Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mesic a pul cekam na objednavku. Pokus o kontaktovani jak to vypada bez odpovedi. Objednavka z me strany zrusena. Objednano jinde
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantní komunikace se zákazníkem, automatické emailem s množstvím chyb, bezdůvodně prodloužená dodací doba

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Krásný dobrý den, lituji že odpovídáte za maminku která mi řekla že těch objednávek máte tolik že se vám to plete. Vaše objednávka byla po 5ti dnech odeslána jak máme uvedeno v OP, na váš email jsme odpověděli věcně a slušně bez vykřičníků a smajlíků jak jste sám ve zmatené odpovědi popisoval když nám pak vaše maminka po telefonu potvrdila že vubec neví co kde za ni píšete. Prosím nepoškozujte bezdůvodně lidi kolem sebe. Děkuji vám i za vaší maminku, hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je lepsi koupit si novou pilu u lidlu, nez cekat nesice na nahradni dil...

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, je to sporné, vaše pila se již 13 let nevyrábí a vámi objednaný díl byl letos zrušen. Tak že nesouhlasím, na pilu z lidlu díly neseženete již po půl roce :) pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhé dodací lhůty, po týdnu přijde email, že zboží bude vyskladněno.
    Potřeboval jsem ho na dovolenou a musel jsem si ho koupit v OBI.

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, vy jste hledal problém už při objednání. Vaše zprávy sem raději nebudu pro ostatní kopírovat a dál to s vámi rozmazávat. Hezký den a příště jděte rovnou do obi a neztrácejte čas objednáváním na internetu aby jste ušetřil deset korun, ne vždy se to vyplatí :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ťěžko se mohu vyjádřit, když jsem dosud neobdržel ani zboží ani žádné vysvětlení, proč nebyla moje objednávka vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký a přehledná sortiment s náhradními díly.
    • Zboží bylo skladem, ale odeslání trvalo dlouho pře týden.
    • Při dotazu na odeslání zboží, nenastala žádná reakce.
    • Doručení Geis službou je naprosto příšerné. S minimální snahou zboží doručit.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Zatím nemohu hodnotit, sms že zboží je odesláno proběhlo hned, ale zatím se mi nikdo neozval, kdy ho dostanu.

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, mrzí mě, že nedoporučujete náš obchod. Vaše objednávka byla přijata 12.12.2016, 12:42:13 to je opravdu dlouho, ale v emailu o odeslání z 12.12.2016 je odkaz pro sledování, kde zjitíme toto:
    14.12.2016 09:17 Chlumec u Usti n ...
    Zásilku jsme přijali na depo.
    Adresa uvedená na zásilce není správná.

    Zásilka byla odeslána do hodiny od objednání.

    Tak tedy hledám dále, google,...zjišťuji, že vámi uvedená adresa je bez č.p., dále vidím v poznámce k objednávce:
    Předávku provedeme u pivovaru v Lounech.
    https://www.google.cz/maps/dir/Pivovar+Louny+a.s.,+%C5%98%C3%AD%C4%8Dn%C3%AD+633,+440+01+Louny/%C4%8Cern%C4%8Dice/@50.3612725,13.8215217,14.25z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x470a2fdcecaf6e97:0x6f5e5b2b16d20b70!2m2!1d13.8146239!2d50.3636764!1m5!1m1!1s0x470a2e2c46021c7f:0x400af0f6614db10!2m2!1d13.8452242!2d50.3613849
    Ale to je tři kilometry od místa kam jste uvedl adresu pro doručení. Nezlobte se, potom chápu že zásilka nebyla doručena. Přitom v odkazu od DPD v emailu který vám od nich přišel v den doručení a další v den naložení je odkaz pro změnu adresy doručení a další změny a zásilku máte plně pod kontrolou, viz:
    https://www.dpd.com/cz služba Private
    Ty samé informace posílá DPD i na mobil, kde přes jeden klik opět vše nastavíte (změníte).
    Tedy doporučuji tento odkaz v emailu nebo mobilu použít a nasměrovat zásilku na správnou adresu, pokud odkaz nemáte, použijte číslo na DPD, řekněte jim číslo zásilky, že leží na depu od 14.12 a rád by jste ji doručil. Příště doporučuji uvádět adresu skutečnou a ne až v poznámce k objednávce. Za způsobené komplikace se omlouvám, ale zítra je, vlastně už dnes, Štědrý Den a email jste mi nenapsal, o problému jsem nevěděl, mohl jsem to řešit, zavolat jim, nasměrovat zásilku na jinou adresu a k tomuto vyjádření vůbec nemuselo dojít. Hezké svátky. Jan Šír www.narexcz.cz
    Dodatek 28.12.2016
    Vaše zásilka se dnes vrátila k nám. Zadávám storno, příště vás poprosím vyplnit dodací i fakturační adresu nebo komunikovat s DPD.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kdyby neměl nejvýhodnější nabídku ze všech e-obchodů, už bych tam nepáchl!
    • Pan provozovatel má chování řeznického psa a na e-maily nereaguje a telefon nezvedá. I když je to jeho bordel, seřve zákazníka a svaluje na něho všechnu vinu.

    Příště si tu něco koupím jenom tehdy, pokud to bude nej nej bezkonkurenční nabídka.

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, pane Ondráček z Nové Paky, byl jste tu pro vrtačku osobně a mluvil jste se mnou, ten nepořádek kdy jste udělal dvě objednávky, u první vyplnil špatný email a nezaškrtl volbu sms avizace o stavu objednávky jsme si tady osobně vyříkali a vím že to bylo s úsměvem a v klidu, dokonce jste přiznal chybu, měl jste připravené obě objednávky a bez řečí sem druhou stornoval, ukázal vám že jste napsal špatný email proto vám nepřišla avizace a že jste nechtěl ani sms avizaci v první obj. vše jste mi tu odkýval a pak s úsměvem odešel ale mezi tím jste se za ty zmatky asi stokrát omluvil a pak napíšete tohle?????? Děláte si srandu??????. Protože jste napsal co napsal, budu konkrétní pro Heureka publikum a je mi jedno že si to tu čtou cizí lidé, ať si udělají obrázek sami. O vás, o mě, o komkoli.
    Tak obj. 18.11.2016 vytvořená v 17:08:26 na email [email protected] a bez sms avizace. Připravena k odběru 19.11.2016 dopoledne a byla sobota! Jenže jste o tom nedostal zprávu.
    Ano psal jste mi email jestli eviduji objednávku, odepisoval sem vám večer, kolem desáté ten den, že ne, na email ze kterého píšete neregistruji žádnou objednávku, ano jak bych mohl, když do objednávky byl zadán vámi špatný email. !!! Jenže na to se přišlo až když jste přišel vyzvednout druhou objednávku do které jste zadal své údaje správně.
    Druhá obj. 20.11.2016 vytvořená 10:53:56 na email [email protected] (vidíte ten rozdíl?) a s telefonem a potvrzenou sms avizací. Připravena k vyzvednutí 22.11.2016 vše jsem vám tady osobně ukazal a jednoduše jste udělal chybu kterou jste mi tu přiznal a já sem mávl rukou, řekl stane se, stornujeme, není problém, ale že se na mě tady budete takto vozit, nepravdivě mě nařknete, bych po osobním setkání s vámi kdy se vše vysvětlilo a proběhlo zcela v klidu, nečekal.
    Pokud jde o telefony, ano, věnuji se tady i zákazníkům osobně (například vám) a tak není vždy možné všechny telefony zvednout a vyřešit. Určitě sem vás neseřval, na to tu mám 5 svědků, a kdybych vás seřval, nezaplatíte s úsměvem 5tis. kč, nebudete se mi tu omlouvat za zmatky které jste způsobil a ujišťuji vás že by jste si to pamatoval a už nikdy nepřišel. Kdežto v druhém dechu recenze vlastně připouštíte další nákupy. Omlouvám se, za takový přístup o ně nestojím. Přitom celá vaše návštěva proběhla v klidu, naopak, jestli se někdo vyhýbá komunikaci jste to vy, volal jsem vám v návaznosti na tuto recenzi a nic. Nedovolal. Pokud jde o emaily, to mě urážíte, odpovídám na vše a že toho jsou stovky měsíčně a odpovídám i po večerech, třeba i do půlnoci u toho sedím a řeším dotazy na emailu. Stavte se tu prosím ještě jednou a tuto recenzi mi řekněte do očí. Budu rád když prokážete své hrdinství které tu myslíte je na heurece možné a prodejcem nedohledatelné. Omyl. Vím přesně kdo tuto recenzi psal.
    Zdeněk Ondráček Smetanova 735 Nová Paka +420702440401
    Tak a kdo je ten řeznický pes,.... Jan Šír www.narexcz.cz

    • Zajímavé zboží.
    • Ne zcela doladěný e-shop, dlouhá doba od objednávky k dodání, nulová komunikace.

    Ještě na sobě musí hodně zapracovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi špatná komunikace,telefon majitel nezvedá, není schopen sdělit termín dovozu
    • zboží jsem objednala 21.9.2016, ještě nedorazilo

    Nedoporučuji
    na stránkách mají odeslání obratem, když je zboží skladem,což bylo
    ale ještě nedorazilo, Pokud objednané zboží nebude dodáno v pondělí 3.10. ruším objednávku.
    Majitel v pátek po několika marných telefonátech, sms a emailu konečně přislíbil info, kdy zboží dorazí. Dnes neděle 2.10.2016, info není.

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, děkuji za vaší recenzi, čekal jsem ji, odpověděl jsem vám na všechny emaily, smsky, i telefonáty. Po několika marných telefonátech, sms a emailu? Odpovídal jsem vám obratem na vše co jsem od vás obdržel. Ano, vaší objednávku ovlivnila právě začínající podzimní akce Narex. Ano, info je, kompletní sms i email servis o stavu zásilky je zasílán námi a poté i DPD. Jan Šír www.narexcz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • enormně dlouhá dodací lhůta
    • nemožnost platit zálohovou fakturou nebo fakturou

    Jsou i jiné internetové obchody.

    • Lživé informace od obchodníka o termínu dodání!!!!!!
    • Amaterismis

    Nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Ano jsem vůl, dovolil sem si udělat po šesti letech týden volno. Ne nelžeme o termínech dodání. To lidé prostě nečtou informace na webu. Viz předchozí recenze: Dobrý den, Na eshopu je velkým červeným písmem viditelně a na každé stránce eshopu uvedeno:
    Od 31.8.2016 do 7.9.2016 probíhá celoeshopová dovolená.
    Vaše objednávky budou odeslány 8.9.2016
    Za vzniklé komplikace se moc omlouváme.

    s Vaší objednávkou jste se trefil do tohoto termínu. Omlouvám se, asi už si raději nikdy volno nevezmu když vidím následky a nervy všech zákazníků.
    Děkuji za Vaší recenzi. Jan Šír www.narexcz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Termíny

    31.8.2016 v 9.55h jsem zaplatil 670Kč (ID platby 3273818522) za objednávku ID 1602749. Je 7.9. a nemám ani peníze, ale kolo. R. Muller, tel. 777 743 223

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, Na eshopu je velkým červeným písmem viditelně a na každé stránce eshopu uvedeno:
    Od 31.8.2016 do 7.9.2016 probíhá celoeshopová dovolená.
    Vaše objednávky budou odeslány 8.9.2016
    Za vzniklé komplikace se moc omlouváme.

    Po šesti letech jsem si dovolil udělat týden volno, omlouvám se, ale nerozumím tomu že jste tuto nepřehlédnutelnou informaci přehlédl. Vaše objednávka bude vyřešena hned zítra, právě jsem se vrátil z Turecka je 7.9.2016 23:40. Děkuji za Vaší recenzi. Jan Šír www.narexcz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jinde se dá nakoupit levněji...až o 2 00

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, pokud to tak je pak nerozumím tomu proč jste objednával zboží u nás. Děkuji za vaší recenzi. Jan Šír www.narexcz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasielka nedorazila ani po 20 dnoch

    nespolahlivý

    Reakce obchodu narexcz.cz

    13.7.2016
    Dobrý den pane Funket, to co píšete je opravdu mrzuté. Tak budu konkrétní, vše jsem dohledal. Raději bych aby jste zavolal nejprve mě, že je problém s doručením než nám dáte nedoporučuje obchod a 10%. Chyba není na naší straně. Takže vaše objednávka byla přijata 22.6.2016, 10:51:56 následně byla odeslána ten den 22.06.2016, 15:28 pod číslem 1383 5011 xxxx xx když vyhledám zásilku v systému DPD, ihned zjistím že se z nějakého důvodu tato zásilka nachází stále na depu a je nedoručena, chyba opravdu není na naší straně. Posíláme zásilky v režimu private i na Slovensko, tedy máte sms i email s číslem zásilky a odkazem pro její sledování a můžete tuto zásilku sám řídit. Odmítnout, změnit adresu doručení, zavolat řidičovi, zavolat na depo DPD, a další možnosti doručení. Ráno zavolám na DPD a zjistím proč vaše zásilka není doručena a je na depu. Pokud jste ji odmítl, jak se to nyní tváří po jejím dohledání, pak tuto recenzi nechápu už vůbec a mrzí mě desetinásobně. Svou práci dělám opravdu srdcem. Zítra ráno zjistím více. A vás prosím, zvažte tuto předčasnou negativní reakci. Nemohu hlídat každou zásilku jednotlivě a prověřovat její doručení. Za toto ručí smluvní převravce DPD.
    Jan Šír www.narexcz.cz
    14.7.2016
    Dobrý den,
    již jsem volal na DPD, budou vás kontaktovat s vysvětlením a nás také, právě probíhá prověřování a zjišťování důvodu proč je zásilka ne depu a není doručena.
    Podle všeho vám neposlalo DPD ani oznámení emailem ani sms. Zásilka nebyla ani vámi odmítnuta jak jsem se domníval.
    Problém je podle všeho opravdu někde na DPD, takový problém jsem ještě z tisíce zásilek neřešil. Jsem sám moc zvědav proč se zásilka sekla na depu a proč nás nikdo nekontaktoval že jim tam leží a mají nějaký problém.

    15.7.2016
    DPD nám doposud nebylo schopno říct kde je zásilka, patrně ji někdo u nich ztratil. Dnes vám odesílám novou zásilku, jako omluvu za všechny komplikace vám ruším poštovné 8euro, příjde vám za chvilku email s novým číslem zásilky a nižší cenou za dobírku. Pokud by dorazila původní zásilka k vám, odmítněte ji a nechte poslat zpět. Ale vypadá to že se nenajde. Ještě se nám toto nestalo aby se nám ztratila zásilka. Omlouvám se za komplikace a jdu vám ihned odeslat new balíček :) Doufám že to bude vše nakonec v pořádku.
    Jan Šír www.narexcz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží uvedeno jako SKLADEM (dodáme do 2 dnů) dorazilo až 6. pracovní den

  • Můj názor bych tady raději nepsal.Mému otci jsem slíbil že nu vrták koupím,dnes je 22.1. a zboží nikde.To že nestíháte zásobovat,je čistě Váš problém,já před tátou vypadám jak Idiot...stejně to ani číst nebudete..je to komedie,ale co kdyby náhodou.Kdybych já vám nezaplatil,jak by jste reágovali??Dáte mi 50% slevu..v pondělí to bude 14dní a nic..Jak budete reagovat..?lůidně mě kontaktujte,ale to že nestíháte,mi nepište.. 608556664

    • nekomunikace

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, neuvědomuji si že bych nekomunikoval. Jsem na telefonu a emailu ve dne v noci i o víkendu. Přišlo vám několik emailů a sms o stavu objednávky. Výpadek systému, který způsobila chyba účtování DPH 20% místo 21% a inventury všech skladů na začátku roku způsobilo, že vaše objednávka na náhradní díl, tlumivku za spínač, se nepodařilo odeslat v termínu 5 pracovních dnů. Chybu uznávám ale nikoli vaší recenzi. Objednávka je dnes připravena k odeslání ale stornuju ji a nepošlu. Hezký den Jan Šír www.narexcz.cz

  • Zboží jsem potřeboval uhradit do roku 2015, zboží dosud nedorazilo, stav objednávky je již 10-tý den ve stavu příprava, nevím, zda dorazí nebo mám objednat jinde, chybí jakákoliv reakce prodávajícího. Zatím jen čekám. Lze očekávat problém s doručením, neboť začátkem roku 2016 budu v zahraničí a nebudu moci zásilku převzít - očekával jsem dodání do konce roku 2015.

    Reakce obchodu narexcz.cz

    Dobrý den, pokud objednáváte zboží před nejdelšími svátky v roce, den před Vánoci a máte požadavek na fakturaci do konce roku, stačilo to napsat do poznámky k objednávce, nebo do emailu. Nebyl by žádný problém. Fakturu jsme mohli vystavit dřív, než jsme zboží odeslali. Za zpoždění a komplikace s Vaší objednávkou se moc omlouvám. Jan Šír www.narexcz.cz