Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení data expedice

    Toto bylo naposled, co jsem na tomto eshopu nakupovala. Při objednání se expedice ukazovala již na druhý den (což byl můj záměr), bohužel jsem dosud zboží neobdržela i přes opakované telefonáty na zákaznické oddělení. Komunikace s nimi rozhodně není na úrovni slušného eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předpokládaná doba dodání nebyla splněna.

    Jestliže to byl předprodej s datem vydání 31.8.2023, čekal bych dnes (3.9.) výzvu k vyzvednzí, nestalo se tak.

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    jelikož byla expedice plánovaná na pátek 1.9., zásilka byla v uvedenou dobu na cestě na Vámi zvolené výdejní místo - kurýr v neděli nedoručuje, proto byla k vyzvednutí až po víkendu.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zaplaceno doručení knihy domů prostřednictvím PPL, nicméně dodávka nebyla provedena.

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    balíček s Vaší objednávkou jsme předali PPL a dle sledování zásilky Vás při doručování objednávky bohužel nezastihl v místě bydliště a proto byla zásilka uložena na výdejním místě PPL Parcel Shop, kde jste si ji vyzvedl.
    Poté, co balíček předáme dopravci, už bohužel nemáme žádný vliv na dohodu s kurýrem, který balíček doručuje.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

    • Vyhrála jsem poukaz na slevu 200,- údajně neplatnou, tak jsem objednávku zrušila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi mělo být doručeno na uvedenou adresu.
    Kurýr mi volal, že je na místě (na dvoře nemocnice), ale nedodal zásilku na místo uvedené v objednávce, přestože jsem mu adresu znovu zopakoval.
    Nyní si mám zásilku vyzvednou v PPL, což je pro mě pochopitelně zbytečné zdržení, navíc to neodpovídá tomu, co jsem si zaplatil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    trvá to hrozně dlouho

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den, u této objednávky máte nastavenou platbu předem, která neproběhla a proto jsme ani nemohli knihy vyexpedovat.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedostacujici sortiment

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste u nás nenašla, co jste hledala.
    Dostupnost je vždy uvedena u každého zboží na e-shopu a můžete se rozhodnout, zda je nabídka požadovaných titulů dostatečná.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 23. 5. 2023 jsem si objednala a online uhradila knihu , aby mi emailem sdělili 31. 5. 2023 že je titul vyprodán.

    23. 5. 2023 jsem si objednala a online uhradila knihu , aby mi emailem sdělili 31. 5. 2023 že je titul vyprodán.
    Takže sice mi paní napsala, ale po více než týdnu od objednávky. Když jsem se na tu informaci ohradila, napsali, že kniha je skladem na prodejně, kde jsem si chtěla objednávku vyzvednout......no to už jsem ale objednala u jiného obchodu. Škoda, že mi tu informaci nenapsali hned, byla bych spokojená a měla knihu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatně zabaleno a poškozeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatně zabalené zboží bylo při transportu poškozeno. Vzápětí jsem jej musel reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží poškozeno.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • V tomto případě došlo k nějakému zmatku. Původně byla zásilka doručena jinam a pak jsem měla zaplatit nějaké cizí společnosti, k níž nemám důvěru. Takže jsem se nákupu vzdala.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Komunikace a neochota vyjít vstříc při řešení dodatečného požadavku. Zasílal jsem knihu jako darek a omylem jsem neuvedl, ze nechci přikládat fakturu a už to byl problém. Když jsem psal hned po odeslání objednávky o tento požadavek, slušně jsem byl odmítnut, ze objednávka je zkompletovana a odeslána v časných ranních hodinách. Aby mi vecer provokativně dorazilo upozornění, ze zásilka je předána dopravci. Špatná zkušenost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vadné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamání spotřebitele, na eshopu uvedeno více zlevněných titulů za jiné ceny které ale nebylo možné reálně objednat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvanácti dnech od objednání poslali email s tím, že z objednaných šesti knih z výprodeje byly tři označeny jako "skladem" omylem a jsou proto z objednávky odstraněny... nevím, co se v Kosmasu děje, ale buď ten bazar knih zakažte celý nebo ho mějte v pořádku a aktuální, tohle se prostě nedělá...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi poškozené zboží, které musím reklamovat. Přitom to museli moc dobře vědět, už když tu knihu balili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali poškozené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ????????????
    • stále čekám na doručení zaplacené knihy !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha byla poškozena.