Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu čekání obchod sdělil, že objednávku ruší, protože kniha není na skladě.

    Po týdnu čekání obchod sdělil, že objednávku ruší, protože kniha není na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poplatek 49 Kč za to, že jsem si přišel do obchodu osobně pro knihu, mi připadá opravdu jako neskutečná drzost. Vzhledem k tomu že jsem knihu potřeboval, tak mi nic jiného nezbylo. To je jako kdybych si přišel do Lidlu pro mléko a naúčtovali mi 49 Kč navíc, že jsem přišel osobně a dovolil si zaplatit v obchodě kartou nebo hotově. Dost neoprávněná platba.

  • byl problém s platbou

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše bez problémů - všichni moji známí užívají při nákupu knih služeb obchodu KOSMAS

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost.
    • Absolutně hnusná kniha Andersonovych pohádek v angličtině. Kniha je neoříznuta, s některými stránkami roztřepanými, prostě hnus. Jak může Kosmas vůbec prodávat takový hnus, navíc skoro za 400,-Kč? Proto nebudu Kosmase doporučovat, ba právě naopak.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali mi,že zboží budou expedovat 22 .2. Což i tak byla docela dlouhá doba.Zatím se tak ale nestalo.Chtěl jsem to jako dárek,tak snad příští rok?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Téměř nulová komunikace s obchodem......člověk zaplatí zboží a po pár dnech mu akorát přijde SMS že zboží má "někde", to je vše.....Příště nakoupím raději jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Z nějakého důvodu přestal obchod používat kartonové obaly určené pro knihy. Kniha přijde poškozená - pomačkané rohy desek, rozviklaná vazba.
    Který i......t pošle 5 cm silnou, téměř kilogram vážící knihu v ceně 700 Kč zabalenou v kousku fólie a pouze v obálce...
    Během poslední doby již druhá reklamace z důvodu nedostatečně zabalené zásilky. Reklamovaná kniha přijde opět zabalená pouze v obálce. Řešeno s obchodem - odpověď: Balení je čistě v režii skladu....
    Toto byla moje poslední objednávka na Kosmas.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chtěl jsem na nákup uplatnit poukázky u nichž je uvedeno, že je Kosmas akceptuje. Jak jsem se však dozvěděl až při placení, poukázky lze uplatnit pouze na knihy v obchodě ne na knihy z eshopu, i když je vyzvedáváte ve stejném obchodě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec mi nebylo doručeno oznámení (e-mailem ani esemeskou) o tom, že kniha je již k vyzvednutí na prodejně. Přišel jsem na to jen náhodou.
    • Při platbě přes internetové bankovnictví systém neumožňuje platit kreditní kartou. Sice tuto možnost nabízí, ale vlastním-li u dané banky víc účtů, nutí mě použít běžný účet a vůbec nereaguje, když nabízím pouze účet spojený s kreditní kartou. To je hodně nepříjemné a je to velký rozdíl od toho, jak snadno šlo kreditní kartou platitNu dříve.
    • Nulová reakce na nespokojenost zákazníka: když jsem první výše uvedenou výhradu formuloval při nákupu nedávno, nedostal jsem žádnou odpověď. Kosmas tedy vyžaduje zpětnou vazbu, a když ji dostane, sám žádnou nedává. To špatné.

    Všechny důvody nespokojenosti uvedeny výše. Jako pravidelného a dlouhodobého zákazníka (což můžete snadno ověřit) mne velmi mrzí zhoršení úrovně obchodu.

    • 9.1 objednáno, 18.1 očekávaná expedice, 23.1 balík stále nedoručen
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jakože vám přijde mailem zpráva, že zboží odesílají k vyzvednutí na prodejně 17.1. a 22.1. jsem musela osobně do obchodu, aby mi tam řekli, že se jim dodávky "nějak zasekly" a zatím neví, kde je moje zaplacená objednávka a kdy vlastně dorazí?....tak hlavně, že mi ještě přijde, abych obchod ohodnotila, haha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Skvělé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vlastní web - přičemž na prodejnu kniha dorazila až čtvrtý den po objednání (neděli nepočítám)... nikdy více

    • Přestože v momentě objednání byla kniha skladem, po dvou dnech mi přišel e-mail, že je moje objednávka stornována, jelikož není na skladě. Toto se mi stalo 3x za sebou při objednání dalších jiných knih. Zřejmě jsou nabízeny tituly, které nejsou skladem. Bohužel, tuto zkušenost mám z předvánoční doby. Naštěstí jiné knihkupectví mi žádané knihy včas dodalo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Malý výběr E-knih a ani nabízené nejsou často dostupné
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží jsem si objednala 11.12., v potvrzení objednávky bylo uvedeno očekávané datum expedice 13.12. Dnes je 18.12. a e-shop píše, že zboží teprve teď expedoval. Trasovací číslo zásilky nefunguje. Opravdu doufám, že expedice znamená, že dnes předali zboží přepravci a ne, že ode dneška čeká na svoz.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod bohužel nekomunikuje, nevím, kdy balík dorazí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané knihy vůbec nepřišly.

    Objednané zboží mně nebylo ani za více než týden doručeno.

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den, u Vaší objednávky je vzhledem k předpokládané dostupnosti jednoho z titulů plánované datum expedice z našeho skladu 18. prosince. Bylo to uvedeno v průběhu objednávky i v potvrzovacím emailu k dané objednávce.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas