Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    police přišla s poškozeným obalem, dodací lhůta byla téměř dva měsíce

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za doručení poškozeného obalu, ovšem od Vás neevidujeme žádnou reklamaci na vzniklý problém. Taktéž uvádíte že doba dodání byla 2 měsíce, ovšem tato doba byla uvede na stránkách a sám jste s ní telefonicky souhlasil, proto nás velmi mrzí, že dáváte takto nízké hodnocení.

    S přátelských pozdravem tým Hezký nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 9.11. 2020 jsem objednal zboží s garancí dodání do Vánoc 2020. Dodnes tj.17.1.2021 mám pouze 1kus zboží ze 4 !!!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklé zpoždění, ale bohužel dochází v souvislosti se svátky i aktuální situaci ve světě ke zpoždění a zatím nábytek nemáme k dispozici. Zákazníkovi jsme se omluvili a nabídli slevu za vzniklé zpoždění se kterou souhlasil. Doufáme, že brzy bude doručeno a nábytek Vám bude dělat jenom radost.

    S pozdravem tým Hezkýnábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nábytek je opravdu hezký
    • Obchod si evidentně neumí pohlídat kvalitu dodávky od výrobce.
    • Při rozbalování krabic jsem zjistil vadný díl na jehož náhradu jsem musel čekat přes měsíc!
    • Ze dvířek vitríny nenápadně vyčnívaly žiletkově ostré kovové spojky, o které jsem se pořezal. Ještě, že se nepořezal syn, který mi se sestavováním skříně pomáhal. Dodání náhradního dílu trvalo další měsíc.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás že Vám nábytek přišel vadný a bylo nutné reklamovat. Reklamace již vyřízena a doufáme, že Vám nábytek bude dlouho a sloužit.
    S přáním krásného dne tým Hezkýnábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý den. Po dvou měsíčním čekání mi bylo z děleno ,že skřín co jsem si objednala přišla nekompletní. Obchod se omluvil a konstatoval , že s výrobcem není dobrá komunikace a je problémový .Částečně to chápu však jako zákazník jsem ztratila dva měsíce a nemám nic. Objednávku jsem po té radši už zrušila.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    ano, bohužel s tímto výrobcem jsme pozastavili spolupráci, neboť docházelo k častým zpožděním. Zákazníkovi jsme nabízeli i jiný nábytek ale nakonec neměl zájem. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tváří se že mají zboží skladem ale dodání trvalo týdny
    • stůl má špatně navrtané díly, jeden díl je obráceně, kouká na mě neopracovaná podnožka :)
    • návod je dosti jednoduchý ... co by jste čekali od polského nábytku

    objednal jsem si přes tento obchod za dražší peníze jelikož měli zboží skladem ... ukázalo se že je to podvod, nic neměli

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste zklamán z nákupu, ale k žádnému zpoždění z naší strany nedošlo. Nábytek byl skladem u výrobce a doba dodání trvala tak jak bylo potvrzeno a to 2 týdny. Pokud bylo u nábytku něco v nepořádku, mohl jste nás kontaktovat, abychom problém vyřešili reklamaci, ale tu od Vás bohužel neevidujeme. Mrzí nás Vaše recenze, ovšem doufáme, že Váš názor se změní.

    S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

  • Do dnešního dne mi nebylo zboží doručeno. Nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    bohužel se musíme velmi omluvit, ale došlo ke zpoždění a nábytek byl již na cestě k Vám.
    Dle sledování zásilky ale vidíme, že jste zboží již převzali a doufáme, že budete spokojeni.

    S přáním krásného dne tým Hezký nábytek

    • při objednání jeden termín dodání, v potvrzovacím mailu mnohem delší termín dodání, v den doručení dodavatel nevěděl kdy zboží vůbec naskladní.
    • e shop nabízel dodání do 20.11.2020 , ještě 7.12.2020 nic nepřišlo

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme ale bohužel došlo ke zpoždění zásilky, ovšem zboží již máme na skladě a v nejbližších dnech bude expedované na Vaši adresu.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem tým Hezký nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Komunikace se společností byla zmatená. Byla jsem nucena obvolávat hezkynábytek.cz a jejich dopravní společnost TOPTRANS tam a zpět, jelikož tyto společnosti spolu nekomunikují a pokud bych každé společnosti 3x nezavolala, nevěděly by, kde a v jakém stavu má objednávka vlastně je.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí vzniklé komplikace. Bohužel přepravce ztratil jeden balík u sebe na skladě a nedařilo se mu jej najít, proto vzniklo nedorozumění, které jsme ověřovali. Dle sledování zásilky ovšem vidíme, že již bylo dodáno.

    S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

    • Zboží přišlo úplně jiné a bez několika dílů,nikdy víc.

    Jedno velké zklamání, nedoporučuji.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Novotná,

    velmi se nás mrzí, že jste s naším obchodem nespokojená. Ovšem neevidujeme od Vás žádnou reklamaci. Vše jsme mohli u dodavatele vyreklamovat k Vaší spokojenosti.

    S přátelským pozdravem Tým Hezký Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nemůžu hodnotit něco, co ještě nedorazilo a ani nevím v jakém stavu dorazí a kdy.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nákup v našem e-shopu nedoporučujete. Dne 10.11. jste si u nás vytvořili objednávku na rozkládací stůl s dodací dobou 5-7 týdnů. Operátorka Vás pro jistotu telefonicky informovala o této delší dodací době a po telefonickém rozhovoru jste objednávku potvrdili = s dodací dobou jste souhlasili.

    Věříme, že i navzdory delšímu čekání na produkt budete se zbožím spokojen.

    S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo s poškozeným obalem
    • Doručen jiný druh zboží, než byl uveden na fotografii

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Škaroupková,

    mrzí nás Vaše nespokojenost a upřímně se Vám omlouváme, ale bohužel u Vaší objednávky neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud bylo cokoliv v nepořádku je potřeba nám to nahlásit prostřednictvím našeho reklamačního formuláře.

    S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 8.11.2020 objednáno, 9.11.2020 zaplaceno, dosud nedodáno

    8.11.2020 křeslo objdnáno, 9.11.2020 zaplaceno. Dosud křeslo nebylo dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čekat 13týdnu je trochu moc!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální komunikace, velice dlouhá dodací doba již bych tam nikdy nekupoval , vysoké poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Plocha zrcadla přišla poškrabaná
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod bude zřejmě v pořádku,ale měli by zboží posílat jiným,spolehlivým dopravcem.Dopravce poslal E mail. 2.11.,že zboží doručí do 1-3 dnů.Dnes je 8.11. a zboží nikde.Vím,že je víkend,ale zboží mělo být doručeno už v pátek.Nestalo se a ani nedali vědět,že se dovoz opozdí a člověk čeká doma jako idiot zbytečně!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodu jsem zatím žádnou nenašla
    • Obchod se tvářil, že zboží, které jsem objednala, je běžně dostupné. Po týdnu mi přišel e-mail, že zboží není, že mi možná v následujícím týdnu dají vědět kdy dorazí. Uplynul více než týden a nikdo se neozývá. Měl to být dárek, takže jsem teď pěkně namydlená.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nábytek odpovídá popisu na webu
    • Nebyla dodržena dodací lhůta - stůl jsme zde kupovali právě proto, že měl být skladem se slíbeným nejzazším termínem doručení v řádu dnů (hodně jsme na stůl spěchali), ale ihned po odeslání nám přišel potvrzovací e-mail, ve kterém byla uvedena doba dodání dva týdny, což nám na náš telefonický dotaz potvrdila i pracovnice e-shopu s tím, že s tím nic neudělá. Stůl se nám líbil, tak jsme si jej přesto koupili, ale jednání e-shopu nám přišlo krajně neseriózní - takovéto lákavé vějičky "kupte si u nás, máme to skladem a rychle" a až po koupi se ukáže skutečnost, jsou sice asi časté, přesto otřesné obchodní praktiky.
    • O termínu doručení jsme měli být (dle sdělení e-shopu) informování 24-48 hodin předem, přepravní služba nám však dala vědět až v den doručení, že už nám zboží vezou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita zboží velmi nízká. Po složení kancelářské židle byl nefunkční píst (tj. nejde nastavovat výšku židle). Dále tyto vadné součástky nešlo demontovat zpět a pro vrácení se muselo vrátit v původní demontáži, jinak je strženo 30% ceny, dále je potřebné zaslat na Slovensko!! na vlastní náklady. Což se absolutně nevyplatí! Internetový obchod má ovšem CZ stránky, CZ telefonní čísla, ale vše řeší Slovensko, na to pozor!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání mělo proběhnout do tří dnů, pak mi byl poslán emeil, že do konce týdne, ale zboží bylo dodáno až koncem dalšího týdne. Zaplatila jsem za dopravu! Nevím proč bych měla čekat, až se náplní auto aby mohlo vyjet! !?