, ale fakticky byl již vyprodán. Děláme maximum možného proto, abychom toto minimalizovali.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bol mi doručený produkt( košík na fľašu) úplne inej farby akú som si objednel. Keď som písal mail, že sa stala chyba, odpoveď som nedostal...

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den,

    je nám líto, ale žádná zpráva ohledně chyby v zásilce nám od Vás nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den, zboží bohužel stále není dostupné u dodavatele, datum naskladnění je opakovaně oddalováno. Vaše objednávka je stornována, částka vrácena zpět na Váš účet.

  • cekat 10 dni na součástky me sklamalo...místo abych uz dnes jezdil, tak stale cekam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a ani se nikdo neozval kdy případně dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezájmem obchodu o zákazníka potažmo objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušný výběr zboží
    • po 8 týdnech je objednávka stále vedena ve stavu "vyřizuje se"
    • minimální, spíše žádná, komunikace obchodu
    • neakceptace písemného zrušení objednávky

    Jsem velmi nespokojena s činností tohoto obchodu.
    Objednala jsem zboží, které bylo všechno vedeno jako "skladem". Následný den jsem měla zmeškaný hovor z obchodu. Volala jsem zpět, pán mi oznámil, že moji objednávku vyřizuje kolega a zavolá později. Od mé objednávky uplynulo téměř 8 týdnů a nikdo mě už telefonicky ani emailem nekontaktoval. Chápu, že se zboží může vyprodat, ale pak je třeba se zákazníkem komunikovat, zjistit, zda není problém delší dodací lhůta, pokud zboží doobjednají, případně navrhnout alternativu či zrušení příslušné části objednávky. Nic takového se nestalo. Po 7 týdnech jsem zaslala obchodu email s žádostí o zrušení objednávky. Uplynul týden a nikdo nereagoval, objednávka je stále ve stavu "vyřizuje se".
    Tento obchod již nikdy více!

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den paní Kalátová,

    Vaše objednávka nám během náročné prodejní sezóny zapadla v čase a bohužel jsme ji skutečně nevyřídili.

    Vaše obvinění tedy přijímáme v plném rozsahu a Vám tímto se omlouváme.

    S pozdravem Martin Skála

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po deseti dnech a obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníky. Telefon mají ale nezavolají.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízejí zboží které není skladem

    co je dnes tak těžkého na tom udržovat reálné zásoby skladu online?

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Jednalo se o dostupnost zboží u dodavatele. Jak je vidět, prostá omluva ale dnešnímu zákazníkovi již věru nestačí. Přijmout ji, je dnes už poměrně těžké.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel v mém případě žádné výhody nevidím.
    • Objednané zboží, přestože mělo být skladem, nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
    • Komunikace a informace o dostupnostiu zboží skladem

    Velikost bundy, kterou jsem objednal neměli skladem, tak mi nabídli jinou velikost. S tím jsem souhlasil, ale přišla mi původně objednaná velikost v jiné barvě.
    Možná prodejce jen neměl svůj den....

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den,

    tedy zcela na rovinu musíme říct, že jsme velmi mile překvapeni Vaším vysokým hodnocením. Očekávali jsme spíše něco kolem 5-10%. 50% je tedy pro nás velmi příjemných a klaníme se Vám za ně až k zemi.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízké ceny vybraného zboží
    • Špatná komunikace
    • Doba dodání

    Po 7 pracovních dnech zatím nepřišly podklady k platbě, objednávka stále ve stavu zpracovává se. U zboží, u kterého je označena dostupnost Skladem ext, je dostupnost značně nejistá a můžete na něj čekat i týdny.

    Reakce obchodu Prolog Bike

    Dobrý den, Vaše rozhořčení plně chápeme a velmi se Vám omlouváme za vzniklou situaci. Bohužel, jsme nuceni na doručení dodávek od dodavatele Vámi objednaného zboží čekat v řádu několika týdnů a situace se vleče již několik měsíců. Tato situace je bohužel velmi nepříjemná i pro nás.