Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodání v pořádku.Po rozbalení chybejici součástky u obou balíků...

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, paní Ilono,

    omlouváme se společně s výrobcem, že dodaný botník není kompletní.

    Chybějící montážní díly Vám samozřejmě zajistíme a zdarma dopošleme, prosíme jen o zkontaktování se s naším reklamačním oddělením. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí!

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výhoda je rychlost dodani
    • Nekolik dilu bylo rozbitych,na reklamaci uz 2 dny nikdo nereaguje...

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, paní Radko,

    omlouváme se, že jsme na Váš e-mail z víkendu nemohli reagovat rychleji, ale nyní vidím, že je Vaše reklamace v pořádku zaevidována, a že je v řešení.

    Co se týká rychlosti dodání, objednávku jsme se skutečně snažili vyřídit co nejrychleji, ale dodání poškozené zásilky nás nemile překvapilo. Pevně doufáme, že s vyřízením reklamace budete moci být spokojená.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží přišlo cele omlacené

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, paní Nikolo,

    velmi nás mrzí, že jste obdržela poškozené zboží.

    Podle Vašeho kratšího popisu se domníváme, že k poškození došlo během přepravy, ale jakmile budete záležitost řešit s našim reklamačním oddělením, uveďte nám prosím podrobnější popis vad a přiložte fotky. Na základě těchto podkladů budeme moci reklamaci zaevidovat a samozřejmě hned řešit. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání
    • Cena
    • Cena odpovídá kvalitě některé desky jsem si musel zapravit jinak bych měl docela vélke mezery plánek na složení úplně k ničemu nepřehledné

    Pokud chcete kvalitu tak nedoporučuji

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Davide,

    je nám líto, že se montáž skříně zkomplikovala, a to nejenom kvůli horší kvalitě hran, které jste u nás určitě mohl reklamovat, ale i kvůli montážnímu návodu, který hodnotíte jako nedostatečný.

    Dané skříně už máme v nabídce delší dobu, jen za minulý rok jsme jich v různých barvách prodali desítky kusů. Celkově lze ale říct, že montáž skříní patří k těm složitějším, např. oproti menším druhům nábytku.

    Omlouváme se za všechny komplikace, určitě doporučujeme obrátit se na naše reklamační oddělení.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Došlo vadné a poškozené zboží

    - pytlík s drobnými díly po rozbalení v krabici roztržený
    - chybí zápustný vrut na šuplíky
    - poškozené hrany stolku na 3 místech
    - díry u 2 šuplíku vyvrtány z druhé strany ! (stolek nevypadá s otvory pěkně)

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Jaroslave,

    omlouváme se za dodání poškozeného zboží, u kterého navíc chyběly i montážní prvky.

    Jelikož ani nás tato situace nemůže těšit, budeme rádi, když se co nejrychleji vyřeší. Jakmile budete v kontaktu s naším reklamačním oddělením, připojte prosím ke své reklamaci i fotky dokládající rozsah poškození.

    Vše bude důkladně prověřeno a následně sjednána náprava, samozřejmě na naše náklady. Je nám velmi líto, že k těmto problémům vůbec došlo.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přítelkyně zakoupila poslední kus nábytku za dobrou cenu. Nebylo uvedeno, že obsahuje zmekový kus.

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Milane,

    velmi nás mrzí, že s dodanou komodou nemůžete být spokojen. Přesto, že si přítelkyně skutečně objednala "poslední kus", měli jste obdržet zboží v 1. jakosti, tzn. bez jakýkoliv vad a poškození.

    Omlouváme se za toto nedopatření, doporučujeme kontaktovat naše reklamační oddělení. Určitě bychom rádi prověřili, kde se stala chyba - zda u výrobce, z nějakého důvodu u nás, nebo až u přepravní společnosti. Věříme, že se záležitost podaří rychle objasnit a hlavně vyřešit.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poškozené zboží

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, paní Gabrielo,

    chtěli bychom se Vám i na tomto místě omluvit, doručení skříňky s poškozeným rohem nás velmi mrzí.

    V rámci reklamačního řízení jste se již s kolegyní dohodla na slevě, děkujeme za veškerou součinnost.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží přišlo
    • Nekvalitní zboží

    Celkové zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaměstnanec skladu jak mi vezl na rudle skříň do koupelny tak stim před autem Třískl a tím pádem odlomil spodní rohy skříně ani se neomluvil nic prostě hnus. Nikdy jsem se nepotkal stim ze si sám musí zákazník omotat strečkou nábytek no poslední nákup u vás s pozdravem vajda

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Jiří,

    vaše negativní hodnocení osobního odběru nás mrzí, neboť po důkladném prověření jsme dospěli k jinému závěru.

    Kolega, který Vám skříň vydával, dle kamerového záznamu opatrně skříň dovezl až k Vašemu autu. Tam jste ji bez jakéhokoliv zaváhání, které by mohlo naznačovat vznik nějaké škodní události, převzal. Přesněji řečeno, společně jste ještě skříň naložili do kufru auta a po rozloučení se kolega vrátil zpět do skladu.

    Dále jste již se skříní manipuloval sám, kdy jste se ji evidentně snažil ještě více do auta zasunout, aby bylo možné zavřít kufr. Vaše snaha trvala delší dobu, ale nakonec jste z parkoviště stejně odjížděl s nedovřeným kufrem. Právě tato skutečnost mohla mít podle nás za následek poškození, které nyní zmiňujete, protože dveře kufru musely během cesty do skříně nezanedbatelným způsobem narážet.

    Je nám líto, ale každopádně se nejednalo o bezpečný způsob převozu nábytku.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Stále čekám na botník jelikož dopravce lhal že jsem prý odmítl objednávku přijmout jelikož je poškozená . Toho člověka co řídil tu dodávku bych okamžitě vyhodil na hodinu

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Radku,

    omlouváme se za přepravní společnost, která podle Vašeho popisu nezvládla komunikaci. Jak jsme později zjistili, skutečně se jednalo o poškozenou zásilku, místo které jsme Vám dodatečně zasílali náhradní zboží.

    Jelikož jsme na Vaši recenzi nemohli reagovat dříve, nyní už ve sledování pohybu druhé zásilky vidíme, že Vám byla v pořádku doručena. Pokud by ale stále nebylo cokoliv v pořádku, můžete se na nás kdykoliv obrátit.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

    • Jsem nespokojena, protože předem se nedozvite datum kdy Vám zboží přijde a v den kdy mi přišla zpráva už nemohl nikdo přebrat zboží...je to nedomyšlené.

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, paní Moniko,

    nemožnost převzít zásilku v termínech, které byly reálné pro přepravní společnost, nás mrzí. Dopravci jsme předali upřesnění k místu dodání, které jste uvedla do své objednávky a dle sledování pohybu zásilky Vám již z dispečinku několikrát telefonovali. I přesto, že jste se zatím nedomluvili na náhradním termínu závozu, je možné se takto s přepravní společností domluvit dodatečně.

    Kdybyste např. i od nás potřebovala cokoliv upřesnit, můžete se na nás obrátit. V každém případě nabízíme součinnost, která by mohla napomoci k tomu, aby se Vaše zásilka v pořádku doručila. Pokud upřednostňujete danou záležitost probrat spíše s námi než s dopravcem, využijte prosím kontakty, které máte k dispozici.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Levný nábytek
    • Spolupracuje s geis, nejhorší dodávací firma

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Alessio,

    děkujeme za první objednávku i za Vaše hodnocení. Zmiňujete se o výhodném nákupu, ale také o tom, že Vám nevyhovovala námi vybraná přepravní společnost.

    Sice se podrobněji nezmiňujete, co se dopravci nepovedlo, ale určitě bychom se chtěli zmínit o tom, že jsme pro přepravu nábytku mohli využít i jinou přepravní společnost. Pokud byste si příště přál využít služeb jiného dopravce, můžete vyplnit pole poznámky. Pokud to bude jen trochu možné, objednáme jinou přepravu (spolupracujeme s více dopravci).

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Desky skříně řezané na pile bez předřezu. Téměř všechny řezy byly okousané
    • Chybějicí kompletační materiál. Kdybych neměl dílnu a svoje komponenty, tak skříň bez cesty do hoobymarketu nesmontuji
    • Tyče na ramínka příliš dlouhé. Opět jsem musel materiál na dílně zkrátit.
    • Špatně zabalené. 180kg skříň byla složená pouze ve 3 bednách. Díly nebyly odděleny mezivložkami a měli vůli v bedně "cestovat" U menších kusů byly již po rozbalení otlučené rohy.
    • Celá skříň je smontovaná pouze pomocí kolíků a stahovacích šroubů. Nikde není ani jeden excentrický šroub, který se běžně používá. Celkově je velice fórová.
    • Nevím jak je to u ostatního nábytku, ale zde je výroba v maďarsku. Celkově velice nekvalitní zpracování. Po zkušenostech s touto skříňí přestávám nadávat na poláky jakožto na truhlářské fušery.
    • Neskutečné množství chyb v návodu.

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Tomáši,

    po přečtení Vašeho hodnocení jsme byli zděšeni, že by jeden z našich dodavatelů byl schopen z výroby vyexpedovat nábytek v takovém stavu, ale jsme na velkých pochybách, zda se jedná o skříň z našich stránek.

    Uvažujeme tak nejenom proto, že ostatní zákazníci si na návod s velkým množstvím chyb zatím nestěžovali, i když se jedná o velmi prodávaný typ skříně, ale také z důvodu, že výrobce nepochází ze zmiňované země. Pokud byste nám mohl danou záležitost ještě upřesnit, byli bychom rádi. Co se týká možnosti reklamace, zatím jste nás v tomto ohledu nekontaktoval.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Lamino bylo poškozené,odlepené
    • Špatná kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo sice v nepoškozené krabici, ale naházené, špinavé a poškozené, chybělo i několik spojovacích šroubů.

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, pane Josefe,

    omlouváme se za výrobce, že expedoval zboží v takovém stavu. Je dobře, že jste se už obrátil na naše reklamační oddělení, které začalo tuto nepříjemnost obratem řešit.

    Nyní již máme záležitost s dodavatelem vyřešenou, situace by se neměla do budoucna opakovat. Právě dnes jsme mohli Vaši reklamaci vyřídit, dané díly Vám budou v následujících dnech dodány.

    Ještě jednou se velmi omlouváme a přejeme hezké svátky.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výrazně poškozené zboží v neporušenem vnějším obalu

    Nedoporučuji,žádná kvalita.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pěkný design skříně
    • Špatná barva skříně, neodpovídala barvě na fotce
    • Křehkost dřevotřísky
    • Kování není na všech posuvných dveřích. Na vnitřních ( pod zrcadlem) pouze na bocích.

    Koupila jsem šatní skříň, přišla mi úplně jiná barva, měla místy dost omlácené desky, hlavně na rozích. Jenže, co dělat, když to rozbalíte? Řešit reklamaci a s ní spojené časové prodlevy…
    Materiál dost křehký, po oddělení dvou prkýnek spojených dřevěným kolíkem se udrolil kus rohu. Šuplíky pouze na kolíky, nikoliv v kombinaci se zámky
    Celkově jsem při sestavování byla zklamaná. Polská výroba, co dodat…
    Již nenakoupím

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, paní Berenys,

    zklamání z nákupu šatní skříně nás mrzí, výčet nedostatků nás velmi překvapil.

    Z Vaší recenze jsme pochopili, že jste se rozhodla nábytek nereklamovat, a to hlavně z časových důvodů. Chtěli bychom Vás ubezpečit, že reklamaci bychom se ihned věnovali, takže by u ní nemělo dojít k nějakých zbytečným časovým prodlevám. Samozřejmě bychom díky Vaší dokumentaci (mj. fotkám) důrazně oslovili výrobce a žádali po něm adekvátní řešení.

    Omlouváme se za veškeré komplikace spojené s nákupem. Každopádně si myslíme, že reklamace je na místě. Díky ní lze totiž uvést záležitost do pořádku, což je upřímně řečeno i našim přáním.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod je přehledný a rychlý, ale zboží bylo zabalené nevhodně, desky nebyly nijak zabezpečené proti poničení a proto také balík došel zdevastovaný a některé části skřínky jsou otlučené. Nereklamovala jsem jen proto, že skřínku nutně potřebuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • obchod samotný komunikuje korektně, byli ochotní počkat pár dní, když jsem naletěla na podvod se Zásilkovnou a byla nucená řešit bankovnictví
    • zboží nekvalitní, botník přišel s omlácenými rohy, nekvalitně zaretušovanými evidentně už z výroby, jsem zklamaná
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo doručeno rychle.
    • Tentokrát mě zklamalo zboží.

    Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz

    Dobrý den, paní Naděždo,

    zklamání z aktuálního nákupu nás velmi mrzí, omlouváme se za komplikace.

    Nyní jste si z naší nabídky vybrala skříň. Těchto typů skříní jsme již prodali spoustu, proto nás Vaše hodnocení překvapuje. Každopádně bychom byli neradi, kdybyste byla s jakýmkoliv nábytkem od nás nespokojená.

    Obraťte se proto, prosím, na naše reklamační oddělení - jsme připraveni sjednat nápravu.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír