• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují zboží které nemají a ani po zrušení objednávky toto zboží z nabídky neodstraní a je uvedeno stále skladem

    podvodný obchod, nabízejí co nemají, klamou když uvádějí zboží skladem a při tom jej nejsou schopni dodat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Predávajú to čo nemajú
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemůžu jinak, než udělit negativní recenzi. Udělal jsem objednávku u tohoto prodejce na skříňky dvou kuchyňských linek, 18 kusů celkem za cca 30 tisíc.

    Dopravce při doručování (nezvykle v neděli) nabral téměř dvouhodinové zpoždění, takže kontrola kompletnosti dodávky díky tomu proběhla docela hekticky, protože pánové spěchali.
    Po kontrole dodacího listu a pro mě nic neříkajících kódů na krabicích, jsem podepsal dodací list a pánové odjeli.

    Bohužel, kuchyni jsem měl v půli rekonstrukce, takže jsem se k rozbalování a kompletaci skříní dostal až po dvou měsících. Při montáži jsem zjistil, mi nebyla dodána jedna skříňka.

    Po oslovení prodejce telefonicky mi paní arogantně a bez zájmu sdělila, že mám můj problém poslat na jejich e-mail. Asi po 4 dnech od odeslání mailu mi přišla odpověď, že "bohužel, zásilka byla vydána kompletní". Po opětovné snaze o komunikaci s prodejcem tento na můj další e-mail nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce se až po měsíci ozvali, že můj nábytek nemohou vyrobit.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Barboro moc se omlouváme , ale výrobce se potýká z dlohodobým nedostatkem výrobního materiálu a tudíž nás informoval, že dané zboží neni schopen vyrobit. Moc se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    S pozdravem nábytek elegance

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží které jsem si zakoupil a zaplatil,které bylo skladem u dodavatele mi prý bude doručeno (do vánoc to stihnem)!
    • prodejce si s Váma může dělat co chce

    Obchod si klamnou nabídkou nahání obrat a zákazníci proti své vůli trpí .Takové obchody by měly být potrestány nebo zavřeny.
    U takového zboží by mělo být na objednávku a ne na skladě u dodavatele.
    To se vracíme do 80 let,kdy zákazník čekal i dva měsíce na nábytek ,ale
    dnes čekáte i déle (proti své vůli) a ještě máte zaplaceno.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc nás mrzí vaše reakce, ale při telefonickém ověření objednávky jsme vás informovali, že dodací doba může byt v dnešní nelehké kovidové době o něco delší a zaroveň děkujeme za pochopení.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi dlouhe dodaci doby

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za dlouhou dodací dobu, ale bohužel v dnešní nelehké době kovidu to neni vůbec jednoduché dodržet dodací dobu, kvůli nedostatku výrobního materiálu.
    S pozdravem nábytek elegance

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatím žádnou,zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    S pozdravem nábytek elegance

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neserioznost!

    neseriozní překupníci již si ten nábytek strčte někam !!! měsíc v háji a ani blbej telefon ,nazasloužíte si Naše peníze tečka ,diletanti!

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a moc nás mrzí vaše reakce.
    S pozdravem nábytek elegance

    • cena
    • dva mesice cekani

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za dlouhou dodací dobu, ale bohužel v dnešní době to neni vůbec jednoduché dodržet dodací dobu, kvůli nedostatku výrobního materiálu.
    S pozdravem nábytek elegance

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace vcelku dobrá a rychlé vrácení peněz na účet.

    Zboží předsíňovou stěnu jsem zaplatila 24.1.2021 a 7.4.2021 jsem stále zboží neměla,tudíž jsem psala asi 3 meily a informovala se na dodací lhůtu.Bylo mi sděleno,že výrobce má problém s materiálem a neví kdy bude stěna k dodání.po téměř 2,5 měsících nejistého čekání jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    vzhledem k situaci ,jaká panuje u nás i ve světěohledně kovid 19, je v dnešní době problém u některého zboží dodržet dobu dodání.Moc se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    S pozdravem nábytek elegance

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příliš mnoho objednávek nestíhají zpracovát i když uvádí, zboží skladem.

    Příliš mnoho objednávek nestíhají zpracovát i když uvádí, zboží skladem.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc nás mrzí vaše reakce, ale bohuže vzhledem k tomu jaká je situace ve světě i u našich dodavatelů,
    bohužel nejsme schopni dobu dodání urychlit.Moc se omlouváme za vzniklé problémy.
    S pozdravem nábytek elegance

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jedna komoda špatný stav. Po podání reklamace emailem nebyla žadna reakce. Při telefonickém rozhovoru dotyčná pracovnice se chovala velice nepříjemně až arogatně. Nedala si nic vysvětlit i když měla v emailu fotky reklamace. a slyšela jsem ještě od dvou lidí negativní názor na dotyčnou paní. Dytrychová

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Marie z vašich fotografií technik zjistil,že došlo k poškození z důvodů neodborné montáže, tudíž se nejedná o reklamaci, jak jsme vám již říkali do telefonu výrobce reklamaci zamítl.
    S pozdravem nábytek elegance

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velky vyber, hezke kusz
    • uz pres 8 tydnu cekam na objednanou pohovku, prestoze mi prislo potvrzeni o objednavce. Pohovka nikde, zadny email, zadna zprava, telefony nezvedaji.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dorý den,
    moc nás to mrzí,ale bohuže k situaci jaká je s kovidem 19 se všechny objednávky protahují v dodací době.Moc se omlouváme.
    S pozdravem nábytek elegace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací doba od objednávky velmi dlouhá

    Velká nevýhoda dlouhá dodací doba . Objednáno 11.10 , objednávka má dorazit až za 3 měsíce v polivině ledna , toto pokládám za velkou nevýhodu

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    Z důvodu covid 19 mají výrobci nedostatek zaměstnánců i materiálu ze kterého vyrábějí nábytek, proto zamluvení u některého nábytku přesouvají až po novém roce.Tyto informace podáváme hned při ověření objednávek
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemůže být dodáno ve slibované lhůtě a nebyli schopni napsat ani kdy bude vyrobeno a dodáno.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    nechci se pořád opakovat, ale díky korona viru je dnes vše složitější jak pro nás tak i pro výrobce.Moc se omlouváme
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Dlouhá dodací lhůta. Lavice jiná barva než stůl,konečně chápu co je polská "kvalita"

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše reakce
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízejí něco. Co nejsou schopni dodat

    Hledejte radši jinde. Já už čekám na sedací soupravu 15 týdnů

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    Paní Jarmilo výrobci se potýkají s nedostatkem zaměstnanců, tudíž nestačí vyrábět ve stanovené lhůtě.Bohužel v dnešní době kovidu 19 stím nejsme schopni nic dělat.Proto příjměte naši omluvu.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Žádná komunikace.l

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    dle id objednávky neregistrujeme žádnou Vaši komunikaci
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Neskutečně dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    Jak již jsem psal díky korona viru se vše prodlužuje a je i nedostatek zaměstnanců i výrobního materiálu.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být podle e-shopu skladem u dodavatele, po dvou dnech od objednávky zavolala paní že se omlouvá, že zboží skladem není a dodání bude trvat 6-8 týdnů. Po osmy týdnech zboží konečně přišlo, po smontování jsem zjistil že chybí dva atypické šroubky u pantů, proto jsem to reklamoval, po týdnu přišli šroubky, ale bohužel jiné, tak jsem to reklamoval znovu a už se nikdo neozval. Proto obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    pane Petře moc nás to mrzí a za vzniklé problémy se omlouváme
    S pozdravem nábytek elegance.