Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Do dnešního dne nedoruceno komunikace žádná vymlouvate se jeden na druhého ostuda příště půjdu k konkurenci Dunovský Havířov

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Uběhlo moc času , než se začalo neco dít

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termín dodání je avizován v košíku v e-shopu, zahrnuje pracovní dny. Pokud je objednávky vytvořena před víkendem nebo přes svátkem, zpracuje se nejbližší pracovní den dle dodacích termínů.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena na internetu 699 v obchodě 999 za stejné zboží.

    poprvé mne obcho napálil cenou monitoru dražším více nž o 1 000 Kč oproti 3500 - 3700 Kč u ostatních prodejců včetně Vašeho e.schopu. Po oznámení, že zboží nakoupím u konkurence jsem ho obdržel za běžnou cenu. Na problém samozřejmě upozorňuji známé. Snad brzy nezkrachujete s ohledem na záruku.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    cena zboží je uvedena u výrobku, probíhající akce a skladovací náklady mohou její výši ovlivnit. Pokud si přejete zboží za internetové ceny, prodejna Vám vytvoří objednávku z centrálního skladu, jehož dodání bude dle přepravy.

    Děkujeme za pochopení.
    Martin z OKAY.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Doprava zboží na prodejnu trvala 5 dní.
    • Zboží rozbalené

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace.
    Obal výrobku je určený pro ochranu zboží proti poškození v přepravě a to i za cenu vlastního zničení. Pokud je doručeno na prodejnu s poškozeným obalem, dojde ke kontrole zboží na prodejně, o níž je následně zákazník informován, aby se předešlo předání poškozeného výrobku.

    Děkujeme za pochopení.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba od objednání do doručení. LP

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    objednávky zboží skladem ze sortimentu elektra přijaté po uzávěrce expedice expedujeme následující pracovní den na zvolenou prodejnu, pokud je expediční den před víkendem, je zboží přijato na prodejně v pondělí.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ze dvou objednaných žárovek byla 1 nefunkční

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží vykazovalo vady,
    I přes vysokou výstupní kontrolu může dojít k výskytu vady nebo nefunkčnosti u zvoleného zboží. Proto máme nastavený reklamační řád dle dané kategorie, neváhejte tedy využít možnosti uplatnění reklamace na jakékoliv prodejně.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Zaškrtl jsem, že se nechci vyjadřovat ke spokojenosti a stejně mě to v emailu otravuje. A dělají to snad všechny eshopy. Proč to tedy při nákupu nabízíte?

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    na našem e-shopu je uvedena kolonka pro zaškrtnutí souhlasu se zasláním dotazníku spokojenosti, v případě jeho zaškrtnutí je tedy dotazník zaslán, pokud jej nechcete obdržet, je třeba ponechat kolonku prázdnou.

    S pozdravem
    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zakoupil před sedmi dny a pořád čekám na doručení při koupi byla dodací lhůta 1 až 2 dny , beru to jako klamání zákazníka.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termín dodání uvádíme v pracovních dnech a je brán jako orientační datum, do kterého proběhne první pokus o doručení výrobku na adresu zákazníka. Pokud přepravce zákazníka nezastihne telefonicky, může být rozvoz naplánován na jiný den.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Zboží zatím nikde, zato 2 spamy s akční nabídkou každý den. Dodací lhůta 8 - 10 týdnů tedy znamená minimálně 10.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termín dodání je uveden při nákupu přímo v košíku, doba uvedená u daného zboží je doba výroby, nikoliv termínem dovozu na adresu zákazníka. O případné změně avizovaného termínu zákazníka informuje prostřednictvím e-mailu, stejně jako o expedici. Informace také naleznete ve sledování objednávky.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nic moc, objednal jsem ve čtvrtek a bylo mně řečeno v pátek budu mít zboží na prodejně. Bohužel až za týden:-). Už s Vámí nechci nic mít. Repráky jsem si objednal už jinde.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    uvedená objednávka obsahuje autorádio, nikoliv reproduktor, pravděpodobně se tedy nejedná o nákup u naší společnosti. Objednávka byla doručena v souladu s podmínkami.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nebyl přiložen český návod
    • Přesto, že jsem při objednání fritézy jasně vyplnila, že nechci žádnou prodlouženou záruku, přemluvili mého manžela 78let, který zboží vyzvedával aby přistoupil na tu nejdelší záruku (za nejvíc peněz). Nezdá se mně to fér.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě koupě výrobku je manuál k dispozici v balení nebo je distribuován elektronicky. Ke zboží vždy doporučujeme prodlouženou záruku, zákazník má možnost se svobodně rozhodnout, zda ji zakoupí. V případě, že si její koupi rozmyslí v průběhu. může odstoupit podobně, jako při nákupu zboží přes e-shop.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nejsem spokojena.Sluchátka nefungují,musím vyřizovat reklamaci.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží vykazuje vady. Zboží je originálně zabalené, z hygienických důvodů a také z důvodů zachování záruky na jakost ze strany výrobce bohužel nemáme možnost zboží vyjmout z obalu. Většinu reklamací vyřešíme do 15 dní od podání.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jinde ten samý produkt levnější

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    dle porovnání cenových srovnávači nabízíme druhou nejlepší cenu, rozdíl je však v řádu korun. Pokud o zboží i tak nemáte zájem, můžete jej vrátit na nejbližší prodejně OKAY.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vnutily mi prodlouzenou zaruku

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    zákazník má svobodné právo si doplňkové služby zakoupit a také odmítnout. V případě, že jste si koupi prodloužené záruky rozmyslela, máte právo od ní odstoupit na příslušné prodejně. Přijdete však o výhody po záruční době.

    Martin z OKAY.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi nepříjemné jednání ze strany prodavačů v obchodním centru Lužiny, kde jsem si vyzvedávala zboží. Konvice neodpovídala barvou mým požadavkům, zboží jsem vrátila.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, pokud jste s přístupem nebyla spokojena. Zákaznická spokojenost je u nás na prvním místě, přijali jsme proto opatření, zamezující výskytu situace v budoucnu.

    Za případné komplikace se omlouváme.
    Martin z OKAY.

  • Dobrý den, nejedná se o služby, ale o vlastní výrobek. Tlačítko spuštění
    brusky vynechává a občas se musí zmáčknout několikrát, než se rozeběhne motorek. Uvnitř brusky, musí být někde studený spoj. Chtěl jsem to jako dárek, ale bohužel to darovat nelze. Musel bych se stydět za to, že občas
    se bruska rozeběhne a někdy až po několika pokusech. Nejraději bych vám to vrátil s tím, že mě zašlete výrobek funkční. Nevím co s tím mám dělat. Poštou to nikam odesílat nechci, neboť odeslání balíku by stálo 300,. Kč.
    Rád bych to vyměnil za funkční výrobek přímo v OK třeba v Šestajovicích.
    Děkuji za pochopení s pozdravem Jan Kaňák z Újezda nad Lesy.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    na zboží pro soukromé osoby poskytujeme ve spolupráci s výrobcem záruku 2 roky, pokud tedy zboží vykazuje vady, je možné uplatnit reklamaci na jakékoliv prodejně OKAY Elektro.

    Za komplikace se omlouváme.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Reklamoval jsem zboží v záruce , rádio s tím, že jsem měl zaplacenou okamžitou vymenuz. Měli v prodejně rádio dvakrát tak dražší, co jsem nechtěl, chtěl jsem vrátít peníze, což odmítli. Odmítli i moji žádost , aby nechali do profldfjnx dopravit původní tip

    Nakonec jsem i po odečtu ceny původního rádia zaplatil dvakrát tolik.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    příplatková služba "blesková výměna" zaručuje zákazníkovi výměnu zboží za stejný typ bez nutnosti uplatnění reklamace - v případě, že zboží není dostupné, je uplatněna standardní reklamace a zákazník si může buď službu ponechat pro další využití nebo si za ni nechat vrátit peníze. Součástí služby není garance okamžitého vrácení peněz - viz podrobné podmínky služby.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodání zboží a již ohodnocení nákupu a spokojenosti se zbožím. Odeslána jen sms o zpoždění dodání bez určení data z

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Hodnocení nákupu je zasíláno automaticky po uplynutí fixně stanoveného času. V případě posunu termínu dodání je zaslána automaticky informační SMS, která informuje o prodlení oproti avizovanému termínu, konkrétní datum je následně upřesněno v samostatné zprávě.

    Děkujeme za pochopení
    Martin z OKAY.