Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku expedovali až po týdnu ač mělo být zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si dodání na balíkovnu 24/7 a pošta si to změnila na dodání na pobočku pošty, na kterou bych si musel vzít dovolenou. Změnit místo dodání nelze.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš čas pro hodnocení našeho eshopu. Velice si toho vážíme a podnět s nespojkojeností služeb ČP předáváme k prověření na ČP.
    S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží vedeno jako skladem, není skladem.
    • Na objednávku mi odpověděl úplně jiný e-shop a ne makita.cz. Zřejmě nějaký partner.
    • Na e-shoou zmíněného partnera zboží vedeno také jako skladem, ale nebylo skladem, tudíž zdlouhavá doba dodání a objednávku jsem zrušil.

    Objednal jsem na makita.cz, objednávku potvrdila makita.cz, ale dál už už komunikoval zřejmě partnerský e-shop. U obou zboží skladem, ale tak to nebylo. Objednávku jsem zrušil, nářadí jsem potřeboval dříve.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Vaši objednávku jste zadal na eshopu, který je autorizovaným prodejncem značky Makita: www.makita-eshop.cz. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou.
    S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ukazují na webu, že mají zboží na skladě, ale poté napíší, že se ozvou až bude naskladěno. Na mail kdy tedy bude mnou zaplacené zboží na skladě už neodpovídají. Vypadá to na takový socialistický obchod, získali zastoupení, tak se moc nesnaží. Lépe kupovat jinde.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání se stále nic nedělo tak jsem do obchodu napsal, personál byl té neuvěřitelně dobroty a sdělil mi že ze čtyř balení brusných pásů mají jen jedno balení, opravdu jsem ty pásy potřeboval tak jsem si nechal poslat jedno balení. Přišly mi jiné a naprosto nepoužitelné pásy. Z obchodu mi přišla odpověď že k záměně došlo díky tiskové chybě.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že došlo k takovýmto komplikacím, za které se moc omlouváme. Tiskovou chybu jsme již odstranili. Prosím o vrácení špatných pásů zpět na naši adresu dle zaslaného emailu. Samozřejmě vám bude uhrazena kompenzace za odeslání na naši společnost.
    Doufáme, že i přes tyto negativní zkušenosti se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Pomalé
    • Drahé
    • Nekomunikují

    Čekám již více jak týden na brusné pásy do brusky a stále ani mail o tom že by se to nějak hýbalo takže za mě katastrofa

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádějí... skladem, ale není to pravda. Možná skladem u dodavatele.

    Cena dobrá, ale k ničemu, když zboží nedorazilo... Uvádějí skladem, ale není to pravda.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. O vámi objednané zboží je velký zájem a bylo vykoupeno dřívějšími objednávkami. Nesmírně nás mrzí, že došlo ke komplikacím, za které se moc omlouváme. Doufáme, že i přes tyto negativní zkušenosti se na nás v budoucnosti obrátíte a věříme, že podobné problémy se již opakovat nebudou.
    S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Posíláte dotazník moc brzy, zboží ještě nepřišlo.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. O vámi objednané zboží je velký zájem a bylo vykoupeno dřívějšími objednávkami. Nesmírně nás mrzí, že došlo ke komplikacím, za které se moc omlouváme. Doufáme, že i přes tyto negativní zkušenosti se na nás v budoucnosti obrátíte a věříme, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani po týdnu mi nepřišlo potvrzení objednávky, takže jsem to vyhodnotil, že na mě prdí a tím považuji věc za vyřízenou, náhradní hlavičku jsem koupil v jiném obchodě

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že došlo k takovýmto komplikacím, za které se omlouváme. Potvrzovací email byl doručen na zadanou adresu [email protected] stejně jako následná informace o stavu vaší objednávky. Vaši objednávku tedy stornujeme. Doufáme, že i přes tyto negativní zkušenosti se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace nečtou emaili

    Já sám jsem si objednal výrobek,ale hned jsem ji za pár minut zrušil,ale objednávka už pri nešla stornovat a byla vy expedovana.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Bohužel došlo ke zpracování vaší objedávky dříve, než byla vyřizována korespondence a nedošlo ke zrušení dle vašeho následného požadavku. O této skutečnosti vás kolegyně informovala, zásilku jste tedy nepřevzal. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Měli uvedeno "skladem do 48H" , dnes je to týden a den, kdy (ne)slavím, že zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem a bylo doručeno od výrobce se zpožděním. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují. Zboží objednáno více než týden a nic.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem. Prodleva nového naskladnění vznikla stěhováním skladu. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, takže už nikdy

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za eshop Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod uvádí že má zboží skladem, a po objednání a platbě předem Vám zašle email, že je zboží u dodavatele a doba dodání je cca 2 pracovní dny.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. O vámi objednané zboží je velký zájem a bylo vykoupeno dřívějšími objednávkami. Nesmírně nás mrzí, že došlo ke komplikacím, za které se moc omlouváme. Doufáme, že i přes tyto negativní zkušenosti se na nás v budoucnosti obrátíte a věříme, že podobné problémy se již opakovat nebudou.
    S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dodali o 7 dnů v jiný termín než bylo deklarováno. Absolutně nerespektovali dodací termíny.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. O vámi objednané zboží je velký zájem a bylo vykoupeno dřívějšími objednávkami. Nesmírně nás mrzí, že došlo ke komplikacím, za které se moc omlouváme. Doufáme, že i přes tyto negativní zkušenosti se na nás v budoucnosti obrátíte a věříme, že podobné problémy se již opakovat nebudou.
    S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nedodalo s prezentovaným kufrikom

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo v kufru prezentovaným na fotografii. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a prosíme o vrácení zásilky, bude vám vystaven dobropis. Doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým shopu Lenka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba za objednané zboží proběhla předem a do dnešního dne,nemám ani zboží,ani peníze,takže nevím,co mám hodnotit.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem, v současné době čekáme na jeho nové naskladnění. Naskladnění proběhne zítra. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Der Rasenmäher wurde mit kaputter Höhenschnitt Schiene geliefert. Das musste beim Einpacken des Gerätes aber bemerkt worden sein! Die Antwort auf meine Reaktion war aber sehr schnell.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Guten Tag,
    es tut uns leid, dass sie in diesem Zustand angekommen sind. Für unsere Gesellschaft hat erstklassiger Kundenservice Priorität, deshalb haben wir sofort eine Abhilfe geschaffen. Ich glaube, dass Ihr nächster Einkauf bei unserer Gesellschaft nach Ihren Vorstellungen verläuft Mit dem Wunsch eines schönen Tages für das Team des E-Shops Lenka.

    • nemužu napsat od 6.4 mám obědnáno eště nic nepřišlo
    • nic

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Nesmírně nás mrzí, že vámi vybrané zboží nebylo již skladem. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se na nás v budoucnosti obrátíte a věřím, že podobné problémy se již opakovat nebudou. Vaše objednávka byla 13.4.2022 expedována. S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka

    • Žádná
    • Komunikace šílená.

    Reakce obchodu Makita-eshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. O vámi objednané zboží je velký zájem a bylo vykoupeno dřívějšími objednávkami. Nesmírně nás mrzí, že došlo ke komplikacím, za které se moc omlouváme. Doufáme, že i přes tyto negativní zkušenosti se na nás v budoucnosti obrátíte a věříme, že podobné problémy se již opakovat nebudou.
    S přáním hezkého dne za tým eshopu Lenka