Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Při uplatnění dárkového poukazu, za který dostali zaplaceno, neplatí doprava zdarma při nákupu . Nechápu no. Asi nejsou peníze jako peníze.

  • Dosud jsem měl s tímto obchodem dobré zkušenosti, ale dnes mne těžce zklamali. Potřebuji nutně zakoupit druhé tělo NIKON D750 pro mé zakázkové focení a jelikož na tom nejsem finančně nejlépe, sháním po bazarech za lepší cenu, než za co stojí nové tělo fotoaparátu. V pátek 7.8.2020 se u nich na bazaru objevila jen rok stará 750 s nafocenými jen 6000 snímky a ještě s jedním akumulátorem navíc. To vše jen za 26 000, úspora proti nově zakoupenému tělu a jedné baterie navíc asi 11 000. Přesně to jsem hledal a měl jsem štěstí, že jsem si inzerátu všiml včas, hned jsem do bazaru Megapixelu napsal email s dotazem na počet nafocených snímků, dozvěděl jsem se tedy, že 6000 a hned jsem odepsal, že si pro něj v pondělí dojdu, že bych ho chtěl zarezervovat. Pán mi odepsal, že mi tedy na něj vytvořil registraci. Koupil bych ho hned, ale od pátku jsem až do neděle byl na Vysočině, proto jsem chtěl tu registraci. Dnes, v pondělí, jsem si pro něj šel a bylo mi sděleno, že se omlouvají, ale že už fotoaparát nemají, že ho prodali někomu jinému. Tohle je těžce neprofesionální jednání a velmi mne to urazilo, že mne takhle odšoupli na vedlejší kolej, ačkoliv u nich často nakupuji a ne zrovna málo. Před krátkým časem jsem od nich koupil například fotografický monitor, fotky u nich dělám pořád a kdykoliv jsem něco potřeboval z fototechniky, tak jsem se na ně obracel a přesto mne zcela bez skrupulí hodili přes palubu a raději fotoaparát prodali nějakému známému (domnívám se) i přesto, že jsem ho já měl zarezervovaný. Velké rozčarování pro mne s tímto obchodem.

    • Omlouvám se, chtěl jsem napsat, že jsem si na tělo nechal udělat rezervaci, nikoliv registraci, jsem tak zklamaný a naštvaný, že už ani nevím co píšu.

    • Tak považuji za nutné se Megapixelu omluvit, kdyby tady ty příspěvky v Diskuzi šly smazat, tak svůj předchozí příspěvek smažu, ale nijak to nejde, takže errata: Lidé z Bazaru Megapixelu svou chybu velmi dobře napravili samozřejmě s omluvou tím, že mi hned druhý den (dnes) zavolali, že mají na bazaru další 750 a prodali mi ji ještě za výhodnějších podmínek, než byla ta co byla prodána navzdory mé rezervaci. Ta chyba s rezervací nastala prý tak, že jsme si na přístroj udělali rezervaci dva zákazníci v podstatě najednou. Takže moje zklamání je vymazáno a firmu mohu dál vřele doporučit, jejich jednání je čestné a omlouvám se jim a děkuji, že mi dali hned vědět, když se nová 750 objevila.

  • Obchod vůbec nedopopručuji. při reklamaci drona a závady kerá nebyla zaviněná mojí vinou, jen napíší jejich oblíbenou větu , výrobek se neslučuje se záručními podmínky a chtějí hned peníze na opravu. A když pošlete námitku tak se svámi vůbec nebaví a pošlou výrobek nazpět. žádná vstřícná komunikace nic. firma Megapixel se zříká odpovědnosti vůči zákazníkům a nemáte nejmenší šanci přes jejich aroganci vůbec řešit. Pro jejich neochotu něco s váma řešit obchod nedoporučuji

  • Před časem jsem si pořídil dron v ceně asi 25tis Kč. Ani nevím proč, ale pro nákup si vybral Megapixel. Vlastně vím. Jako dárek nabízeli zaškolení v délce 30-60min. To se nakonec scvrklo asi na deset minut. Tady se zapíná, tady dolu, nahoru, doprava, doleva a nazdar bazar. Ale OK, to by se ještě dalo skousnout. Když ale dron, nabízený jako nový, nerozbalený a nepoužívaný přišel, bylo zjištěno, že se jedná o rok starý model (od té doby došlo k několika apgrejdům), jevící známky používání, navíc akumulátor nešel nabít ani po několika dnech nabíjení. Výměna naštěstí proběhla, jen mě to stálo čas a peníze. Dron jsem jel raději vyměnit osobně.

    Ani nevím proč, ale pro nákup stabilizátoru jsem si vybral opět Megapixel. Vlastně vím. Potřeboval jsem odbornou konzultaci. Odborníků tam bylo víc než dost a na mé otázky se všichni předháněli v krčení rameny. Stabilizátor jsem tedy objednal s tím, že si jej vyzkouším sám. Měl být nový, nerozbalený a nepoužívaný. Zákazník míní, Megapixel mění. Opět vše rozbaleno a používáno. Stabilizátor jsem vrátil a raději objednal jinde. Už nikdy více Megapixel!

    Bohužel jen do doby, než se dron porouchal. Byl jsem na cestách a dron potřeboval promptně opravit. I přes mé mnohonásobné prosby a jejich sliby, že udělají co je v jejich silách, byl dron vyměněn po 30 dnech na den přesně a to za závadu, o které muselo být ihned jasné, že je neopravitelná a není zaviněná zákazníkem. Ale OK. Je to dle smluvních podmínek. Jen jsem čekal větší vstřícnost. Horší však bylo, že zásilka přišla nekompletní k čemuž se osazenstvo Megapixelu postavilo zády. Je to chyba zákazníka a mám tedy smůlu.

    Už nikdy více Megapixel! Jen se bojím aby dron, který mám stále ještě v záruce, se znovu neporouchal…

    • souhlasím s vámi již nikdy. Ta jejich arogance a ten jejich pocit že mají na vrch. Také jsem naletěl při reklamaci drona a žádné řádné vysvětlení, jen hned chtějí peníze na opravu

  • Z důvodu řešení reklamace, dle nás oprávněné nedoporučuji u nich nakupovat. Již nikdy více.

  • Dobrý den,,
    Nedávno jse mě odpověděli na dotas děkuji,,
    Ale neustále váhám koupit kameru Panasonik HC W580 nebo HC W770
    U HC W580 je zajímavý optický zoom a cena,ale i HC W má nišší zoom,ale také zajímavá ptám se proč má 29.5 a HC W580 28mm
    Nu moudrý nejsem parametrově je na tom podle mého uvážení lípe HC W580 nebo tomu nerozumím,,
    Chtěl bych Vás touto formou požádat o radu o jaký model se rozhodnout a proč

    Předem moc děkuji Rudolf

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

    • Dobrý den. Nejsme si vědomi, že by toto systém, alespoň v našem případě, dělal. Naopak jsme rádi za jakoukoli zpětnou vazbu, protože nám pomáhá se neustále zlepšovat. Za MEGAPIXEL, Jakub Zais

  • STR AIR 2011:

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za kontakt touto cestou. Pevně věřím, že limit 14 dní má své opodstatnění a to především z důvodu administrativního procesu s přijatou platbou. Prosím o pochopení, zaurgoval jsem na účetním oddělení.

    S pozdravem

    Václav Křížek
    MEGAPIXEL

  • Dobrý den,dne 18.1.2018 v 10:36 jsem si zakoupil a hotově zaplatil fotoaparát,ale jestě hned ráno v sobotu jsem jej vrátil v zákonné lhůtě 14 dní,prodejce zboží skontroloval,vzal si číslo účtu,a oznámil mi že mi peníze vyplatí na konto,že snad do tří dnů bych je měl dostat,i když samozřejmě mají na vrácení ze zákona 14 dní.Je čtvrtek a peníze stále nemám,chápu že máte právo vyplacení zdržovat,ale tímto bych chtěl apelovat na nakupující aby si dobře rozmysleli zda zboží opravdu chtějí,protože na případné vrácení peněz si dost dlouho počkají.Zároven mi ale bylo také prodávajícím sděleno,že kdybych platil kartou,peníze by mi vyplatily ihned na ruku,tohle je docela pro mě nepochopitelné.Podotýkám že se jedna o docela vysokou částku.S tímhle jednáním obchodu jsem docela nespokojen.
    Zde číslo vratky,kdybyste to chtěli nějak řešit a urychlit-UC5-9297/2017.

  • Dobrý den, mám pro Vás malý tip na slevu. Na každý nákup můžete uplatnit cashback, formu zpětné slevy, a dostat tak část peněz zpět. Pro více informací se podívejte sem https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/megapixel?doporucuje=katia

  • Michaela Krížová:

    Dobrý den paní Křížová,

    zboží samozřejmě můžete vrátit na Ostravské pobočce, kde jste ho vyzvedla. Vás email s odstoupením od smlouvy jsem registroval a předal kolegům do Ostravy aby o Vás měli informaci. Omlouváme se za prodlení se zpětnou vazbou.

    Děkuji za pochopení

    Václav Křížek
    MEGAPIXEL

  • V pátek 26. 5. 2017 9:50, pouze jeden den po nákupu, jsem odeslala email s odstoupením od smlouvy s tím, že jsem dala jasně najevo, že čekám na srozumění, a následně zboží k vrácení neprodleně donesu na prodejnu.

    Vzhledem ke krátké době a okamžitém rozmyslení nákupu, kdy je zboží stále v novém stavu, očekávám vrácení plné částky. Problém je, že se mi zatím nikdo neozval. Posílám email znovu na jiný kontakt firmy a doufám, že se mi brzo dostane odpovědi a budeme tuto situaci moct rychle vyřešit.

  • Vojtěch Okénka:

    Dobrý den,

    to bohužel není dle našich obchodních podmínek možné. Prosím, doražte s objektivem v komplentím balení na jednu z našich prodeje, kde provedou kolegové inspekci zboží a rozhodnou jak sním naložit.

    Děkuji za pochopení

    Václav Křížek
    MEGAPIXEL

  • Zdravím, nedávno jsem si koupil objektiv. Asi měsíc. Zjistil jsem, že ho ale téměř nevyužiji. Šlo by ho vrátit za plnou cenu? Nebo to již není možné? Děkuji

  • Václav Trnka:

    Dobrý den,

    To jsem moc rád. S kolegy jsme si situaci objasnili a výsledkem je náprava. Ten poukaz na fotografie samozřejmě stále platí.

    Děkuji a přeji hezký den

    Václav Křížek

  • MEGAPIXEL: Václav Trnka:

    Dobrý den pane Křížku,

    děkuji za vyjádření. Po dnešním telefonátu bych rád svůj komentář vzal zpět. Moje objednávka byla obnovena za původní cenu a obchod se mi omluvil. Pokud bude zboží i dodáno, rád doporučím obchod svým známým.

    Děkuji Vám.
    S pozdravem
    Václav Trnka

  • Václav Trnka:

    Dobrý den pane Trnko,

    Děkuji Vám za zpětnou vazbu k tomuto problému. Omlouvám se za toto, jednalo se bohužel jak o chybu v zalistování produktu, tak o špatné vyhodnocení situace ze strany našeho týmu. Bohužel nemohu ovlivnit co se stalo, kolega mi ale nechal vygenerovat slevový poukaz na 20% na jakékoliv tiskové služby a tak jsem si říkal, že byste třeba rád něco tiskl k Vánocům. Kód poukazu jsem Vám zaslal emailem.

    Dekuji a jsem s pozdravem

    Václav Křížek

  • Tento obchod mě velmi zklamal. Objednal jsem v něm externí disk za velmi výhodnou cenu. Byl dostupný "Na dotaz", tak jsem si řekl, že to zkusím. Druhý den potom, co jsem disk objednal, mi volala slečna/paní, která k mojí radosti objednávku potvrdila a sdělila mi, že se omlouvá, ale disk není skladem. Prý ho ale pro mě objednala a bude v průběhu týdne, hned jak přijde, mi prý přijde email a sms. Poděkoval jsem, zavěsil, měl jsem radost, že se eshop k (pravděpodobně) špatně uvedené ceně postavil čelem a vyšel mi vstříc (hned po objednání se cena produktu zvýšila z 2090 na 3390). K mému překvapení však další den volala stejná slečna/paní znovu s tím, že disk bude za 2 týdny, ne v průběhu týdne a že nebude stát 2090, ale 3390, respektive mi prý dá slevu, takže disk vyjde "jen" na 3190 korun. Tedy o 1100 víc, než byla cena mojí potvrzené objednávky. Prý se změnil dodavatel. Kdyby mi místo podobných výmyslů bylo přiznáno, že byla cena špatně uvedená, pochopil bych to, ale změna dodavatele mi připadá jako starost Megapixelu, ne moje. O tom, že mi eshop nejprve objednávku potvrdil ani nemluvím. Doporučuji si tedy dát velký pozor na položky, které nejsou skladem, ať neskončíte stejně zklamaní, jako dnes já. Od eshopu s tak výborným hodnocením bych čekal jiné jednání.

  • Josef: Dobrý den,

    mohu se zeptat o jaký případ se jednalo? Velmi rád bych jej dal k prověření kolegům na provozním oddělení. Prosím, kontaktujte nás na emailu [email protected]

    Děkuji

    Václav Křížek

  • Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
    http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037