Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Společnost nechce vystavit fakturu aby bylo možno hradit z FKSP zaměstnavatele. Vstřícnost žádná.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Iveto,

    děkuji za Vaši reakci. Faktury pro možnost platby z fondu FKSP vystavujeme u objednávek nad 1000 Kč. Bohužel se mi podle údajů z Vaší objednávky nepodařilo dohledat žádnou komunikaci. Z tohoto důvodu nevím, jak došlo k této milné informaci, že faktury neposkytujeme. Pro platbu na fakturu je potřeba kontaktovat naši zákaznickou podporu, která se o vše potřebné postará.
    Budu ráda, pokud mě kontaktujete na email [email protected], objednávku s Vámi dokončím podle Vašich potřeb.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalá reakce, arogantní přístup

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo vedeno jako skladem u dodavatele. Z tohoto důvodu byla doba dodání delší než je běžné. V případě objednání zboží, které je skladem je doručení mnohem rychlejší v průměru 48 hodin. Předpokládané datum doručení Vaší objednávky bylo stanoveno na 26.2.2021, tato informace byla uvedena již před dokončení objednávky a také v potvrzovacím emailu, který jsme Vám zaslali. Bohužel Vámi zvolená zásilkovna ukončila příjem zásilek z důvodu plné kapacity. Tuto informaci Vám kolegyně emailem oznámila a poprosila o svolení zaslat na druhé nejbližší volné místo zásilkovny. Tuto možnost jste odmítl, proto bylo nutné vyčkat dokud se na původním výdejním místě uvolní kapacity.
    Mrzí mě, že na Vás sdělení informace o tom, že jste byl včas o době doručení a stavu produktu informován ještě před dokončením objednávky působilo arogantně, jednalo se pouze o informativní zprávu. Zapracujeme na tom, aby se již podobná situace neopakovala a psaná projev nepůsobil nepatřičně.


    Děkuji Vám za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalé

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo vedeno jako skladem u dodavatele. Z tohoto důvodu byla doba dodání delší než je běžné. Tuto informaci vždy uvádíme ještě před dokončením objednávky a v potvrzovacím emailu. V případě objednání zboží, které je skladem je doručení mnohem rychlejší v průměru 48 hodin.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Menší výběr v porovnání s jinými, vyšší ceny, nulová komunikace a jiz 14 dnů stále čekám...

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel u produktu, který byl veden jako skladem u dodavatele nastaly nečekané komplikace a produkt nám nebyl od dodavatele doručen. O této informaci Vás kolegyně informovala ihned jak byla zjištěna, aby s Vámi domluvila další postup s objednávkou.

    Velmi se za tuto situaci omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo vedeno jako skladem u dodavatele. Z tohoto důvodu byla doba dodání delší než je běžné. Tuto informaci vždy uvádíme ještě před dokončením objednávky a v potvrzovacím emailu. V případě objednání zboží, které je skladem je doručení mnohem rychlejší v průměru 48 hodin.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • I po několika letech stále nebyli schopni zajistit, aby se nemusela každá e-kniha platit extra. Abychom mohli kupovat více e-knih najednou. Když chce člověk jen jednu, tak je to ok. Ve chvíli, kdy mají nějakou slevovou akci a člověk by si chtěl e-knih pořídit více, tak ho to akorát otráví, pokaždé vyplňovat všechny údaje. Až to opraví, tak se k nim ráda vrátím. Do té doby budu e-knihy nakupovat zásadně jinde a jejich e-shop nedoporučím. Jakmile udělají změnu, ráda se vrátím.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Terezo,

    Děkuji za upozornění. Na vylepšeních našeho e-shopu se pracuje každý den a to velmi intenzivně. Hromadný nákup e-knih bude jistě brzy možný.
    Ještě doplním, že není potřeba při každém nákupu vyplňovat údaje, údaje je možné mít uložené a tak je pak nákup mnohem rychlejší.

    Přeji pěkné a čtivé dny, za Knihy Dobrovský Markéta.

  • Zboží pořád nemám tak asi nemůžu být spokojen.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo vedeno jako skladem u dodavatele. Z tohoto důvodu byla doba dodání delší než je běžné. V případě objednání zboží, které je skladem je doručení mnohem rychlejší v průměru 48 hodin. Předpokládané datum doručení Vaší objednávky bylo stanoveno na 24.2.2021, tato informace byla uvedena již před dokončení objednávky a také v potvrzovacím emailu, který jsme Vám zaslali. Balíček Vám byl doručen 23.2.2021.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem zboží, které bylo uvedeno, že je skladem. Po týdnu mi přišel email, že objednávka byla zrušena, protože poslední kus na prodejně byl poškozený. Jako kdyby nešel objednat nový, popř. převézt z jiné pobočky/odkázat na jinou pobočku, kde by mi obchod zboží připravil (v Dejvicích jsou skladem 2 kusy). Za mě zklamání.

    Objednávka byla obchodem zrušena, přesto mi přišel email, abych hodnotila zakoupené zboží.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel objednaný produkt byl na prodejně vedený skladem v jednom kuse. Při kompletaci objednávky bylo zjištěno, že je tento kus ztracený. Náš dodavatel tento produkt již také nemá na skladě, proto nebylo možné zajistit nový.
    Z tohoto důvodu jsme museli Vaši objednávku stornovat. Bohužel přeposílání mezi prodejnami není v tuto chvíli z technických důvodu možné.

    Děkuji Vám za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Píší, že je zboží skladem a není tomu tak

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo vedeno jako skladem u dodavatele. Tuto informaci vždy naleznete přímo u produktu nebo při shrnutí objednávky v košíku.
    Zkusíme se zamyslet a do budoucna tuto informaci ještě více zviditelnit, aby nedocházelo k nedorozumění.

    Děkuji Vám za pochopení a přeji Vám pěkná den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodou je, že objednávka byla rychle k vyzvednutí.
    • Chyba v obsahu objednávky
    • Nelze platit online při objednávce k osobnímu odběru.

    Objednávku vyzvedával manžel, aniž by věděl, jaké knihy jsem objednala. Když to přinesl domů, zjistila jsem, že je mezi knihami jedná, co objednaná nebyla. Řešení ze strany obchodu je nabízeno, že mám knihu buď vrátit, nebo ji jít zaplatit na tu prodejnu - pro mě zbytečná cesta do města.
    Volbu osobního odběru jsem volila podruhé. Stejně jako v prvním případě i teď byla chyba - v prvním případě došlo k záměně objednané knihy.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Moc mě mrzí komplikace, které u objednávky nastali. Bohužel zatím opravdu není možné osobní odběr uhradit platbou online. Do budoucna se nad touto možností určitě zamyslíme.

    Ještě jednou se velmi omlouvám za komplikace a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba dodání dlouhá jako rok, ikdyž knihy které jsem objednávala byly SKLADEM. Do emailu psali něco jako "skladem u dodavatele", ale to u produktu napsáno nebylo! Kdyby to tam bylo, tak zde neobjednám.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Zuzko,

    děkuji za Vaši reakci. Produkty, které jsou skladem u dodavatele máme vždy označené přímo u produktu a také v košíku před dokončením objednávky. Nechám prověřit, zda nedošlo k chybě, že by tato informace u produktu chyběla.
    U produktů, které máme na skladě je doručení mnohem rychlejší v průměru 48 hodin.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Učebnice jsou ve většině případů o hodně dražší než v jiných obchodech....

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Bohužel se týče běžné ceny knih na ty nemáme žádný vliv. Ceny stanovují výhradně naši dodavatelé a my je tak musíme akceptovat.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den. Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Alespoň jednání po mailu bylo adekvátní.
    • Zboží nebylo dodáno, i když bylo na skladě. Info viz. níže.
    • Délka trvání vyřízení objedávky.
    • Čestnost/správnost množství nadkladněného zboží na skladě/konkrétního obchodu.

    Chápu, že dodavatel knihy neodpovídal, ale objednávka byla provedena se skutečností, že ještě jedna kniha byla k dispozici na což mi za nějakou dobu přišel email, že jelikož kniha není zcela nová/lehce poškozená, tak objednávají další od dodavatele.
    Ososbně je jasné, že e-shop tu knihu zkrátka k dispozici neměl a inventůra to neodhalila, tudíž nejlepší cesta zakrytí neúplných údajů na svém e-shopu, okličkou se to hodí na dodavatele za svou vlastní chybu.

    Je zcela možné, že e-shop je vynikající, ale já hodnotím nákup konkrétní objednávky a ten neproběhl vůbec v pořádku (samozřejmě nemyslím tím komunikaci).

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel pokud je na skladě tisíce a tisíce knih, občas nastane situace, kdy se při kompletování objednávky zjistí, že je kniha poškozená a je potřeba zajistit od dodavatele novou. I když takovéto situace vidíme velmi neradi, zatím se nám nepodařilo jim zcela zamezit, pracujeme však na tom, aby jsme podobné případy minimalizovali co nejvíce to bude možné.

    Děkuji Vám za pochopení a věřím, že Vaše další objednávka bude v naprostém pořádku.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Demotivační diář, přišel evidentně z druhé ruky! S VYPSANÝMI SVÁTKY, NAROZKAMI A VÝROČÍMI RODINY BÝVALÉ MAJITELKY, KTERÁ DIÁŘ VRÁTILA! Dobrovští se evidentně neobtěžovali kontrolou vráceného zboží, nebo ho - hůře - záměrně bez mrknutí oka přeposlali dál! SKVĚLÉ!

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Dominiko,

    za tuto situaci se Vám velmi omlouvám. Nejspíše došlo k neúplné kontrole při vrácení zboží na náš sklad. Zjistila jsem od kolegyně z reklamačního oddělení, že je s Vámi již v kontaktu a bude Vám zaslán nový diář.
    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji Vám za pochopení situace.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • 7.2.2021 jsem objednala knihy a dnes je18.2.2021 a ještě mi nepřišly. Dotazník spokojenosti mi poslali dříve než zboží.. skvělý..

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo vedeno jako skladem u dodavatele. Z tohoto důvodu byla doba dodání delší než je běžné. V případě objednání zboží, které je skladem je doručení mnohem rychlejší v průměru 48 hodin. Předpokládané datum doručení Vaší objednávky bylo stanoveno na 19.2.2021, tato informace byla uvedena již před dokončení objednávky a také v potvrzovacím emailu, který jsme Vám zaslali. Balíček Vám byl doručen 18.2.2021.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu nabízejí zboží které nemají, nesolidní jednání a ne jen u jedné položky.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. U Vámi objednaného zboží byl na skladě již pouze jeden kus, při kompletaci objednávky se zjistilo, že je silně poškozen a není možné ho do objednávky zařadit. Za tuto nepříjemnost se Vám velmi omlouvám. Bohužel produkt již nelze zajistit ani u žádného z naších dodavatelů, proto jsme museli Vaši objednávku stornovat.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji Vám za pochopení situace.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na objednávku stále čekám, sice mám informace, že je nějaký problém, poslední kus je poškozený,....

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Jano,

    moc se omlouvám za zdržení Vaší objednávky. Bohužel jeden z produktů byl na skladě jen v jednom kuse, který byl silně poškozen. Z tohoto důvodu jsme museli knihu objednat u dodavatele.
    Obratem Vaši objednávku zaurguji a zajistím, aby byl Váš balíček co nejdříve odeslán.

    Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po zadání objednávky mi přišla faktura k zaplacení,což jsem učinila obratem.Bohužel nebyly dostupné všechny knihy,tak objednávka vázla.Teprve po mém telefonátu jsem se dozvěděla,že mi nemůžou vyhovět,ale že obdržím peníze do konce týdne zpět.Samozřejmě se tak nestalo,tak jsem musela ještě 2x telefonovat a po každé mi říkali něco jiného.Myslím,že by bylo vhodné proškolovat osoby,které po telefonu sdělují informace.Knihy jsem objednala jinde a podstatně levněji.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, paní Renáto,

    děkuji za Vaši reakci. Komplikace s Vaší objednávkou mě velmi mrzí. Vidím, že se s Vámi již spojila kolegyně z reklamačního oddělení, která situaci dořešila a poskytla Vám kompenzaci za zdržení při vrácení platby.
    Situaci nechám prověřit, aby se již podobné nedorozumění neopakovalo.

    Ještě jednou děkuji za reakci a pochopení situace.
    Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách mají, že knihy jsou skladem. Když jsem se asi po týdnu ozval, že dodávku stále nemám, odpověděli mi, že "kniha byla poškozena" (asi jejich nějaká standardní výmluva) a že knihy dorazí za 3-5dnů. Čekám stále... - měl jsem dát přednost jinému knihkupectví

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, pane Martine,

    moc mě zdržení Vaší objednávky mrzí. Věřte, že se opravdu nejedná o standartní výmluvu. Bohužel pokud je na skladě tisíce a tisíce knih, občas nastane situace, kdy se při kompletování objednávky zjistí, že je kniha poškozená. I když takovéto situace vidíme velmi neradi, zatím se nám nepodařilo jim zcela zamezit, pracujeme však na tom, aby jsme podobné případy minimalizovali co nejvíce to bude možné.
    Vaši objednávku zaurguji a udělám vše proto, aby byla co nejdříve doručena. Jako součást mé omluvy Vám nechat zaslat knižní dárek.
    Věřím, že takto alespoň částečně kompenzuji zpoždění objednávky.

    Děkuji Vám za pochopení situace a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je mi to opravdu moc líto, ale musím vyslovit nespokojenost.
    Jak správně uvádíte, knihy jsem objednala 06.02.2021. Byly určeny k narozeninám, které se konaly 15.02.2021. Do dnešního dne jsem knihy neobdržela. Na základě telefonické urgence 15.02. mi bylo řečeno, že se čeká ještě na dodání jedné z knih, které jsem objednala a že má přijít ve středu, poté že bude zboži expedováno. Včera jsem obdžela SMS, že se vyřízení mojí objednávky připravuje. Oslavenci jsem tedy předala co jsem měla a musela jsem se omluvit, že zbytek dárků mu předám, až dorazí.
    Netušila jsem, když jsem knihy objednávala, že dodací lhůty jsou u Vás takto dlouhé. Nyní už to vím a zařídím se pro příště podle toho. Asi pro to máte nějaké důvody.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo vedeno jako skladem u dodavatele. Z tohoto důvodu byla doba dodání delší než je běžné. V případě objednání zboží, které je skladem je doručení mnohem rychlejší v průměru 48 hodin. Předpokládané datum doručení Vaší objednávky bylo stanoveno na 19.2.2021, tato informace byla uvedena již před dokončení objednávky a také v potvrzovacím emailu, který jsme Vám zaslali. Balíček Vám byl doručen 18.2.2021.

    Děkuji za Vaši objednávku a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.