Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Naletěl jsem. Měl jsem si přečíst příspěvky dříve než mi dorazil použitý mobil místo nového. Zatím ani nevím, jestli mi firma zpátky vrátí peníze, ale tomuhle eshopu doporučuji se vyhnout obloukem!!! Všichni se stejným problémem se obracejte na Heuréku.

  • Konkrétně iPhone u tohoto prodejce dorazil v druhořadé kvalitě. Naprostá tragédie. Určitě se vyhnout.

  • Naprostá tragédie, obchod prodává použité zboží, přišel mobil v podivném stavu, upatlaný a očividně už rozbalený. Obchodu se vyhněte.

  • Raději se tomuto obchodu vyhněte obloukem:
    Přístup k reklamaci, vůbec neuvedli dostatečný důvod poškození vadného telefonu, neuznaná reklamace, mají naučené důvody odmítnutí, nelze se bránit proti těmto praktikám. Nebyla vůbec nabídnuta oprava, žádné řešení problému, nebudu vůbec rozebírat komunikaci se zákazníkem, poslali nějaký naklonovaný dokument v PDF aniž by vás oslovili a popsali závadu a její možné řešení.

  • jenom si nejsem jist jestli cekate na to nez se vam nahromadi vice objednavek, nebo je posilate rovnou (koupil jsem si neco ve stredu vecer a v patek me jeste nikdo nenapsal ze je zbozi expedovano)

  • Z mé strany velká nespokojenost. Konkrétně obchod v Rychnově nad Kněžnou. Koupil jsem zde Samsung Galaxy A50. Reklamaci mi neuznali z důvodu naprasklého skla, i když problém byl na základní desce. To bych i pochopil, mají to v podmínkách. Ale co. Telefon drželi měsíc v šuplíku s tím, že ho poslali do Německa, ha ha ha. Pak mi ho předali s tím, že je poškozený. Předání probíhalo s velikou arogancí až výsměchem. Vůbec žádná snaha obchodu mi pomoci s opravou. V autorizovaném servisu byla ochota úplně na jiné úrovni. Telefon by mě vklidu opravili, akorát by nesměl mít EU distribuci. Závěrem tady už nikdy víc!!!

  • Dobrý den,
    dnes dorazila objednávka č.obj:175147 (mobil). Rychlost vyřízení v pohodě.
    Balení vypadá originální, ve fólii, krabička zalepená.
    Každopádně po otevření jsem se docela lekl. Telefon a příslušenství tam sice bylo,
    ale toho bordelu co se v balení nacházelo??? Prach, nějaké drobky a jakési stéblo slámy?
    Brožurky k telefonu zmuchlané?

    To mi hlava nebere. (mohu dodat i fotky)

    Zajímalo by mě nějaké vyjádření, protože to skutečně nepůsobí jako nový/nerozbalený telefon.
    A pokud to již rozbalené bylo, bylo by dobré to zmínit.

    Zatím to rozhodně nepůsobí dobře.

    MH.

    • Ani se nedivím. Můj telefon byl určen pro Rumunský trh.

  • No teda jak to tady ctu, tak koukam, ze jsem mel asi stesti, protoze xiaomi redmi note8 pro mam od nich pres rok a vse je v poradku.....chtel jsem kamaradovi koupit to samy ted a teda radsi si dam zpatecku.....nepotrebuji, abych byl za blbce kvuli zbozi, ktere neni jeste k tomu pro me....
    Jinak znova opakuji.......u me vse v poradku....

  • Moje zkušenosti s mobilTEL.cz jsou zadím skvělé. Objednal jsem 2 produkty, 2 produkty v pořádku došly. Nemám s obchodem žádný problém, reklamace nebyly třeba.

    • Dobrý den, děkujeme za pozitivní náhled. Hezký den Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuji nakupovat u mobiltel. cz, koupili jsme mobil letos v lednu a nedávno reklamovali- rozmazané fotky a kamera. Dávali jsme to i v našem blízkém bydlišti na opravu ať nemusíme posílat poštou, ale bylo nám po kontrole u nás řečeno aby jsme mobil zaslali na reklamaci, že je chyba uvnitř mobilu. Jinak nám ale chtěli za poplatek opravit sami. Raději jsme mobil zaslali na reklamaci, když byl kupovaný letos.. Po 14 dnech přišel zpět, že je záruka neuznána z důvodu mechanického poškození přístroje... Mobil má ochranné sklo, které je trošku prasklé, ale toto nesouvisí s foťákem a kamerou. Ihned jsem volala, že se mi nelíbí aby nezavolali z reklamace, že přístroj neopraví, popřípadě nenabídli poplatek za opravu. Paní se ihned odkazovala na rozbité přední sklo, že přístroj musel spadnout. Toto ale nemá vliv na fotoaparát.... Kdyby jsme si nenechávali mobil zkontrolovat jinde co mu je, tak by se i dalo omluvit reklamační oddělení, že neinformují zákazníka, že se oprava ani reklamace nekoná žádná. Jenže tady bylo zjištěno v jiné opravně, že je to na reklamaci a žádné sklo v tom nehraje roli. Paní mi sice řekla abych mobil znovu poslala zpět k nim na reklamaci, ale po přečtení těchto recenzí tady můžu být ráda, že přišel jinak v pořádku a snad s ním stejně ani nic nedělali. Takže si dávejte pozor kde mobil kupujete, protože tady evidentně reklamace neuznávají!

  • U této společnosti - podvodníků a zlodějů jsem si bohužel zakoupil iPhone8. Po cca 1,5 roce mě přestaly fungovat mikrofony. Odeslal jsem tedy telefon na reklamaci kde jsem snad ani jiný výsledek nečekal - zamítnuto a důvod, ze telefon přišel do styku s vodou. To ale jednoznačně popírám. Tento mě zaslali zpět, ale ve stavu hodně špatně nalepeného displeje. Nechal jsem si telefon opravit jinde, kde sice potvrdili vodu v zařízení - byly červené markery (úmyslné poškození ze strany servisu Mobiltelu pro neuznání záruky), ale co je hlavní - zjistili neoriginální display. Takže v servisu Mobiltelu ho proste ukradli a dali mě čínskou kopii která nepodporuje TrueTone. Tímto je zařízení i do budoucna neprodejné.
    Bohužel po konzultaci s právníkem je jakákoliv snaha o soudní spor marná - nejsme schopni prokázat, že jsem si nenechal displej měnit dříve někde jinde.

    Varuji tímto všechny kupující před tímto obchodem. Ušetřeni pár tisícovek nestojí za ty nervy později.

  • Dobrý den také mám jednu velice špatnou zkušenost a to se týká mobilní telefonu který se používal ani ne půl roku pak jsem ho dala do krabičky a po hodně dlouhé době jsem ho odeslala na reklamaci ale co se nestalo reklamaci mi neuznali a to že se začal kazit hned od samého začátku a jsou tam závady které si sám nikdo neudělá a ve finále co mě nejvíce naštvalo bylo jednání a ještě mi tam dokonce napsali že je mobilní telefon prohnuty a to tedy nevím jak by kdo dokázal prohnout telefon a i když to mám velice daleko nějako jejich prodejů tak se tam asi vydám a pokud mi ten telefon přijde ještě více poškozený a zničený tak se budu branit

  • Také chci varovat před nákupem u tohoto prodejce!!
    Manželka má u nich zakoupený telefon asi dva měsíce a jednou ráno již nešel nastartovat (v levém horním rohu je stále chybová hláška, pravděpodobně softwarový problém)
    Je pravda že telefon má popraskané dotykové sklo jelikož roční dcerka jí ho vyhodila na lesní kamenné cestě z kočáru. I přesto ale dotyková vrstva funguje normálně. Ona reklamovaná softwarová závada se objevila přes noc při nepoužívání asi měsíc po tom co prasklo to sklo.
    Reklamoval jsem telefon přímo u prodejce. Po třech týdnech jej poslali zpět a na email mi přišel protokol. Je tam můj popis závady kde jasně uvádím že reklamuji tu chybovou hlášku kvůli které telefon nejde nastartovat a NE rozbité dotykové sklo. Záruku zamítli s výmluvou že je fyzicky poškozen a k softwarovému problému se vůbec nevyjádřili. Toto jsem jim ihned jakmile protokol emailem dorazil odepsal ale bohužel bez jakékoliv odezvy.
    Od té doby raději nekomunikují
    Bohužel jsem si přečetl až po nákupu recenze na zboží.cz a negativní recenze na Heuréce. Dle komentářů ostatních kupujících vidím že jejich praktiky zvláště při reklamaci zboží nejsou moc solidní. NIKDY VÍCE.

  • Varuji, jako jeden z mnoha podvedených zákazníků, abyste nekupovali nic, co nemá plnou záruku v ČR, tj. zboží z ČR distribuce. Koupil jsem mobil z EU distribuce a po několika měsících mi přestalo fungovat nabíjení. První slova prodejce (Vinohrady) byla, že se mi do mobilu dostala voda a že mi to na 99% zamítnou. Nechal jsem si mobil opravit v servisu a je zcela v pořádku, pouze byl vadný konektor. Nikdy bych tam již nic nekoupil.

  • POZOR na Firmu MOBILTEL neřeší reklamace nevrací peníze. Přečtěte si recenze na zboží.cz 36%. Display vypálen 3* během dvou let. Dvakrát reklamace uznána a při třetí reklamaci žádost o vrácení peněz odmítnuta. Pro údajný škrábanec na displey. Ten tam samozřejmě nebyl ten si tam udělali sami aby nemuseli vracet peníze. Na zboží .cz je několik takových případů už od roku 2016. Žádné protokoly o opravě. Toto dělají běžně a peníze nevrací. Na heuréce 97% protože se recenze píší po 14 dnech od nákupu. Takže neřešení reklamací se tam nemůže zobrazit..(to je pro vedení Heuréky kteří ještě těmto podvodníkům dávají garanci nákupu aby s tím něco udělali) .

  • Sám mám negativní zkušenost. Už bych od těhle amatéru nikdy nic nekoupil a každému říkám ať si radši připlatí. Taky sem dostal pofidérní telefon, tak jsem ho za pár hodin vrátil. Všude ho vždy vzali, tady kašpárek za přepážkou dělal frajírka a chtěli mi naúčtovat asi 1700,- za zapnutí telefonu a, že byl rozmotaný kabel. To si fakt děláte srandu ne? Pak mi řekli ať ho radši prodám :D no fakt kašpaři a amatéři. Každej tu na Vás nadává, je jasný, že jako obchod stojíte víte za co ;) Jen jak odrbat lidi. Od Vás nikdy už nic a každému radím to samé :) ČOIku na Vás a zavřít!!!! Jo a pak se budou zas bránit kecama tady....hrozně ohraná písnička

  • Prostřednictvím tohoto eshopu jsem uzavřel kupní smlouvu jejímž předmětem byl iPhone 7,zásilka byla přijata v neporušeném obalu ale ve velmi pochybném stavu bylo zboží.

    Kapacita baterie velmi nízká,nefunkční a neoriginální nabíječka i sluchátka.Raději jsem nepátral dále po dalších vadách mobilního telefonu ani po jeho původu.

    Zboží jsem zaslal zpět a žádal jsem o vrácení kupní ceny a proplacení poštovného.

    Vzhledem k arogantnímu a velmi neprofesionálnímu přístupu ke mne jako k zákazníkovi který byl podveden jsem se rozhodl řešit celý tento incident.

  • Absolutně všechno špatně! Jak dlouhá doba doručení tak i zboží.telefon se mi nepodařilo oživit ani po dlouhém nabíjení nereagoval.

    Poslali mi vadné zboží a já ho vracím.Obchod je nejhorší kde jsem nakupoval,špatné zboží a nulová komunikace.

    Pokud se nechcete rozčilovat a chcete funkční zboží,tak se obchodu vyhněte.

    • Dobrý den, můžete mi prosím poskytnout číslo vaší objednávky k prověření. Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Kupovala jsem pro syna mobil jako dárek k narozeninám a moc děkuji! Už na první pohled bylo vidět že není nový.Pokud byl třeba jen vrácený,tak se snad má uvést za jinou cenu nebo aspoň dát do pořádku aby jako nový vypadal.Řešit už to nechci a nemá to asi smysl - vracela jsem.Upozorňuji na to ostatní potenciální zákazníky aby věděli s čím mohou počítat.Dost mne obchod zklamal.Nedoporučuji !

    • Dobrý den, můžete mi prosím poskytnout číslo vaší objednávky k prověření. Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Od těchto dobytku opravdu nic nekupujte!!! Zakoupil jsem od nich iphone X, který se mi jednoho dne už neprobudil. Technik v iWantu mi řekl, že mobil je zničený a že byl rok před zakoupením nastartován v Litvě! Průběh reklamace byl takový, že mistr světa na prodejně v Praze řešil problém 26 kalendařních dnů. Telefón mi byl vrácen s tím, že byl jen přehrán softvér. Po reklamaci jsem mobil zapnul a nabil na 100%..již za dvě hodiny, bez používání se mobil zcela vybil!!!
    Reklamace číslo dvě trvala přesně 30 kalendářních dnů. Třicátý den jsem se snažil dovolat na pobočku do Prahy, bohužel bez úspěchu. Nakonec jsem se dovolal na "pobočku" do Liberce. Tam mi nějaký bambula řekl, že se omlouvá, ale že mobil stále není k vyzvednutí. Nabízel mi určitá řešení které jsem odmítl. Na konci našeho rozhovoru mi pán říká, že zavolá kolegovi a vše zkusí zařídit. Rozhovor v čase 15:45!!! Pán měl asi nadlidské schopnosti a v čase 17:05, hodinu před zavírací dobou mi přišla SMS..že je zboží připraveno k vyzvednutí.
    Vše teď řeším s právníkem. Určitě od těchto podbodníku nic nekupovat!!!

    • Dobrý den, můžete mi prosím poskytnout číslo vaší objednávky k prověření. Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz