Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • rychlost
    • přístup
    • cena

    Večer jsem objednal telefon,druhý den napsali,že byl expedován a třetí den přišel.Chyběl český návod,poslal jsem jim mail,omluvili se a další den mi přišel návod poštou.Přístup + cena
    = super!!

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Děkujeme moc.

  • 10 %

    • NIC!
    • Akorát slibi!!
    • Nemám telefon ani peníze!!!

    Dne 10.12.2009 jsem si objednala mobilní telefon, do poznámky jsem uvedla černý nebo stříbrný kryt. Proto mi 14.12.2009 dorazil telefon fialový. Týž den jsem telefon poslala zpět. Nikdo se se mnou ani nespojil. Neustále volám já, jestli telefon dorazil v pořádku, kde jsou peníze. Dneska je 19.01.2010 a peníze mi stále nevrátili!!! Nedodržují ani 30 dní na vrácení peněz. Po dobrém jsme už asi domluvili.

    Kdyby jste mi volali, měla bych vás ve zmeškaných hovorech.Přijde mi že neumíte ani číst ani počítat.V emailu "Storno objednávky" z 15.12.2009 jsem uváděla, že chci peníze vrátit poštovní poukázkou.V objednávce byla jasně dána barva telefonu.A 30 dní na vrácení a pět na doručení poukázky bylo 19.01.2010 .Nehledě že mi slibuje poslání poukázky hned druhý den od 04.01.2010. Ale slibovat umíte krásně.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Milá paní Soukupová, Vaše recenze je neopodstatněná, jelikož již při vrácení zboží jsme vás upozorňovali na to, že dobropisovat budeme vše až v lednu, jelikož na to prostě není čas. Jen tak mimochodem jsme Vám také několikrát volali ještě v prosinci, jelikož jste neuvedla při vratce, jestli peníze chcete vrátit na účet nebo složenkou, bohužel jsme se Vám tenkrát nedovolali. Peníze jsme Vám vrátili v zákonné lhůtě 30 dnů pro vrácení zboží při odstoupení od kupní smlouvy na dálku a to, že peníze jdou poštou až 5 pracovních dnů není naše vina.

  • 10 %

    • - peníze jsem při platbě předem dostal zpět
    • - emailová komunikace vesměs nulová
    • - nedodržené telefonické sliby
    • - zboží ač bylo uvedeno, že je skladem skladem nebylo

    29.11. jsem si v tomto internetovém obchodě objednal HF sadu. Druhý den po změně stavu objednávky jsem zboží předem zaplatil. 14 dní jsem čekal, zda zboží nedorazí, ale bohužel se tak nestalo, proto jsem kontaktoval obchod s tím, jestli tedy zboží bude nebo ne. Po 4 dnech se mi ozvali, že zboží už bohužel skladem není. No nic, tak jsem napsal, že si tedy nechám vrátit peníze zpět. 1. email, 2. email = žádná reakce z jejich strany. Zavolal jsem tedy na tel. číslo, kde mi bylo přislíbeno, že peníze ještě tento týden pošlou, bohužel se z toho staly více jak 2 týdny.

    Nedoporučuji platit předem, pak se Vám může stát, že peníze budete horko těžko dolovat zpět. Pouze pro otrlé jedince. Zboží jsem si nakonec objednal ze zámoří = přišlo za týden a vše proběhlo bez problémů. Objednával jsem už z několika desítek i zahraničních eshopů, ale tento zatím vyhrál jako bohužel ten nejhorší.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Ve vašem případě opravdu došlo k našemu pochybení při vrácení peněz, bohužel z časových důvodů jsme vše řešili až v lednu. Přijměte naši omluvu. Děkujeme za pochopení.

  • 60 %

    • cena
    • rozšíření hudební kolekce o arabskou pop music :-)
    • doba dodání
    • nutnost několikrát kontaktovat prodejce

    Objednal jsem v pondělí Nokii 5800 Black, která byla dle stránek skladem + bulk pouzdro.
    V úterý jsem si po předchozích zkušenostech s eshopy raději zavolal zda je skladem, bylo mi sděleno že telefon v požadované barvě není skladem, změnil jsem tedy objednávku na Red, byl jsem ujištěn že telefon příjde ve čtvrtek nejpozději.
    Ve čtvrtek nepřišel, takže další telefonát, pán se omluvil, ale zapoměl si zapsat změnu objednávky a že ho pošle tak, aby v pátek přišel, to už mě trochu namíchlo, takže jsem naznačil že telefon po víkendu nepřevezmu, navíc mi bylo oznámeno že pouzdro není skladem, ale bude u mě v pondělí.
    V pátek telefon přišel, obal v angličtině a arabštině, záruční list od prodejce, v telefonu byla nahráno pár desítek arabských songů, tzv. šedý dovoz, s čímž jsem počítal, návod a telefon samozřejmě v češtině, spokojenost.
    V pondělí, úterý ani ve středu pouzdro nepřišlo, takže další telefonát a připomenutí se.
    Pouzdro přišlo v pátek.
    Doba dodání kompletní objednávky za 10 pracovních dnů rozhodně není OK, navíc po několika telefonátech pouze z mé strany, veškeré zboží bylo na e-shopu neustále psané jako SKLADEM.
    Malou náplastí byl omluvný mail.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, bohužel nemáme provázán skladový systém s webem, z čehož pramení naše chyby :-) Děkujeme ale i přesto za Váš příspěvek.

  • 100 %

    • dodání druhý den po objednání
    • příznivá cena
    • komunikace bezproblémová
    • zatím nic

    po předchozích zkušenostech s jiným internetovým obchodem
    tento obchod doporučuji

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Děkujeme :-)

  • 100 %

    • velmi dobrá komunikace se zákazníky

    Dobrý den,
    29.12.2009 jsem si objednal nokii N85 a zároveň jsem si zavolal na infolinku kde mi bylo sděleno že momentálně telefon není skladem ale bude hned po novém roce. 5.1.2010 jsem opět volal na infolinku a řekli mi že telefon bude 12.1.2010 večer k dispozici.Mezi tím jsem se byl podívat v prodejně telefonů jak zmiňovaný telefon vypadá ve skutečnosti, po návštěvě kde mi bylo doporučeno si koupit nokii N86.Opět jsem si zavolal na infolinku a chtěl jsem provést výměnu(trochu jsem měl obavy že budou komplikace) a nebyly bylo mi vyhověno a 13.1.2010 byl odeslán balíček, dnes tj 14.1.2010 mám telefon před sebou a přenáším data s telefonu původního.Nevím jak ostatní zákazníci firmy mobilTEL ale já jsem spokojen.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Díky Vám.

  • 70 %

    • nic
    • nic

    V pondělí 11.1. jsem si objednal mobilní telefon Nokia 5800 XpressMusic Black .. po shlédnutí recenzí od kupujících se docela bojím aby telefon vůbec dorazil ... a bylo vše v pořádku .. jsem nedočkavý člověk =) ... tak doufám že do konce tohoto týdne dorazí po kontaktování na icq nikdo nekomunikuje ikdyž je online ... docela mě mrzí když nedokáží odepsat chápu že toho asi mají hodně =)

  • 100 %

    • Vše došlo originál,slušná komunikace,upozornění předem emailem.Po nedodání čes.manuálu vše velice rychle vyřešeno jedním telefonátem(do firmy se dovoláte,na rozdíl od jiných firem které nabízí úplně ty nejnižší ceny)
    • Nevím co ostatní zákazníci ale já byl spokojen.

    TATO FIRMA FUNGUJE A MÁ ZÁJEM ABY TO FUNGOVALO!!!

  • 10 %

    • pro byla cena
    • to že telefon ani po cca 50 dnech nemáme doma

    Moc fajn obchod, vřele doporučuji! Koncem listopadu jsme si objednali nokii 5800, přišla docela rychle, jenže byla vadná. Tak se reklamovala, po měsíci přišla zpět v úplně stejném stavu jako jsme ji na reklamaci posílali, tak mi přijde že někdo tady je asi idiot! a ještě jsme se dozvěděli z jiného zdroje že tento telefon není určený pro český trh. Takže co víc si přát :)

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Nevíme, čeho se to přesně týká. Prosím email s číslem objednávky, děkujeme.

  • 10 %

    • cena
    • arogantní jednání
    • nedodržení podmínek dodání

    Dne 12.12.09 jsem objednal mobil,do poznámky jsem napsal,pokud nebude možné doručit do 3 prac.dnů,ať mi dají vědět.15.12.09 píšu mejl jak to vypadá a jsem ujištěn že zboží bude odesláno. Dnes 9.1.10 a mobil nikde. Byl jsem v obchodě pro telefon osobně ještě před objednáním. Psali,že ho mají skladem. Prodavač na mě vyrukoval s arogantním jednáním a s tím jestli jsem si napsal objednávku. Nepustil mě ani ke slovu abych mu řekl,že pokud inzerují,že je telefon skladem, objednávka asi není to co bych zrovna potřeboval. Tak jsem krám opustil a myslel si,že přes internet bude jednání vlídnější. Bohužel..

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Vážený Anonyme.

    Nechápeme Vaši recenzi. Do emailu prosíme číslo objednávky, jelikož všechny objednávky za rok 2009 jsou vyřešené, respektive jsme v kontaktu se všemi, kterých se týkají nějaké problémy s expedicí starších objednávek.

    Je možné, že by jste nedostal potvrzení Vaší objednávky do emailu? V tom případě Vaši objednávku ani nemáme.

    Poznámka k Vaší návštěvě. Přečtěte si prosím naše podmínky v sekci Dodání a doprava, odstavec 1). Děkujeme za pochopení.

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Příjemná komunikace
    • Nic.

    Odeslání zboží předcházel telefonát, který se ujišťoval o správnosti objednávky. Sice mi mobil dodali bez objednaného pouzdra, ale po mailové urgenci ho okamžitě dodatečně poslali (stane se).

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Děkujeme.

  • 100 %

    • + rychlost
    • + serióznost
    • + dobrá informovanost
    • + slušné ceny
    • - nic

    Telefon Nokia 6303 objednán 5.1. večer, dnes 8.1. doručen. Předtím jsem byl včas informován emailem i SMS! o dodávce zboží. Telefon přišel v naprostém pořádku, s českým návodem i jazykem v telefonu, potvrzeným záručním listem i 1 GB kartou k telefonu. Bez výhrad.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Děkujeme za recenzi.

  • 100 %

    • Levné zboží, 5.1. ve 20 hod. objednáno, 7.1. doma poštou. Mobil za cca 4700, kompletní oficiální balení včetně čes. návodu, české menu, zar. listu atd, 4GB karta atd.
    • Nic

    Doporučuji.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Děkujeme.

  • 10 %

    • nic
    • nedodání v termínu ani po uplynutí 17 dní arogantní chování při telefonickým kontaktu

    stornoval jsem objednávku asi nechtějí moje peníze koupím jinde

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Bohužel nevíme, ke které objednávce se tady vyjadřujeme, ale veškeré objednávky, u kterých se prodloužila doba dodání kvůli nedostatku zboží řekněme kolem Vánoc (počítáme před 17 dny) došlo ke kontaktu se zákazníkem minimálně po emailové komunikaci. Denně řešíme 50-100 hovorů - jsme jenom lidi - omlouváme se, jestli jsme byli nepříjemní. Rádi uděláme obchod, ale bez zboží to nejde :-)

  • 20 %

    • Telefon měl být sice vánočním dárkem ale s menším spožděním dorazil
    • snaha a ochota řešit problém
    • ochotný a slušný prodejce

    Telefon přišel sice se zpožděním ale jsem spokojená!!
    Děkuji

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, veškeré reklamace, výměny a dobropisy jsme přijmuli Českou poštou v úterý 5.1.2010, jsou řešeny postupně, snažíme se co nejrychleji. Omlouváme se za časovou prodlevu. Na bližší info ohledně vaší výměny se můžete dotázat na [email protected] Děkujeme.

  • 100 %

    • ochota
    • rychlost
    • nebyl CZ manuál tel.kompletní balení v PL

    doporučuji velká ochota v řešení probkémů

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Děkujeme. O návod můžete požádat na emailu [email protected]

  • 90 %

    • Ochotný prodavač
    • rychlost dodání
    • Zboží v pořádku , org. balení, CZ návod
    • přehledný e-shop
    • nic

    Doporučuji.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Děkujeme.

  • 50 %

    • kompletní dodávka
    • chybí čeština

    V MT chybí čeština a to jste mi říkali, že CZ menu je!!

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Prosíme o zaslání zpět k nám, uhradíme Vám náklady a telefon samozřejmě opatříme cz menu. Omlouváme se za problémy. Děkujeme.

  • 50 %

    • Komplet dodávka..
    • Není v něm čeština!!!

    Dobrý den,telefon dorazil v pořádku, ale není v něm čeština !!! Jak to budeme teda řešit?? Díky..

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Prosíme o zaslání zpět k nám, uhradíme Vám náklady a telefon samozřejmě opatříme cz menu. Omlouváme se za problémy. Děkujeme.

  • 100 %

    • Tel. přišel hodně rychle nečekané vše v pořádku jen mi k tel.nepřišla pamětová karta která měla být součástí jinak v pořádku
    • nic

    fakt dobrý obchod

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Napiště nám prosím na email [email protected] Děkujeme.