Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 30 %

    • Oba výrobky špatné
    • Nekvalitní zboží

    Zboží přišlo špatně předvrtané, bohužel nám panty, kolejničky vůbec neseděly.. Museli jsem si nechat botníky upravit, převrtat, což člověk za ty peníze opravdu nechce.. Objednali jsme 2 produkty a oba byli špatné..
    Upozorňovala jsem, že potřebuji vědět den předem kdy zboží dorazí, ani to bohužel neklaplo, ovšem za to už obchod nemůže, že dopravce dal vědět pouhou hodinu předem. Za nás zklamání.

  • 100 %

    Super shop s nábytkem, komunikace úžasná, paní zavolala ohledně potvrzení objednávky, dodací lhůta a doprava taky proběhla jak má , nábytek je krásný.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši milou a pozitivní recenzi na nábytek i služby našeho e-shopu.
    Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • Skvělá komunikace
    • Možnost domluvy individuálního doručení
    • Kvalitní výrobek

    S obchodem jsme velmi spokojení.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    velmi nás těší Vaše spokojenost s celkovým průběhem objednávky a moc si vážíme pozitivní recenze :-)

    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 40 %

    • Cena, komunikace.
    • Špatná kvalita zboží. I 5 mm přesahy. Dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost s kvalitou zboží. Pokud bylo u Vaší objednávky cokoliv v nepořádku pak stačí sepsat reklamaci na našem eshopu přes reklamační formulář a špatné díly Vám budou vyměněny. Dodací lhůty jsou uvedeny u každého produktu dle kapacit výrobců.

    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • Vše pečlivě probaleno, aby se předešlo poškození při dopravě.
    • Perfektně označené všechny díly k jednoduché montáži.
    • Kvalitně zpracované boční hrany.
    • Bezproblémová komunikace

    Objednána obývací stěna Larita. Kvalitní zpracování a jednoduchá montáž. Velká spokojenost. Vřele doporučuji!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši milou a pozitivní recenzi na nábytek i služby našeho e-shopu.
    Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 20 %

    • Doba trvání
    • Neúplný produkt
    • Poškozený produkt

    Jsme zklamaní jednáním.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za veškeré komplikace, které jste zažil. Vaše zkušenost nás tedy velmi mrzí a není nám lhostejná. Rádi bychom prošetřili o jaký problém se jednalo, ovšem neuvedl jste nám číslo objednávky, abychom mohli adekvátně reagovat.
    Ozvěte se nám na email [email protected]
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 10 %

    • žádná
    • pozdní a dlouhé dodaní
    • zavádějící info jak v e stopu tak pro telefonickém jednání
    • poškozeny výrobek na všech kusech které mi přišly a to hned dvakrát za sebou
    • nedodržene terminy dodání

    hrozny obchod jistě nedoporučuji nikomu. osobně bych tam již v životě nic nekoupil. od prvopočátku sami problémy .... pozdní dodání a nedodržení terminy řešené kladnými informacemi...pri dodání vodných kusu opět snaha svést vinu na dopravce, ač baleni zboží v pořádku a bez porušení a samotné díly jenž byly poškozené zabaleny uprostřed balíků ...hezkynabytek.cz - již nikdy vice!!!!!!!!!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vaší zkušenosti s naším e-shopem. Omlouváme se za veškeré potíže, které jste měl s dlouhou dodací dobou a poškozeným zbožím.
    U informací týkajících se dodací doby, rozumíme Vašemu zklamání, že jsme nedodrželi slibovanou lhůtu za tuto skutečnost se omlouváme. Snažíme se neustále zlepšovat naše procesy, abychom minimalizovali takovéto problémy.
    V každém případě, vezmeme Vaši zpětnou vazbu na vědomí a zvážíme, jak můžeme vylepšit nabídku služeb.
    Pokud si přejete cokoliv reklamovat poprosíme Vás o vyplnění reklamačního formuláře na našem eshopu.
    Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto se chceme omluvit za nepříjemnosti, které Vám vznikly. Jelikož je Vaše recenze anonymní nemůžeme Vám bohužel odpovídat konkrétněji.

    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • Obchod má přehledné internetové stránky a širokou nabídku produktů. Při výběru je k dispozici chatová poradna, která dobře funguje. S obchodem je dobrá komunikace a na webu je možné sledovat v jakém stavu je vyřizováni objednávky. Také oceňujeme dopravu zdarma a platbu až při předání zboží.
    • Montáž byla, podle přiloženého návodu, snadná a všechno přesně pasovalo.
    • Klady mnohonásobně předčily jediný zápor, což je nepatrné zpoždění dodávky.
    • Obchod "Hezkynabytek.cz" určitě doporučuji.
    • Podle informací o stavu vyřizování objednávky na webu, zboží leželo zbytečně dlouho ve skladu, než se vyexpedovalo (připravené/vyrobené 17. ledna a vyexpedované až 28. ledna). Přepravce potom nestihl zboží doručit do 31. ledna, což byl termín doručení (3 týdny).
    • Přepravce by to sice asi dokázal včas doručit, ale jelikož do toho přišel víkend, tak se dodání o 2 dny opozdilo. Sice mě to nevadilo, ale obchod by mohl zboží expedovat dřív, když ho má připravené.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu v rámci Vaší objednávky. Jsme rádi, že ačkoliv došlo k prodlení v rámci Vaší objednávky hodnotíte pozitivně a doporučíte nás dál. Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • Objednáte to co chcete.Jsou vstřícní.
    • Nevim

    Dobré komunikují.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den pane Rys,
    velmi nás těší Vaše spokojenost s celkovým průběhem objednávky a moc si vážíme pozitivní recenze :-)
    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 30 %

    • Objednány 2 postele do pokojíčku. Za ty peníze bych čekala lepší kvalitu. Věděla jsem, že to nebude zázrak, ale tohle nezodpovídá ani čtvrtině ceny.
    • Po týdnu praskla lamela na roštu, kde stálo dítě 33 kg.
    • Špatně opracovaný dřevo, sama tříska a v balení doručen špatný díl.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně našich postelí. Jsme zklamaní, že Vaše zkušenost s našimi produkty neodpovídala očekáváním a že jste měli problémy s kvalitou.

    Vaše připomínky o lamelách a špatně opracovaném dřevě jsou pro nás velmi důležité, a rádi bychom se omluvili za všechny nepříjemnosti, které jste kvůli tomu zažili, poprosíme Vás abyste nás kontaktovali prostřednictvím reklamačního formuláře na našich stránkách.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
    Děkujeme vám za trpělivost a pochopení.

    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    Rychlé dodání , zboží přesně dle obrázku, dobře zabalené.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    recenze nás velmi potěšila a děkujeme za hodnocení nákupu, rychlosti a nábytku.
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • Dobrá cena a rychlé dodání a dobrá komunikace obchodu. Uvítal bych jen lepší zabalení.

    Jinak za sebe mohu doporučit.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení našeho obchodu, včetně služeb, které nabízíme.
    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 20 %

    • komunikace
    • kvalita zboží
    • rychlost

    Zboží které mělo být skladem, dodali po třech týdnech a kompletně poničené. Kominikace přes callcentrum úplně k ničemu jen mě odkazují na email na který reagují v intervalu tří dnů. Peníze za dopravu odmítají vrátit. Tento eshop rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za veškeré komplikace, které jste zažil. Vaše zkušenost nás tedy velmi mrzí a není nám lhostejná. Rádi bychom prošetřili o jaký problém se jednalo, ovšem neuvedl jste nám číslo objednávky, abychom mohli adekvátně reagovat.
    Ozvěte se nám na email [email protected]
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • skvela domluva
    • ochota poradit
    • dodani v terminu

    Rychlost dodani, skvela domluva, potrebovala jsem zidle navic ve stejnem designu a pani vyresila. Doprava super, pan pomohl i s odnosem, moc dekuji a doporucuji.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme vám za vaši pozitivní zpětnou vazbu! Jsme nesmírně rádi, že jste byla spokojená s rychlostí dodání, komunikací a celkovým průběhem nákupu.
    Vaše slova nás velmi těší a pokud budete mít v budoucnu nějaké další potřeby nebo otázky, neváhejte nás kontaktovat.
    S pozdravem tým HezkyNabytek.cz

  • 100 %

    • Vše
    • Vše bylo v pořádku rychlé dodání jídelní stůl nádherný
    • Nic

    Tento obchod bych určitě doporučila

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti. Těší nás Vaše hodnocení produktu a rychlosti dodání.
    Těšíme se na Vás při dalším nákupu.
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    Zboží celkem rychle dodané. Skvělá komunikace.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    hodnocení Vašeho nákupu nám udělalo radost. Děkujeme a budeme se na Vás opět těšit při jiné objednávce. S pozdravem Tým HezkýNábytek.cz

  • 10 %

    • Doručeno včas
    • Komunikace
    • Reklamace
    • Způsob dopravy

    Došlo zničené zboží, zřejmě dopravcem. Reklamace nelze komunikovat telefonicky. Mailem stále píší, že na tom pracují...už asi tři týdny. Jinak - reklamace prý bude probíhat dle zákona 30 dní OD doručení zboží zpět. Takže vůbec není pravda to, co píší na svých webových stránkách.
    Rozhodně nedoporučuji!
    Ale je mi to líto, měla jsem v plánu větší nákup...

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.
    Velmi nás mrzí Vaše zkušenost s poškozeným nábytkem, jen způsobil přepravce. Rádi bychom Vám zdůraznili, že Vaše reklamace byla zaevidovaná dne 2.10.2023 a byla vyřízena s doručením náhradních dílů dne 26.10.2023.
    Chtěli bychom Vás ujistit, že Vaše reklamace byla vyřízena během 24 dnů a žádné zpoždění od našeho reklamačního oddělení nebylo způsobeno.
    Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a doufáme, že budete nadále spokojeni s našimi službami.
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 10 %

    • Neprofessionalita
    • Oklamaní
    • Nedorazila

    Dne 28.8 jsem si objednala stůl. Podle slibu společnosti Hezkynabytek jsem měla výrobek obdržet MAXIMALNE DO 6 týdny.
    Dne 19.10 jsem stůl stále neobdržela.
    Nikdo mě nijak nekontaktoval, dokud jsem jim sáma nezavolala.
    Bylo mi řečeno, že moje objednávka není ani známo kde a celkově na stránkách stojí jako "nepotvrzená". Požadovala jsem náhradu škody. Bylo mi nabídnuto podělaných 300 korun, kterými se mohu pouze utřít.
    Poté mi bylo sděleno, že zboží je z Polska a píšou email s dotazem kde je, řekla jsem, že tam zavolají a ne že budou psát emaily na které neodpovídají. Dále na cirkus: "Já jim volat nebudu, protože kvůli jedné objednávce volat nebudu".
    To jste úplní idioti? Tohle říct zákazníkovi?
    Zvolila jsem zrušení objednávky a objednala na OKEY.cz nebo Alegro.cz, kde se čeká 7-10 dní. Takže doporučuji tento web.
    Díky Bohu, že jsem měla objednávku na dobírku, jinak bych musela na své peníze čekat několik měsíců 100%.
    Druhý den mi paní volala a drze mi řekla, že mi objednávku zrušila a nedostanu žádnou kompenzaci, protože jsem objednávku zrušila:D
    Zůstala jsem bez stolu a bez blbých 300-500kč jako zanedbatelná nesrovnatelná kompenzace a čekala 2 měsíce. Nikomu bych tuto samostatně pracující firmu nedoporučila. Vždyť to ani není firma, je to samostatná výdělečná činnost. Firmy se takhle k zákazníkovi nechovají. Dobrý klient přivede 5 dobrých klientů
    Špatný klient jich okrádá 10.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste během procesu nákupu zažila. Vaše zkušenost nás velmi mrzí a toto sdělení nám pomůže zlepšit naše služby pro budoucí zákazníky.
    Po prozkoumání Vaší objednávky č. 379313 jsme ověřili, že došlo ke zpoždění, o kterém jsme Vás informovali emailem a následně jste nás kontaktovala s požadavkem na 50% slevu z ceny zboží, která pro nás bohužel není akceptovatelná. Nabízeli jsme slevu ve výši 6% a poté 9% z ceny zboží, když vyčkáte a byla by Vás odečtena z ceny zboží, ovšem slevu jste odmítla. Našeho dodavatele jsme urgovali, ale nesdělil nám přesný termín dodání a proto jsme Vás nemohli lépe informovat. Následně jsme od Vás obdrželi informaci, že si přejete objednávku zrušit a požadujete kompenzaci a vrácení částky za zboží, které nebylo zaplaceno.
    Vaše spokojenost je pro nás důležitá a proto jsme se snažili vyřešit všechny nejasnosti.
    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • rychlost
    • komunikace

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    Vaše hodnocení nás velmi těší a děkujeme za hodnocení rychlosti a komunikace
    Těšíme se na Vás při dalším nákupu.
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    Rychle dodání. Bezproblémová komunikace.
    Přehledný e-shop. Nábytek krásný bez závad, jako na obrázku.
    Plánek je jen na jedné stránce, tudíž je důležité se v tom více zorientovat.
    Moc doporučuji !

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení našeho obchodu, rychlosti a komunikace. Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem HezkyNabytek.cz