Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod v žádném případě nedoporučuji. Již potřetí, dvakrát v srpnu 2018, mi při odstoupení od kupní smlouvy nevrátili
    peníze v zákonném 14denním termínu. Musela jsem vždy vrácení urgovat. Už jsem přesvědčena o tom,
    že nejde o selhání lidského faktoru , ale o nastavení systému, tzn., o vědomé porušování zákona.

  • Super obchod, na nákupy navíc uplatňuji tento cashback: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/petrklic?doporucuje=katia - doporučuji! :)

  • Dobrý den,
    Vámi vrácené zboží jsme obdrželi 1.9. a peníze byly odeslány 15.9.. Při vrácení zboží máme lhůtu k výměně a reklamaci do 30 dnů jak je uvedeno v našich dodacích podnímkách. Balíček na výměnu jsme obdrželi 12.8. a výměnu odeslali 8.9.. Opravdu se vždy snažíme reklamační lhůty dodržovat. Menší problém ovšem někdy nastane, při doručení zásilky kdy pošta má na dodání několik dnů. Tím se lhůta mírně prodlouží. Chtěli bychom se omluvit za zpoždění. Co se týká informovanosti o vrácení zásilky zasíláme vždy potvrzení emailem. Děkujeme za projevenou důvěru,
    s pozdravem Váš Petrklíč

  • Petrklíč "garantuje" vrácení peněz DO 14 dnů po obdržení zboží. Peníze jsem - přes telefonickou urgenci - neměla na účtu ani 17. den. Když jsem u předchozí objednávky požadovala pouze výměnu zboží za menší velikost, 3 týdny se nic nedělo, po urgenci mi bylo vysvětleno, že čekají na dodávku od výrobce a ta prý trvá měsíc. Po měsíci opětovná urgence se sdělením, že mi plavky hned zítra pošlou. Na webových stránkách je nabízeli po celou dobu čekání. V obou případech žádná zpráva ani omluva. Opravdu zvláštní přístup k zákazníkům....