Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • zboži jsem objednával 1.4 a dnes je 12.4 a vůbec nemám žadné informace kde a a kdy dojde

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nezvedají telefon , když ho zvednou tak jsou sprostí a drzí a uráží zákazníka . O fakturu a platební podmínky si musíte zažádat několikrát.Kupoval jsem duši na dětskou el.motorku RAZR poslal jsem i fotku. Poslali něco úplně jiného v dvojnásobné velikosti odborníci. O další zážitek s vracením zboží nestojím. Děkuji za zážitek.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dostupnost v centru
    • Chybějící česky návod na prodávané zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem objednal 1. 10., obratem mi byla potvrzena objednávka. 2. 10. jsem dostal info, že se objednávka kompletuje, a od té doby nic - ani zboží, ani zpráva. Naštěstí jsem neplatil předem...

    Reakce obchodu ADPAK s.r.o

    Dobrý den,
    u objednávky bylo jasně naspané, při objednávání, že zboží není skladem a bude stahováno od dodavatele. Objednávku pořád vidím ve stavu, že se stahuje od dodavatele, pokud Vám pořád nedošel žádný email, že se objednávka stahuje, tak se omlouvám a chyba je nejspíš u mě.
    Předávám toto info na prodejce at se Vám ozvou.

    S pozdravem
    IT technik
    motocyklovedily.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velkou slabinou je komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Vědomě mi obchod dodal jiné zboží než jsem objednal.

    Nefér jednání poslali něco co jsem si neobjednal bez předešlé domluvy.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ziadna komunikacia so zakaznikom.
    • nemam ani ponatia ci tovar bol odoslany alebo ci ho predajca este ma k dispozicii.
    • ani

    problem, ze predajca nekomunikuje so zakaznikom, robi zo samotneho obchodu zly dojem. Je to ako ked pridete do obchodu a tam nikto nieje alebo predajca spi v sklade... samozrejme ze sa na tovar vykaslete a kupite si ho inde a na buduce uz ku Vam nezabludi...

    • Zasilka druhy tyden nedorucena,tudiz bez vyhod!
    • Hlavni slabinou je,myslet si,ze ma Vas obchod vyhody!

    Vyjimecne nakupuji na internetu.Mam rad kamenne obchody.Vybranou vec zaplatim a odchazim.Cekat dva tydny je opravdu dlouho!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • Dodaci lhuty - nemaji tuseni kdy dodaji, jen se vymlouvaji na Italii... Nema smysl se ptat, kdy dodaji - nevedi.

    Pokud je rozhodujici cena a mate alespon mesic casu cekat na zbozi...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne

    Absolutne bez komunikace, neraguji na volani ani na email nereaguji. Na tomto obchode jiz nikdy vice.

  • nevím. Zboží mi zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím. žádnej matroš ještě nedoraazil
    • nevím. žádnej matroš ještě nedoraazil

    nevím. žádnej matroš ještě nedoraazil

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • Psali, zboží skladem...nedorazilo po týdnu, tak jsem tam volal. Prý to samé zboží koupil i někdo jiný, tím pádem se na mě nedostalo. Že by dali vědět, to je ani nenapadlo.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá cena
    • Neslušná telefonní komunikace
    • Žádný upozornění, že výrobek už se nevyrábí a bez upozornění je poslán jiný nástupce výrobku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kamenná prodejna v Brně
    • Totální arogance prodávajícího. Místo poskytnutí relevantních informací jsem si od prodávajícího vyslechl řadu sarkastických poznámek a osobních urážek. Katastrofický přístup.

    V žádném případě nedoporučuji. Jednak nevěřím v poskytnutí adekvátní podpory jak při nákupu, za druhé nebudu podporovat obchod s tak arogantním přístupem když jsou v Brně moto obchody se skvělými prodejci.

    Reakce obchodu ADPAK s.r.o

    Dobrý den pane Kovařík
    jsem si vědom, že zákazník má sice pravdu, ale .... V letním období máme na prodejně zaměstnance dva , takže jsem si Váš nákup na prodejně prověřil u druhého zaměstnance a dohledal. Při Vaší návštěvě byli na prodejně i jiní zákazníci, kteří mě později upozornili na Vaše arogantní a nepřiměřené chování . Potom co jsem slyšel , tak i kdybych byl na prodejně já, jednal bych stejně jako můj zaměstnanec. Vím, že nejsme schopni uspokojit každého, ale Vás asi uspokojit nelze.
    S pozdravem
    Ing. Pavel Knotek
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje, zboží skladem dorazí skoro za 3 týdny :-(

    Vyhnout se!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlouhá dodací lhůta.
    Dodán jiný typ výrobku než bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím.
    • Nabízí zboží, které se již doprodalo.

    Bída.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezajem a neochota personalu

    Reakce obchodu ADPAK s.r.o

    Udáváte, že jste naším pravidelným zákazníkem, ale jste s námi nespokojen.
    Pokud máte náměty na zlepšení (hlavně stránek), tak neváhejte kontaktovat našeho "ajťáka" na adrese [email protected]
    Jsme rádi za jakoukoli reakci.

    Děkujeme za nákup a tešíme se na další.
    Tým motocyklovédíly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Cenove levnejsi nez "znackove" obchody.
    • Nevim.

    Pokud je cena o hodne levnejsi, nez jinde, tak doporucuji. Jinak doporucuji nakupovat ve znackovych kamennych obchodech.