Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Drahé poštovné

    Rychlost vyřízení objednávky
    Zboží je ve výdejním skladu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    velmi ochotný personál

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi,
    že nákup proběhl k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Veronika / zákaznický servis.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vše proběhlo rychle a v pořádku
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dobrý poměr cena/výkon

    výměna za starší typ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zaplatili jsme si sporák s odvozem starého spotřebiče a zůstal nám týden stát před barákem. Řidič, který měl starý spotřebič odvézt, nemél místo v autě ani pokyny k odvozu. Poté co jsme kontaktovali centrálu, se nám ozvala paní z Havířovské pobočky u tratě, která byla velmi neochotná a nepříjemná. Po opětovném nepříjemném telefonátu, nám bylo sděleno, že nám spotřebič odvezou, až po vyřízení platících zákazníků, což jsem nepochopil, jelikož jsem sporák zaplatil před dodáním.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, záležitost neprodleně prověříme.
    Pokud bude zjištěno pochybení, provedeme taková opatření,
    aby si situace v budoucnu již nikdy neopakovala.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Veronika / zákaznický servis.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Hrnec bylo možné si prohlédnout, prodavači nám také sdělili své osobní poznatky. Navíc to máme blízko.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nejlepší provedení výrobku, má všechno co jsem chtěl. Největší nádobu na smetí, digitální motor (používá se u modelů letadel, BLDC motor), jdou s tím i smýčit i pavouci na stropě. Váha samotné jednotky je 1.5 kg a to se dá zvládnout. Na práci stačí první stupeň výkonu. Na druhý je to frčák! Mám vysavač krátce, jaká bude výdrž nemohu hodnotit.
    • žádnou

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup a jsme velice rádi,
    že vybraný vysavač splnil Vaše očekávání.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Veronika / zákaznický servis.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobré .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Možnost vyzvednutí zboží v blízkém obchodě je výhodou.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota,rychlost i kladný přístup prodávajícího
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod mi 15.9.2023 vzal peníze z mé kreditky ve výši 14.389 Kč za myčku AEG, kterou na webu prezentovali skladem.
    Po opakovaných urgencích emailem jsem se až po týdnu dozvěděl, že myčku AEG už vlastně nemají. Bude to další týden a nemám ani peníze ani myčku. Rozhodně nedoporučuji, nehorázný klientský servis, nepravdivé informace o zboží skladem, eshop mi dluží peníze, které mi nevrátil a v důsledku toho si nemohu myčku koupit i jiného slušného eshopu.
    Bylo to naposledy, co jsem okay.cz cokoliv nakupoval a budu muset nahlásit karetní společnosti Mastercard podvod na mé kreditce.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den, pane Svobodo,

    uvádíte naprosto mylné informace.

    Dne 15.9. jste vytvořil objednávku, za kterou byla přijata platba za zboží.
    Bohužel došlo k poškození v přepravě, o čemž jsme Vás obratem informovali.
    Jednalo se o poslední kus skladem, z toho důvodu nebylo možné zaslat nový kus.

    Opakovaně Vám bylo sděleno, že Vám platbu vrátíme ihned,
    jakmile dojde k fyzickému vrácení zboží zpět na sklad z přepravy.
    V žádném případě Vám nikdo peníze nezadržuje,
    po dokončení procesu storna bude platba vrácena.

    Z Vaší strany evidujeme pouze výhružky, žádosti o kompenzaci ve výši 1 500 Kč a sdělení, že budete záležitost řešit s ČOI.

    Opakovaně jsme se Vám za nastalou situaci omluvili a zaručily vrácení platby co nejdříve.

    K poškození v přepravě ojediněle dochází,
    což bohužel ovlivnit nemůžeme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Veronika / zákaznický servis.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost s obchodem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Seriózní obchod.

    Seriózní obchod.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Všechno v naprostém pořádku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlost a snadnost nákupu

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení nákupu a věříme,
    že budete spokojená i se zakoupeným výrobkem.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Veronika / zákaznický servis.