Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Počítač byl poškrábaný a nedobíjela se vůbec baterie, působil jako bazarový kus. Bohužel jsem potřebovala rychle náhradu, což v tomto obchodě není možné. Teď čekám na peníze zpět.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již jsme s Vámi situaci telefonicky vyřešili. Jednalo se o nový kus. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • STORNO PLATBA PRIŠLA NIŽŠIA AKO SOM JA UHRADIL A OBCHOD S TÝM NIČ NEHODLÁ ROBIŤ!!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vážíme si toho! Situaci jsme s Vámi již řešili a částka, kterou jste uhradil byla vrácena. Veškeré informace a výpisy Vám byli zaslány na email. Jakékoliv případné dotazy neváhejte zaslat na e-mail [email protected] . Za MEGAPIXEL zdraví Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dne 4.4.2024 byla potvrzena objednávka blesku Nissin MG60. Bylo přislíbeno dodání do týdne. Po dotazu 11.4.2024 mi bylo sděleno, že blesk není v nabídce od 5.4.2024 a obchod objednávku zrušil. To nebylo možné mi to sdělit dříve, abych mohl hledat jiné řešení?

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Kolegové Vás o stavu objednávky neinformovali a nás to velice mrzí že jsme vás dostali do takovéto situace. Bohužel u zboží se stav změnil velikou rychlostí a došlo k ukončení výrobku. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stornována prodejcem až po písemném dotazu na stav objednávky - 34 dnů od vytvoření objednávky ve stavu "vyřizuje se".

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Kolegové Vás o stavu objednávky informovali. Bohužel u zboží se stav změnil velikou rychlostí a došlo k ukončení výrobku. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při telefonické komunikaci bylo sděleno, že i přes inzerovanou lhůtu 1-2 týdny při dodání, nemohou po objednávce potvrdit žádný termín. Měl jsem počítat s klidně až 4-6 týdny. Po přímé komunikaci s Nikon mi byl sdělen termín obratem s dodací lhůtou 5 dní.
    Příště raději objednávat přímo u výrobce. Přidaná hodnota nulová.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Velice nás celá situace mrzí bohužel dostupnost zboží nedokážeme ovlivnit. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem monitor s datem dostupnosti 5. ledna. 3. ledna se stav zmenil, ze monitor uz je na sklade a pripravuje se k odeslani. 5. Ledna se stav opet zmenil s datem dostupnosti 20. unora. Objednavku jsem tedy zrusil a monitor koupil jinde a jeste ten vecer jsem ho mel doma.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel situace dostupnosti se změnila a tu nedokážeme ovlivnit. Jakékoliv případné dotazy neváhejte zaslat na e-mail [email protected] . Za MEGAPIXEL zdraví Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dané zboží jsem objednal a provedl platbu. Na webu bylo uvedeno, že objednávka učiněná do 20.12.2023 bude doručena do Vánoc 2023.
    Při telefonickém zjišťování dodání objednaného a zaplaceného produktu dne 22.12.2023 mi bylo sděleno, že produkt již není k dispozici a zaplacená cena mi bude vrácena dodatečně. Toto není seriozní přístup.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel objednané zboží nebylo uvedeno že je skladem. Dostupnost která nám byla oznámena Vám byla sdělena obratem jakmile jsme dostali informaci od dodavatele. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEGATIVNE

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná reakce. Ani info zda pošlou nebo ne.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Kolegové z prodejny Vás budou dnes kontaktovat. Případně mě kontaktujte na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neakční, neoperativní, dlouhé lhůty

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s rezervací. O vyzvednutí rezervace jste byl informován. Zboží bylo možné vyzvednout do 5-ti dnů do vypršení rezervace. Pak Vám byla automaticky rezervace stornována. V případě, že by jste chtěl rezervaci obnovit, tak prosím kontaktujte pobočku v Brně. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost, dobrá komunikace s obchodem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spatna komunikace, dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc si toho vážíme. Těšíme se na Vaši další návštěvu. V případě jakýchkoliv dotazů mne kontaktujte na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Na stránkách inzerujete zboží, zaregistrujete objednávku, zboží si necháte zaplatit a druhý den mi sdělíte, že zboží není na skladě a nevíte zda ještě vůbec dorazí. Ke cti je nutné uvést, že zaplacenou částku jste v plné výši vrátily.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho. Ano, zboží lze objednat i když zboží nemáme my skladem. Veškeré informace máte vždy uvedeny u výrobku. Aktuální dostupnost zboží zjišťujeme na základě Vaší objednávky a po té je nám dodavatelem nebo výrobcem sděleno jak na to aktuálně zboží je. Následně jste informován. V případě platby je platební metoda ve Vaší kompetenci, jelikož nabízíme spoustu variant úhrady. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za Megapixel zdraví Hana Tkáčová ze zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaos, nikdo neví, co má dělat , nezkušenost
    • Nevím
    • Naprostá neznalost techniky a jejího určení

    Kupující může dostat zboží, které očekává , ale pravděpodobně musí narazit na prodejce, který má zájem. V budoucnu bych zde již nenakupoval. .

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v nabídce se uvádí, že zboží je skladem, ale po zaplacení zálohové faktury je Vám oznámeno, že zboží není dostupné a musíte několik týdnů čekat

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel Vámi objednaný fotoaparát není skladem již delší dobu. O dostupnosti zboží jsme Vás informovali. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • o proti ostatnim shopum je to moc drahe

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme společně našli případné řešení. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    několikátý nákup u této společnosti, sice jsem dostal slevu, ale vzápětí byla kamera zlevněna více a všem

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již jsme s Vámi situaci emailem probrali a vysvětlili, že nedokážeme ovlivnit akce od dodavatelů. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízité zboží,které nemáte skladem!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho. Ano, nabízíme zboží, které není skladem u nás, ale lze přes naši společnost objednat u dodavatele. Proto jej můžeme inzerovat a i u zboží uvádíme případnou dostupnost a dále také zda je či není zboží přítomno na našem skladu. Dostupnost výrobků se může změnit, ale bohužel to již nedokážeme ovlivnit. Těšíme se na Vaše další objednávky. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace , resili jsme vraceni zbozi, ktere nam bylo lzive prodano ale komunikace a styl reseni neodpovida profesionalnimu vystupovani a stylu velkeho obchodu jako je MP. Je to pro me velke zklamani a MP bych rozhodne nikomu nedoporucil … pokud by nekdo z MP mel zajem toto resit tak budu rad zde cislo 725334433 Michal Dvoracek

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace. Již s Vámi situaci řešíme. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze hodnotit bez nákupu

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Již jsme informovali kolegy z pobočky kde máte vytvořenou objednávku. Budou Vás v co nejbližší době kontaktovat. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za Megapixel zdraví Hana Tkáčová ze zákaznického servisu