Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla vyřízena rychle,balíček dorazil na poštu téměř obratem.Ale už se ke mně nedostal,pošta mi oznámila že balíček nedoručí,protože je poškozený.Byla jsem se na poště podívat ,pod obalem je viditelně rozlitý obsah .Takže balíček vrácen prodejci a teď čekám jak se zachová obchod a jestli mi zaplacené zboží pošle znovu.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    bohužel až z recenze jsem se dozvěděli o této skutečnosti. A dle čísla zásilky je balíček stále na poště. Pokud nemáme zásilku zpět a pošta nám o této skutečnosti nedá včas vědět, nemůžeme zákazníkovi vyhovět, pokud on sám nás neupozorní na skutečnost, že chce balík znovu, protože byl poškozený. Bohužel není v naší moci sledovat cestu odeslané
    objednávky a nemyslím si, že by některý e-shop řešil sledování zásilek a zda se zásilka doručila ...???
    Jak říkáme, pokud bychom o této skutečnosti věděli, mohli jsme vše začít řešit. Nechápeme, proč se dozvídáme o poškození zásilky až prostřednictvím recenze...??? Recenze přidána včera a poškozený balík byl uložen na naší dodávací poště téhož dne. Dnes byl objednán svoz a poškozená zásilka se vrací k nám. Opravdu jenom stačilo použít telefon, e-mail a mohlo se vše vyřešit!!! Obchod nedokáže ovlivnit to, jak se zásilka doručí. Ale dokážeme vše napravit, pokud o problému víme, což zde nebylo.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jeden z posledních obchodů, kde jsem na podzim sehnal sadbu česneku - bohužel
    • Díky sadbovému česneku zde zakoupenému, jsem si na zahrádku zanesl háďátko!

    Chápu, že v obchodě nejsou specializováni na prodej sazenic, či sadby, ale stejně mne opravdu hodně štve, že jsem si diky této sadě česneku dotáhl na zahrádku háďátka. Doporučuji vám příště prodávat jen certifikovanou sadbu, protože tohle jednoho opravdu naštve.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Nicméně vlastníme i kamennou prodejnu, kde naši vyškolení zahradníci pečují o náš sortiment a sadbu bez certifikace prodávat nemůžeme. Takže Vámi zakoupený česnek, stejně jako jakýkoliv jiný, je certifikovaný výrobek. Navíc háďátka jsou i dopadem nevhodného sledu pěstování plodin. Rada tedy zní - dezinfikovat půdu a zachovat určitou posloupnost při pěstování plodin a pak se s háďátkem určitě rozloučíte.
    Tým Market-online.cz

  • Nemohu hodnotit, zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    na našem E-shopu bylo objednáno zboží, na které je upozorněno, že je u externího dodavatele a dodání se proto zpozdí. Je potom na zvážení zákazníka, zda chce čekat na zboží, které má objednáno anebo, pokud mu nevyhovuje delší dodací lhůta, může objednávku zrušit. Takto jsme nevěděli, že je problém s čekáním na dodání objednávky.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tragédie firma, objednal jsem 4 ks hnojiva na zahradu, údajně 10 dnů čekali na dodání jedné položky, aby mohli zkompletovat objednávku. Následně mně sdělili, že nemají další z položek ( která byla doposud skladem) a neznají termín dodání. Po 14 dnech jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi.

    Jelikož zboží které jste objednával nám dodavatel zaváží vždy v pátek a Vy jste objednal ve čtvrtek před Velikonocemi (kdy je v pátek svátek), tak bohužel závoz zboží vyšel až na další pátek, s tím opravdu nejsme schopní nic udělat.

    Co se týče chybějící položky, za to se Vám velmi omlouvám, nicméně v současné situaci, kdy na trhu chybí velké množství různých produktů nebo je problém s jejich výrobou, se s těmito problémy potýká většina prodejců, což samozřejmě není omluva, jen nastiňuji současný vývoj trhu.
    Bohužel při čekání na zboží od externího dodavatele pak došlo k tomu, že se jiná z položek vyprodala, což uznávám, že byla chyba na naší straně. Nicméně jsme s Vámi situaci ihned řešili a náhradní variantu jsme Vám také chtěli nabídnout. Více v našich silách bohužel není a je nám líto, že jste s našim jednáním byl tolik nespokojený.

    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízený sortiment,nebyl totožný s doručeným zboží! Reklamují to co není pravda!

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci, i když jí popravdě úplně nechápeme.

    Objednal jste si u nás substrát hlívy ústřičné, konkrétně se mnou jste několikrát telefonoval a zjišťovala jsem Vám vše, co jste chtěl k hlívě vědět a hlívu jsme Vám ještě v den objednání odeslali se všemi náležitostmi. Jediný rozdíl byl v obalu, kdy na eshopu jsme měli jiné foto obalu, než ve kterém nám hlíva s posledním závozem přišla. Nicméně na tom, že se jedná o hlívu a na její funkčnosti ten obal nic nemění, bereme jí stále od stejného dodavatele.

    Pokud příště nebudete spokojený s dodaným zbožím, obraťte se na nás prosím telefonicky nebo emailem, abychom vzniklý problém mohli nějak vyřešit a nemuseli na něj reagovat jen prostřednictvím recenze.

    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Krmivo pro králíky a ječmen v pohodě, kukuřice totálně zklamala.
    Kukuřice byla pro mne prioritní.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    v jakém slova smyslu kukuřice zklamala bohužel nemůžeme posoudit, jelikož zde není přesně vyjádřeno, v čem kukuřice zklamala...? Již jsme prodali velké množství tohoto zboží a nikdy nebyla vyjádřena nespokojenost.
    Tým Market-online.cz

  • Zboží mi bylo doručeno poškozené krabice byla v pořádku ale belicek z barvou byl prasklý a barva vylita.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo odesláno v pořádku. Opravdu si nemůžeme dovolit posílat poškozené zboží. Poškození obsahu zásilky se řeší s přepravcem. E-shop bohužel nedokáže ovlivnit, jak bude se zásilkou zacházeno. Jakmile i přes veškeré vhodné zabalení dojde k poškození a zákazník nám dá o této skutečnosti vědět, ihned řešíme nápravu, aby byl zákazník spokojen.
    Tým Market-online.cz

    • Snaha
    • Není schopen sehnat zboží

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    bohužel jsme nedokázali sehnat zboží, které máme vedené pouze u externího dodavatele a ten již toto zboží nenabízel(doprodej). Jelikož nebyla možnost se spojit telefonicky, museli jsme o této skutečnosti dát vědět e-mailem.
    Bylo vše vysvětleno a odsouhlaseno stornování objednávky, jelikož o náhradní variantu nebyl zájem.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    po dlouhé době a mé urgenci mi bylo doručeno zboží, které jsem si neobjednala

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena v době, kdy na našem e-shopu probíhala inventura. Za pochybení se záměnou svíček jsme se omluvili a ihned jsme náš omyl napravili. Bohužel vznikly další potíže s tím, že nebylo původní zboží předáno přepravci tak, jak bylo se zákazníkem-tedy s Vámi domluveno. Chybu v popisu a dodání zboží jsme vysvětlili telefonicky.
    Bohužel svoz na přepravu chybně dodaného zboží jsme museli objednávat 2x a tak vznikly potíže i nám.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 03.01.2022 mě byl zaslán email že se objednávka vyřizuje a do dnešního dne jsem zboží nedostal a ani mě nebylo sděleno jak to vypadá. Pokud do 13.01.2022 nedostanu zboží tak objednávku ruším.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    na našem e-shopu probíhala inventura do 7.1.2022 s upozornění, že objednávky začínáme vyřizovat od 10.1.2022. Pokud si zákazník této informace nevšimne(jako se to pravděpodobně stalo i v tomto případě), má pocit, že objednávka se vyřizuje dlouho.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Mylně označené skutečné stavy zboží k odeslání. Komunikace obchodu až po urgenci. Pokud nepotřebujete zboží v brzké době nákup nebude problém. Obchod kontaktoval, komunikoval, snažil se vyřešit. Pevně věřím, že do budoucna rozdělí informace o dostupnosti zboží reálněji.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    bohužel nedokážeme ovlivnit stavy zboží na e-shopu. V době, kdy si zákazníci vytvoří objednávku a než se zaktualizuje stav, je možné, že zboží pro dalšího zákazníka již nemáme dostupné. Pak řešíme formou, kdo si objednávku vytvořil dříve a zákazníka kontaktujeme s možností dodání od externího dodavatele. V případě této objednávky bylo zboží zapotřebí ihned a proto bylo domluveno stornování objednávky.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Příšerně zabaleno

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    bohužel nemůžeme posoudit, jak bylo zboží zabaleno, jelikož jsme neobdrželi žádnou fotografii k této objednávce.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    to dřív pro mne příjde smrt než ojednavka od market!!!!

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena v nočních hodinách dne 16.11.2021 den před státním svátkem a do objednání zasáhl i víkend. Na našem e-shopu máme u některých položek upozornění, že zboží je dostupné pouze u externího dodavatele. Jako to bylo i v tomto případě. Nicméně byl odeslán potvrzující e-mail, že zboží zařizujeme z externího skladu. Zboží jsme odeslali v co možném nejkratším termínu, jaký byl umožněn. Doba expedice se u externích dodavatelů prodlužuje až o týden, Každý zákazník má možnost zvážit, zda chce na zboží čekat anebo objednávku stornovat z důvodu delší čekací doby.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dlouhá doba na dodání zboží

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    u některých položek na našem e-shopu máme upozornění, že zboží máme pouze na externím skladu a doba doručení se prodlužuje až o jeden týden. Každý zákazník má tedy možnost zvážit, zda bude chtít na zboží čekat anebo si zvolí storno objednávky.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na zbozi

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, že jsme nemohli dodržet termín expedice objednávky. Bylo v ní zboží, které máme pouze na externím skladu, což znamená, že jsme zcela odkázáni na to, kdy nám zboží dodají. Bohužel toto bylo pozdní dodání ze strany dodavatele.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nechápu, proč si mám vybrat pobočku Balíkovny, když to pošlou na jinou?

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    zásilka byla uložena přesně na té balíkovně, jakou jste si zvolil - Milín SAZKA - čerpací stanice. My samovolně balíkovny neměníme, pouze po domluvě se zákazníkem. Jelikož objednávka byla uložena na pobočce, jaká byla zvolena, je tato reakce neodůvodněná. Nevyzvednutá zásilka se nám vrátila po úložní době 14 dní a v žádném případě jste nás nekontaktoval, proč trvá doručení tak dlouho...?
    Každý zákazník obdrží e-mail i sms se zprávou o uložení zásilky. Takže pokud by nebyl spokojen s úložním místem a bylo jiné než si zvolil, může vznést námitku.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Týden po objednání a zaplacení vám přijde promo fa, abyste zaplatil

    DLOUHÁ DODACÍ LHŮTA. ŠPATNÁ KOMUNIKACE OHLEDNĚ ZAPLACENÍ.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se , že jsme Vás museli upozornit. V našem systému jsme evidovali objednávku jako neuhrazenou.
    Z tohoto důvodu jsme expedovali zboží déle.
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po čtrnácti dnech ticha budu nucena objednávku zrušit a objednat u jineho prodejce.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    při vytváření objednávky je zákazník u každého druhu zboží upozorněn, že zboží máme skladem anebo je u externího dodavatele(dodání se může prodloužit) jako to bylo i v tomto případě. Je pak na zvážení každého zákazníka zda bude chtít čekat anebo ne. Nicméně jsme zboží měli a kontaktovali jsme Vás, zda můžeme objednávku odeslat.
    Již o ní nebyl zájem.
    Tým Market on-line.cz

  • Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    nechápeme tuto reakci. Objednávka byla vytvořena 19.10.2021 v odpoledních hodinách a 21.10.2021 byla objednávka stornována na základě písemné žádosti . Takže nebyla z tohoto důvodu doručena a tudíž nemůže být hodnocena jako objednávka s dlouhou čekací dobou...?
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nedorazilo asi po týdnu

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena 13.10.2021 v dopoledních hodinách. Dne 15.10.2021 byla objednávka vyexpedována. Byla dodržena doba k odeslání objednaného zboží.
    Nechápeme tuto reakci, jelikož z naší strany proběhlo vše v pořádku.
    Tým Market-online.cz