• špatná komunikace, barva potahů není shodná s realitou

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc nás mrzí vaše reakce, co se týče barvy potahů hodně záleží na kvalitě vašeho monitoru.
    S pozdravem nábytek elegance.

    • objednáno 19.11 dodání až po novém roce

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    pane Milane moc se za celo situaci omlouváme a moc nás to mrzí, bohužel výrobce nám oznámil, že do vánoc už dané zboží nevyrobí.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • popis a fotografie produktu neodpovídá skutečnosti

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše reakce, zatím jsme nikdy neřešili takový problém. Určitě Vás zkontaktujeme a budeme tento problém řešit.
    S pozdravem nábytek elegance.

    • sestavit si vlastní kuchyňskou linku
    • dlouhá dodací lhůta

    zatím nevim zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Jarko kvůli dovoleným u našich dodavatelů, teď byla doba dodání o něco delší .
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Byl to tuším jediný obchod, který požadované zboží nabízel.
    • Mizerná komunikace - nejsou schopni pořádně říci datum dodání, když překročí i nejzazší termín dodání, nejsou schopni napsat, omluvit se a odhadnout dobu zdržení, když už zboží pošlou, nejsou schopni o tom informovat, aby si člověk třeba zařídil převzetí.
    • Neuvádí úplné informace (Původně jsem chtěl napsat pravdivé, protože jsem se dočetl, že skříň má dřevěná záda, takže jsem doufal, že to nebude ten papundekl (mimochodem jeden z hlavních argumentů, proč jsem to kupoval), jako v Ikee. Bohužel byl. Tuhle informaci jsem už po několika měsících nenašel, asi si někdo stěžoval.
    • Zboží bylo mírně poškozené. Ne tak, abych byl ochotný absolvovat to několikaměsíční čekání znovu, ale oloupaná barva okolo předvrtaných děr a omlácené rohy mě moc nepotěšily.
    • Mají několik e-mailů (všechny na seznamu, tak to je u firmy fakt trapný), ale na některé evidentně nekoukají, protože mi chyběl manuál a na prvním e-mailu, na který jsem napsal, se mi nikdo neozval týden. Na druhém už to snad do druhého nebo třetího dne bylo.

    Kupovat polský nábytek na českým e-shopu samozřejmě nebude bez much. Člověk se na to musí připravit a taky se s tím smířit. Nicméně, pokud obchod neudělá nic navíc, tak mě nic nemotivuje k tomu, tam jít znovu. Až budu příště zase nakupovat levný nábytek, tak si spíš vyberu Ikeu. Budu to mít hned, kvalita je podobná a v případě uznané reklamace se nebudu muset děsit nového čekání. Kvalitní a drahý nábytek bych tu asi taky nekupoval.

    Protože nelze přidat recenzi k nábytku (Dětský pokoj PEGAS 12), tak dám krátkou sem. Část už jsem napsal.

    Designově je fakt pěknej i na živo
    Klasická dřevotříska, což se dalo čekat, ale záda z papundeklu a z tohodle hlediska to žádná cenová výhra neni.
    Příšernej návod, v jedný skříni chyběl.
    Ten šedivej střed je k zlosti. K ničemu to neni, jen taková dizajnová fíčura, ale akorát to překáží k přístupu do skříně. To mě mimochodem vůbec nenapadlo při nákupu.
    Relativně slušně nařezaný, takže po složení to není křivější, než je v kraji zvykem a dvířka se dají dorovnat přes panty šroubovákem. Bohužel spousta malých chyb - omlácené rohy, uloupaná barva kolem řezů, atd...
    Ze šroubků nic nechybělo, některý věci jsou tam i navíc.
    Není třeba přikupovat poličky.
    Držáky poliček jsou plastový, nikoliv hliníkový. Otázka, kolik to vydrží.

    Celkově to totální průšvih není, ale nadšenej taky nejsem.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den ,
    moc se Vám omlouváme , konkrétně ve Vašem případě měl výrobce problém s materiálem, tudíž dodání neproběhlo v daném termínu, touto cestou se Vám ještě jednou moc omlouváme.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekontroluje zboží od výrobců které prodává.

    Komunikace s obchodem dodací lhůta a dovoz byl v pořádku zboží bylo dovezeno v neporušenem obalu.Nejsem však spokojena s výrobcem tohoto zboží který sice úhledně zboží zabalil,ale vědomně poškozené a s jinými zrcadly na dveřích než které obchod nabízel.Desky byly podřené a zrcadlo uštíplé.Předvrtané dírky na kolejnice u šuplíků se musely posunout a znovu předvrtat,jinak by nešly otvírat dveře.Celková nespokojenost s výrobcem.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Zdenko moc se omlouváme za způsobené potíže a doufáme ,že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Délka dodací doby, komunikace

    Nabízí dobře, ale nedodává

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    pane Stando moc nás to mrzí, ale ve vašem případě nás výrobce upozornil pozdě u ukončení výroby daného produktu. Ještě jednou se moc omlouváme.
    S pozdravem nábytek elegance.

    • Nebudete se nudit.Budete se stále ptát, kdy už konečně zboží dorazí.
    • Pokud je někde napsána dodací lhůta 2-6 týdnů, neznamená to pro mne 2-8+ xtýdnů

    Dobře si to rozmyslete, protože pokud na něco čekáte 6 týdnů, určitě to nebude konečná.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jste musel tak dlouho čekat, ale konkrétně u Vašeho zboží nastal u výrobce problém s výrobní linkou a není to standartní, tak dlouho čekat. Ještě jednou se moc omlouváme za vzniklé potíže.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodaci doba

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše nespokojenost ,ale při telefonickém ověření Vaší objednávky jsme Vás upozorňovali na delší dodací dobu.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Líbila se mi odlišnost nábytku od jiných internetových obchodů
    • Nedodržují sjednanou dodací lhůtu. Nevím jak na tom s objednávkou jsem, nechodí informační emaily. Infolinka neschopná!! Na dotaz doručení mé objednávky mi paní na infolince řekla, že neví, protože ložnice, kterou jsem si objednala má hodně dílů.

    Neschopný personál a komunikace s ním.
    Nedodržení sjednané dodací lhůty.
    Nedá se zjistit stav objednávky.
    Rozhodně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Lucie moc se omlouváme za vzniklé potíže, v tomto případě nebyla vina na naši straně, ale na straně výrobce. Moc nás to mrzí a ještě jednou se moc omlouváme.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zadne
    • vyhody
    • Dlouha dodaci lhuta
    • Zbozi bylo ponicene a ne trosku uchyty na kuchynskych skrinkach byly v takovem stavu ze se nedali pouzit a museli jsme koupit nove. Skrinky byli podrene a nektere meli i odloupnute rohy, kvalita katastrofalni. Doporucuji tem kteri chteji vyhodit prebytecne penize oknem :o)

    Komunikace velice arogantni
    nedoporucila bych tenhle obchod.
    kvalita zbozi je hrozna, krabice ve kterych je zbozi dodavano jsou poslapany a nove zbozi v nich je znehodnocone.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobry den .
    paní Aleno moc nás to mrzí a omlouváme se, asi muselo dojít k nějakému nedorozumění. Vše důkladně prošetříme a dáme Vám vědět.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, jelikož není schopen dodat zboží.
    • Úroveň komunikace se zákazníkem opravdu výborná. Po týdnu napíší profesionálně email, že se zboží nevyrábí.

    Objednejte a modlete se. Třeba budete mít, narozdíl od nás, štěstí a zboží, které na stránkách vystavují, jsou opravdu schopni dodat.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Ivo moc nás to mrzí, ve vašem případě opravdu došlo k chybě, výrobce nás bohužel včas neinformoval o vyřazení série obývací stěny SÁRA. Ještě jednou se moc omlouváme.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nemůžu posoudit - dodací lhůta 5 až 6týdnů je v prvopočátku
    • dlouhé dodací lhůty

    Objednáváte si výrobu, ne prodej nábytku - zaplatil jsem při objednávce a mám 5 až 6 týdnů čekat - okamžitá platba by měla být následována přednostním dodáním. Ano na dodací lhůty obchod upozorňuje, ale předpis platby zasílá ihned - pokud bylo možno platit až před dodáním obchod na to neupozorňuje.
    Smysl tohoto dotazníku jen po objednávce a zaplacení, ale v době čekání na doručení zboží, je NULOVÝ

    • Hezke zbozi
    • Od objednavky 1.1.2016 neodpovida na emaily, takze po 7 tydnech nevim, jestli zbozi vubec dostanu.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Aleno moc se omlouváme za vzniklé problémý, bohužel došlo k výpadku našeho systému, tudíž jsme Vám nemohli odpovědět na email a touto cestou se ještě moc omlouváme a sjednáme co nejdříve nápravu.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč zboží nabízí,když ho již nevyrábí?

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Vlasto moc nás mrzí, že jsme Vám nemohli vyhovět ve vašem případě se jedná o taburek, který už výrobce nevyrábí a včas nás neinformoval.Touto cestou se Vám ještě jednou moc omlouváme a moc nás to mrzí.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - nákup po internetu (pro ty, kteří nemají čas běhat po obchodech)
    • - dodací lhůta prodloužena bez informací od dodavatele (objednávka 25.10.2015,avizovaná doba dodání 6-8 týdnů se protáhla až na téměř 14 týdnů)
    • - informace o stavu zboží nebyly průběžně podávány a změny o prodloužení dodávky VŮBEC
    • - dle nezvedání telefonů při vyzvánění nebyly asistentky vždy k dispozici
    • - asistentka po telefonu nebyla schopná k objednávce a doručení vůbec nic říct
    • - zboží změnilo při dodání název (barva i tvar však zůstal)
    • - zboží nebylo dodáno kompletní

    NEDOPORUČUJI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne zboží nemám.Nekomunikují.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den paní Kraifová,
    ohledně objednávky jsme Vás tel.kontaktovali.
    Zboží ani mít nemůžete, když jste objednávku hned na druhý den zrušila.

    S pozdravem
    nábytek-elegance

    • Pěkné a přehledné internetové stránky.
    • Omluva za špatně dodané zboží by rozhodně ze strany obchodu přijít měla - jsme jen lidé (což mi paní po telefonu zdůraznila nejméně 5x, ale omluvit je základ komunikace, při reklamaci ze strany obchodu. Omluva ale přišla od pána, který nám byl postel vyměnit. :-)

    Nákup hodnotím velmi záporně, protože přišlo velmi nekvalitní zboží, vyrobené v Polsku, kde si hlavu nelámou že např. bočnice mají jinou rozteč než čelo postele.. To že je postel opravdu rozložená na prvnočinitele - s tím jsme asi tak trošku počítali.. Ale opravdu nekvalitní materiál, o matracích nemluvím (molitanové matrace si představuji prostě jinak než molitan, ještě ve špatné velikosti - mám zkušenosti z IKEA). Možná jsme měli nekvalitní kus, protože sjme původně obdrželi jiný rozměr postele, než jsme měli objednaný a na který jsme dlouho čekali. Najednou jsme kus dostali do 3dnů, a opakuji ve špatné kvalitě. Při výměně se obchod snažil nám vyjít vstříc. Výsledný dojem celého obchodu zas tak špatný není. Palanda vypadá hezky, tak uvidíme, jak bude sloužit.

    Reakce obchodu Nábytek Elegance

    Dobrý den,
    paní Rašková ještě jednou se Vám moc omlouváme za vzniklé problémy.
    S pozdravem nábytek elegance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud si objednám zboží,které je mi potvrzeno emailem, předpokládám, že je někde na skladě a proto mi bylo potvrzeno.Obchod mi po týdnu,kdy jsem už nehledal nebo odmítl jiné dodavatele oznámil,že zboží se již nevyrábí.Takový přístup považuji za velmi neprofesionální. Takový obchod nepovažuji za seriozní.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedostatek komunikace, z toho plyne, že pro mě je tento obchod již nedůvěryhodný

    Rozhodně zde nic nekupujte, dočkáte se jen spousty výmluv a skutek utek.....