Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic mě nenapadá

    - Objednáno ze 3 eshopu ve stejný den, "dobrovský" došel poslední a v jiný než avizovaný den.
    -Z 16 knih - 3 manuálně poškozeny, tak že byly na odpis (rozlepená vazba, díry v knize- opravdu velké a přes obal, roztrhaná vazba), další kniha politá, další čtená a poškozené listy, z trilogie všechny knihy poškozený přebal, částečně zažloutlé stránky a poškozené i pod obalem, jedna umatlaná a se ztrhnutými nálepkami.
    Z 16 knih byly jen 3 knihy úplně v pořádku, zbytek vypadal hůř jako z knihovny po pár letech. Jednu jsem hodila rovnou do koše. Mám doma i 60 let staré, z knihoven i bazaru v lepší kondici.
    Vyjádření reklamačního oddělení -mohu si na své náklady, zajet na nejbližší poštu (náklad + čas) a poslat knihy zpátky (další náklad). Nejbližší zásilkovna je pár kilometrů navíc v nouzovém stavu nefungují copycentra a jelikož nevlastním tiskárnu je jediné řešení ČP.
    - Na prodejně mi knihy nevyměnily, ani jedna nebyla skladem a odmýtli mi je i reklamovat, nechápu proč.
    Škoda, že nejde vkládá fotky.
    Nejvíc poškozenou knihu jsem objednávala znovu , protože měla být dárek a znovu mi došla poškozená.
    Byla to má poslední objednávka u Dobrovského.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci a čas, který jste věnovala jejímu sepsání.
    Zkontrolovala jsem Vaši objednávku a vidím, že Vám byla doručena 5 dní před předpokládaným datem doručení, které bylo uvedeno při vytváření objednávky. Od objednání balíčku po doručení na Vaši adresu uplynulo necelých 48 hodin, proto si myslím, že doba doručení byla naprosto v pořádku a mrzí mě, že Vám tato doba nevyhovuje.

    Za doručení poškozených knih se Vám velmi omluvám, samozřejmě by se poškozené knihy neměly v žádném případě dostat k zákazníkovi. Tato situace mě velmi mrzí a nechám prověřit, jak je možné, že odešlo tolik poškozených knih.
    Reklamaci objednávky s doručením na prodejně je momentálně možné pouze výměnou kus za kus z důvodu, omezených možností prodejny vzhledem k situaci. Pokud prodejna nemá knihy na výměnu k dispozici je opravdu potřeba knihy zaslat na naše reklamační oddělení. Náklady na zaslání zboží zpět Vám po doložení dokladu rádi uhradíme.
    Ještě jednou se velmi omlouvám za způsobené komplikace. Co nejdříve se s Vámi spojím ohledně kompenzace za poškozené knihy. Věřím, že najdeme způsob, který Vám bude vyhovovat.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Neochota prodavačky, asi je takový celý systém

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, pane Michale,

    mrzí mě nepříjemná zkušenost s vyzvednutím objednávky na naší prodejně. Všichni naši knihkupci si zákazníků váží a jistě se jednalo pouze o nedorozumění. Jsem si jistá, že knihkupkyně nebyla záměrně neochotná. Budu ráda, když nám napíšete více o této situaci, abychom mohli udělat vše proto, aby se neopakovala. Pokud Vás mohu poprosit o zaslání více informací na náš email: [email protected], budu Vám velmi vděčná pokud mě kontaktujete, abychom mohli dát situaci do pořádku.

    Děkuji a přeji Vám pěkný den. Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem a ihned zaplatila zboží dne 3.2.2021. Dnes je 14.2. a zboží ještě ani nebylo vyexpedováno... Mrzí mě, že jsem neobjednala jinde, měl to být dárek, který bohužel musím předat se zpožděním.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Zkontrolovala jsem Vaši objednávku a v potvrzovacím emailu, který Vám byl zaslán je uvedeno datum doručení 16.2.2021. Vaše zásilka již byla předána přepravci a věřím, že bude včas doručena.
    V objednávce byl nejspíše některý z produktů vedený jako skladem u dodavatele, takovéto objednávky mají vždy delší dobu doručení než je běžné. Tuto delší dobu dodání máme vždy uvedenou již před dokončením objednávky.

    Děkuji Vám za pochopení a omlouvám se za komplikace.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle dodání
    • Jedna z knížek dorazila poškozena, zakoupeno v akci. Prý ji mohu zaslat zpět. Poštovné a náklady na cestu na postu me vyjdou dráž než samotná knížka. Takže ji raději nechám dětem na zničeni.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Doručení poškozené knihy mě velmi mrzí. Neváhejte prosím využít možnost vrácení zdarma přes jakoukoliv pobočku zásilkovny, stačí tam balíček odnést a sdělit jim kód 96472446, balíček nám tak zašlete zpět úplně zdarma. Samozřejmě i při zvolení jiného přepravce Vám ve Vašem případě proplatíme po doložení dokladu poštovné.

    Velmi se omlouvám za komplikaci a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nepřišlo mi ani potvrzení platby, zboží mělo 10. odejít, ale stále neodešlo a nevím, kdy mi dorazí. Obchod příliš nekomunikuje.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci.
    Potvrzení o přijetí platby opravdu nezasíláme, po přijetí platby odesíláme email, který informuje o tom, že na objednávce pracujeme. Tento email jsem odeslali také u Vaší objednávky. Dále jsem Vám dnes odeslali email, že Vaši objednávku balíme a v co nejbližším termínu předáme přepravci, o předání Vás samozřejmě budeme opět informovat.
    Vaše objednávka je již zabalená a během zítřejší ho dne bude předána přepravci. Objednávka Vám bude brzy doručena.

    Omlouvám se Vám za zpoždění balíčku. Určitě již brzy dorazí a udělá Vám velkou radost.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

    • Špatné balení, přišlo poškozené zboží, mám spoustu starostí s reklamací
    • Nezákonné zpracovávání osobních údajů předávání třetím osobám, od dodržování předpisů má tenhle obchod hodně daleko
    • Mizerný zákaznický servis (tzv. pomoc na telefonu je automat, pomoc na emailu zkopíruje odstavec z webu)

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci a čas, který jste věnoval jejímu sepsání.
    Naše objednávky balíme do kvalitních papírových krabic, k balení používáme také bublinkovou folii a výplň, aby byly balíčky bezpečně zabalené. Bohužel hlavně v předvánočním čase, kdy byla také vyřizována Vaše objednávka mají přepravci opravdu velké množství zásilek a tak je možné, že i přes kvalitní zabalení dojde k poškození balíčku. Nejlepším řešením v takovéto situaci je balíček odmítnout převzít, aby mohla proběhnout reklamace. V takovém případě, bychom Vám zboží ihned odeslali znova, například jiným přepravcem a pro Vás by nevznikly žádné starosti se zasláním zboží zpět. Bohužel jste balíček i přes viditelné poškození převzal a tak je potřeba postupovat klasickou reklamací a zboží nám zaslat zpět na naše reklamační oddělení.

    S osobními údaji našich zákazníku nakládáme se vší zodpovědností tak, jak máme uvedeno v obchodních podmínkách. Veškeré předpisy dodržujeme, aby všechny údaje našich zákazníku byly v bezpečí.

    Náš zákaznický servis se vždy snaží zákazníkům vyjít vstříc. Naše zákaznická linka obsahuje pouze rozcestník, který naším zákazníkům usnadní komunikaci. Po zvolení tématu jste ihned přesměrován na naše operátory, kteří jsou Vám plně k dispozici.

    Velmi se Vám omlouvám za komplikace s poškozenou zásilkou. I když děláme vše proto, aby se tyto situace stávali co nejméně úplně zabránit jim zatím nedokážeme.

    Děkuji Vám za pochopení a přeji krásný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo, i když je zaplaceno

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, pane Ivo,

    děkuj za Vaši reakci. Mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Usilovně pracujeme na vyřízení Vaší objednávky. Bohužel stále čekáme na dodání produktů, které byly vedeny jako skladem u dodavatele. Dodavatel nám produkty ještě nestihl dodat na sklad. Dodavatele zaurguji a udělám vše proto, abychom Vám Váš balíček co nejdříve doručili.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psala jsem email s dotazem, co se děje, ale 2.2. mi přišel email, že mou objednávku odesílají dopravní společností, od té doby nic, na email mi nikdo neodpověděl, na telefon jsem se nedovolala!!!

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Omlouvám se Vám za komplikace s Vaší objednávkou a špatnou komunikaci z naší strany. Kolegyně, která Váš email dostala ke zpracování zaurgovala přepravce, bohužel Vám tuto informaci nedorozuměním zapomněla poskytnout.
    Vidím, že jste si již balíček vyzvedla a urgence tedy zafungovala. Věřím, že Vám obsah balíčku již dělá radost u Vás doma.
    Uděláme vše proto, aby se podobná situace neopakovala.

    Děkuji za pochopení situace a přeji hezký den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mizerná komunikace, zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Martino,

    děkuji Vám za Vaši reakci. Moc se omlouvám za zpoždění Vaší objednávky. Produkt, který byl vedený jako skladem u dodavatele nám byl dodán s menším zpožděním, proto došlo ke zpoždění cele objednávky. Váš balíček je již zabalený a čeká na vyzvednutí přepravcem, svoji objednávku tedy brzy obdržíte.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží, které bylo původně označeno skladem, skladem nebylo.
    • Objednáno 31. 1. 2021, doručeno 11. 2. 2021
    • Nesmyslné emaily se šnekem.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je to pořád dokola: Dobrovský označí knihy jako Skladem; člověk mu dá přednost oproti jiným obchodům, kde přiznávají delší lhůty; pak se ukáže, že kniha vlastně není skladem a člověk si pár týdnů počká.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vadí mi, když v dnešní situaci má pokladní roušku na půl žerdi, takže mu kouká celý nos. Kdyby všichni dodržovali jednoduchá pravidla, nemuseli by pak být třeba obchody vůbec zavřené.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Vlaďko,

    děkuji Vám za Vaši reakci.
    Všichni knihkupci na prodejně by samozřejmě měli respektovat nastavená pravidla a roušky využívat správným způsobem.
    Velmi se za situaci omlouvám. Informaci předám panu vedoucímu prodejny, který jistě udělá vše proto, aby se podobná situace neopakovala.

    Ještě jednou děkuji a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ochotní pracovníci přes infolinku
    • pomalé doručení

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    moc Vám děkuji za Vaši zpětnou vazbu a pochvalu pro naši zákaznickou podporu. Moc mě mrzí zpoždění Vaší objednávky. Vždy se snažíme objednávku doručit jak nejrychleji je to možné. Bohužel u Vaší objednávky došlo ke komplikaci, objednaný produkt nebyl na našem skladě nalezen, proto bylo potřeba ho zajistit u dodavatele, tím se doručení objednávky opozdilo. V našem skladě máme tisíce a tisíce knih a produktů, bohužel někdy dojde k situaci, kdy je poslední kus poškozen, nebo nenalezen. Z plných sil pracujeme na tom, aby byly takové situace minimalizované a v budoucnu se neopakovaly.

    Děkuji Vám za pochopení situace a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Dobrý den,
    spokojená nejsem. Objednávka mi stále nepřišla. Byla uskutečněna 26.1. tohoto roku a ihned placená převodem. Přišel mi mail o šotcích, kteří knihy zašantročili. Taková výmluva není vhodná... Váš obchod nedoporučuji a další objednávky neučiním. Pěkný den.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Velmi mě mrzí, že došlo k této nepříjemné situaci. Věřte, že se vždy snažíme dělat vše proto, aby objednávka dorazila včas a bez komplikaci. Vámi objednaný titul jsme ve chvíli objednání měli na našem eshopu "skladem", během zpracování objednávky se bohužel objevila komplikace. Poslední kus, který evidoval náš systém, nebyl na našem skladu nalezen, což je nepříjemná situace, které se snažíme předcházet, bohužel se to však ne vždy podaří. Titul jsme pro Vás tedy doobjednali. Od dodavatele, již nám byl doručen a Vaše objednávka bude obratem odeslána.

    Naše informativní emaily jsou laděné do knižního tématu, ve kterém se velmi často objevují kouzelní tvorové. U našich čtenářů se tato forma setkává s velmi kladnými ohlasy a často vytvoří úsměv na tváři. Mrzí mě, že jsme se tímto emailem netrefili do Vašeho vkusu a působil na Vás nepatřičně.

    Děkuji Vám za pochopení situace. Pokud se rozhodnete nám v budoucnu dát ještě šanci jistě Vám dokážeme, že se jednalo o ojedinělou situaci.

    Přeji Vám hezký den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poprve a naposledy

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci.
    Velmi mě mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel produkt, který byl veden v době objednání jako skladem u dodavatele nám nebyl doručen, z tohoto důvodu bylo nutné ho z objednávky stornovat.
    Neustále pracujeme na tom, aby se podobné situace minimalizovali, bohužel občas se ještě tato nedokonalost objeví.
    Věřím, že nám v budoucnu dáte šanci ukázat, že se jednalo o ojedinělou situaci a Vaše další objednávka proběhne v naprostém pořádku.

    Děkuji za pochopení situace a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký výběr sortimentu
    • zboží jsem stále neobdržela, i když bylo napsáno, že je skladem

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Nikolo,

    produkt, který je ve Vaší objednávce byl v době objednávky vedený jako skladem u dodavatele. V tomto případě je nutné zboží po vytvoření objednávky objednat. Z tohoto důvodu je u takovýchto objednávek delší doba doručení než je běžné. Všechny tyto informace jsou vždy při vytváření objednávky uvedeny.
    Vámi objednaný produkt nám již byl doručen a Vaše objednávka bude obratem expedovaná.

    Děkuji Vám za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po třech týdnech neodeslali zboží, které mělo být "skladem", byť u externího dodavatele. Minulá objednávka probíhala úplně stejně. Kromě žoviálních e-mailů informací o zásilce poskrovnu....ovšem co psát, když zboží není a to ani na cestě. Nepochybuji, že knihy nakonec dorazí a to v pořádku, ale chce to na dnešní dobu neobvykle hodně trpělivosti. Příště už jí mít nejspíš nebudu...

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    mrzí mě že Vám působíme takovéto komplikace s objednávkami. Pokud je kniha vedena jako skladem u dodavatele je potřeba knihu po vytvoření objednávky objednat a vyčkat na její dodání. Z tohoto důvodu je u objednávek delší datum dodaní, bohužel někdy nastane situace kdy je dodání ještě o něco delší než se předpokládalo, tak se stalo také u Vaší objednávky. O zpoždění jsme Vás informovali emailem. Nyní je již Vaše objednávka kompletní a čeká na vyzvednutí přepravce, balíček Vám bude brzy doručen.
    Jako součást mé omluvy Vám nechám odeslat knižní dárek na adresu uvedenou v objednávce.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nevím, kdy zboží dorazí. Objednávala jsem před 10 dny.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Jitko,

    předpokládané datum doručení při vytváření objednávky bylo uvedeno 12.2.2021. Protože byl jeden z produktů vedený jako skladem u dodavatele bylo datum doručení delší než je běžné. Vaše objednávka je již v rukou přepravce a bude Vám jistě doručena ve slíbeném termínu.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta,

  • Nechapu nac mam hodnotit nakup,ktery jsem ucinila pred 14dny a zbozi stale nedorazilo

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    moc se Vám omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Balíček je již kompletní a čeká na vyzvednutí přepravcem. Vaše objednávka Vám bude brzy doručena.

    Jako součást mé omluvy za zdržení objednávky Vám nechám odeslat knižní dárek na adresu uvedenou v objednávce. Věřím, že tak alespoň částečně kompenzujeme pozdější doručení.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem a ihned zaplatila knihu uvedenou jako "skladem" pro syna k narozeninám. Po deseti dnech od zaplacení nepřišla vůbec žádná reakce. Až jsem se začala svého zboží dožadovat, obchod mi freneticky rozesílal své "rádoby vtipné" automatické zprávy, v nichž jsem se o datu dodání nic nedozvěděla, jen vágní zprávu, "že o mé objednávce vědí" a "brzy se dozvím více". Skutečně se pak ozvala zřejmě živá pracovnice (ne robot), která mě poučila, že obchod splní uvedené datum dodání (toto datum se prý ukrývalo někde u položek na e-shopu, toho jsem si nevšimla a v žádné z automatických zpráv žádné datum uvedeno není). Kdybych tušila, že bude obchodu trvat 16 dní poslat mi knihu skladem, nikdy bych si ji zde neobjednávala.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Kateřino,

    moc Vám děkuji za zpětnou vazbu a čas, který jste věnovala jejímu sepsání.
    U každého produktu, který na našem eshopu naleznete máme informaci zda je produkt skladem nebo skladem u dodavatele. V těchto dvou informacích je velký rozdíl v době dodání zboží. Zboží, které máme skladem je obratem zabaleno a předáno přepravci k doručení.
    Zboží, které je uvedeno skladem u dodavatele je po dokončení objednávky nutné zajistit od dodavatele. U takovýchto objednávek je datum doručení delší a je vždy uvedeno před dokončením objednávky, datum doručení také naleznete v přehledu objednávky, který zasíláme v potvrzovacím emailu. Tento případ nastal také u Vaší objednávky, kdy byl jeden z produktu veden právě jako skladem u dodavatele. Ihned jakmile nám byla kniha dodána objednávku jsme zabalili a předali přepravci, který ji doručit ve slíbeném termínu.

    Mrzí mě, pokud se Vám zdálo datum doručení málo viditelné nebo nepřehledné. Situaci projdeme a podíváme se, zda najdeme možnost jak udělat informace ještě přehlednější.

    Ještě jednou děkuji za Vaši reakci a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.