Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neférové jednání
    • Nedodané zboží

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vám zboží nemohli dodat. Věřte nám, že není v našem zájmu nedodávat zboží. Když se ale na skladě dovozce vyprodá a nemají termín dodání, tak Vám jej bohužel nemáme jak dodat. O tomto jsme Vás e-mailem informovali a omlouvali jsme se Vám, že objednávku musíme zrušit.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pekne kúsky

    Zakúpený koberec mal byt skladom. Po niekoľkých dňoch som nedostala žiadnu informáciu o expedovani, hoci som za tovar zaplatila. Mrzi ma, že ja som bola ta, čo obchod kontaktovala a nie opačne. Bolo mi povedané, že sa časom vypredal a za pár dni príde další. Žiaľ dnes je 22.10. A objednávka z 9.10. Nebola stále expedovana, ani nemám info o presnejším dátume.
    Ponuka je široká ale služby nedostatočné.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za delší dobu dodání. Bohužel koberec se vyprodal a než se stihla dostupnost aktualizovat na e-shopu, tak jste již objednala Vy. Poté nastalo pochybení pracovnice, že Vám nedala vědět, protože si pravděpodobně nevšimla změněné dostupnosti. Za toto se Vám ještě jednou moc omlouváme. Koberec je ale již na cestě k Vám, tak snad bude vše v pořádku.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koberec jsem objednala, přišel mail ze je na skladě, byla jsem nachystana pro nej přijet a zrazu volali, ze koberec vůbec nemají, ale objednaji. Je to již více jak týden a koberec stále nic.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní Bláhová,

    mrzí nás, že s termínem dodání nejste spokojená. U Vámi vybrané velikosti koberce ale bylo v době objednání dodání do 15 pracovních dnů. Skladem byla jiná velikost Vámi vybraného koberce.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatim stale nemam zbozi!

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní Gabrielo,

    mrzí nás, že s termínem dodání nejste spokojená. U Vámi objednaných povlaků ale byla jasně psaná dostupnost do 15 pracovních dnů. Přijde nám tedy nespravedlivé, že již 7. pracovní den nám zanecháváte negativní recenzi. Každopádně dnes, ještě před uplynutím stanovené dodací lhůty, Vám již povlaky zasíláme.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • zatial mi tovar nebol doručený.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a zároveň se Vám omlouváme za zpoždění. Bohužel polštář se nám opravdu nepodařilo dodat ve stanovené lhůtě. Dodací lhůty u tohoto dodavatele upravíme pro případ takových výpadků.
    Doufám, že jste na nás kvůli tomuto úplně nezanevřel a dáte nám ještě šanci.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace a po týdnu nic nepřišlo.....nedoporučuji

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, pane Vávro,

    tuto objednávku z 27.9. jste u nás 30.9. telefonicky rušil. Místo toho jste poté vytvořil objednávku číslo 11934214 na žlab, který má dostupnost do 15 pracovních dnů. Nějak tedy nerozumíme Vaší negativní recenzi.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží je lepší koupit v obchodě a vidět ho.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    bohužel nevíme, čím jsme si zasloužili tuto negativní recenzi. Zboží jste obdržela za 4 dny a neevidujeme od Vás jakoukoliv stížnost na Vámi objednaný koberec nebo průběh objednávky. Pokud se Vám koberec nelíbí, tak máte možnost zboží ve 14 denní lhůtě vrátit.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11 dní od objednání zboží, ale žádné jsem zatím neobdržel a obchod již chce ohodnit své produkty. :-D

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Dotazník ohledně hodnocení zasílá sama Heureka a nelze ovlivnit, kdy zákazníkovi přijde.
    U Vámi objednaného zboží ale byla dodací lhůta do 12 pracovních dnů. Vzhledem k tomu, že negativní recenze nám velice škodí a zanechal jste nám ji hned 7. pracovní den, doufáme, že ji po obdržení zboží upravíte. :)
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic

    Dlouhá čekací doba na zboží

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že s dodací lhůtou nejste spokojená. U produktu bylo ale jasně napsané, že dodací lhůta je do 10 pracovních dnů. Dnes je to 8. pracovní den a zboží Vám již expedujeme. Jsme tedy ve stanovené dodací lhůtě, ale stejně jste nám zanechala negativní recenzi...

    S přáním pěkného dne
    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • není splněn termín dodání místo 1-2 dny to bylo 10 dní

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že s objednávkou nejste spokojen, ale nerozumím Vašemu hodnocení. Vaši objednávku 11924162 jste vytvářel telefonicky s kolegou 18.7. 17:38,, s tím, že 22.7. jsme ji již expedovali. Navíc nikde neuvádíme dodání 1-2 dny. U skladového zboží máme v obchodních podmínkách napsané, že jej expedujeme od 2 do 5 pracovních dnů. Vaše objednávky byla expedována hned 2. pracovní den.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka bola realizovaná 27.5.2019 poobede, tovar (napriek tomu, že bol deklarovaný na sklade...keby nebol, tak by som to ani neobjednal), bol vyexpedovaný 31.6.2019 doobeda, tj viac ako 3 pracovné dni po objednávke...čo malo za následok, že reálne bol odoslaný 3.6.2019, teda 1 týždeň po objednávke! Pri porovnaní s inými eshopmi, ktoré som v poslednej dobe použil, je to neskutočne dlhá doba. Ďalšou vecou je slodovanie stavu resp pohybu zásielky, čo je pri iných eshopoch úplne bežná vec (tu som to musel dopytovať cez email).

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že s dobou dodání nejste spokojený. Bohužel jsme byli velmi vytížení zásilkami a tak jsme se opravdu museli opřít až o delší dobu expedice. V obchodních podmínkách máme napsané, že skladové zboží expedujeme od 2 do 5 pracovních dní v závislosti na vytížení skladu a dopravců.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lzou o dostupnosti zbozi.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že se sprchová zástěna vyprodala. Bohužel když máme skladem již jen jeden kus, který se před Vámi prodá, tak s tím nedokážeme nic víc udělat, než se Vám omluvit a informovat Vás o tom. Naneštěstí aktualizace dostupnosti neprobíhá okamžitě a proto jsme Vás museli informovat o vyprodání e-mailem následující den.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop nebyl schopný dodat zboží ve slíbeném termínu (5-10 dní), 2/3 objednaného zboží ani neměli na skladě, stále se vymlouvali na jejich dodavatele.
    • Musela jsem jim poslat zhruba 7 mailů, jinak by se sami vůbec neozvali, po měsíci čekání na zboží jsem objednávku zrušila.
    • Objednávka stála na dvou položkách, koberec měli skladem, ale ani je nenapadlo poslat nejprve koberec a zbylé položky doposlat, musela jsem je o to žádat.
    • Nejsou schopni si sami udržet přehled o tom, komu mají co a kdy poslat, na jeden mail se ani neobtěžovali odpovědět. Na další mail jsem dostala odpověď, ať se jim ještě koncem týdne připomenu, že možná moje zaplacené zboží bude skladem. Vzhledem k tomu, že jsem se již předtím musela minimálně 7x připomínat, jsem objednávku zbylých položek zrušila.
    • Koberec, který jako jediný přišel, je s největší pravděpodobností objednán z Číny, takže možná bude lepší si podobné položky objenat rovnou přes Ebay.com za lepší cenu a bez toho, aby člověk musel x-krát urgovat a číst výmluvy.

    Rozhodně obchod nedoporučuji. Je spousta lepších eshopů, které komunikují směrem k zákazníkovi a člověk se nemusí doprošovat. Zde komunikace vázne, neváží si svých zákazníků. Toto je moje první negativní hodnocení nějakého eshopu, jinak dávám vždy pozitivní zpětnou vazbu, nebo raději žádnou, ale eshop maxmax za mě prostě ne.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní K.,

    mrzí nás, že to s objednávkou tak dopadlo. Ve zkratce: Nepopíráme, že chyba je na naší straně a velice se omlouváme, že jsme hamak nedodali včas. Bohužel jakmile vypadne jeden plánovaný závoz a u dovozce zboží tím není dostupné, tak nabereme zpoždění, které se s námi veze. Bohužel ikdyž jsme Vám nabízeli skladové i dostupné alternativy, tak jste si z nabídky nevybrala. V tu chvíli jsme respektovali Vaše rozhodnutí část objednávky zrušit a ještě ten den jsme Vám vrátili peníze za zbytek objednávky.

    Musím ale i přes to uvést na pravou míru pár bodů.
    1. Píšete, že jsme 2/3 zboží ani neměli skladem a máte pravdu. Opravdu ne všechno zboží máme skladem a takové zboží je řádně označeno na e-shopu s termínem dodání. Nikdy jsme tedy netvrdili, že toto zboží je skladem, což z Vaší recenze tak zní. V nabídce máme přes 30 000 produktů a bohužel opravdu nelze mít vše skladem. Konkrétně například u Vámi objednané dětské houpačky byla doba dodání do 10 pracovních dnů. Vy jste již třetí den psala, že jestli zboží do konce týdne neodešleme (do 2 dnů), tak ji máme zrušit.

    2. Psala jste dokonce 8 e-mailů, než jsme Vám odpověděli. Zapomněla jste ale dodat, že 5 z těchto e-mailů jste napsala během jednoho odpoledne-večera, kdy jsme měli již zavřeno. Poté Vám kolegyně následující pracovní den odpověděla, než se chronologicky dostala k Vaší zprávě. To už tam měla zbývající 3 e-maily.

    Ve výsledku tedy koberec se samolepkou, který byl skladem, jsme Vám velice rychle dodali po zrušení zbytku objednávky. Houpačku, na kterou jste nechtěla čekat, jsme z Vaší objednávky zrušili a museli si ji vzít na sklad. Hamak, který nebyl u dovozce dostupný, jsme zrušili s tím, že jsme Vám napsali, jestli si nevyberete nějakou alternativu.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost
    • Neochota
    • Sliby, sliby a zase jenom sliby

    Katastrofa
    Už nikdy více

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní Něm.,

    mrzí nás, že s nákupem u nás nejste spokojená, ale pokud 29.4. objednáte koberec s dostupností do 10 pracovních dnů a 3.5. již voláte, že chcete objednávku zrušit, protože to trvá příliš dlouho, bez toho, aniž byste se chtěla podívat na nějaké skladové koberce, tak Vám opravdu bohužel vyhovět neumíme.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při problému obchod neinformuje zákazníka sám od sebe

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a ještě jednou se Vám omlouváme za zdržení způsobené zasláním jiné barvy plyšové hračky od dodavatele.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Naprostá neochota na zákaznické podpoře! Tato zkušenost mne odradila od dalšího nákupu!

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, pane N.,

    mrzí mě, že nejste s nákupem spokojen, ale bohužel v obchodních podmínkách máme jasně napsané, že názvy zboží na faktuře nepřepisujeme. To, že Vám to kolegyně na telefonu vysvětlila, nepovažujeme za neochotu na zákaznické podpoře, ale za dodržování a respektování obchodních podmínek, se kterými jste před potvrzením objednávky i Vy souhlasil.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na balík čekám více než 10 dní

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    dívám se, že Vaše objednávka byla 5.12. expedována, ale nevidím zde žádnou poznámku ohledně toho, že byste nás kontaktovala. Mrzí nás, že kvůli externí přepravní službě nejste spokojena s celou objednávkou a vysloužili jsme si tím negativní hodnocení. Z vlastních zkušeností Vím, jak to probíhá na zákaznických linkách kurýrních společností. Pokud se tedy nemůžete domluvit s kurýrní službou nebo se jim dovolat, tak nás určitě kontaktujte. Vyřídíme to za Vás.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

    • objednáno bylo 21.11. a dodnes zboží nedodáno

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nejste s objednávkou u nás spokojená, ale objednala jste si koberec s dodáním do 14 pracovních dní a už během 8 pracovního dne nám zanecháváte negativní hodnocení, které nás velice trápí.
    Pokud byste nás kontaktovala a řekla nám, že na koberec spěcháte, tak Vám můžeme doporučit jiný, který máme skladem nebo nějaký, co bude dodaný rychleji.
    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Dobrý den,5 listopadu jsem si objednala koberec.Do dnešního dne,ho nemám ani mně nikdy nekontaktoval a nic!!!

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že koberec zatím nedorazil, vaši objednávku evidujeme, byť k pozdějšímu datu, než uvádíte. Je možná řada důvodů, proč koberec nedorazil a kde se stala chyba, to ale tímto způsobem bohužel nevyřešíme. Nejlepší je obrátit se na naši infolinku, která ráda prošetří vzniklou situaci. Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz

  • Žádné zboží jsem dosud neobdržela.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a mrzí nás, že vás dotazník zastihl dříve než zboží. Dodací lhůty řady našeho zboží jsou delší, neboť je tvořeno přímo na míru zákazníkovi. Objednávka bude bezpochyby v pořádku vyřízena. Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne

    Tým MAXMAX.cz