Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • špatný stav

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    nechápeme termín špatný stav...Pokud má zákazník výhrady k odeslanému zboží, může kontaktovat náš e-shop a můžeme se domluvit na dalším postupu. Snažíme se zákazníkům vyjít vstříc. Bohužel u této objednávky jsme do dnešního dne nezaznamenali žádný e-mail, ani telefonickou výtku.
    Tým Market on-line.cz

    • nedorazilo

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena v dopoledních hodinách 22.9.2021. Dne 24.9.2021 jsme objednávku vyexpedovali.
    Zásilka byla vyzvednuta až 29.9.2021, přestože již byla několik dní uložena na poště. Takže balíček je vyzvednut, převzat a nemůže být tedy indikován tak, že nedorazil...
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota-Komunikace

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,

    bohužel si nejsme vědomi, že bychom někdy komunikovali se zákazníky nevhodným způsobem. Spíše naopak. Snažíme se našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc a dělat vše pro jejich maximální spokojenost. U této reakce nedokážeme poskytnout vhodnou odpověď, protože není uvedeno, o jakou komunikaci se jednalo...
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouhé a pomalá komunikace a doba dodání zdlouhavá

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za zdržení při vyřizování této objednávky. Jelikož byla vytvořena v sobotu, posunulo se i vyexpedování této zásilky.
    Snažíme se našim zákazníkům vyhovět co nejlépe. Bohužel někdy se nezdaří objednávku vyexpedovat k zákazníkovi včas. Takže jsme jí odesílali 3. pracovní den po víkendu, což je nejbližší možný termín.
    Děkujeme za Váš názor.
    Tým Market online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 22.7. jsem si objednala zboží a z Klatov to nedorazilo ani za 14 dní,to je jak když to jde z Ameriky.
    • Moc dlouhá doba doručení.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    Objednávka byla vytvořena večer 2.7.2021. Tu jsme začali zpracovávat 3.7.2021(naše pracovní doba 7.00-16.00 hodin).Zboží jsme expedovali v co nejkratším možném termínu. U zboží, které bylo v objednávce je poznámka - externí sklad - doba dodání 5-7 dní(na naší provozovnu). Tento termín byl dodržen. Přepravce od nás zásilku vyzvedl v tentýž den. Bohužel již nedokážeme ovlivnit doručení vyexpedované zásilky, když opustí naší provozovnu.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Přišlo mi jiné zboží než co jsem objednal.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    do dnešního dne nevíme, že bychom se zmýlili. Pokud vyvstane jakýkoliv problém, ihned začínáme na problému pracovat(pokud nás zákazník o problému informuje). Bohužel u této objednávky nevíme do dnešního dne, že se něco takového přihodilo.
    Mohlo se vše vyřešit a my bychom se domluvili na dalším postupu.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadna
    • prodávají co nemají !!!
    • nic

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    občas se stane, že se požadované zboží vyprodá a čekáme na naskladnění. Což bylo i v tomto případě. Zákazníkovi se nabídne náhradní varianta a pokud o ní nemá zájem, snažíme se v co nejkratším termínu zboží objednat a expedovat.
    Potom si zákazník určí zda chce čekat anebo již nemá o objednávku zájem.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka bola zrusena obchodom, nemali tovar, platila som kartou, cakam na vratenie penazi uz 10 dni

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    dle zjištění na platební bráně máte peníze připsány zpět již od 11.6.2021. Telefonicky jsme to s Vámi řešili tento týden v pondělí 21.6.2021.
    Tým Market-online.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ,které jsem online zaplatil při objednání zatím nedorazilo-je to 10 dnů....

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    Vaši zásilku jsme začali zpracovávat hned následující den od vytvoření na našem E-shopu. Jelikož jste si objednávku vytvořil večer, mohli jsme zpracovávat až den poté. Nicméně do dnešního dne máte zásilku uloženou v balíkovně, kterou jste zvolil a do dnešního dne jste si zásilku nevyzvedl. Takže Vám zboží nedorazilo na Vaši adresu z důvodu, že jste si ho nevyzvedl, ale máte ho uložené na zvolené balíkovně.

    Tým Market-online

    • mají uvedeno na skladě,ale čekám víc než týden a zýboží nikde!!!

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    ano, čekal jste, ale souhlasil jste s delší čekací dobou po upozornění, že požadované zboží musíme objednat u externího dodavatele. Pak tedy nechápu stížnost ohledně čekací doby...???
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na svou objednávku čekám již 11 dní i když jde pouze o tři květináče a dva postřiky, stále mi nic nebylo doručeno. Kdybych si radši zajela do zahradního centra, udělala bych lépe. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    zboží, které jste měla v objednávce je pouze na externím skladu, což znamená a je na našich stránkách i upozornění - externí sklad a z toho vyplývá delší čekací doba. Každý zákazník má tedy možnost zvážit, zda chce čekat anebo objednat zboží na jiném E-shopu...

    Tým Market on-line

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic jsem nedostal

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,

    nevím, proč píšete, že jste nic nedostal. Vaši zásilku máte doma od 20.4.2021 a uloženou jste jí měl na pobočce:
    Balíkovna (max. 50x50x70 cm do 20kg)
    Pobočka: Ostrava - Hrabůvka SAZKA Trafika, Dr. Martínka 1415/51, Hrabůvka, 70030, Ostrava od 15. dubna...........?????????????

    Tým Market on-line

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S rychlostí služeb obchodu jsem spokojena. Ale se zbožím jen napůl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po delší době, upozornění že zboží NENÍ.......?????
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vše přišlo vyteklé,balik jsem neprevzala

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    píšete, že jste balík nepřevzala, ale na stránkách Česká pošty (ve sledování čísla zásilky), přes kterou jsme Vám zásilku odesílali, je zásilka doručena 19.03.2021. Tak o nepřevzetí z Vaší strany není nic známo...
    Tým Market on-line

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 7.3.21 a dnes je 11.3.21 večer a pořád nemám ani zprávu, kde zboží je.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    na našem e-shopu je u každého zboží, které máme pouze na externím skladu poznámka(kterou jste určitě přehlédl)že se doba doručení prodlužuje o 5-7 dní. Takže zákazníci jsou na tuto eventualitu upozorněni předem a je na jejich zvážení, zda si zboží přejí doručit se zpožděním anebo mohou toto zboží z objednávky odstranit. Postupovali jsme tedy dle našich možností a v co nejkratším čase to bylo možné.
    Vzhledem k celorepublikové ztížené situaci, kdy fungují převážně pouze e-shopy, je dodání v pořádku.

    Tým Market-online

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečná kontrola zásob zboží na skladě. Je mi to líto,že tak musím hodnotit. Těšila jsem se na truhlíky za dobrou cenu a oni mi zrušili objednávku pro nedostatečnou zásobu,přitom online bylo kusů dost.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jsme nemohli vyhovět Vašemu přání. Bohužel se někdy stane, že informace od výrobce o nedostupnosti a doprodeji zboží se k nám dostane pozdě.
    Omlouváme se .
    Objednávku jsme zrušili po domluvě s Vámi a vysvětlení proč tak musíme učinit.

    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodáno špatné zboží

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás samozřejmě mrzí, ale kdybychom věděli, že jste dostala jiné zboží, než které jste požadovala, určitě bychom Vám ho vyměnili. Takto jsme bohužel nevěděli o ničem a reagujeme až nyní na Vaši recenzi.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Milá paní na uvedeném telefonním čísle obchodu

    Uvedené zboží skladem, skladem vlastně vůbec nebylo. Souhlasil jsem, že se tedy zboží objedná a já si na něj počkám - mělo být cca za 2 dny opět skladem. Po 2 dnech a telefonickém rozhovoru mi bylo sděleno, že vlastně dodavatel již zboží nedodává. Objednávku jsem zrušil a objednávku provedl jinde.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jsme nemohli vyhovět Vašemu přání a objednávku zrealizovat. Bohužel i my jsme občas závislí na dodavateli a čekáme na vyjádření, zda nám může požadované zboží zaslat. Bohužel jsme nedokázali Vaši objednávku vykrýt z důvodu, že dodavatel má již některé zboží vylistované.
    Omlouváme se.

    Tým MARKET