• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Návod na montáž stolku absolutně nesrozumitelná, zboží poškození už z výroby, některé otvory vyvrtány opačné, či na jiných stranách, opět pouze zamazany jakýmsi tmelem a některé další predvyvrtane díry, zbytečné diry, ani neopraveny. Samotné díly ani nebyli popsány dle návodu. Složení nábytku trvalo několik hodin

    Již nikdy nechci spolupracovat s daným obchodem. Zpracování stolku nekompetentní, několik dílů poškozených, návod na sestavení téměř nepoužitelný. Nepotřeboval ten stůl pro mamku a nekupovat ho otec, okamžitě bych vyreklamoval

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Byli bychom velice rádi, kdybyste využili vaše právo na reklamaci. Ačkoli se snažíme dělat maximum v kontrole kvality zboží, může se samozřejmě ve výjimečných případech stát, že zboží dorazí z výroby s nějakou vadou/případně se poškodí při přepravě. Takové situace samozřejmě řešíme k zákazníkově spokojenosti a s co nejmenší časovou prodlevou. Vámi zakoupený stolek máme skladem a jsme schopni reklamaci vyřešit v řádu dní. Zvažte čili, prosím, zdali nechcete zakoupené zboží reklamovat, uděláme maximum pro kladné vyřešení této situace.

    S pozdravem
    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesto, že byla překročena maximální dodací lhůta k plnění, nebyl jsem informován. Až na mojí osobní urgenci mi bylo sděleno, že objednaný produkt není na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdy jsem si žádnou manželskou postel neobjednala

    Přišel mně dotaz na manželskou postel, jak jsem byla spokojená, já si však nic takového neobjednala a vzhledem k tomu, že jsem rozvedená, mně to i naštavalo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -
    • Dlouhá dodací doba a špatná komunikace.

    -

    • dlouhé dodací lhůty-zboží dorazilo až po urgenci za pět týdnů

    Naberou objednávky a nehlídají pokrytí od výrobců

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Dobrý den,

    předpokládanou dodací lhůtu vždy deklarujeme u každého výrobku v e-shopu, přičemž u vámi objednaného výrobku byla uvedena lhůta 2-5 týdnů. Velice se omlouváme, že bylo zboží dodáno až na horní hranici, čili za 5 týdnů, vždy se snažíme udělat maximum pro co nejrychlejší dodání a spokojenost zákazníka.

    S pozdravem
    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální jednání,podvod na zákazníky

    Nikdy více

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše hodnocení. V roce 2014, kdy jste provedl vaši objednávku, jsme s vámi intenzivně komunikovali a udělali maximum pro vaši spokojenost.

    S pozdravem
    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformuji o prubehu objednavky.

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Dobrý den,

    veškeré objednávky, které nebyly odeslány před Vánoci, budou expedovány začátkem ledna 2016.

    Děkujeme za pochopení a v případě bližších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem
    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nekomunikují,
    • nedodávají zboží v termínu,
    • nezvedají telefony.
    • neodpovídají na e-maily

    Pokud si chcete objednat zboží o kterém po objednání nemáte žádné zprávy tak jen směle do toho. pokud si myslíte, že když mají uvedený telefon tak to pomůže tak ne nikdo ho totiž nezvedne. Prošvihnutá dodací doba a nikdo se neobtěžuje to nijak řešit. Shrnuto tento e-shop nedoporučuji vůbec nikomu! Dokonce ani psaní e-mailů nic neřeší protože ani na ty nikdo nereaguje!

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že se vám nedaří s námi spojit. Reagujeme na všechny e-mailové dotazy zaslané na [email protected], taktéž čísla uvedená v kontaktech na eshopu jsou aktivní. Prosíme, abyste nás v případě jakýchkoli dotazů kontaktoval/a na některé z telefonních čísel, e-mailem nebo prostřednictvím online chatu. Vaše objednávka bude expedována začátkem příštího týdne.

    S pozdravem
    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Samotny zakoupeny produkt je kvalitni.
    • Obchod by vubec nemel nabizet osobni vyzvednuti, kdyz na to neni prizpusobeny. Firmu v uvedenem miste nikdo nezna, komunikace zalostna, zadne upozorneni dopredu. Nakonec byl vystaven doklad, kde prodavajici neni ten u ktereho bylo zbozi objednano. HRUUUUUZAAA!!!

    Nedoporucuji.

    • Nabízí něco, co není schopen sehnat.

    Postel jsem objednala pro mou starou matku, chudák. Musím hledat a čekat jinde....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Velice špatná komunikace. Nejdříve mi nebylo doručeno zboží ve sjednané lhůtě, po několika omluvách mi tedy byla doručená část objednávky a ta část byla v takovém stavu,že jsem musela reklamovat. Při reklamaci mi byla slíbena část peněz zpět a znovu po čtrnácti dnech musím apelovat,kdy mi tedy částka bude doručena na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neaktuální zboží na www stránkách ,
    • pokud se zboží nevyrábí, proč je uvedeno stále na stánkách!!!

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Velice se omlouváme, u vámi objednaného zboží se jednalo o výprodej a poslední kusy se velimi rychle doprodaly. Zboží již bylo staženo z nabídky internetového obchodu.

    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po měsíci od objednávky ještě nemám zboží.

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za prodloužení dodací lhůty, děláme vše pro to, abychom zboží dodali vždy v co nejkratší možné době. Delší dodací doba byla v tomto případě způsobena vyprodáním skladových zásob u výrobce, o čemž jsme vás předem informovali. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá komunikace
    • nižší ceny
    • rychlé vyřízení objednávky
    • špatná kontrola při expedici zboží,
    • zboží bylo nekompletní (pouze korpusy bez kování a koleček) a tudíž nelze smontovat. Po mé reklamaci mi bylo sděleno, že zbývající části mi budou dodány až v průběhu ledna.

    Skleněný stolek jsem zakoupila v tomto obchodě pro jeho nižší cenu (asi o 3000,- Kč).
    Také doprava byla za nižší cenu, než v jiných e-schopech. Asi bych tento obchod nedoporučila.

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Vážená paní,

    velice se omlouváme za komplikace, intenzivně pracujeme na nápravě a o průběhu reklamace vás budeme informovat.

    Nábytek Catrin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednávala jsem u tohoto obchodu, dodal úplně jiný(asi výrobce)
    • zboží nebylo zabalené(mělo být),
    • bylo poškrabané,zjistili jsme to až při montáži,na světle
    • dopravce to vytahoval po částech odněkud z podlahy vozu
    • nedodali návod k montáži

    měli zboží,které jsme potřebovali a líbilo se nám
    potvrzená objednávka od Catrin
    faktura a doprava Jeko Morava
    cena dopravy neúměrně vysoká-nebyli jsme jediní zákazníci
    jak vyplývá z výše uvedeného,jednoznačně tento obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obědnal jsem si dvě dětské židličky před čtrnácti dny a zatím ještě nedorazily byl to dárek k narozeninám a vypadal jsem jako debil a ještě mě pak pošlou tento mail jak jsem byl spokojen s nákupem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí ucelený a zajímavý sortiment
    • obchod nekomunikuje se zákazníkem v případě výrazného zpoždění dodávky. Zde by měla být vyvinuta větší iniciativa ze strany obchodu, omluva za opožděné plnění a sdělení předpokládaného data dodání

    obchod mě zaujal nabídkou v sortimentu, který jsem jinde nenašel. Úvodní komunikace a přijetí objednávky bylo bez problémů. Ani měsíc po zaplacení nemám informaci o dodávce ani o důvodu zpoždění.
    Pokud bych měl tento obchod někomu doporučit, pak bych upozornil na svůj problém aby si každý další zákazník serióznost obchodu ještě prověřil.

  • Dosud mi nebylo vůbec sděleno, jestli zboží (po 40 dnech) dostanu nebo není k sehnání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hlavní problém je v komunikaci, pokud nabízené zboží není obchod schopný dodat v uvedeném termínu, tak je přece důležité zákazníkovi tuto skutečnost oznámit ihned po zjištění skutečnosti a ne až když se zákazník sám domáhá informací.

    Reakce obchodu Nábytek Catrin

    Velice se omlouváme za prodloužení dodací lhůty, doufáme že jste i přes menší komplikace s dodaným nábytkem spokojeni.

    Nábytek Catrin