Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta,komunikace.

    Zásilka byla odeslána po týdnu,což naprosto nekorenspondovalo s informacemi při objednání.Dosud(týden),nedorazila.. Navíc,což je neuvěřitelné do dnešního dne nepřišel od e-shopu jediný mail(ani potvrzovací o objednávce!!),ani nebyl žádný jiný kontakt. Až po týdnu SMS od dopravce o převzetí zboží..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slozite vraceni

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • já tedy nevím jak vy ale objdnávka přišla po 6 dnech neochota poslat mobil zakazníkovi

    prosim vás jděte nakoupit jinam todle přeci nechcete třeba alzy přišlo zboží druhý den a zasilkovna kde s tím taky hrají fotbal taky to nechcete

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den,

    jak už jsme vám sdělili mnoha odpověďmi na emaily, snad na všech sociálních sítích a také nesčetně telefonáty. Zboží jste si objednal v pátek v 15:30, tzn v době, kdy od nás všechny přepravní služby zboží již svezly. O tom, že zboží bude doručeno následující týden v úterý, jste byl informován jak v detailu produktu, tak při odeslání v košíku.

    Už v pondělí v 8 ráno, kdy ještě máme zavřeno, jste nám napsal email se zněním: "když je praha ucpaná a dnes je to 4 den od objednávky kdy teda zboží můžu čekat". V 10:26 jste dostal odpověď od zákaznického oddělení, že vaše zboží bylo zabaleno a systém vás následně informoval o číslu balíku a možnosti jeho sledování u přepravce.

    Od té doby máme od vás desítky nepochopitelných emailů a vzkazů pod našimi příspěvky na sociálních sítích a telefonátů, že zboží nemáte, že my s ním hrajeme fotbal, že Zásilkovna s ním hraje fotbal, že jsme podvodníci atd. Nezlobte se na nás, ale takové chování opravdu moc neodpovídá běžné praxi a ani dobrým mravům.

    Koneckonců zboží vám bylo doručeno dle smluvních podmínek přepravce a průběh doručování zásilky si může ověřit každý ze čtenářů sám https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=Z4183093758 - páteční zabalení a pondělní odeslání.

    Závěrem bych snad řekl jen, že opravdu jsme rádi za zpětnou vazbu, která nás posunuje dál, nebráníme se opravdu jakékoli oprávněné kritice, ale toto byly 3 dny až šikanování naší zákaznické podpory a marketingového oddělení. Jsme rádi, že zboží máte u sebe a pokud si myslíte, jak avizujete, že u konkurence dostanete lepší služby, nezbývá nám nic jiného, než poděkovat za nákup, popřát hodně štěstí vám a pevné nervy konkurenci.

    S přáním příjemného dne

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podvědomí pěkných recenzí na youtub mě přivedlo i ke koupi produktu

    Zakoupil jsem nabíječku FIXED MagStand 15W 2v1 a další drobné zboží,na nabíječku se čekalo pár dnů,přesto,že se jevila skladem.Zboží po pár dnech dorazilo,po rozbalení nabíječky zjištění uvolněného stojánku,nebylo možné používat ani svépomocí opravit.Obratem info na Hurámobil,nabíječka je vadná,prosím o novou.Ihned super komunikace emailem:jasně stane se posíláme dopravu pro vadnou nabíječku a budeme reklamovat.
    Tak se stalo nabíječku vyzvedli 01.02.2024,od té doby čekám na novou nabíječku.Z toho plyne pokud budete potřebovat nabíjet,kupte si nabíječku v kamenném obchodě,protože pokud obdržíte nový šrot-nabíječku,nebude vyměněno obratem což bych považoval za rozumné pokud je produkt po rozbalení vadný.Trpělivost přináší růže,snad přinese někdy i tu nabíječku.

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za důvěru, kterou jste v nás vložil a je mi moc líto, že jsme vás, jako zákazníka, zklamali při delším řešení reklamace.

    Dnes jsem dal pokyn, abychom na naše náklady kurýrem objednali pro vás nový kus stojánku a pokud možno ještě dnes, nejpozději zítra odchází nový kus přímo na vaší adresu.

    Co se týká výtky ke skladové dostupnosti, u té si stojíme za tím, že je naprosto transparentní. U každé položky, pokud je skladem je uvedeno i její termín odeslání. Viz třeba u vámi zvolené položky https://www.huramobil.cz/fixed-magstand-15w-2v1-bezdratova-nabijecka-s-podporou-magsafe-cerna/dp-154340/ - teď vidíte k osobnímu odběru zítra nebo 1.3. u vás balíkem. To značí, že stojánek máme na externím skladě a jsme schopni jej ihned zítra odeslat k vám. V rámci CZ eshopů tak máme propracovanou jednu z nejlepších logistik, což vidíte zde, že průměrná doba dodání je 1,5 dne a to je i méně než největší české eshopy. Když totiž netočím recenze, spolu s mým týmem programujeme web a logistické procesy tak, aby zákazníci byli maximálně o všem informovaní a zboží měli co nejdříve u sebe doma. Na kvalitu těchto služeb dbám naprosto stejně, jako na kvalitu svých recenzí.

    Ještě jednou se moc omlouváme za chybu, byť vadné zboží není naším výrobkem, a znovu opakuji, že se vynasnažím, aby nejpozději pozítří byl stojánek u vás.

    Krásný zbytek dne

    Petr Hudec
    huramobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevhodná velikost

  • bohuzel spatny popis mobilu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce obchodu
    • Nemám zboží

    Nedostala jsem žádné potvrzení objednávky. Obchod vůbec nekontaktoval. Takže zboží nemám. Zkoušela jsem objednat ještě jednou on den. Mám číslo objednávky vyfoceno z vebovy stránky, ale taky, žádná odezva od obchodu. Koupila jsem zboží jinde.
    Hrozně nepříjemné. Před pár lety to byl výborný obchod, ale teď jsem tam ani nemrknu.

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. K vaší výtce mohu sdělit tyto časy:
    13.12. 21:00 objednávka
    14.12. 9:09 email o připravenosti zakázky k odběru
    14.12. 9:10 sms o připravenosti zakázky k odběru
    15.12. 17:04 první email upomínka s výzvou k odběru
    18.12. 17:04 druhá email upomínka s výzvou k odběru
    19.12. 18:10 storno zakázky pro nevyzvednutí

    Je mi líto, ale křivdíte nám opravdu neoprávněně.

    Krásné Vánoce

    Petr Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle vrácené peníze při neschopnosti dodat druhou část objednávky
    • Rychlá a pohodová komunikace

    Objednávka byla částečně dodána (cca 1/2), zbytek po měsíci čekání zrušen z důvodu neschopnosti dodat zbytek, peníze obratem vráceny.. dle všeho z důvodu neschopnosti dodavatele produkt dodat. Naštěstí byla u daného produktu konkurence lepší a v dostatečném množství je měla.. stálo nás to bohužel asi o 2 tisíce více, kdybych nemusel čekat, tak na tom nejsme ztrátoví :-)

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi i nákup. Jak již jsme vám sdělili emailem i telefonicky. To, že jste si u nás objednal 38ks dané položky není standardní. Okamžitě jsme vám vykryli 15ks, ale zbylé kusy již dodavatel neměl k dispozici. Nejsme tedy schopni vám kompenzovat to, že naše konkurence prodává zboží dráž.

    Děkuji za pochopení

    Pěkný den

    Petr Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží je o cca 300,- Kč dražší

    Objednání bylo bez problémů
    Cena mnohem vyssi

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den,

    velice děkujeme za recenzi i nákup. K vaší výtce, že byste nás nedoporučila dalším zákazníkům, je těžké něco sdělit. Snad jen, že pokud vám cena u nás nevyhovovala, mohla jste bez problému objednat tam, kde vám cena vyhovuje.

    Krásný den

    Petr Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • cena
    • Po nákupu následovala agresivní emailová kampaň, ze které je těžké se odhlásit. Pokračuje i po odhlášení

    Po nákupu následovala agresivní emailová kampaň, ze které je těžké se odhlásit. Pokračuje i po odhlášení

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den,

    velice děkujeme za recenzi i nákup. Je nám líto, že jste měl problém s odhlášením z emailových kampaní. Link na odhlášení je na mnoha místech. Nejjednodušší je standardní kliknutí na odhlášení v patičce každého emailu. Pochopitelně funguje i odpovědí na email nebo poté ve vašem uživatelském účtu. Po odhlášení je možné, že vám dorazí ještě email, který už byl ve frontě k odeslání. Takto to funguje běžně na všech webech - frontu čekajících emailů k odeslání na mail serveru nejste schopen ovlivnit. Věříme však, že i přes tento drobný zádrhel zůstanete stále naším zákazníkem a oceníte třeba spoustu zboží skladem nebo velmi rychlé dodání.

    Krásný den

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jediným plus v této na první pokus pokažené dodávce bylo, že prodejce sám nabídl a zařídil vyzvednutí chybně zaslaného zboží kurýrní službou, tak jsem chybně zaslané zboží nemusel vracet osobně, nebo zajišťovat jeho zpětnou dopravu prodávajícímu.
    • Zaměstnanci obchodu před expedicí objednávky nekontrolují, jestli opravdu odesílají to, co zákazník skutečně objednal.

    Objednal jsem klávesnici Logitech K860 ERGO s CZ/SK layoutem klávesnice (tzn. s českým potiskem příslušných kláves). Na první pokus mi ovšem byla doručena tato klávesnice s layoutem US/INTL (tzn. klávesnice bez českého potisku).
    Když jsem o tom telefonicky informoval prodejce, tvrdil mi, že "jim dodavatel poslal chybné zboží". Na můj dotaz, jestli to má znamenat, že jejich zaměstnaci nekontrolují před odeslání zákazníkem objednaného zboží, jestli opravdu odesílají to, co si zákazník objednal, mi toto potvrdil.

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi i nákup. Je nám líto, že jste nebyl spokojený s nákupem u nás, nicméně bych si dovolil upřesnit informace, které uvádíte. Není pravda, že bychom vám řekli, že zboží nekontrolujeme. Veškeré zboží prochází důkladnou kontrolou při příjmu, co se týká stavu, zda není poškozená krabice, zda je dodaný správný počet kusů odpovídajícího čárového kódu atd.

    Co se týká konkrétní záměny layoutu, jsme bohužel na tom trochu nevinně. Když probíhá zalistování zboží, produktový manažer zadá na eshop přesně ty informace, které mu výrobce poskytl. Následně zboží objedná a to již dorazí na sklad přímo pod unikátním kódem EAN - ten najdete jak na klávesnici, tak na sušenkách z Lidlu. Bohužel se stala chyba, kdy nám dodavatel poskytl informaci, že u daného kódu se jedná o CZ layout, ale ve skutečnosti to byl US layout. Prací skladníka není logicky kontrolovat layouty, stejně jako to, zda v originál zapečetěné krabici jsou návody atd. V tomto ohledu musíme důvěřovat poskytnutým informacím. Pokud bychom měli provádět takovou kontrolu, kterou vy požadujete, není to v lidských možnostech jakéhokoli eshopu, jednak kvůli nárokům na počet zaměstnanců, ale také, že nemůžeme otvírat každé balení a porušovat originální obal, protože pak by nám bylo zákazníky vyčteno, že jim posíláme rozbalené zboží.

    Je nám líto, že nás i přes okamžité řešení situace, kdy jsme vám ihned poslali správnou klávesnici tím stejným kurýrem, který od vás svezl tu se špatným layoutem, přesto nedoporučujete. Je to naprosto nadstandardní řešení, které by žádný velký český eshop neudělal, protože by nejprve čekal na doručení vadného kusu. 1 hvězdička z 5 je tedy za mne moc kruté řešení, byť na něj máte samozřejmě právo.

    I tak vám děkujeme za nákup a věříme, že i přes tento drobný zádrhel se na nás s důvěrou příště znovu obrátíte.

    Krásný víkend

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží uváděné jako skladem nemají, a při dotazu se vymlouvají a dělají z klientů blbce.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Super cena zakoupeného zboží.

    Bohužel u uvedeného zboží skladem dorazilo až za čtyři pracovní dny, nikdo neinformoval o zpoždění dodání, skladem není skladem.

    • Eshop spatne vyplnil udaje pro doruceni- DLS vratila balik diky tomu zpet,koupen jinde
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Obsluha na pobočce
    • Telefon byl ve finále poškozen i přes pečeť

    K vysvětlení situace: Telefon jsem vyzvedl na pobočce. Bohužel jsem si nezkontroloval stav telefonu již na pobočce a při finálním rozdělání jsem zjistil, že telefon má i přes bílou fólii prasklý displey. Bohužel u telefonu za 28 tisíc který byl i zapečetění jsem to nečekal. Na mail obchod zatím nereaguje.

    Reakce obchodu Huramobil.cz

    Dobrý den pane Fian,

    děkujeme vám za recenzi i nákup a je nám velice líto, že váš produkt vykazuje vadu.

    K vysvětlení situace. Zboží jste si objednal 4.4. a ten stejný den pro vás bylo připraveno k odběru. Vyzvedl jste si jej ve čtvrtek 6.4. Email o tom, že máte na telefonu vadu jste nám zaslal ve státní svátek 10.4. - tzn 4 dny poté, kdy k situaci došlo. Vyčítat nám tedy následující den 11.4. v 8:24 ráno, kdy ještě nejsme v práci, že na váš email nereagujeme, je poněkud divné.

    V každém případě se vaším emailem momentálně zabývá naše zákaznické oddělení a prosíme o strpení. Na všechny zákaznické dotazy reagujeme v pracovních dnech maximálně do 24 hodin.

    S přáním příjemného dne

    Petr Hudec
    jednatel společnosti