Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala a zaplatila jsem zboží. Pak mi volali, že ho nemají a že dojde za pár dní. Pak mi volali, že nedojde, že už se nedá objednat. I když byli ochotní a slušní, tak zbytečné průtahy a peníze zatím nemám.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice nás tato situace mrzí. Bohužel jsme měli od dodavatele jinou informaci, kterou jsme použili i pro Vás. Zboží mělo být opravdu dodáno v den, o kterém jsme se s Vámi hovořili. Peníze, dle přehledu na platební bráně Comgate, byly převedeny na Váš účet dne 30.11.2023(tedy v den, kdy byla objednávka stornována). Pravděpodobně jste je ještě nezaznamenala.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jiná barva než jsem objednal

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    u zboží, které jste si objednal, není uvedena barva výrobku. U zboží tohoto druhu se uvádí v poznámce pro prodejce, o jakou konkrétní barvu má zákazník zájem .Jinak zboží expedujeme dle barevné skladové dostupnosti. Škoda, že jste nás nekontaktoval. Mohli bychom se domluvit a zaslat Vám zboží v požadované barvě(pokud bychom měli tu, kterou byste požadoval). Takto se dozvídáme až z této recenze, že nejste s výrobkem spokojen. Našim zákazníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc. Takže i zde bychom udělali vše pro to, abychom Vám vyhověli.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišlo mi jiné zboží, po domluvě, že si i tak zboží nechám, a prosím alespoň o jeden kus správného zboží mi opět byl zaslán úplně jiný kus, místo vaničky krmítko

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice nás tato situace mrzí, při prvním zaslání doopravdy došlo k pochybení z naší strany a byl Vám zaslaný jiný výrobek. (menší velikost) I když jsme mohli provést výměnu, rozhodla jste se si zboží ponechat. Podruhé jsme zaslali správný výrobek (vaničku) o krmítko se nejedná. Snažili jsme se Vám dovolat a celou věc dořešit, což se nepovedlo a tak máte vše popsáno v emailu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kamna poškozena,běží reklamace.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice nás tato situace mrzí. Bohužel nedokážeme ovlivnit, že je zboží uvnitř poškozeno, když vnější obal byl neporušený.
    Kamna jsou důkladně zabalena na dřevěném podstavci a v dřevěném rámu, jak mohlo dojít k poškození nám není jasné, avšak reklamaci jsme okamžitě zadali dodavateli a věřím, že bude kladně vyřízena k Vaší spokojenosti.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bazenový písek nam ucpal filtraci,solár a čerpadlo.Navíc ho bylo pulka v bazenu!Nikdy víc! Vše je na odpis!

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice nás tato situace mrzí. Bohužel o tom, že jste nespokojena a vyvstal u Vás problém se zbožím se dozvídáme až z této recenze. Pokud bychom o této situaci věděli, mohli jsme se domluvit a vše vyřešit k Vaší plné spokojenosti. Našim zákazníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc. Bohužel u Vás jsme tak učinit nemohli, jelikož jsme o tomto problému nevěděli.
    Tým Market-online.cz

  • dopravce pošta-pošta volala,že z balíku teče n voda zřejmě savo
    balík vracela a obchod následně objednávku zrušil

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice nás tato situace mrzí. Bohužel nedokážeme ovlivnit, jak se se zásilkou nakládá po opuštění naší provozovny. Myslíme si, že tato stížnost měla být směrována na přepravce, který zásilku poškodil. Nicméně bychom Vám vyšli vstříc a poslali zásilku novou, pokud bychom se mohli s Vámi domluvit a o této situaci věděli..
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Při objednávání zboží uvedeny již neplatné údaje.
    • Obchod požadoval doplacení dopravy(nadstandardní rozměr nebyl zohledněn již při objednávce??)

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednala jste si zboží, které svými rozměry nesplňovalo podmínky pro použití přepravy, kterou jste si zvolila(rozměry jsou u každého přepravce uvedeny). Zboží mělo rozměry 130cm a Vámi zvolený přepravce (balíkovna) přijímá zboží pouze do 70 cm - nejdelší strana. Tuto situaci jsme Vám vysvětlili a požádali Vás o doplatek 40,-Kč, který jste nám uhradila. Bohužel nemůžeme dotovat každou chybně zvolenou přepravu. Pokud tato situace nastane, vždy zákazníka oslovíme a on si může vybrat, zda přepravu doplatí anebo mu tento návrh nevyhovuje. Nemůžeme si dovolit jednat bez jeho vědomí.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednaný produkt na pobočku obchodu prodejnu v Domažlicích není schopní doručit. Rozhodně nedoporučují tento obchod.   

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    nejde o to, že bychom nebyli schopní dodat zboží do Domažlic. Do Domažlic na kteroukoliv adresu zboží doručujeme. Jenom osobní odběr je pouze v Klatovech na pobočce E-shopu. Na tuto skutečnost je již upozorněno při vytváření objednávky. Doporučujeme zákazníkům, kteří mají přání doručit na prodejnu Domažlice, aby se domluvili přímo s prodejnou v Domažlicích.


    Tým Market-online.cz

  • doposud zboží nemám a už si píšete jak jsem spokojená !!!!!!!!! ne nejsem spokojená !!!!!!!

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    bohužel nyní dochází k mírnému zpoždění při vyřizování objednávek. Hodnocení chodí z portálu Heuréka. My bychom k hodnocení nic neposílali, protože víme, že Vaše objednávka ještě není vyřízena. Kolegyně Vám posílala dotaz s náhradními variantami na zboží. Nemohli jsme Vaši objednávku vyexpedovat bez Vašeho souhlasu. Snažíme se našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc.
    Omlouváme se za zdržení.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná
    • Zboží dosud nedorazilo!!!

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    v současné době dochází k mírnému zpoždění při expedici objednávek. Je to způsobeno nárůstem objednávek v tomto ročním období. Na našich stránkách je na tuto skutečnost upozorněno. Ve Vaší objednávce je zboží, které je dostupné pouze na externím skladu.
    Omlouváme se za delší čekací dobu při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Jsme bohužel odkázáni při nedostatku zboží čekat na jeho naskladnění.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Inzeruji,ze maji skladem,ale neni to pravda.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    nechápeme tuto negativní recenzi. Objednávka byla vytvořena dne 30.10.2022 v dopoledních hodinách a odeslána 31.10.2022 se zbožím, které bylo uvedeno v objednávce. Dne 1.11.2022 byla zásilka dodána. Žádnou náhradu jsme neprováděli. Takže výtka o nedostupnosti zboží se nezakládá na pravdě..
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 21.10..... Všechno zboží bylo označeno jako skladem. 1.11. zásilka nikde.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za průtahy spojené s Vaší objednávkou. Některé zboží z Vaší objednávky máme pouze na externím skladu( na tuto skutečnost je upozorněno již při vytváření objednávky). Nicméně Vaše objednávka se již zpracovává ve skladu a dnes nebo nejpozději zítra se bude expedovat.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Výběr
    • Doba dodání

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za dobu doručení. Objednávky byla vytvořena v neděli 23.10.2022 a nestačili jsme ji zpracovat do 27.10.2022 před dnem svátku. Byla vyexpedována v pondělí 31.10.2022.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Zboží ještě nebylo doručeno
    • Nevím jestli ještě bude doručeno

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za průtahy spojené s Vaší objednávkou. Zboží jsme expedovali v pondělí a Váš balíček zůstal uvízlý na poště. Snažíme se o nové doručení Vaší zásilky.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Market-online.cz

  • Zboží dosud nebylo doručeno, nemám žádnou zprávu v jakém stavu se objednávka nachází a kdy je předpoklad že bude vyskladněno.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednávka je již stornována od 9.9.2022. Po telefonické domluvě se sdělením, že zboží bude dostupné až v roce 2023 jsme objednávku stornovali. S tímto vyrozuměním bylo souhlaseno a o náhradní variantu zájem nebyl.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    31.7. Objednáno a zaplaceno, do 8.8. neodesláno, přestože položka byla "skladem".

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    nechápeme tuto negativní recenzi. V žádném případě nemohlo být zboží skladem. Máme ho pouze u externího dodavatele(doba dodání 5-7 dní). Na což je při vytváření objednávky upozorněno. Každý zákazník má pak možnost si rozmyslet, zda bude chtít čekat nebo objednávku zruší. Vaše objednávka byla vytvořena v neděli 31.7.2022 a odeslána 5.8.2022. To je splněný limit na dodání od externího dodavatele.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží je objednáno již týden, zatím nepřišlo, komunikace ze strany obchodu žádná.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za zdržení při vyřizování Vaší objednávky. Museli jsme počkat na doskladnění zboží a o této skutečnosti jsme Vám nedali vědět, promiňte. Dnes 26.7.2022 objednávku expedujeme.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Rychlá komunikace, skvěle baleno, ovšem 3ks mýdla z deseti "voní"velmi nevábně, ač jsou do 12/22 v záruce, ovšem vyrobeny v roce 2020. I barevně se odlišují od zbylých sedmi, které jsou v pořádku.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    není v naší moci prohlížet vnitřek mýdel, která jsou balená v originálním obalu. Kontrolujeme expiraci, což se stalo i v tomto případě a bylo vše v pořádku, jak sama uvádíte. Nemůžeme si ani dovolit poškozovat obal, jelikož by to nebylo vůči zákazníkovi správné.
    O tom, že není vše v pořádku se dozvídáme až z recenze. Problém se dá vyřešit komunikací, buď písemnou anebo ústní.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Celkem příjemné ceny a pěkný výběr (pokud je teda zboží zrovna na skladě a není rozbité)

    - Odeslání balíčku se zbytečně dlouho táhlo, protože mnou objednaný květník neměli. Místo toho mi nabídli "podobný", ale nenapsali, o jaký se jedná (podobný je hodně široký pojem). Takže jsem musela žádat o odkaz a vše se tím pádem pořád prodlužovalo.
    - Nakonec jsem tedy obdržela substráty i květníky, ale jeden květník se nedá použít, protože přišel prasklý.
    - Sice mi jako omluvu přibalili do objednávky mýdlo (asi abych si po práci se substráty mohla umýt ruce?), ale příště bych více ocenila efektivnější komunikaci a hlavně nepoškozené zboží.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    kolegyně s Vámi konzultovala náhrady a dělá svojí práci opravdu zodpovědně. Nedovolíme si posílat zákazníkům poškozené zboží. Pokud bychom o tomto problému věděli, zjednali bychom nápravu.
    Mýdlo zde bylo myšleno jako poděkování za trpělivost při vyřizování Vaší objednávky. V žádném případě ne jako uchlácholení, že posíláme vadný produkt. Což se samozřejmě nestalo.
    Bylo by dobré, abychom se o problému dozvěděli písemně anebo telefonicky, ale ne z recenze...? Nyní již nemůžeme nic dělat.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla vyřízena rychle,balíček dorazil na poštu téměř obratem.Ale už se ke mně nedostal,pošta mi oznámila že balíček nedoručí,protože je poškozený.Byla jsem se na poště podívat ,pod obalem je viditelně rozlitý obsah .Takže balíček vrácen prodejci a teď čekám jak se zachová obchod a jestli mi zaplacené zboží pošle znovu.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    bohužel až z recenze jsem se dozvěděli o této skutečnosti. A dle čísla zásilky je balíček stále na poště. Pokud nemáme zásilku zpět a pošta nám o této skutečnosti nedá včas vědět, nemůžeme zákazníkovi vyhovět, pokud on sám nás neupozorní na skutečnost, že chce balík znovu, protože byl poškozený. Bohužel není v naší moci sledovat cestu odeslané
    objednávky a nemyslím si, že by některý e-shop řešil sledování zásilek a zda se zásilka doručila ...???
    Jak říkáme, pokud bychom o této skutečnosti věděli, mohli jsme vše začít řešit. Nechápeme, proč se dozvídáme o poškození zásilky až prostřednictvím recenze...??? Recenze přidána včera a poškozený balík byl uložen na naší dodávací poště téhož dne. Dnes byl objednán svoz a poškozená zásilka se vrací k nám. Opravdu jenom stačilo použít telefon, e-mail a mohlo se vše vyřešit!!! Obchod nedokáže ovlivnit to, jak se zásilka doručí. Ale dokážeme vše napravit, pokud o problému víme, což zde nebylo.
    Tým Market-online.cz