Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • -
    • Nedodrzovani dohod, slibu a zavazku
    • Komunikace

    Obchod skutecne nedoporucuji! Sam se chystam navraceni penez po stornovani neuveritelne dlouho vyrizovane objednavky resit pravni cestou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodávku zboží zdržují a nekomunikují. 10 dnů po termínu a zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdy!!!

    Nikdy!!!

  • 10 %

    • cena
    • všechno, od 22.2.2016 nemám nic, ani peníze ani telefon, pristi tyden jdu na policii

    Kolegu taky podvedli, akorát ten je horka hlava a chysta se k panu Krejčímu domu. Tak jsem zvědav jak to vyresi.

  • 10 %

    • NIC!
    • Jsem nucen podat žalobu, aby mi byly vráceny peníze.

    Po cca 90 dnech se nestalo vůbec NIC. Krom toho, že jsem přišel o 4290kč.

    Nejradši bych tomu člověku flusnul do obličeje.

  • 100 %

    • Cena
    • Dodání
    • Telefon jako nový včetně originálního příslušenství
    • Obal jako dárek

    Vzhledem ke špatným recenzím jsem měla trochu strach si telefon u této společnosti zakoupit, nakonec jsem to však zkusila a byla mile překvapena. Telefon byl objednán v akci "dodání do 7 dnů" a skutečně sedmý den dorazil a naprosto v pořádku. Telefon vypadá jako úplně nový a zatím vše funguje, jak má. Takže u mně spokojenost

  • 10 %

    • Komunikace!

    Souhlasím s většinou uživatelů a chystám podání stížnosti k ČOI. Na zaplacený iPhone 4S čekám od 3.3.2016, po téměř 80 dnech nemám ani telefon ani peníze. Jednatel e-shopu se nejdřív omlouval a sliboval rychlé řešení situace, následně úplně přestal komunikovat. Nehoráznost! Rozhodně nedoporučuji.

  • Doporučuje obchod

    30 %

    • Největší výhodou je nízká cena, což je asi největší tahák, spolu s nabízenou dvouletou zárukou.
    • Slabinou je především komunikace. Psal jsem e-mail (několik, na e-maily [email protected], [email protected]) volal (733472508, 733472509) a psal sms (na obě čísla) a zatím žádná odpověď. Po více než 7 dnech, tedy komunikace je vskutku mizerná.

    Zatím nemám příliš velkou možnost hodnotit služby jako celek, neboť zboží zatím nedorazilo (což je zatím v souladu s dodacími podmínkami) a tedy nemohu hodnotit zboží, péči o něj a ani další aspekty spojené s obchodem vyjma právě komunikace. K té jsem se již vyjádřil výše.

  • 80 %

    • Peníze byly vráceny..
    • Takže za mě, i když telefon nemáme, což nás za tu cenu mrzí. Hodnotím kladně..
    • Komunikace by se mohla zlepšit, ale vím, že firma má momentálně problém z dodáním, proto nestíhají zvedat telefony..

    I přesto jaké má tato firma potíže, byl pán na telefonu k nám vstřícný a velice příjemný.
    Dostali jsme od něho pár možností na výběr a poté jsme se dohodli na odstoupení od smlouvy.

  • 10 %

    • nevím o ničem
    • Moje objednávka a uhrazení zboží proběhlo dne 21.4.2016. V obchodních podmínkách a i v mailech bylo uvedeno, že společnost bude klienta dále průběžně informovat a v případě dotazů na [email protected] nebo reklamace@... odpovídat, stejně tak jako komunikovat na telefonech... Nic z toho není pravda, mlčí jako hrob. Samozřejmě telefon nedošel i přes nejzazší termín 60-ti dnů.

    Nákup? Již NIKDY!!!!
    Chci podat trestní oznámení a o způsobech informovat, resp. inspirovat některou TV s pořady o jednání se zákazníky, nejlépe ČERNÉ OVCE.

  • 10 %

    • Vůbec na nic nereagují, poslední komunikace tak měsíc zpátky, co jsem napsala o ukončení spolupráce a o vrácení peněz. No prostě co si o nich má člověk jiného pak myslet, než že to jsou podvodníci. Zde si už nikdy nic neobjednám a jen doufám, zda se do konce týdne neuráčí ještě ozvat, předávám právníkovi k řešení dále.

    KATASTROFA!

  • 10 %

    • Všechno !

    Nejhorší e-shop, komunikace na bodu nula.
    Čekám více jak 4 měsíce a více než 60 pracovních dní na iPhone 5S !
    Na požadavek na vrácení peněz absolutně nereagují !
    Plánuji podat na eshop žalobu, zapojit dTest, možná i černé ovce !

  • 10 %

    • Žádná komunikace

    Objednávka 11600339
    V žádném případě nedoporučuji, telefon jsem objednal 18.3. a stále mi nepřišel. 16.5. mi napsali, že naskladnění telefonu plánují v následujících dnech a na urychlení expedice pracují, od té doby nereagují. Rád bych, kdyby se společnost vyjádřila, jinak se připojím k žalobě.

  • 10 %

    • Komunikace

    Dobrý den, jsem velice nespokojen s chováním olimportu. Od unora 2016 cekam na telefon a posledni 2tydny absolutne nekomunikuji. Vim ze je nas víc a proto jsem zalozil email [email protected] kde muzete posilat kontakt a kdyby olimport nevratil penize a nekomunikoval tak to muzeme resit spolecne pravni cestou. Dekuji


    [email protected]

  • 10 %

    • Maximalna nespokojnosť, iba mínus je celá firma, telefon som dopredu zaplatil na ucet predsa som cakal dva mesiace na dodanie, po pol roku sa telefon pokazil reklamaciu mi su uz neni schopny vyriešit po 2 mesiacoch, aj ked nato podla zakona maju maximalne mesiac, telefony nedvihaju naslubujú a nič z toho ani peniaze ani tovar, toto je celý olimport! asi sa to bude musiet riešit sudnou cestou už ma to fakt nebaví

    Maximalna nespokojnosť, iba mínus je celá firma, telefon som dopredu zaplatil na ucet predsa som cakal dva mesiace na dodanie, po pol roku sa telefon pokazil reklamaciu mi su uz neni schopny vyriešit po 2 mesiacoch, aj ked nato podla zakona maju maximalne mesiac, telefony nedvihaju naslubujú a nič z toho ani peniaze ani tovar, toto je celý olimport! asi sa to bude musiet riešit sudnou cestou už ma to fakt nebaví

  • 10 %

    • cena
    • -dlouhé dodací lhůty
    • -telefon nedorazil ani po více jak 3 měsících
    • -nikdo nereaguje na vracení peněz

    Jsem naštvaná a vytočená, dodací lhůta 10-25 prac.dní dodržena nebyla, následně ani 60 prac.dní. Nikdo se neobtěžoval mi napsat. Prodejce nereaguje absolutně na nic, pouze na to, že objednávku tedy na mou žádost stornovali a peníze odeslali, ale na účtě do dnes nic není. I na recenze odpovídají jen na které se jim chce. Pokud mi během týdne nedojdou, předám tuto záležitost dale. Lituji, že jsem se k objednávce nechala přemluvit. Už nikdy peníze dřív.

  • 10 %

    • -zatím nic
    • -nulová komunikace jakýmkoli způsobem
    • -nevrácení peněz za stornovanou objednávku

    Dne 12.5. jsem objednal telefon objednavkou 11600505 telefon za 4560 Kč, následně jsem stornoval z důvodu dlouhých dodacích lhůt a bez další reakce čekám na vrácení peněz, bezvýsledně. Na SMS, maily ani telefon firma nereaguje.

  • 10 %

    • Cena
    • Iphone 5 16gb - seká se a bez dotyku na displej si dělá co chce
    • - po 2 týdnech se mi rozbilo tlačítko na odemykání(promáčknuté), používání přitom bylo úplně normální..
    • -při psaní sms, píše co chce, libovolné písmena..
    • -každý den minimálně 4x za den mi ''zmrzl'' displej a nereagoval, až po následném restartováním
    • -Formulář jsem vyplnil, balíček poslal zpět a za měsíc a půl mi přišel zpět od Olimportu..Tak jak jsem ho poslal, bez jakéhokoliv vyjádření
    • -Peníze za poštovné zpět také nepřišly
    • -Telefon nikdo nezvedá, teda když mám to štěstí, protože většinou je linka nedostupná, tedy obě..

    Od 24.2 nemám telefon, bomba :)

  • 60 %

    • Cena
    • Telefon jako nový
    • Originální příslušenství
    • Dlouhé dodací lhůty
    • Špatná komunikace ze strany prodejce

    Pokud nejste netrpěliví a můžete si dovolit měsíc a půl čekat na zboží, tak bych vám nákup doporučil. Zboží nakonec příjde a budete spokojení.

  • 20 %

    • cena
    • nulová komunikace ze strany společnosti
    • dodací lhůty (na které je upozorňováno v obchodních podmínkách, nicméně společnost neplní povinnosti při jejich prodloužení)

    Dne 4.4. mi byla potvrzena objednávka iphone 5. Byla jsem si vědoma delších dodacích lhůt i toho, že je telefon repasovaný. Vše jsem se rozhodla akceptovat kvůli vynikající ceně telefonu. Když po 25 pracovních dnech žádný telefon nedorazil a ani zpráva o tom, že bude dodací lhůta prodloužena,po nějakém čase jsem tedy začala situaci řešit. V průběhu 3 týdnů jsem se pokusila společnost opakovaně kontaktovat různými způsoby-emailem, telefonicky, dokonce i na jejich stránkách na facebooku (kde přestože byla zpráva společností zobrazena, reakce byla nulová). Dnes je to téměř dva měsíce ode dne, kdy byla objednávka potvrzena a stále se nic neděje, z čehož jsem dosti nervózní.
    Milá společnost Olimport, vaši klienti by jistě byli spokojení a nepsali by tolik negativních recenzí, pokud byste v průběhu dlouhé dodací lhůty alespoň komunikovali. Zajímalo by mě, jaký pocit byste měli vy, z role běžného spotřebitele, který zaplatí společnosti nemalé peníze a ta není schopna během 2 měsíců o jakoukoli komunikaci. V této situace přeci nelze napsat pozitivní recenzi, to je vám doufám zřejmé.

    Tímto laskavě žádám o vyjádření společnosti Olimport, co se s mou objednávkou bude dít.