Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace s Petrklíčem dobrá

    firma šije z materiálů,které se na šaty na každodenní nošení nehodí,moc umělé a těžké,ale vizuelně pěkné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrátila jsem postupem stanoveným dodavatelem. Peníze zpět nepřišly, reklamovala jsem před měsícem a dosud nic. Na telefonu mi paní řekla, že jsou v insolvenci a tím je to pro ně vyřízeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a když jsem se zeptala na svoji objednávku,bylo mi řečeno,že to vyřizuje jiná firma. Což mě nezajímá,objednávala jsem na jejich e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vrátila a doposud jsem nedostala svoje finance, které jsem zaplatila. Vzhledem k tomu, že jsem dostala informaci, že jde společnost do insolvence, protože nemá finance, tak nechápu, jak si vůbec dovolíte mně poslat takový dotazník !!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    POZOR!!!
    Nevrací zpět peníze za vrácené zboží.
    Vrátí peníze až po telefonickém vyzvání a to se mi stalo již 2x.
    Nepošlou peníze po výzvě ihned, ale třeba po týdnu i déle.

  • Peníze jsem poslala 20.2. 2020 .Zboží nepřišlo a peníze nevrátili. Pak jsem si objednala něco jiného a když to přišlo,tak manžel den před tím zemřel.Musela jsem zboží vrátit. Peníze také nepřišly. Mám u nich více jak tisíc šestsetkorun. 1 600,-kč.Je to více jak 2 měsíce. Postupuji to ČOI. Vancová

    • Obchod dříve super má dnes asi velké problémy, dovolat se telefonní čísla Petrklíče byl v pondělí 27.4. 2020 veliký problém.
  • Dne 20.2. jsem zaplatila za kalhoty,které mně nebyly dodány.Nebyl prý materiál.Objednala jsem proto jiné,když došly, manžel,pro kterého byly určeny, bohužel zamřel. Proto jsem je ihned vrátila.Peníze za první,ani za druhé jsem nedostala zpět.Obdržela jsem zprávu,že peníze nemají a ani dlouho mít nebudou,asi krachují a jenom lákají lidi na další objednávky,aby jim platili za zboží,které pak nedostanou. Už od nich nikdy nic nechci.

  • Byla jsem informovaná,že Petrklíč je v insolvenci,výběr zboží je možný jenom z doprodejových kusů,nelze proto hodnotit kladně,ani doporučit obchod.Zboží,které jsem zaplatila dopředu,mi nedorazilo,nyní čekám na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledné stránky, před nákupem na můj dotaz rychlá reakce
    • Jedny kalhoty jsem vrátila- nevyhovovala velikost, doručeno bylo 12.3.2020. Dnes je 2.4.2020 a nemám žádnou reakci. Marně očekávám buď peníze nebo vrácení kalhot ???
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Termín dodání byl 3-4 týdny. Zboží objednáno 17.2.2020. 23.3.2020 stále zboží nedodáno. Bez jakékoliv reakce obchodu. Až po mém zavolání mi bylo sděleno, že zboží zatím stále není a neví kdy bude. Dohodli jsme se na zrušení objednávky a vrácení peněz. Tak doufám, že peníze mi na účet budou vráceny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje po vrácení zboží nazpět, dělá mrtvého brouka

    Kabát jsem ještě ten samý den, kdy mi přišel, okamžitě zabalila a odeslala doporučeně nazpět a současně jsem e-mailem ihned tuto skutečnost oznámila Petrklíči (žádná reakce). Druhý den jsem dostala od České pošty sms zprávu, že zásilka byla Petrklíči doručena. Znovu jsem psala e-mail o tom, že mne pošta informovala, že jim zásilku doručila (opět žádná reakce), proto jsem třetí den telefonovala a dotazovala se, proč mi neodpověděly na mé maily o tom, že zásilku převzali, ale bylo mi sděleno, "ŽE NA TO NEMAJÍ ŽÁDNÝ PROGRAM"!!!!! Tak hloupou výmluvu jsem fakt ještě nikdy od nikoho neslyšela. Zatímco já jim byla schopna během hodiny zabalit, odnést na poštu a odeslat balík nazpět, tak oni mi prý peníze vrátí až za 14 dní. I to je však záležitost doslova na pár kliknutí. Je už potřeba dávat pozor i na to, že vám některé produkty nebude zasílat Petrklíč, ale jiná firma, která to šije a vy pak budete muset reklamaci uplatňovat ne u Petrklíče, ale u např. u firmy, která sídlí mimo ČR!! Takže Petrklíč mne hluboce zklamal, čekám na vrácení peněz, zatímco jim leží na účtě mají z nich profit!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po naprosto jasné objednávce se mi ozvala nějaká paní a chtěla přesné rozměry, přesto, že jsem do objednávky velikost napsala.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si po prvé z katalogu a je to již 23 dní a zboží ještě nedorazilo.V katalogu bylo uvedeno dodání zboží 3 týdny. Dodací lhůta mi přijde dlouhá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo rychle, ale kvalita hrozná.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží doručeno na dvakrát, dlouhá dodací doba, ale hlavně se mi nelíbí, že když zboží vrátíte, tak Vám peníze vrátí až po urgenci po déle než za měsíc. A to se mi stalo opakovaně!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod garantovat dodání do 4 týdnů, kdybych se poté neozvala, zřejmě bych čekala dál...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrozně dlouhá dodací lhůta. Zboží jsem objednala v polovině prosince a došlo v druhé polovině ledna.
    Když máte takové problémy s dodacími lhůtami, tak nabízejte v létě zimní věci a v zimě letní. Pak je stihneme unosit. Nedovedu si představit, že bych si vybrala např. šaty na ples (nabízíte velmi pěkně), na který bych chtěla jít v této sezóně. To by určitě nevyšlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná
    • Neskutečně dlouhá doba dodání. Už 3 týdny čekám a zboží ještě nedorazily . Už nikdy si v tomto obchodě nic neobjednam

    Pokud vám vadí dlouhá doba dodání neobjednávejte zde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které bylo hlavním obsahem mé objednávky, mi nebylo dodáno a to bez vysvětlení. Peníze mi byly vráceny na účet. Zbytek zboží vzhledem ke kvalitě = nekvalitě je podle mého názoru velmi drahé. Při objednání stejného čísla halenky je jedna halenka malá, druhá velká. Více si z Petrklíče zboží neobjednám. Dodání zboží trvalo více jak 1 měsíc.