-
Nedoporučuje obchod
- Inzerují zboží které nemají a ani po zrušení objednávky toto zboží z nabídky neodstraní a je uvedeno stále skladem
podvodný obchod, nabízejí co nemají, klamou když uvádějí zboží skladem a při tom jej nejsou schopni dodat
-
Nedoporučuje obchod
- Predávajú to čo nemajú
-
Nedoporučuje obchod
Nemůžu jinak, než udělit negativní recenzi. Udělal jsem objednávku u tohoto prodejce na skříňky dvou kuchyňských linek, 18 kusů celkem za cca 30 tisíc.
Dopravce při doručování (nezvykle v neděli) nabral téměř dvouhodinové zpoždění, takže kontrola kompletnosti dodávky díky tomu proběhla docela hekticky, protože pánové spěchali.
Po kontrole dodacího listu a pro mě nic neříkajících kódů na krabicích, jsem podepsal dodací list a pánové odjeli.
Bohužel, kuchyni jsem měl v půli rekonstrukce, takže jsem se k rozbalování a kompletaci skříní dostal až po dvou měsících. Při montáži jsem zjistil, mi nebyla dodána jedna skříňka.
Po oslovení prodejce telefonicky mi paní arogantně a bez zájmu sdělila, že mám můj problém poslat na jejich e-mail. Asi po 4 dnech od odeslání mailu mi přišla odpověď, že "bohužel, zásilka byla vydána kompletní". Po opětovné snaze o komunikaci s prodejcem tento na můj další e-mail nereaguje. -
Nedoporučuje obchod
Po objednávce se až po měsíci ozvali, že můj nábytek nemohou vyrobit.
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
paní Barboro moc se omlouváme , ale výrobce se potýká z dlohodobým nedostatkem výrobního materiálu a tudíž nás informoval, že dané zboží neni schopen vyrobit. Moc se omlouváme a děkujeme za pochopení.
S pozdravem nábytek elegance -
Nedoporučuje obchod
- zboží které jsem si zakoupil a zaplatil,které bylo skladem u dodavatele mi prý bude doručeno (do vánoc to stihnem)!
- prodejce si s Váma může dělat co chce
Obchod si klamnou nabídkou nahání obrat a zákazníci proti své vůli trpí .Takové obchody by měly být potrestány nebo zavřeny.
U takového zboží by mělo být na objednávku a ne na skladě u dodavatele.
To se vracíme do 80 let,kdy zákazník čekal i dva měsíce na nábytek ,ale
dnes čekáte i déle (proti své vůli) a ještě máte zaplaceno.Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
moc nás mrzí vaše reakce, ale při telefonickém ověření objednávky jsme vás informovali, že dodací doba může byt v dnešní nelehké kovidové době o něco delší a zaroveň děkujeme za pochopení.
S pozdravem nábytek elegance. -
Nedoporučuje obchod
- Velmi dlouhe dodaci doby
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
moc se omlouváme za dlouhou dodací dobu, ale bohužel v dnešní nelehké době kovidu to neni vůbec jednoduché dodržet dodací dobu, kvůli nedostatku výrobního materiálu.
S pozdravem nábytek elegance -
Nedoporučuje obchod
- Zatím žádnou,zboží nedorazilo.
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
děkujeme za recenzi.
S pozdravem nábytek elegance -
Nedoporučuje obchod
- neserioznost!
neseriozní překupníci již si ten nábytek strčte někam !!! měsíc v háji a ani blbej telefon ,nazasloužíte si Naše peníze tečka ,diletanti!
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
děkujeme za recenzi a moc nás mrzí vaše reakce.
S pozdravem nábytek elegance -
- cena
- dva mesice cekani
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
moc se omlouváme za dlouhou dodací dobu, ale bohužel v dnešní době to neni vůbec jednoduché dodržet dodací dobu, kvůli nedostatku výrobního materiálu.
S pozdravem nábytek elegance -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace vcelku dobrá a rychlé vrácení peněz na účet.
Zboží předsíňovou stěnu jsem zaplatila 24.1.2021 a 7.4.2021 jsem stále zboží neměla,tudíž jsem psala asi 3 meily a informovala se na dodací lhůtu.Bylo mi sděleno,že výrobce má problém s materiálem a neví kdy bude stěna k dodání.po téměř 2,5 měsících nejistého čekání jsem objednávku zrušila.
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
vzhledem k situaci ,jaká panuje u nás i ve světěohledně kovid 19, je v dnešní době problém u některého zboží dodržet dobu dodání.Moc se omlouváme a děkujeme za pochopení.
S pozdravem nábytek elegance -
Nedoporučuje obchod
- Příliš mnoho objednávek nestíhají zpracovát i když uvádí, zboží skladem.
Příliš mnoho objednávek nestíhají zpracovát i když uvádí, zboží skladem.
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
moc nás mrzí vaše reakce, ale bohuže vzhledem k tomu jaká je situace ve světě i u našich dodavatelů,
bohužel nejsme schopni dobu dodání urychlit.Moc se omlouváme za vzniklé problémy.
S pozdravem nábytek elegance -
Nedoporučuje obchod
jedna komoda špatný stav. Po podání reklamace emailem nebyla žadna reakce. Při telefonickém rozhovoru dotyčná pracovnice se chovala velice nepříjemně až arogatně. Nedala si nic vysvětlit i když měla v emailu fotky reklamace. a slyšela jsem ještě od dvou lidí negativní názor na dotyčnou paní. Dytrychová
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
paní Marie z vašich fotografií technik zjistil,že došlo k poškození z důvodů neodborné montáže, tudíž se nejedná o reklamaci, jak jsme vám již říkali do telefonu výrobce reklamaci zamítl.
S pozdravem nábytek elegance -
Nedoporučuje obchod
- velky vyber, hezke kusz
- uz pres 8 tydnu cekam na objednanou pohovku, prestoze mi prislo potvrzeni o objednavce. Pohovka nikde, zadny email, zadna zprava, telefony nezvedaji.
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dorý den,
moc nás to mrzí,ale bohuže k situaci jaká je s kovidem 19 se všechny objednávky protahují v dodací době.Moc se omlouváme.
S pozdravem nábytek elegace -
Nedoporučuje obchod
- dodací doba od objednávky velmi dlouhá
Velká nevýhoda dlouhá dodací doba . Objednáno 11.10 , objednávka má dorazit až za 3 měsíce v polivině ledna , toto pokládám za velkou nevýhodu
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
Z důvodu covid 19 mají výrobci nedostatek zaměstnánců i materiálu ze kterého vyrábějí nábytek, proto zamluvení u některého nábytku přesouvají až po novém roce.Tyto informace podáváme hned při ověření objednávek
S pozdravem nábytek elegance. -
Nedoporučuje obchod
Zboží nemůže být dodáno ve slibované lhůtě a nebyli schopni napsat ani kdy bude vyrobeno a dodáno.
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
nechci se pořád opakovat, ale díky korona viru je dnes vše složitější jak pro nás tak i pro výrobce.Moc se omlouváme
S pozdravem nábytek elegance. -
Dlouhá dodací lhůta. Lavice jiná barva než stůl,konečně chápu co je polská "kvalita"
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
moc nás mrzí Vaše reakce
S pozdravem nábytek elegance. -
Nedoporučuje obchod
- Nabízejí něco. Co nejsou schopni dodat
Hledejte radši jinde. Já už čekám na sedací soupravu 15 týdnů
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
Paní Jarmilo výrobci se potýkají s nedostatkem zaměstnanců, tudíž nestačí vyrábět ve stanovené lhůtě.Bohužel v dnešní době kovidu 19 stím nejsme schopni nic dělat.Proto příjměte naši omluvu.
S pozdravem nábytek elegance. -
Žádná komunikace.l
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
dle id objednávky neregistrujeme žádnou Vaši komunikaci
S pozdravem nábytek elegance. -
Nedoporučuje obchod
Neskutečně dlouhá čekací doba
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
Jak již jsem psal díky korona viru se vše prodlužuje a je i nedostatek zaměstnanců i výrobního materiálu.
S pozdravem nábytek elegance. -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo být podle e-shopu skladem u dodavatele, po dvou dnech od objednávky zavolala paní že se omlouvá, že zboží skladem není a dodání bude trvat 6-8 týdnů. Po osmy týdnech zboží konečně přišlo, po smontování jsem zjistil že chybí dva atypické šroubky u pantů, proto jsem to reklamoval, po týdnu přišli šroubky, ale bohužel jiné, tak jsem to reklamoval znovu a už se nikdo neozval. Proto obchod nedoporučuji
Reakce obchodu Nábytek Elegance
Dobrý den,
pane Petře moc nás to mrzí a za vzniklé problémy se omlouváme
S pozdravem nábytek elegance.