Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Pravděpodobně nemáte přehled o dodaném zboží. Nábytek máme zaplacený, ale ještě nebyl dodán. Jak máme Vaši firmu hodnotit?

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována. Jak jste byl též informován v e-mailu k potvrzení přijetí objednávky, vše se budeme snažit vyřídit nejpozději do 18.5.2023.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, na telefon nikdo nereaguje, objednávku rušíme.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

    • dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží je Ihned k odeslání, dodací lhůta je tedy v tomto případě co nejkratší. Vaše objednávka však byla stornována z důvodu neproběhlé online platby.

    Máte-li o zboží stále zájem, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chtěli platbu předem.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    jelikož jste požadoval dodání atypického zboží, které musí být následně vyrobeno, jsme požadovali zálohovou platbu předem. Pokud byste si objednal standardní rozměry, které nabízíme v našem e-shopu, pak byste samozřejmě mohl platit na dobírku při převzetí zboží.

    Naše zákaznické oddělení, i přímo dodavatel, se Vám ve všem snažilo vyjít vstříc. V případě výroby a dodání atypických rozměrů je však běžným standardem požadovat platbu předem.

    Vzhledem k tomu, že jste odmítl přistoupit na platbu zálohovou fakturou, byla Vaše objednávka následně stornována.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží objednáno, zaplaceno a zatím nedoručeno.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo zavadne- reklamuji
    • Levý bok celý promaceny

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, určitě se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].

    Omlouváme za způsobené nepříjemnosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ještě nepřišlo, objednávala jsem 23.2.2023, měla jsem počkat do 9.3.23 a dnes mi posílali sms, že se doba doručení ještě prodlouží, ale nenapsali do kdy :-(, další problém byl s adresou. Nejsem spokojena a to ještě nepřišlo zboží...

    Uvidíme, jak to dopadne...už si zde neobjednám.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží dlouho čekáte a i když vůbec nedorazí,tak chtějí recenze.

    Pořád čekám na zboží.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je vyřizována. Objednávku se budeme snažit vyřídit nejpozději do 7.3.2023.

    Delší dodací lhůta je způsobena nutností výroby objednaného zboží, kterou my bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás prosím určitě obrátit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouha cekací doba, obchod uz dvakrat posunul termin

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Jak Vás již informovalo naše zákaznické oddělení, ve výrobě se bohužel opozdili s dodáním směrem k nám, z důvodu velkého odbytu a zájmu o produkty této řady.

    Na Vaše přání jsme posléze objednávku stornovali a zaplacená částka Vám bude vrácena.

    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.


    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na webové stránce bylo uvedeno, že zboží bude dodáno do 10 dnů. Za týden jsem byl kontaktován, že nejdřív dostanu nábytek za měsíc nebo déle. Při korespondencí jsem použil své plné jméno, že kterého je zřetelně, že jsem muž, ale v odpovědi byl osloven jako "vážená paní". Takže nedbalost ve vedení údajů na webové stránce, při dopisování a tak dál. A navíc zboží úplně zmizelo z webové stránky obchodu, a to musí znamenat co? Bude moje objednávka, za kterou jsem už zaplatil, vůbec vyřízena nebo za měsíc zjistím, že musím zboží hledat dál v jiném obchodě?

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí. Přijměte, prosím, naši omluvu za chybu v oslovení.

    Dne 23.1. jsme v pořádku přijali Vaši objednávku. Dne 30.1. jste byl informován e-mailem od našeho zákaznického oddělení, že skladové zásoby Vámi objednaného zboží byly bohužel vyčerpány a předběžný termín pro naskladnění produktu je plánován v rámci 8.-10. kalendářního týdne. Naše zákaznické oddělení se Vás v této zprávě dotazovalo, jak si přejete pokračovat ve vyřizování objednávky.

    Pokud již na zboží nemůžete čekat, můžeme Vám pomoci vybrat jiné s kratší dobou dodání. Případně můžeme objednávku jakkoli upravit dle Vašeho přání.

    Kontaktujte nás, prosím, máte-li jakékoli dotazy. Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží je nekvalitní. Objednali jsme si pevný rošt a laťky jsou k rámu připevněné pomocí plastových úchytů které jsou k dřevu připevněné železnými skobami které jsou jako spony do sešívačky a které začaly z rámu odpadávat již při sestavování roštu.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, určitě se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Obchod mi naposílal snad deset upomínek, ať napíšu hodnocení. Pořád je posílali, přitom zboží nikde. No ale čekal jsem. Pak poslali termín dodávky. Dokonce na hodinu přesně. No ale nikdo nepřijel. Tak volám na kontaktní telefon - jo, dorazíme, vydržte. No ve čtvrt na devět večer jsem už přestal čekat, volám znova, na telefonu jen hlasová schránka a pak dorazila zpráva s fotkou odtahového vozidla. To bylo v pátek. Dnes je úterý večer. Myslíte, že snad zboží dorazilo? Ani omylem. Platba byla předem.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené komplikace. Náš řidič měl bohužel na trase před doručením několika zásilek včetně té Vaší poruchu na vozidle.

    Dle informací z našeho expedičního oddělení jste již byl informován o novém dni závozu Vaší objednávky. Pevně věříme, že nyní již vše proběhne v pořádku a budete si moci začít užívat zakoupené zboží.

    Určitě se na nás, prosím, neváhejte obrátit, máte-li jakékoli dotazy.
    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.


    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zavádějící popisky a fotografie - mělo by být jasně definováno, co je ten který daný artikl zač, když prodávám pneumatiky, nebudu tam fotit auto

    Dostal jsem, co jsem si zasloužil. Tudíž jsem ve výsledku spokojen. Uznávám, že za svou chybu si můžu sám. Spíš vidím, že váš obchod jde se stádem a místo aby napsal "Žehlička xyz", napíše "XZYZXZ 123456-H" a že to je žehlička, si musí člověk vyvěštit z kávové sedliny.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám velice líto, že jste si nevšiml popisu, že se jedná pouze polstr a nikoli o křeslo. Jak jsme Vám již psali e-mailem, popis produktu byl následně upraven tak, aby již nedošlo k nedorozumění.

    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.


    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno, ale zatím nedorazilo....jen email v pátek že zboží je skladem....nic vic

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a expedována. Ohledně možného dne vyzvednutí zásilky Vás bude informovat Zásilkovna.

    Pevně věříme, že budete se zakoupenými produkty spokojená. Určitě se na nás, prosím, neváhejte obrátit, máte-li jakékoli dotazy.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Pěkný nábytek, ale co je to platný, když si objednám něco co je skladem a za deset dní mi napíšou, že to vlastně není.
    Alespoň že vrácení peněz proběhlo rychle.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Jak Vás již informovalo naše zákaznické oddělení, skladové zásoby u daného výrobku bohužel byly vyčerpány. Skladem u dodavatele byl k dispozici pouze jeden kus, přičemž Vy jste měla objednané dva.

    Na Vaše přání jsme tedy objednávku stornovali a zaplacená částka byla vrácena na Váš účet.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybí jeden kus nástěnného držáku

    chybí jeden kus nástěnného držáku

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám v balení cokoli chybí, a ještě jste tak neučinili, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii montážního plánku s určením chybějící části.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

    • Cena zboží.

    Dodání zboží mělo být do 1.9.2022, zboží je zaplaceno, ale nedodáno. Termín mi posunuli do konce září, ale vlastně nezávazně. Vůbec netuším, kdy bude tedy dodáno. Přitom rychlost dodání byl jeden z důvodu, proč bylo zboží objednáno u této firmy.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    objednávka, ke které píšete recenzi, byla stornována z důvodu duplicity.

    Máte-li dotazy k jiné objednávce, neváhejte se na nás určitě obrátit. Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailu [email protected].

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zřejmě má vaše firma hodně zákazníků, když po telefonu slíbí, že mi objednávku zařídí. Bohužel si zboží budu muset sehnat jinde.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace a Vaše recenze na náš e-shop. Vaše objednávka byla v pořádku předána k dalšímu zpracování a jak avizovala kolegyně byla změněna platba při převzetí pro urychlení celého procesu.

    Bohužel, při přechodu naši společnosti na nový systém, byla zjištěna jeho porucha, a automaticky se odeslaly nežádoucí e-maily informující o stornování objednávky.

    Pokud již o objednávku nemáte zájem, budeme Vaše rozhodnutí akceptovat. V opačném případě nás, prosím, neváhejte kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 24dni od podání objednávky komoda ještě nedorazila!!!!! Je vidět jaký tam máte bordel. Od vás už nikdy nic objednávat nebudu!!!!!! Máte štěstí,že vás nemám po ruce. Jordán

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaší objednávky. Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Pevně věříme, že bude Vaše objednávka doručena v pořádku a budete se zakoupenými produkty spokojená.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Technické vady výrobku

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, nebo je poškozené, a ještě jste tak neučinili, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz