Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala cca před 3 týdny. Měl mi přijít e-mail, až bude objednávka připravena k vyzvednutí. Ani po týdnu žádný e-mail nepřišel. Volala jsem tam 3krát, nikdo mi to nezvedl. Poté mi tedy volali zpět s tím, že produkt není na skladu, ale že ho objednávali atp atp....že maximálně týden. Ani po 3 týdnech se nic neděje. Žádná omluva, nic! -_-

  • 10 %

    • Nic.
    • Tento e-shop nedoporučuji!!! Velká nespokojenost!!! Záměrně zasílají jiné zboží, a to i opakovaně, zkouší, zda zboží opět uhradíte dobírkou. Zasílají také zboží poškozené. V listopadu 2015 jsem si v tomto obchodě objednala zboží a do dnešního dne, tj. 6. ledna 2016, jej nemám. Zboží je samozřejmě uhrazeno. Zasílám upozornění na Českou obchodní inspekci.

    Objednejte si v jiném e-shopu, tento je špatný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Nemá pravdivé údaje o dostupnosti zboží, a hlavně ani při zjištění nedostupnosti produktu nebyla jeho dostupnost na webu upravena; ve chvíli, kdy se takto chová 30 % e-shopů a zároveň je možné se stejnou dodací dobou a za nižší cenu zboží koupit přímo od distributora (který o dostupnosti nelže), to považuji za velký problém.

    raději neplatit předem hned po dokončení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Poloha kamenné prodejny
    • internetové stránky-nepřehledné, ošklivé, potřebují vylepšit
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice příjemné jednání.
    • Nabízí zboží, které nemá k dispozici a které se již nevyrábí, ale i "mistr tesař se někdy utne"...

    Dobrý internetový obchod. Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehledné,skvělé ceny

    doporučuji

  • 10 %

    • - (k obchodu nedošlo vinou klamných informací na e-shopu)
    • E-shop zcela jasně hlásí zboží na skladě, generuje mi pokyny k platbě, avšak až dodatečně s časovým odstupem dostávám e-mail, že zboží na skladě není a příští 4 týdny ani nebude. Naštěstí jsem chtěla odebrat osobně, jinak by už bylo dávno zaplaceno :(
    • S podobným přístupem se nesetkávám poprvé, dokonce se už takto obchoduje i na aukru (zkušenost příbuzné).

    Pokud nakupujete, neplaťte ihned. Mohou vás čekat komplikace.

    E-shopům s touto taktikou doporučuji zamyslet se nad poměrem pozitiv a negativ - šance uzavření obchodu je dle mého malá, naopak zcela jistě to povede ke škraloupu na pověsti, negativním referencím, nepřímým nákladům /vaši zaměstnanci musejí ty maily a storna v placené pracovní době vyřizovat/. Protože mi tato podivná taktika z etického hlediska hodně smrdí, storno bych provedla i v případě, že bych už zboží stihla zaplatit.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • cena
    • nedostupne ostatni zbozi, o ktere jsem mela zajem
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • nabízí co nemá (a nebyla to jedna věc)

    můžete být nepříjemně zklamáni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před 2 roky nákup proběhl bez komplikací, nyní naprosta katastrofa, objednávka dorazila po mesici rozdelena po týdnu do dvou baliku, zbozi dorazilo spatne, komunikace s obchodem velmi spatna, temer nikdo se problem nesnazil resit (pouze jedina omluva ze je personal nemocny a dale bez jakekoliv odezvy), vyreseno az po osobním dorucení do salonu...
    Vetsinou negativní recenze nepisi, ale tentokrat se jednalo o velmi slaby a neochotny pristup...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace, výrobky nejsou skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi nemeli skladem, ale na webu je napsano "skladem"
    • Tyden jsem cekala na dodani, ale nic.
    • Nedoporucuji obchod, 3 krat je stejna situace.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký výběr vlasové kosmetiky za dobré ceny

    Doporučuji

  • 10 %

    • Zaslali jine zbozi. Vymenu ne provedli. Telefon ne zvedaji. Podvodnici!!!!!

    nikomu ne doporucuiji!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • osobní odběr
    • skladem = u dovozce

    Takže, při nákupu dvou položek z obchodu, obě skladem a telefonickém hovoru bylo řečeno, že je to doplňkový sortiment a skladem to není. Promptně vyměněno za jiný co skladem je (na můj popud).

    Co se mi ale nezdá je to, že koupím 5.11.2015 za 199 Kč čokoládu, co má expiraci 9/2014!

    Na email nikdo nereagoval, po urgenci emailu nikdo nezavolal (11 dnů).

    Takže za mne, můžete mít obchod plný šamponů a vymazlený jak chcete, podle mého nemáte na trhu co dělat!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nákup z domova

    Bez prolémů

  • 10 %

    • Zásadně varuji před tímto obchodem!!! Zboží, které bylo objednáno a zaplaceno 23.10., dosud nedorazilo. Nejprve mi odepsali, že 1 výrobek nemají skladem a čekají než dorazí (na e-shopu je ovšem stále skladem...), ale že mohou objednávku rozdělit a zaslat to, co skladem je. Já jsem souhlasila, ale od té doby se nic neděje. Napsala jsem jim email a žádám o storno objednávky a vrácení peněz. Pokud se tak nestane, budu kontaktovat ČOI a media, zabývající se ochranou spotřebitele. Doporučuji tento postup všem zklamaným zákazníkům. Pokud nás bude víc, třeba se ledy pohnou.

    Bohužel jediný obchod, prodávající značku Rolland
    Špatná komunikace
    Velmi neprofesionální
    Zásadně nedoporučuji

  • 10 %

    16.10.2015 jsem si objednala zboží, zaplatila předem,bezmála 1700kč bohužel zboží doposud nedorazilo,komunikace na bodu mrazu.Škoda,že jsem si nepřečetla recenze předem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi jsem objednala, zaplatila a 10 dni se nic nedeje, neodpovidaji na mail nic.

  • 10 %

    • Velký výběr zboží
    • Mizerná komunikace se zákazníkem

    Na zboží jsem čekala měsíc, poté mi bylo sděleno, že není na skladě. Po dohodě o vrácení peněz mi nebyly ještě ani po dvou měsících připsány na účet. NEDOPORUČUJI