Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se nedá zkusit před uhrazením a tudíž se vrací zpět, pokud nesedí, vrácení peněz dlouho trvá.

    Zásilku jsem vrátila, kalhoty mi nevyhovovaly velikostí a materiálem.
    Zásilka byla doručena zpět společnosti Petrklíč dne 9.12.2019, jak bylo potvrzeno poštou SMS. Dosud mi nebyly zaslány zpět na můj účet peníze, kterými byla zásilka uhrazena předem.

    Reakce obchodu Petrklíč

    Vážená paní Hájíčková,

    zboží si zákazník může vyzkoušet u nás na prodejně ve Frýdku - Místku. Za zboží vrácené do 14 dnů a zároveň také nepoužité a nepoškozené zboží, Vám vrátíme peníze na účet nebo zašleme hotovost složenkou. Podle toho, jaký způsob zvolíte. Vidím že jsme Vaše vrácené zboží přijali do systému 10.12. a do 14 dnů podle zákonné lhůty vracíme peníze. Dnes 19.12. Vám paní Účetní bude vracet peníze na účet.

    Děkujeme za hodnocení.
    Krásné Vánoční svátky, Petrklíč

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    komunikace dobrá, dokud jsem kupovala jiné zboží (přeprodej značky igigi) vše super. Co je od Petrklíče šité, tragédie. Látky i střihy.

    Reakce obchodu Petrklíč

    Šaty IGIGI měly svoje zákaznice, ale také se hodně vracely. V 80% to byl vlastně jeden střih, slušely jenom vysokým ženám s hezky tvarovanou plnoštíhlou postavou. Prodávaly se jenom v jedné délce, většinou zakončenou bordurou, takže šaty nešly zkrátit. Cena byla dost vysoká.
    Děkujeme za názor.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Samotny obchod asi neni spatny, vadi mi jen pouzite (levne) materialy, ktere nejsou z fotek ani z popisku k vyrobku tak patrne. Dle meho nazoru neodpovida cena kvalite vyorbku.

  • bohužel nemohu hodnotit, objednávku mám od 28.11., zboží mělo dorazit 6.12., dodnes nemám zprávu ani zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    + velká nabídka zboží, ale zboží je hrozně drahé. Kalhoty - obyčejné do gumy, bez kapes za 1200,- je hodně
    - dlouhé dodací lhůty, některé nabízené zboží nakonec není na skladě

    Reakce obchodu Petrklíč

    Děkujeme za Vaše hodnocení! Jedním z hlavních důvodů, proč se může zdát, že jsou naše výrobky dražší, je ten, že prodáváme převážně české výrobky. Našimi dodavateli jsou české firmy. Do ceny se pak projeví hlavně pracovní síla, která je u nás podstatně dražší, než-li v třetích zemích. Bohužel naše dodací lhůta je delší, protože nemáme tak velké skladové zásoby. Zboží výrobci šijí/vyrábí na zakázku, tím se doba dodání prodlouží (dodací lhůta 30 dní). Bohužel jsme závislí na dodávkách našich výrobců. Výrobky, které jsou skladem mají dodací lhůtu přibližně 4 pracovní dny. Dodací lhůty vidíte přímo u každého výrobku.

    Přeji příjemný den

  • šaty jsem objednala 17.10. 18.11. jsem se telefonicky urgovala jestli budou a paní řekla že nebudou.Když bych sama nezavolala tak se neozvou. Velké zklamání!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupeny šaty Elzakra - dle popisu měly být ušity ze dvou materiálů - volán ze slabšího materiálu. Celé šaty jsou z jednoho materiálu, tudíž efekt je nulový. Výrobek by mohl sloužit snad jako noční košile, ovšem značně předražený. Šaty budu vracet, přijdu o 200 korun za poštovné , jednání obchodu je neseriozní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velikost šatů 42 neodpovídá běžné velikost, je tak o 2 šatní velikosti menší.
    Nelze tedy spolerhnou na udávané velikosti.
    Jinak dobrý materiál a šití, ale pro zcela jinou velikost.
    Ládová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vyhovuje mi šíře sortimentu oblečení - společnost, odpočinek, sport, domácí.
    • Sukně za 1000,- Kč nemá ani spodničku?
    • Ani při objednávce nad 1000,- Kč není poštovné zdarma jako jinde!!!
    • Sleva VIP spíš nutí přemýšlet o jiném dodavateli např. Bonprix.

    Příště budu určitě lépe porovnávat cenu, čas dodání i výhody pro zákazníky.

    Reakce obchodu Petrklíč

    LUČINA a IVETKA jsou letní, lehké, vzdušné a nemačkavé sukně, kde není potřeba spodničky. Jedním z hlavních důvodů, proč se může zdát, že jsou naše výrobky dražší, je ten, že prodáváme převážně ČESKÉ VÝROBKY. Našimi dodavateli jsou české firmy. Do ceny se pak projeví hlavně pracovní síla, která je u nás podstatně dražší, než-li v třetích zemích.
    Poštovné zdarma máme u různých akci, jen je potřeba sledovat naše stránky. Jinak pokud hodnota Vámi objednaného zboží překročí 2 490 Kč, expediční poplatek u žádné přepravy neúčtujeme.
    Odměňujeme své stálé a věrné zákazníky a zařazujeme je do VIP programu, díky kterému mohou nakupovat se slevou 5%.
    Každý kdo objedná v průběhu 365 dní zboží za více než 2 500 Kč, je od následující objednávky automaticky zařazen do VIP programu Petrklíče.

    Děkujeme za Vaši recenzi, která nám pomáhá se zlepšovat.
    Přeji příjemný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • enormně dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Petrklíč

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nám pomáhá se zlepšovat. Bohužel naše dodací lhůta je delší, protože nemáme tak velké skladové zásoby. Zboží výrobci šijí/vyrábí na zakázku, tím se doba dodání prodlouží (dodací lhůta 30 dní). Bohužel jsme závislí na dodávkách našich převážně českých výrobců. S některými výrobci máme smluvenou zkrácenou dodací lhůtu a to 14 či 20 pracovních dnů. Výrobky, které jsou skladem mají dodací lhůtu přibližně 4 pracovní dny. Dodací lhůty vidíte přímo u každého výrobku.
    Přeji příjemný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hotové výrobky potřebují ještě opravu/délka atd./

    Výhoda žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhé dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2 položky z objednávky už neboli skladom, čo samozrejme nie je chyba obchodu,ale bola som informovaná len o jednej a druhá jednoducho nedorazila a keď som sa na ňu dotazovala oddelenie služieb zákazníkovy robilo so mňa "blbca", že ma o tom informovali. Pričom stačilo priznať, že na to zabudli,sme ľudia chyba sa stane.
    • Kvalita rozhodne nezodpovedá cene.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát mi nic nedošlo . Kupovala jsem zboží ve výprodeji.

    Reakce obchodu Petrklíč

    Dobrý den, evidujeme u nás Vaši PRVNÍ objednávku z 2.6., naše dodací lhůta je 30 dnů. Halenka JENA, kterou máte objednanou není z výprodeje je z hlavní nabídky, proto se musí ušít. Halenka Vám bude doručena do 2.7.2019. Pokud jste již v minulosti u nás objednávala, nejspíše k nám nebyla objednávka doručena. Vždy se dívejte na email, kde chodí potvrzení objednávky. Nyní u Vás evidujeme první objednávku.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den

  • Na to že sem si objednala velikost 54 a oblečení je na velikost 48 je dost špatný ,tak že nikdy více

    Reakce obchodu Petrklíč

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že Vám výrobky neseděly. U každého zboží máme velikosti tabulku. Prosíme vždy o přeměření u každého výrobku podle velikostní tabulky. Každý výrobce může mít malinko jiné rozměry. Děkuji za pochopení a přeji příjemný den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Střihy nepadnou, např. při dostatečné šířce halenky jsou úzké rukávy. Deklarovaná velikost neodpovídá skutečnosti - až o 2 čísla větší ! Prádlo mi poslali také větší i když jsem do doprovodného mailu výslovně udala velikost. Peníze za vrácené zboží Petrklíč posílá zpět v nejdelším termínu - až 17 dní , zatímco ostatní velkoobchody dříve : Klingel 11 a 13 dní, Scholl 8 dní, Bonprix 11dní , Witt-international 10 dní , Esprit 11 dní.

    Reakce obchodu Petrklíč

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že Vám výrobky neseděly. U každého zboží máme velikosti tabulku. Prosíme vždy o přeměření u každého výrobku podle velikostní tabulky. Každý výrobce může mít malinko jiné rozměry.
    Můžete nám prosím napsat u jakého výrobku jste měla problém s úzkými rukávy? Prodiskutovali bychom tento problém s dodavatelem.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu Petrklíč

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nám pomáhá se zlepšovat. Bohužel naše dodací lhůta je delší, protože nemáme tak velké skladové zásoby. Zboží výrobci šijí/vyrábí na zakázku, tím se doba dodání prodlouží (dodací lhůta 30 dní). Bohužel jsme závislí na dodávkách našich převážně českých výrobců. S některými výrobci máme smluvenou zkrácenou dodací lhůtu a to 14 či 20 pracovních dnů. Výrobky, které jsou skladem mají dodací lhůtu přibližně 4 pracovní dny. Dodací lhůty vidíte přímo u každého výrobku.

    • slibuje dopravu PPL jako soukromý balík, ale posílá jako firemní, takže je nutno si vzít dovolenou, aby bylo možno balík převzít. Od firmy již nebuu objednávat

    Reakce obchodu Petrklíč

    Dobrý den, velmi se omlouváme. K tomuto problému došlo v rámci technické chyby. K této chybě už nebude docházet. S PPL službou máme smluvené zasílání balíčků jako soukromý balík.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží údajně bylo zasláno jinam a do mnou vybrané zásilkovny dosud nedorazilo.

    Dostala jsem avízo, že zboží distribuováno. A když se ani po 5 dnech nikdo neozval, že by bylo zaplacené zboží v zásilkovně, ptala jsem se na osud již zaplaceného zboží a paní mi napsala, že "balík se odeslal jinam" - no řekněte, není to od toho balíku hnusné?!?!
    Tak jsem se ptala, kdyže to ten balík napraví a zašle se na správnou adresu. Paní odpověděla něco ve smyslu !že toho mahj´ moc a chybička se vloudí". A je to druhý - tedy vlastně již třetí týden, a zatím NIC - NIC - NIC.
    Hlavně že mají už třetí týden mé peníze.
    To je pěkné - peníze ano, zboží NE.

    Reakce obchodu Petrklíč

    Vážená paní, balíček byl chybou systému bohužel zaslán na jinou Zásilkovnu. Již dvakrát jsme na Zásilkovně reklamaci urgovali, což jsme Vám psali.
    Kolegyně se Vám několikrát omluvila a také navrhovala, pokud máte zájem odstoupit od smlouvy a obratem zaslat peníze zpět.
    Bohužel i k takovým technickým chybám při správě eshopu může dojít. Balíček Vám byl zaslán 4.6. 2019 a 7.6. 2019 jsme jej poprvé urgovali u Zásilkovny.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.