Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ochotní pracovníci přes infolinku
    • pomalé doručení

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    moc Vám děkuji za Vaši zpětnou vazbu a pochvalu pro naši zákaznickou podporu. Moc mě mrzí zpoždění Vaší objednávky. Vždy se snažíme objednávku doručit jak nejrychleji je to možné. Bohužel u Vaší objednávky došlo ke komplikaci, objednaný produkt nebyl na našem skladě nalezen, proto bylo potřeba ho zajistit u dodavatele, tím se doručení objednávky opozdilo. V našem skladě máme tisíce a tisíce knih a produktů, bohužel někdy dojde k situaci, kdy je poslední kus poškozen, nebo nenalezen. Z plných sil pracujeme na tom, aby byly takové situace minimalizované a v budoucnu se neopakovaly.

    Děkuji Vám za pochopení situace a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Dobrý den,
    spokojená nejsem. Objednávka mi stále nepřišla. Byla uskutečněna 26.1. tohoto roku a ihned placená převodem. Přišel mi mail o šotcích, kteří knihy zašantročili. Taková výmluva není vhodná... Váš obchod nedoporučuji a další objednávky neučiním. Pěkný den.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Velmi mě mrzí, že došlo k této nepříjemné situaci. Věřte, že se vždy snažíme dělat vše proto, aby objednávka dorazila včas a bez komplikaci. Vámi objednaný titul jsme ve chvíli objednání měli na našem eshopu "skladem", během zpracování objednávky se bohužel objevila komplikace. Poslední kus, který evidoval náš systém, nebyl na našem skladu nalezen, což je nepříjemná situace, které se snažíme předcházet, bohužel se to však ne vždy podaří. Titul jsme pro Vás tedy doobjednali. Od dodavatele, již nám byl doručen a Vaše objednávka bude obratem odeslána.

    Naše informativní emaily jsou laděné do knižního tématu, ve kterém se velmi často objevují kouzelní tvorové. U našich čtenářů se tato forma setkává s velmi kladnými ohlasy a často vytvoří úsměv na tváři. Mrzí mě, že jsme se tímto emailem netrefili do Vašeho vkusu a působil na Vás nepatřičně.

    Děkuji Vám za pochopení situace. Pokud se rozhodnete nám v budoucnu dát ještě šanci jistě Vám dokážeme, že se jednalo o ojedinělou situaci.

    Přeji Vám hezký den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poprve a naposledy

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci.
    Velmi mě mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel produkt, který byl veden v době objednání jako skladem u dodavatele nám nebyl doručen, z tohoto důvodu bylo nutné ho z objednávky stornovat.
    Neustále pracujeme na tom, aby se podobné situace minimalizovali, bohužel občas se ještě tato nedokonalost objeví.
    Věřím, že nám v budoucnu dáte šanci ukázat, že se jednalo o ojedinělou situaci a Vaše další objednávka proběhne v naprostém pořádku.

    Děkuji za pochopení situace a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký výběr sortimentu
    • zboží jsem stále neobdržela, i když bylo napsáno, že je skladem

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Nikolo,

    produkt, který je ve Vaší objednávce byl v době objednávky vedený jako skladem u dodavatele. V tomto případě je nutné zboží po vytvoření objednávky objednat. Z tohoto důvodu je u takovýchto objednávek delší doba doručení než je běžné. Všechny tyto informace jsou vždy při vytváření objednávky uvedeny.
    Vámi objednaný produkt nám již byl doručen a Vaše objednávka bude obratem expedovaná.

    Děkuji Vám za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po třech týdnech neodeslali zboží, které mělo být "skladem", byť u externího dodavatele. Minulá objednávka probíhala úplně stejně. Kromě žoviálních e-mailů informací o zásilce poskrovnu....ovšem co psát, když zboží není a to ani na cestě. Nepochybuji, že knihy nakonec dorazí a to v pořádku, ale chce to na dnešní dobu neobvykle hodně trpělivosti. Příště už jí mít nejspíš nebudu...

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    mrzí mě že Vám působíme takovéto komplikace s objednávkami. Pokud je kniha vedena jako skladem u dodavatele je potřeba knihu po vytvoření objednávky objednat a vyčkat na její dodání. Z tohoto důvodu je u objednávek delší datum dodaní, bohužel někdy nastane situace kdy je dodání ještě o něco delší než se předpokládalo, tak se stalo také u Vaší objednávky. O zpoždění jsme Vás informovali emailem. Nyní je již Vaše objednávka kompletní a čeká na vyzvednutí přepravce, balíček Vám bude brzy doručen.
    Jako součást mé omluvy Vám nechám odeslat knižní dárek na adresu uvedenou v objednávce.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nevím, kdy zboží dorazí. Objednávala jsem před 10 dny.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Jitko,

    předpokládané datum doručení při vytváření objednávky bylo uvedeno 12.2.2021. Protože byl jeden z produktů vedený jako skladem u dodavatele bylo datum doručení delší než je běžné. Vaše objednávka je již v rukou přepravce a bude Vám jistě doručena ve slíbeném termínu.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta,

  • Nechapu nac mam hodnotit nakup,ktery jsem ucinila pred 14dny a zbozi stale nedorazilo

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    moc se Vám omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Balíček je již kompletní a čeká na vyzvednutí přepravcem. Vaše objednávka Vám bude brzy doručena.

    Jako součást mé omluvy za zdržení objednávky Vám nechám odeslat knižní dárek na adresu uvedenou v objednávce. Věřím, že tak alespoň částečně kompenzujeme pozdější doručení.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem a ihned zaplatila knihu uvedenou jako "skladem" pro syna k narozeninám. Po deseti dnech od zaplacení nepřišla vůbec žádná reakce. Až jsem se začala svého zboží dožadovat, obchod mi freneticky rozesílal své "rádoby vtipné" automatické zprávy, v nichž jsem se o datu dodání nic nedozvěděla, jen vágní zprávu, "že o mé objednávce vědí" a "brzy se dozvím více". Skutečně se pak ozvala zřejmě živá pracovnice (ne robot), která mě poučila, že obchod splní uvedené datum dodání (toto datum se prý ukrývalo někde u položek na e-shopu, toho jsem si nevšimla a v žádné z automatických zpráv žádné datum uvedeno není). Kdybych tušila, že bude obchodu trvat 16 dní poslat mi knihu skladem, nikdy bych si ji zde neobjednávala.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Kateřino,

    moc Vám děkuji za zpětnou vazbu a čas, který jste věnovala jejímu sepsání.
    U každého produktu, který na našem eshopu naleznete máme informaci zda je produkt skladem nebo skladem u dodavatele. V těchto dvou informacích je velký rozdíl v době dodání zboží. Zboží, které máme skladem je obratem zabaleno a předáno přepravci k doručení.
    Zboží, které je uvedeno skladem u dodavatele je po dokončení objednávky nutné zajistit od dodavatele. U takovýchto objednávek je datum doručení delší a je vždy uvedeno před dokončením objednávky, datum doručení také naleznete v přehledu objednávky, který zasíláme v potvrzovacím emailu. Tento případ nastal také u Vaší objednávky, kdy byl jeden z produktu veden právě jako skladem u dodavatele. Ihned jakmile nám byla kniha dodána objednávku jsme zabalili a předali přepravci, který ji doručit ve slíbeném termínu.

    Mrzí mě, pokud se Vám zdálo datum doručení málo viditelné nebo nepřehledné. Situaci projdeme a podíváme se, zda najdeme možnost jak udělat informace ještě přehlednější.

    Ještě jednou děkuji za Vaši reakci a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou možnost platit Benefit plus a v obchodě vám řeknou že můžete platit jen vybrané zboží a to pokrývá ani ne 10 procent obchodu, tak že absolutní dezinformace zákazníka.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Platba benefity plus je ze zákona omezena pouze na tištěné knihy, nelze ji tedy uplatnit na doplňkový nebo papírenský sortiment, který na našich prodejnách také naleznete. Bohužel toto omezení jako prodejce nemůžeme ovlivnit. Veškeré informace o této platbě máme uvedeny na našem eshopu, pod tímto odkazem: https://www.knihydobrovsky.cz/platba#benefit-plus.

    Děkuji Vám za pochopení situace a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Jak je možné, že se mě ptáte na hodnocení, když mi ještě nic nedorazilo?

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    hodnocení našeho obchodu na Heureka.cz je nastaveno automaticky po uplynutí dané doby po vytvoření objednávky. Bohužel hodnocení nepočítá s možností, že si zákazník objedná zboží, které je skladem u dodavatele a dodání objednávky je tak delší než je běžné.
    Vidím, že je Vaše objednávka již v pořádku doručena. Věřím, že je tedy vše v pořádku.
    Do budoucna zjistíme, zda je možné zajistit, aby hodnocení odešlo až po faktickém doručení objednávky.

    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávku potvrdili, sledovala jsem její vývoj online, ale vše marno - kniha již od počátku nebyla skladem. Následně jsem ji koupila obratem na Alza!

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi mě mrzí, že došlo k této nepříjemné situaci. Věřte, že se vždy snažíme dělat vše proto, aby objednávka dorazila včas a bez komplikaci. Vámi objednaný titul jsme ve chvíli objednání měli na našem eshopu "skladem", během zpracování objednávky se bohužel objevila komplikace. Poslední kus, který evidoval náš systém, nebyl na našem skladu nalezen, což je nepříjemná situace, které se snažíme předcházet, bohužel se to však ne vždy podaří. Z tohoto důvodu jsme Vaši objednávku po telefonické domluvě stornovali.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci.
    U každého produktu, který na našem eshopu naleznete máme informaci zda je produkt skladem nebo skladem u dodavatele. V těchto dvou informacích je velký rozdíl v době dodání zboží. Zboží, které máme skladem je obratem zabaleno a předáno přepravci k doručení.
    Zboží, které je uvedeno skladem u dodavatele je po dokončení objednávky nutné zajistit od dodavatele. U takovýchto objednávek je datum doručení delší a je vždy uvedeno před dokončením objednávky. Datum doručení také naleznete v přehledu objednávky, který zasíláme v potvrzovacím emailu. Tento případ nastal také u Vaší objednávky, kdy byl jeden z produktu veden právě jako skladem u dodavatele, z tohoto důvodu bylo dodání Vaší objednávky delší než je běžné.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.

    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží,které jsem objednala a při objednání bylo na skladě, záhadně z daného obchodu zmizelo, přesto, že jsou obchody zavřené. A kdybych se sama nezeptala, nikdo mi ani nedal vědět

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci.
    Vždy se snažíme objednávku připravit k vyzvednutí jak nejrychleji je to možné. Bohužel u Vaší objednávky došlo ke komplikaci, jeden z objednaných produktů nebyl na prodejně nalezen, proto bylo potřeba ho z objednávky stornovat. Na našich prodejnách máme stovky knih, bohužel někdy dojde k situaci, kdy je poslední kus knihy poškozen, nebo nenalezen (Z důvodu odcizení, chybné příjemky zboží, nebo jiného nepředvídatelného důvodu.). Z plných sil pracujeme na tom, aby byly takové situace minimalizované.
    O této skutečnosti bychom Vás samozřejmě informovali, prodejna nám informaci sdělila pár minut před Vašim hovorem, proto jsme ještě informaci nestihli zaslat.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu zrušena již zaplacená objednávka, přitom na prodejně je k dispozici

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za storno Vaší objednávky. Bohužel nám titul, který byl v době objednání vedený jako skladem na prodejně nebyl dodavatelem dodán. Z toho důvodu jsme museli Vaši objednávku stornovat.
    Produkt je opravdu skladem na naší kamenné prodejně, bohužel nyní není technicky možné knihy z prodejen stahovat nebo přeposílat, proto jsme Vaší žádosti o stažení z prodejny nemohli vyhovět.

    Děkuji Vám za pochopení situace a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží stále nedorazilo, ani zpráva, kdy dorazí...poučení tedy zní, nikdy nic neplatit dopředu!

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Velmi mě mrzí, že došlo k této nepříjemné situaci. Věřte, že se vždy snažíme dělat vše proto, aby objednávka dorazila včas a bez komplikaci. Vámi objednaný titul byl v době objednání vedený jako "skladem u dodavatele". V tomto případě je zboží objednáno od dodavatele a čeká se na jeho dodání. U Vaší objednávky bohužel došlo ke zpoždění dodání knihy a tak i k odeslání celého balíčku.
    Moc se Vám za zpoždění objednávky omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 12 dnech nebyla kniha vyexpedována.Nedostala jsem ani žádnou zprávu o stavu objednávky ,a důvodu prodlení

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Evo,

    děkuji za Vaši reakci. Moc se Vám omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou a nedostatečnou komunikaci z naší strany. Obratem nechám prověřit jak k této nepříjemné situaci došlo. Opravdu není naším standardem zákazníky neinformovat o stavu objednávky.
    Jako součást mé omluvy Vám na Váš email zašlu slevový kód na nákup v našem eshopu. Věřím, že tak alespoň částečně kompenzuji nepovedenou objednávku.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavádějící, podvodný popis na e-shopu, cena neodpovídá výrobku uvedenému v obchode.
    • Ač uvedeno, že je skladem, skladem zboží nebylo, a museli jsme nakonec do obchodu 3x!
    • Eshop knihkupectví Dubrovsky rozhodne nedoporučuji

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Marie,

    mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel poslední kus zboží, které jste si objednala nebyl na prodejně nalezen, proto se prodejna pokusila o jeho získání z našeho skladu. Z tohoto důvodu je vždy potřeba vyčkat na potvrzující email nebo sms zprávu, že je možné si zboží vyzvednout. Pokud není informace o možnosti vyzvednuté zaslána objednávka není připravena k vyzvednutí.

    Zkontrolovala jsem popis výrobku a nenalezla jsem žádné nepřesnosti. Budu velmi ráda pokud nám pomůžete a informaci o nepřesnosti popisu zboží nám zašlete na náš email [email protected], abychom mohli v případě potvrzení informace sjednat okamžitou nápravu.
    Ceny produktu na našem eshopu se opravdu ve většině případů liší od ceny na prodejně. Na našem eshopu máme na většinu produktů eshopovou slevu. Ovšem pokud si vytvoříte objednávku s vyzvednutím na prodejně, bude cena produktu vždy odpovídat ceně uvedené na eshopu.

    Děkuji za pochopení a budu se těšit na Vaši zprávu.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihkupectví Dobrovský je zcela neseriózní. Po druhé naprosto negativní zkušenosti si už nikdy od nich neobjednám a budu šířit doporučení ať všichni udělají totéž.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavacka byla velice neochotna a neprijemna uz nikdy si tam nic nekoupim radeji jinde.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, Veroniko,

    děkuji za sepsání Vaší zkušenosti s vyzvednutím objednávky na naší prodejně. Moc mě mrzí, že jste se setkala s nepříjemnou situací. Jistě se jednalo pouze o výjimečnou situaci, naši knihkupci se vždy snaží, aby zákaznici odcházeli z prodejen spokojeni a s úsměvem. Situaci na prodejně nechám prověřit, paní vedoucí jistě udělá vše proto, aby se podobná situace neopakovala.

    Pokud se rozhodnete dát nám v budoucnosti ještě šanci, rádi Vás přesvědčíme o ojedinělosti této situace.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velky vyber
    • Aby takove velke a zname knihkupectvi s knihami oznacenymi “na sklade” po 10 dnech jeste ani neodeslalo zasilku mi prijde trosku mimo..