Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ze strany obchodu od onjednávky žádná komunikace. Po třech týdnech čekání, neměli zboží ani naskladněno. Objednávku jsem zrušila.

    Špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když píšou, že již mají zboží na skladu, tak po týdnu stále nic nedorozilo
    • Nereagují na dotazy mailem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá doba reakcí. Na to, že byl nábytek "na skladě" a již dva týdny na něj čekáme?!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané křeslo mi psali, že doručí do 5.4. a najednou přišel mail, že bude skladem až v půlce srpna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevýhodou vašeho obchodu je dlouhé dodání zboží s objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ani po měsíci nedorazilo a ze strany prodávajícího mi chodí neustále jen oddalování dodávky.takže nakonec ruším objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nábytek mi už podruhé přišel poškozený,což už je zoufalé a druhou reklamaci ani neuznal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu hodnotit jelikož zboží ještě nedorazilo. Naprosto nevyhovující přepravní služba Fofr, která je vhodná pouze pro zákazníky, kteří se nevzdalují z místa pobytu. Není možné aby zákazníkovi nebylo sděleno rozmezí, kdy přijede kurýr, neposkytují služby vložení do zásilkovny. Již nedoufám, že mi zboží vůbec dorazí.

  • Výška sedu lavice je velice nízká, což je ke stávajícímu stolu naprosto nepraktické, hrany lavice jsou neopracované, velice ostré, takže hrozí až pořezání ( především u dětí ), při montáži nebyly některé díry předchystány ). Za nás veliké zklamaní..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mnám mělo být již doručeno, dnešním emailem jsme byli upozorněnni, že se opět termín dodání prodlužuje

    není co napsat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 4 měsíce čekání na zaplacený nábytek

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována. Nejzazší termín pro vyřízení Vaší objednávky je 9.4.2024. Tento termín je delší z důvodu nutnosti výroby Vámi objednaného zboží a jeho závozu do našeho skladu.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a poté také řidič.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce psali dodáni 4.1. Mela by byt skrinka pry az koncem ledna.Takze mam věci v krabici nadale

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a poté také řidič.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce vyložil nekompletní objednávku, zbytek doručil za 2 dny, ovšem krabice i zboží bylo bylo poškozeno. Zmatky na straně dopravce. Nyní řešíme reklamaci.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Máte-li jakékoli dotazy ke své reklamaci, jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud nemám co psát, tento hodnotící dotazník považuji za špatný vtip!! Zboží nemám, ale je fajn, že mám dotazník!!!
    • ?????

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat kurýrní služba.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nalákají na rychlé doručení,ale v následující e-mailové komunikaci dobu doručení zásadně posunou,v mém případě napsali, že se budou snažit ODESLAT zboží do 16.11,ač termín DORUČENÍ při objednávce byl 9.11.

    Příště zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaší objednávky.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2.10.23 objednáno a dnes je 22.10.23 a nic.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaší objednávky.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden po objednání a zaplacení a zatím nedorazilo.
    A bez zprávy o možném termínu doručení

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je již připravena k expedici.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále zboží nemám....

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a dnes (9.10.) předána do expedice.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Žádná.
    • Po zaplacení peněz obchod sdělil, že se mnou nemůže komunikovat a objednávku zruší. Nemám žádný nepřijatý hovor a nezměnil jsem místo pobytu. Obchod potřebuje ozdravnou návštěvu ČOI, zatím působí podvodným dojmem.
    • Chromý
    • žádná
    • zboží ani po 14 dnech nedorazilo

    OBCHOD PO URGENCÍCH KOMUNIKUJE, ALE ZBOŽÍ NIKDE.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a dne 29.9. vyexpedována a předána doručovací službě.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat zvolená kurýrní služba.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz