Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Musela jsem kontaktovat já je, abych se po dvou dnech od objednávky dozvěděla, že zboží zatím není a že budou vědět,kdy bude, až za týden.Doteď mi nedali vědět, jak to se zbožím vypadá.Podotýkám, že jsem od nich zboží objednala proto, že uváděli dobu dodání 1-2dny.

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    standartně je toto zboží k dispozici do druhého dne a ještě ten den odesíláme, ale vzniknul tady problém s aktuálním dovozcem do ČR, museli jsme hledat dovozce jiného a celý proces bohužel běžné dodání o protáhl. Tím, že situace vznikla nečekaně (něco podobného se nám za 9,5 roku na trhu nestalo), tak chvíli trvalo, než se nám ji podařilo vyřešit. Za okamžité neinformování se Vám omlouvám, čekal jsem, až pro Vás budu mít konkrétnější informace.
    Pevně věřím, že budou granulky co nejdříve u Vás a příště již bude vše v pořádku. Do objednávky Vám přibalíme dáreček jako omluvu.
    Děkuji za pochopení
    S pozdravem
    Petr Adlaf
    Jednatel
    www.MazlickuvRaj.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Trochu zvlastni, chaoticke jednani, coz by nevadilo, kdyby objednana chladici deka pro psa, bez mala za 1700,- fungovala podle informaci e-shopu a prilozeneho popisu. Jenze opak je pravdou. Je to vec, ktera nefunguje vubec.

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    budu moc rád, když mi napíšete podrobnější informaci k chaotickému jednání, o kterém mluvíte, bohužel si nejsem chyby v komunikaci z naší strany vědom. Jsme vždy moc rádi za zpětnou vazbu od zákazníků na základě které můžeme dlouhodobě vylepšovat naše interní procesy. Produkt který jste si objednala, má od nás mnoho spokojených zákazníků a Vaše recenze je první negativní zkušenost na tuto podložku, se kterou se setkávám. Určitě se však může stát, že jste narazila na špatný kus nebo podložka nevyhovuje Vašim požadavkům. V tomto případě můžete zboží buď reklamovat nebo vrátit zpět ve 14-ti denní lhůtě a je mi tedy líto, že jste výše zmíněných možností nevyužila a místo toho napsala negativní recenzi na náš e-shop, který dle mých záznamů neudělal nic špatně. My jsme Vaši objednávku na zboží, které jste si sama vybrala přijali v jeden den ve 14:58 a další den v 10:19 již byla u Vás. Příjde mi tak tato recenze vůči nám neférová. Rádi Vám pomůžeme s řešením jakéhokoliv problému, je ale potřeba se na nás s tímto dotazem obrátit.

    Určitě mě neváhejte s čímkoliv kontaktovat.
    Petr z www.MazlickuvRaj.cz
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevýhodou je přeprava pouze DPD - zatím jen negativní zkušenosti ... zásilka byla vrácena odesílateli po změně doručovacího místa. DPD je neschopná realizovat ač to na stránkách umožňuje.

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    Vaše hodnocení e-shopu je nám moc líto. Rádi bychom s Vámi problém s DPD řešili a díky našim zkušenostem s řešením podobných chyb byste měl balíček do druhého dne doma. Píšeme to i v e-mailu o odeslání: "V případě jakéhokoliv problému s doručením objednávky se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám pomůžeme!" Bohužel chybu udělalo DPD, ale negativně jste ohodnotil náš e-shop, který neměl díky tomu, že jste nás o problému neinformoval možnost jakkoliv toto zaseknutí ovlivnit . Z naší strany proběhlo vše přesně tak, jak mělo a balíček odešel rychle směrem k Vám.
    Pokuď budete chtít, rádí Vám balíček znovu odešleme.
    S pozdravem
    Petr Adlaf
    Jednatel
    www.MazlickuvRaj.cz

  • Nejsem spokojen pac zbozi ubec nedorazilo takže sklamani

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    bohužel jste si objednal zboží, které bylo dočasně vyprodané. Chtěli jsme Vám proto nabídnout podobné zboží. Bohužel jsme se pokoušeli s Vámi spojit telefonicky (nezvedal jste), tak jsme Vám napsali e-mail s nabídkou dostupných variant (bohužel rovněž bez odpovědi). Snažíme se vždy zákazníkům vyjít co nejvíce vstříc i v případě výpadků zboží u dovozců, nicméně pokuď nám neodpovídáte na e-mailu ani na telefonu, nedokážeme pro Vás alternativní možnost vymyslet. Pokuď máte o zboží stále zájem, kontaktujte mě prosím na mailu: [email protected], rád Vám nabídnu aktuálně dostupné varianty.
    S pozdravem
    Váš www.MazlickuvRaj.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagujte a nedodávejte zboží

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    omlouvám se, ale z Vaší recenze nedokáži poznat, co bylo konkrétně za problém. Rádi s Vámi cokoliv vyřešíme k Vaší plné spokojenosti, jen potřebuji problém blíže specifikovat.
    V případě jakéhokoliv dotazu se mi prosím ozvěte na e-mail: [email protected] .
    S pozdravem
    Ing. Petr Adlaf
    Jednatel www.MazlickuvRaj.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi dlouhá doba dodání. Špatná spíše žádná informovanost. Dostupné informace klamné nebo zavádějící. Určitě už nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    objednávala jste k večeru ve čtvrtek. Hned dopoledne v pátek jsme Vás e-mailem informovali o dostupnosti zboží v úterý, nejpozději ve středu. Bohužel nám zboží dorazilo nakonec až ve čtvrtek, protože distributor těchto granulek v tomto období stěhoval sklad a došlo tak ke zpoždění. O této skutečnosti jsme Vás měli informovat a bohužel se tak vlivem lidské chyby nestalo, za což se Vám jménem naší firmy omlouvám. Standartně jsme schopni obdobnou objednávku na Vaše zboží expedovat během 1-2 pracovních dnů. Bohužel vlivem tohoto zdržení se tak v tomto případě nestalo.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    Petr Adlaf
    Jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    možnost zaslání potvrzení o zaplacení objednaného zboží

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    moc děkujeme za Vaši recenzi. Je nám jen líto nedoporučení obchodu a sníženého hodnocení. O nedostupnosti produktu u dovozce jsme Vás informovali a po celou dobu s Vámi komunikovali termín naskladnění, abyste věděla, kdy Vám zboží reálně dorazí domů. Bohužel při nedostupnosti u dovozce do ČR nedokážeme udělat pro zákazníka víc. :(
    S přáním hezkého dne
    Váš www.MazlickuvRaj.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příšlo uplně něco jiného.

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    v budoucnu není problém se nám určitě ozvat, pokuď by byl jakýkoliv problém se zásilkou. Bohužel ohledně této objednávky neevidujeme jakoukoliv reklamaci a když jsme se s Vámi na základě Vaší recenze snažili několikrát telefonicky spojit, abychom jakýkoliv problém napravili, nikdo nám telefon nezvedal.
    Malinko nás mrzí udělení negativní recenze bez jakékoliv komunikace. Rádi vždy se zákazníky vyřešíme jakoukoliv chybu k jejich plné spokojenosti, ale musíme o ní nejdříve vědět!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani jeden jelení paroh neměl spodní míru váhy, kterou uvádí.. Paroh v rozmezí 50-70g vážil 40g a paroh 80-120g vážil 70g. Příště nakoupím jinde.
    • Drahé dopravné

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že Vámi objednané parohy neměly požadovanou váhu. Bohužel se spoléháme na to, že chodí v pořádku od dodavatele a jednotlivé parohy nepřevažujeme. Na základně Vašeho podnětu provedeme kontrolu paroží na skladě a pečlivě každý kus převážíme, abychom zjistili, zda se jednalo o náhodu nebo zda nám byly dodány jiné gramáže, než nám byly slíbeny. Je škoda, že jste nás o tomto nedostatku neinformovala prostřednictvím e-mailu, či telefonu, určitě bychom společně vymysleli řešení k Vaší plné spokojenosti.
    Co se týká ceny dopravy, nabízíme dodání prostřednictvím DPD přímo k Vám na adresu za 79Kč, což je jedno z nejlevnějších dodání na trhu. Je celkem běžné, že se cena dopravy u konkurence pohybuje na 99Kč i více. V době, kdy všichni dopravci dodání zdražují, kvůli nedostatku řidičů, si bohužel nemůžeme nižší cenu za doručení dovolit, i když bychom ji pro Vás nabídli velmi rádi.
    Je nám líto, že jste byla nespokojena s Vaším nákupem. Vždy rádi vyřešíme se zákazníkem jakýkoliv problém, je však potřeba nás o problému informovat. V případě jakéhokoliv dotazu jsem pro Vás k dispozici na e-mailu [email protected]
    S pozdravem
    Petr z Mazlíčkova ráje

  • Vzhledem k tomu že zboží mě nebylo doručeno, těžko hodnotit samotný obchod. V každém případě pokud platím za doručení na adresu , tak očekávám, že bude doručeno na mou adresu a né že si pro zboží budu někam jezdit. Asi by to chtělo změnit dopravce. Rozhodně nevyzvednuté zboží nebylo mojí vinnou.

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    u Vašeho balíčku opravdu nastal problém s doručováním ze strany dopravce. Takovéto situace samozřejmě zákazníkům rádi pomůžeme vyřešit, případně odesíláme od nás nový balíček, aby bylo vše v pořádku. Pokuď se však o problému s doručením dozvíme až z negativního hodnocení na Heurece, nemůžeme Vám s řešením pomoci dříve. Tato recenze nás moc mrzí, protože z naší strany proběhlo vše v pořádku a bohužel jsme neměli jak situaci ovlivnit, když jste nám o ní nedala vědět.

    V případě jakýchkoliv problémů v budoucnosti se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám vždy s řešením pomůžeme.

    S pozdravem
    Petr z Mazlíčkova Ráje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pestrý sortiment pro MALÉ psy.
    • Nedostatečná informovanost o produktech.

    Hračka označena popisem "pro vysokou intenzitu žvýkání" byla na několik malých kousků po necelých deseti minutách.

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,
    u Vaší recenze si bohužel nejsem si jist, zda byla opravdu určena pro náš obchod. Budu moc rád, když mi sdělíte podrobnější informace o konkrétních problémech, nicméně z mě dostupných informací jsme Vaši objednávku obdrželi 14.12., odeslali jsme Vám ji 14.12. a 15.12. byla připravena na Vámi zvoleném odběrném místě. Bohužel rychlejší dobu dodání Vám internetový obchod nabídnout nemůže. Co se týká kvality hračky, tak u produktu je dle mého názoru dostatečný popis a je v něm uvedena vyšší odolnost této značky a konkrétní hračky oproti běžným materiálům. Nicméně pro pejsky, kteří ničí hračky má tato značka sortiment s označením (5/5), které Vámi zvolená hračka neměla a u nich dokonce nabízíme možnost vrácení peněz v případě zničení do jednoho měsíce od zakoupení. Co se týká komunikace, tak u Vaší objednávky jsme Vás informovali o přijetí objednávky, termínu odeslání, aktu předání k přepravě a o připravenosti na odběrném místě. Upřímně si myslím, že více informací by zákazníky spíše otravovalo. Celkově tak bohužel nevím, která z výše uvedených informací vedla k tak špatnému hodnocení a budu moc rád o kontrolu, zda jste reagovala opravdu na objednávku v našem e-shopu.

    S pozdravem Petr z Mazlíčkova ráje

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pagamin tablety byly v baleni docela pomlacene.. ale toto resit nebudu, jen priste objednam holt jinde. Navic u produktu mate krabicku a ne pytlik!

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,

    je nám líto Vaše zkušenost. Balík vždy balíme tak, aby se po cestě za Vámi neponičil. Bohužel se samozřejmě může stát, že při přepravě dojde k drobnému poškození. O této skutečnosti jste bohužel ani nás, ani dopravce neinformovala. Vždy tyto případy řešíme ke spokojenosti našich zákazníků, ale to bohužel nejde, když se o této skutečnosti dozvíme až z negativní recenze. U produktu byl opravdu obrázek krabičky (balení 800 tablet) a né pytlíku (balení 2200 tablet). Tuto chybu jsme již opravili. V případě Vašeho zájmu mě klidně kontaktujte.

    S pozdravem
    Petr Adlaf
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost
    • Vysoké ceny

    Reakce obchodu Mazlíčkův Ráj

    Dobrý den,

    zboží které jste si u nás objednala máme stejně drahé, jako 48,18% e-shopů a levnější než 36,36%. Jen 15,45% e-shopů je levnějších než my. Bohužel nemůžeme být v každém sortimentu nejlevnější, protože bychom se neuživili. Snažíme se nabízet celý sortiment za příjemné a nepřemrštěné ceny, aby u nás naši stálí zákazníci vždy nakoupili za dobré peníze. Bohužel nejlevnější může být jen jeden obchod a často to není ten nejspolehlivější. Moc nás mrzí Vaše recenze, protože jste viděla cenu Vaši objednávky před jejím dokončením. V ceně byla i doprava zdarma a nikdo Vás do realizace takové objednávky nenutil, když se Vám zdála příliš drahá. I když jsme měli objednávku již zabalenou a oštítkovanou, tak jsme ji na Vaši žádost zrušili. Celá objednávka tak probíhala přesně podle Vašeho přání, proto nechápu Vaši negativní recenzi a spíš mi příjde jako snaha konkurence očernit naše jméno. Už jen to, že objednávka byla na jméno Sabina a recenzováno je jako Sára mi příjde zvláštní...

    S pozdravem

    Petr z Ráje. :)