• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    6.10.2021 jsem si objednala zboží 19.10.přišel email objednávka se vyřizuje,22.10.zboží není k dispozici,tentýž den jsem vybrala náhradní vzor,27.10 .přišel email vyřízeno po několika telefonech a opětovných urgencích přišlo až 2.11.že balík převzali.Paní se jeví ochotná ale skutek je jinde i přesto že jsem jí vysvětlila že to potřebuji co nejdřív.Mají že dodají zboží do 10 pracovních dnů.

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za takto dlouhou dobu dodání. Jelikož se obdobna situace s vyrobcem stavala opakovaně a neměli jsme možnost toto ovlivnit, zvolili jsme ukončení spolupráce. Nyní již máme na webu pouze sortiment,co je skladem. Věřím,že na nás nezanevrete a zaručují Vám, že příště budete mít objednávku včas. S omluvou za postylky-vybaveni.cz Naďa Penickova

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá lhůta dodání , 14 dni a zboží ještě nedodaly
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka trvala strašně dlouho a zboží vůbec neodpovídalo fotu,prostěradlo do postýlky o.k,ale povlečení vůbec neodpovídalo fotu,barvy nevýrazné,mdlé,za mě zklamání a za ty peníze už ne.

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Dodací lhůta může být nyní kvůli situaci s covid o pár dní delší, toto bohužel neovlivníme. Se zákazníky však zdržení písemně komunikujeme. Ohledně nespokojenosti s barvou - látky již několik let bereme od prověřeneho dodavatele a odpovídají nafocené nabídce. Mírné odchylky můžou být způsobeny prohlížečem na Vašem PC nebo telefonu. Nejedná se však o markantní rozdíl.
    Pokud jste byla nespokojená, měla jste nás informovat.
    S pozdravem Naďa Pěničková postylky-vybaveni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a ani není žádná komunikace s ehopem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé dodání

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den, dodací lhůta u zboží je psaná do 2 týdnů. Zítra očekáváme naskladnění a obratem expedujeme. Uvedená doba dodání tak bude dodržena. Dobíhá prázdninový provoz,kdy jsou dodací lhůty bohužel těch 14 dnů,v běžném období jsou objednávky vyřízeny rychleji. Děkujeme za pochopení. Hezký den Naďa Pěničková www.postylky-vybaveni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V pátek pošlou mail, že zboží bude expedováno začátkem následujícího týdne a po 14ti dnech stále nic.

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    dobrý den, objednávka byla provedená 14. u zboží je dodání do 14ti dnů... mezi tím byly 2 dny volna / s víkendem celkem 4 dny kdy žádná firma nefungovala/ Dnes - tj.30 zboží expedujeme - posíláme tedy v termínu!!! Děkuji za pochopení Pěničková - expediční oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr vzorů
    • slabý materíál u prostěradla a u rychlozavinovačky byly úplně špatně našity suché zipy, všechno jsem si musela opravovat. Navíc u rychlozavinovačky z kokosově vložky padá jakýsi nepořádek a je přes přes průhlednou látku vidět.

    já si tam už nic nekoupím, chci kvalitu a a tohle je Polsko.

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den,pokud jste byla s produktem nespokojena,mela jste zavolat. Prostěradla jsou kvalitni,toto zboží prodáváme již 8.rokem a nikdy nebyla stížnost. Pokud byl špatně nasity suchý zip,zavinovacku by jsme vyměnili. Rozhodně se nejedná o nekvalitní zboží. Vzhledem ke strojove vyrobe mohlo dojít ke špatnému stehů. Stačilo zavolat a problém by jsme vyřešili. S pozdravem Penickova.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržené dodací lhůty-údajné zboží na skladě na skladě není
    • zboží jsme ani neobdrželi
    • komunikace-zavádějící a nepravdivé informace

    V tomto obchodě jsem nakoupila a uhradila dva kusy zboží skladem, které bohužel do dnešního dne nemám ( cca 3 týdny-1 týden převod platby).Po delší době, kdy se nic nedělo, jsem obchod kontaktovala. Za 2 dny jsem obdržela informaci, že se můj balíček ztratil a že tedy byla podána reklamace.Když jsem žádala číslo reklamace, nebo podací číslo zásilky in time,abych si fakta ověřila, zjistila jsem, že in time čekal týden,až mu obchod zboží předá, ten to však ani po týdnu neučinil, proto in time případ uzavřel.Na můj dotaz ohledně údajné reklamace mi bylo sděleno, že jí kolegyně vlastně půjde podat až dnes raději osobně.Samozřejmě jako náhodou bylo mé zboží poslední na skladě a musím tedy počkat 2-3 týdny na nové (přestože na eshopu je stále vedené jako dostupné do týdne), nebo prý mohu koupit něco zcela jiného.. a dáreček samozřejmě jako omluvu dostanu .. .No již nikdy více a to nebudu mluvit o tom, že mi obchod zaslal s číslem mé zásilky taktéž dva archy zákazníků s jejich jmény,adresami a tel. čísly. Pro mě absolutně nepochopitelné..majitelé evidentně vlastní dva dětské eshopy, píšou také z několika emailů(mě chodí emaily z [email protected] a to jsem si tam nic neobjednala). Měla jsem si zde nejříve přečíst recenze na ten druhý eshop, kde jich je mnoho negativních. Bohužel, tak poučení pro příště.Teď budu pouze doufat, že obdržím zpět své peníze.

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Informace uvedene v teto recenzi nejsou kompletní a poškozují naší spolecnost...paní uvádí jen část faktu a převádí naše informace do sve interpretace. k tomuto se nebudu rozepisovat. Toto nařčení se nezakládá na pravdě a vyse uvedene nařčení, že jsme lháři a pochybnosti,zda vrátíme platbu ještě probereme s naším právním zástupcem. Mimochodem paní aniž by vedela,uhradila platbu za zboží 2x, přeplatek ji byl ihned po našem zjištění poslán zpet. Paní se až po udělení komentáře divila,proc má týden zpet platbu za zbozi,ktere ceka...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena , nic víc
    • slibuje to, co nedodržuje.

    koupila jsem zboží s dodávkou do 7 dnů.. Čekala jsem přesně měsíc , mezitím jsem několikrát zboží urgovala...Zboží bylo objednáno 11 prosince a doručeno 12.ledna.. Rozhodně spokojená nejsem, ani s kvalitou zboží...

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Těžko se hajit,pokud zákazník vystupuje jako anonym. Pokud dojde k doprodej zboží u výrobce v předvánočním obdobi, informujeme o tom zákazníka včas. K teto situaci muže bohužel před svátky dojít a také k ni dochází. Dáváme zákazníkovi jako omluvne slevu nebo dárek. Není nic jednoduššího než po informací o delší lhůtě objednávku stornovat. Jsme prodejci a bohužel neumíme ovlivnit rychlost výroby u vyrobce,kdy je navyseni objednávek několikanásobný. Pouze můžeme zákazníka informovat a je na nem zda objednávku ponechá či nikoliv. O svátcích výroba stoji. Po zahájení provozu je pote zboží naskladneni a nasledne po potvrzení expedováno zákazníkovi. Děkujeme za pochopeni

  • Ze strany prodávajícího nebylo dodrženo zcela nic! Komunikace, dodání...celkové jednání s klientem otřesné! Jsem toho názoru, že nejspíše mají dost klientů, tak můžou jednat takto...

    Popis mého nákupu:
    -Objednala jsem zboží, přišel mi e-mail, že až bude vyexpedovaná dostanu e-mail.
    -Uběhl týden a nic, přičemž hlásali, že dodací lhůta po objednání je max. 4dny.
    -Žádný e-mail, nebo pokus o kontakt z jejich strany nebyl.
    -Zavolala jsem a paní na 2. straně mi řekla ať pošlu smskou č. objednávky a že mě bude kontaktovat o stavu objednávky.
    -Hned jsem odesla po skončení hovoru..uběhl den, no 2 den už jsem psala sms, že na mě asi zapomněla...
    - Přišla mi odpověď, že mě přebrala nějaká jiná panía že mě kontaktovala..No nikdo mě nekontaktoval!!
    - Stornovala jsem objednávku, protože vymlovat se na to, že mi e-mail došel určitě a že bude ve spamu a pak že měli inventuru...Nakonec s paní vylezlo, že postýlka se objednává...

    -Výmluvy, klamání, nezvládání obchodu

    Takto bych to charakterizovala
    Pokud chcete mít vše tak, jak se dočtete, tento obchod NE

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den, s Vámi jsem byla v kontaktu osobne. Paní Lyskova Vas emailem informovala. Já jsem Vam odpovídala na veskere Vaše sms. Ze je postel na cestě jste věděla. V utery jsme Vam psali,ze je postel na středu k expedici. Nabídnul se Vam i dáreček jako omluvne za delší dodací lhůtu způsobenou svátky. Očekávala jste asi něco jiného. Tuto Vasi reakci jsme čekali. Bohužel s tim neuděláme nic. Není naším záměrem zdržovat expedici,jsme závislý na vyrobe,pokud ta stoji z důvodu svatku,neudelame s tim nic. Dekuji za pochopeni Penickova

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží dorazilo celkem pozdě (na shop). Nevyhovuje mi ani způsob zabalení, ani info o dané zásilce - v SMS je přesně rozepsáno, co se doručuje (věděl to i přepravce) a samotné zboží je zabaleno jen v průhledné fólii. Vše bylo zamotáno do sebe a jen obaleno folii - vzhledem k ceně dopravy, to mohlo byt aspoň v černé fólii. Možná je to detail, mě však toto nevyhovuje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikace

    Dodací termín byl 7 dnů, do 7 dnů se nikdo neozval, na e-mail opakovaně nereagovali a po telefonátu, kdy mi bylo řečeno, že se na to pán za půl hodiny podívá se opět nikdo neozval. Chápu že bylo před svátky, ale 23.12. bylo 7 pracovních dní a hlavně se nikdo ani neráčil mne informovat o tom kdy tedy zboží dorazí.

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den,komunikace v tomto obdobi probiha pomocí emailu. Zákazníci jsou informování do 24 hodin. Bohužel se stava,ze email skonci v nevyzadane poste. Za případně komplikace se omlouváme. Týden před Vanoci je nejvíce casove narocny týden v našem oboru,proto prosíme o shovívavost a pokud potřebujete nutne nejake informace,je lepší si na ne telefonicky preptat případně zavolat v dobe,kdy již budou kolegové po domluvě mit zjištění pozadovane údaje. Nejen my jako prodejci ale i výrobci nestíhají dodržovat na den terminy,ktere jsou v běžném provozu realne. Hezke svátky Penickova

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kromě potvrzení objednávky neprobíhá žádná komunikace, zboží jsem dosud neobdržela a nemám představu, kdy bude dodáno .

    Nevím, jestli ještě budu v tomto obchodě nakupovat. Zboží jsem potřebovala rychle, předpokládala jsem, že když je zboží na skladě, bude obratem zasláno a pokud ne, že mi bude sdělen alespoň přibližný termín doručení .

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den,informace posíláme emailem,zkontrolujte si prosím i nevyžádanou postu. V případe dotazu pošlete email na [email protected] nebo sms na 773969300 s dotazem a číslem objednávky. Urcite se Vam ozveme. Dekuji a přeji krasne svátky Penickova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem ihned zaplatila az boží po čtrnácti dnech stále nedorazilo,před 5 dny mi bylo řečeno,že jž bude vyexpedováno do 2 dnů a stále žádná zpráva.

    pro mě zatím riskantní, asi už nikdy nebudu platit zboží dopředu, pokud neobjednávám u spolehlivého obchodníka.

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den,Vase objednávka již byla odeslána. U zboží ktere se sije je doba dodání do 14 dnu. Je to napsane u dostupnosti. Dekuji za pochopeni. Navíc nabízíme samozrejme i dobírku či osobní odber.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    U zboží ktere je na zakázku je doba dodání do 14ti prac.dnu. Při objednávce je třeba s tímto pocitat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vadí mi, že si objednám, které je skladem a pak čekám déle jak týden než mi přijde. Zatím tedy týden. Musím být na telefonu a nejlépe doma, aby mi zboží mohlo být doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • U kazdeho zbozi je napsano "skladem nebo do 2 tydnu".
    • Produkt, ktery byl po telefonickem overeni "skladem", dorazil az za 10 dnu.

    Komunikace se zakaznikem i zbozi naprosto v poradku, ale velmi dlouha dodaci lhuta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodací lhůta
    • nekomunikace ze strany e shopu

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den, všechny zákazníky informujeme emailem v případe delší dodací lhůty. Vzhledem k letním dovolenym jsou u některých zahraničních dodavatelů celopodnikove dovolené. Tim se zhruba o týden výroba zakázkového zboží prodlužuje. Emailem jste tuto informaci určitě obdrzeli,zkontrolujte si prosím i spam. Děkujeme za pochopení Penickova

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • -nižší ceny (jediná výhoda)
    • -dodavatel označený jako rodinná firma = polská firma
    • -kvalita zboží rozhodně neodpovídala popisu na webových stránkách
    • -vybrané zboží bylo označeno, že je skladem (dodání do 7 dnů) = ve sklutečnosti trvalo dodání více než měsíc (bohužel platba byla předem)
    • -komumikace směrem od firmy žádná = pokud se firmu kontaktovala já, tak vždy nějaká výmluva (jedna věc ještě chybí, čekáme až dorazí vše, měli jsme firemní dovolenou,....)
    • -postýlka, kterou jsme objednali dorazila nenalakovaná!!!

    Zboží nebudeme vracet jen z toho důvodu, že dodání (po několika urgencích) trvalo více než měsíc a platba proběhla dopředu - takže si neumím představit, jak by probíhala případná reklamace - ROZHODNĚ ALE TENTO OBCHOD NIKOMU NEDOPORUČUJI A ANI JIŽ NIKDY NEVYUŽIJI!!!

    Reakce obchodu postylky-vybaveni.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka byla složena z více polozek,kde bylo i zboží na zakázku. Neumíme bohužel ovlivnit dovolené u zahraničních dodavatelů. Mezi dodavateli mami i Polske firmy,ale jsou to kvalitní rodinne firmy s dlouholetou praxí v oboru. Navíc je Polsko vyhlasene výrobou ze dřeva. Vse má potrebne atesty a certifikaty-lze zaslat emailem. Nelze srovnávat špatně Polske jídlo s kvalitní výrobou ze dřeva. S pozdravy Penickova

    • Objednala jsem tři položky, přišly dvě, vše je zaplaceno a stále čekám na poslední položku. Dvakrát jsem do obchodu telefonovala, dvakrát přislíbili odeslání a stále nic nedošlo!
    • Nejsem spokojená, jsem naštvaná!