• Objednané zbozi dobírkou nebylo vůbec doručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Majú niektoré značky ktoré iné obchody nemajú
    • Žiadna komunikácia

    Tovar mi bol 20.7.2016 zaslaných ale dodnes mi nedošiel uz som tam písala 2 emaili a nikto mi ani neotpovedal

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jak již jsem psal,nabízí to,co nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V okamžik objednání bylo zboží skladem, alespoň dle informace na www.
    Po objednání 3.6. se do středy 8.6. nic nedělo a pak jsem obdržel tento email:
    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, ale všechny Vámi vybrané produtky byli vyprodány běhěm výkendové výprodejové akce. A bohužel již je nebudeme na našem internetovém obchodě nabízet.
    Děkujem za pochopení, s přáním krásného dne,
    Tým kosmetika na vlasy Praha

    No ať se na mě nikdo nezlobí, ale nabízet něco a tvrdit, že to mám skladem a nemám, to je na ČOI. Navíc to snad vím hned v pátek nebo v pondělí, že je něco špatně a jdu to hned řešit.

    Za sebe tedy bohužel musím nedoporučit. Snad se najdou lepší případy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chcem vas varovat pred tymto obchodom a podelit sa o svoju skusenost. Svojou chybou som zaplatila 45.339,75 CZK miesto 1.713 CZK. Bohuzial doteraz (4 mesiace) sa mi nepodarilo dostat celu ciastku spat. Obdrzlala som vsak nasledovne "vyuctovanie",na zaklade ktoreho je to uz z ich strany vraj vyrovnane:

    „- 10x email komunikace Sikorova á 100 Kč
    - 1x hovor právní zástupce Mikova á 100 Kč
    - Telefonní spojení na Slovensko a mezistátní hovor 75 Kč
    - 4x hovor s kolegy á 50 Kč
    - Cesta do banky 1 hodina á 500 Kč
    - Konzultace účetní Romana Štěpánková á 500 Kč
    - Zaúčtování transakce á 500 Kč (vratka, příjem, dobropis, čestné prohlášení,..)
    - Konzultace právní zástupce JUDr. Benešová á 1000 Kč
    - Připsaná částka na účet 43.626,75
    - Úhrada zboží 1.713,- Kč odečet od platby“

    Davajte si pozor na tento, lebo vidite ze aj prijatie telefonatu, ku ktoremu ani nedoslo, je velmi drahe... :)

    Rozmyslite si, ci chcete davat svoje peniaze takymto ludom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od objednání uplynulo 11 dnů,zboží stále nemám :-(, nemám ani informaci, kdy bude k dispozici
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neuveritelna delka dodani objednaneho zbozi - dotaznik na ohodnoceni sluzby prisel do mailu s odkazem na to, ze pred 10 dny jsem si objednala kosmetiku, ted to pisu po dalsich 4 dnech a objednavka porad nikde...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V prosinci jsem objednávala zboží, ale bylo mi doručeno něco jiného. Bylo mi slíbeno, že zboží bude skladem po novém roce. Na konci ledna jsem šla špatně dodané zboží vrátit, že chci vrátit peníze, protože zboží, které jsem chtěla stále nebylo skladem. Už je to týden, co mi údajně měli odesílat peníze, ale dodnes je nemám.

  • dne 7.1 2016 jsem si v tomto obchodě objenala zboží za 1900 kč .....zaplatila jsem službe PPL a následně zjistila , že mám v balíčku úplně jiné zboží v hodnotě 999 kč a fakturu která zněla na úplně jiné jméno a adresu.Zboží jsem reklamovala ...je to 13 dní a zatím nemám ani peníze ani zboží....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala cca před 3 týdny. Měl mi přijít e-mail, až bude objednávka připravena k vyzvednutí. Ani po týdnu žádný e-mail nepřišel. Volala jsem tam 3krát, nikdo mi to nezvedl. Poté mi tedy volali zpět s tím, že produkt není na skladu, ale že ho objednávali atp atp....že maximálně týden. Ani po 3 týdnech se nic neděje. Žádná omluva, nic! -_-

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Nemá pravdivé údaje o dostupnosti zboží, a hlavně ani při zjištění nedostupnosti produktu nebyla jeho dostupnost na webu upravena; ve chvíli, kdy se takto chová 30 % e-shopů a zároveň je možné se stejnou dodací dobou a za nižší cenu zboží koupit přímo od distributora (který o dostupnosti nelže), to považuji za velký problém.

    raději neplatit předem hned po dokončení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • nabízí co nemá (a nebyla to jedna věc)

    můžete být nepříjemně zklamáni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před 2 roky nákup proběhl bez komplikací, nyní naprosta katastrofa, objednávka dorazila po mesici rozdelena po týdnu do dvou baliku, zbozi dorazilo spatne, komunikace s obchodem velmi spatna, temer nikdo se problem nesnazil resit (pouze jedina omluva ze je personal nemocny a dale bez jakekoliv odezvy), vyreseno az po osobním dorucení do salonu...
    Vetsinou negativní recenze nepisi, ale tentokrat se jednalo o velmi slaby a neochotny pristup...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace, výrobky nejsou skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi nemeli skladem, ale na webu je napsano "skladem"
    • Tyden jsem cekala na dodani, ale nic.
    • Nedoporucuji obchod, 3 krat je stejna situace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • osobní odběr
    • skladem = u dovozce

    Takže, při nákupu dvou položek z obchodu, obě skladem a telefonickém hovoru bylo řečeno, že je to doplňkový sortiment a skladem to není. Promptně vyměněno za jiný co skladem je (na můj popud).

    Co se mi ale nezdá je to, že koupím 5.11.2015 za 199 Kč čokoládu, co má expiraci 9/2014!

    Na email nikdo nereagoval, po urgenci emailu nikdo nezavolal (11 dnů).

    Takže za mne, můžete mít obchod plný šamponů a vymazlený jak chcete, podle mého nemáte na trhu co dělat!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi jsem objednala, zaplatila a 10 dni se nic nedeje, neodpovidaji na mail nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hlavnou slabinou su vase zamestnankine, ktore by mali komunikovat so zakaznikmi. objednala som si tovar, ked mi ani po 6. dnoch neprisiel e-mail o expedicii, informovala som sa telefonicky (v utorok), ci mi tovar stihne prist do piatku). Pani povedala ze ste mali dovolenku (o tom nebola nikde zmienka - ziadny info mail..) Ale ze samozrejme pride, ze najneskor do 48 hod (aj ked na stranke uvadzate ze je to 24). Tovar neprisiel, takze som opat volala (vo stvrtok). Ubezpecila ma ze v piatok uz naozaj pride, ale ze dva produkty, ktore som si objednala v jednej objednavke mi pridu v dvoch balickoch a ten druhy sa posielal este len vo stvrtok. Tento balicek samozrejme nestihol prist v piatok, co bol moj hranicny den, dokedy som produkty potrebovala. V piatok som pani volala asi 30x, pre istotu mi uz ani nezdvihla telefon. Vas obchod nebudem odporucat rozhodne nikomu a vsade budem sirit tuto zlu skusenost.
    • Davam vam -5 hviezdiciek.

    Na zaklade zlej osobnej skusenosti neodporucam. Viazne komunikacia so zamestnancami, ktori su svoju pracu nerobia poriadne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stránky přehledné, mail o objednávce přišel ihned a to bylo vše.
    • Zaplatila jsem objednávku, psala během dvou týdnů dvakrát a žádná odezva že strany obchodu. Asi jsem přišla o 500 Kč a nemám nic. Chápu, že je čas dovolených a p.Sikorová si užívá zaslouženého odpočinku, ale není problém napsat to na stránky obchodu. Já tam žádnou takovou poznámku neviděla. A člověk by v klidu počkal, ale teď opravdu nevím na čem sem.

    Zatím nedoporučují, ale třeba dojde k nějaké změně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatný elektronický objednávkový systém - nekomunikuj se skutečnými zásobami ve skladu

    nedoporučuji