Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • Vše dle popisu a objednání

    Obchod doporučuji nemám žádnou výtku.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste spokojený s obchodem i nábytkem.

    S pozdravem Tým Hezký Nábytek

  • 100 %

    • Komoda prisla vcas a v poradku.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu na nábytek a rychlost dodání.
    Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým Hezký nabytek

  • 100 %

    • Rychlé a bezproblémové vyřízení objednávky

    V tomto obchodě jsem nakupovala poprvé. S nákupem jsem velmi spokojená, objednávka byla vyřízena rychle, doručena v daném termínu a zboží naprosto přesně odpovídá mé představě a požadavkům. Obchod můžu doporučit.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše milé hodnocení. Těší nás, že jste byli spokojeni jak s dodaným zbožím tak s naším e-shopem.
    Budeme se těšit na další nákup u nás.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým Hezký nábytek

  • 100 %

    • Vše naprosto v pořádku od objednavky az po dodání.
    • Nic

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a recenzi na náš e-shop.
    Těšíme se že u nás opět nakoupíte.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým Hezký nábytek

  • 100 %

    • Rýchlosť dodania
    • Rýchla komunikácia
    • Priaznivé ceny

    Po prečítaní recenzií na tento e-shop som mala veľký strach čo sme si to zaobjednali, ale nakoniec prišlo všetko v poriadku.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pěknou recenzi. Jsme velmi rádi, že i přes negativní recenze jste svěřila důvěru do našeho obchodu a že jsme Vaši důvěru nezklamali.

    Přejeme příjemné využívání nábytku z našeho obchodu.

    S přáním pěkného dne

    Tým Hezký Nábytek

  • 100 %

    • Objednali jsme botnik, prisel velmi rychle, sestaveni zabralo chvilku, zadna soucastka nechybela. Jsme velmi spokojeni! Dekujeme za prima nakup :)

    Rychle dodani
    Vcasna komunikace
    Kvalitni dodavane zbozi

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši krásnou recenzi. Jsme nesmírně šťastni, že objednávka i průběh objednávky byl v pořádku.

    Doufáme, že i v budoucnu využijete náš obchod ke spokojenému nákupu.

    S přáním pěkného dne

    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • produkt rovnaký aki na fotke
    • komunikácia
    • doba dodania
    • cena za výnos do bytu

    Objednávala som sedačku, ktorá je naozaj krásna a zhoduje sa s uvedenou fotkou. Každopádne eshop nedodržal dohodnutú dobu dodania, prišiel jeden informatívny email s nie konkrétnym dátumom takže som nevedela kedy sedačka príde, až kým mi jedno ráno nezavolal kuriér.. Eshop ako taký neodporúčam, komunikácia s eshopom zlá.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    jsme rádi, že jste s produktem spokojená. Zároveň nás mrzí, že nebyla dodržena dodací doba. Jak píšete, informovali jsme Vás ohledně informací o zpoždění.
    Následně jsme Vám posílali sms zprávu ohledně termínu doručení a následně také email se stejnou informací. Na naší komunikaci se zákazníkem si velmi zakládáme a vždy zákazníka informujeme o všem.
    Bohužel cenu vynášky nedokážeme ovlivnit, jelikož je dána kurýrní službou, která zásilky doručuje.

    S pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • Žádná
    • Zboží jsem převzala. Manžel při montovani zjistil jak jsou desky poškrábáné. Rohy ulámané tak, že vrchní část odštípaná. NA VŠECH DVÍŘKÁCH.
    • Varuju tedy před tímto obchodem. Evidentně nejsem první, komu záměrně poslali poškozené zboží a pak neuznali reklamaci. Budu kontaktovat Čojku.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že zboží došlo poškozené.
    Bohužel nemůžeme ověřit o jakou objednávku se jedná, a tedy věříme, že z Vaší strany byla podaná reklamace na všechny poškozené elementy.
    Rádi bychom zdůraznili, že NIKDY ZÁMĚRNĚ neposíláme naším zákazníkům poškozené produkty. Co bychom z toho měli? Jen by se nám tím navýšili náklady, nespokojení zákazníci a mnoho dalších komplikací.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • Žádná
    • Zklamání - celý nákup od A do Z

    Absolutně NEDOPORUČUJI !!!!! nákup v eshope HEZKÝ NÁBYTEK .CZ.
    20.3.2022 jsem jsi objednala skřínku pod dřez se šuplíkem. Zboží dorazilo cca za 2 týdny. Zásilka byla v pořádku tak jsem ji zaplatila. Bohužel obsah neodpovídal mojí objednávce. Poslali mi úplně jinou skřínku. Hned jsem volala na zákaz. linku a až na moje upozornění paní přišla na to , že mají dvě různé skřínky v eshopu pod tím samým číslem a proto mi poslali špatnou skřínku. Prvá jejich reakce byla , že mi pošlou správnou skřínku a tu špatnou vrátím kurýrovi. O 2 dny změna = tu skřínku co jsem jsi objednala mi nemohou dodat, ať vyplním formulář odstoupení od smlouvy a pošlu jim na SLOVENSKO tu špatnou skřínku . Napsala jsem pánovi z rekl. oddělení že jsem starší osoba, jak budu tahat těžkou skřínku na poštu? Neříkajíc o tom , že jsem musela zaplatit poštovně+ pojištění = takže se celý nákup podražil o cca 600 Kč ( napsali mi že je dostanu zpátky - tak jsem zvědavá)
    Pán Michal David z reklamačního oddělení mi napsal že je to v moji režii - poslat zboží zpátky že jsem jsi mněla pořádně přečíst obchodní podmínky.
    Tak jsem teda zvědavá kolik budu čekat na vrácení peněz .
    Člověk se učí na vlastních chybách , příště si nejdřív přečtu recenze , pak obchodní podmínky a až tak objednám.
    V tomto eshope ale určitě ne.
    Bendíková

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Bendíková,

    děkujeme za Vaše vyjádření. Velmi nás mrzí celá vzniklá situace. Bohužel došlo k pochybení na naší straně a došlo k doručení špatného produktu. Nový produkt zaslán být nemohl, jelikož nebyl dostupný. Proto Vám reklamační technik nabídl několik variant na vyřešení.
    Veškeré peníze za nákup zboží, přepravy a pojištění Vám budou vráceny zpět na účet.

    S pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 20 %

    • žádná výhoda není
    • přístup obchodníků a reklamačního oddělení. Telefonicky se dovoláte jenom na člověka, který předá váš vzkaz dál. Neumí se o vašem problému vůbec bavit. Je to dle mého názoru jenom firma na zvedání telefonů...

    Moje zkušenost je velmi špatná. Poté co jsem obdržel křeslo a zjistil jsem, že kvalita materiálů a provedení absolutně neodpovídá ceně, jsem křeslo v původním zabalení okamžitě odeslal zpátky do firmy. E-mailem mi přišlo po nějaké době vyjádření, že mi musí strhnout 10% z částky, protože na křesle je drobné poškození. Přitom mi pan Dávid, zástupce firmy potvrdil, že obal nejevil žádné známky poškození vinou transportu. U mně k poškození nedošlo, protože jsem křeslo vůbec nepoužil a po zjištění nízké kvality materiálu i provedení, jsem křeslo zabalil zpátky a odeslal. Celá moje zkušenost s e-shopem hezkynabytek.cz mi říká, že se obchodníci ke své marži dostanou nekalými praktikami, kdy si poškození věci vymyslí, nebo vyrobí sami. Důrazně varuji všechny potenciální zákazníky před rizikem, které táto společnost pro své obchodní partnery představuje. Křeslo jsem nakonec koupil u firmy XXXLutz k mé plné spokojenosti.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den pane Derco,

    reklamační oddělení má pro komunikaci pouze email. Jelikož reklamace musí být VŽDY podaná písemně a také je důležitá fotodokumentace poškozeného elementu. Navíc naší operátoři nejsou vyškoleni na reklamace, tudíž s Vámi nemohou ani reklamaci vyřešit. Zákaznická linka slouží k řešení objednávek nebo k řešení dotazů o produktech z naší nabídky, nikoliv k řešení reklamace.
    Náš reklamační technik celou situaci s Vámi důkladně prošetřoval. Zboží od Vás na náš sklad přišlo poškozené. Toto poškození vzniklo během přepravy Vámi vybrané kurýrní společnosti. Zásilku jste si měl pojistit pro případné škody. Při zjištění škody jste měl ihned informovat Vámi vybranou kurýrní společnost a tuto skutečnost u nich reklamovat. O žádné peníze byste tedy nepřišel.
    Reklamační technik Vám dokonce psal, že BEZ VAŠEHO SOUHLASU VÁM PENÍZE STRHNOUT NEMŮŽEME. Se vším jste souhlasil a poslali jsme Vám zpět peníze ponížené o 10%.

    S přáním pěkného dne

    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • Při koupi milé jednání
    • Neuznaná reklamace

    Při objednání velice milé vystupování. Zakoupili jsme rozkládací pohovku ale bohužel po týdnu používání prosezen důlek. Reklamace nám nebyla uznána na základě rozhodnutí výrobce. Při pouhém shlédnutí fotografie a videa, které jsme museli zaslat naznali, že pohovka je v pořádku!
    Toto jednání nás zaskočilo, že z pouhé fotografie poznají prosezenou pohovku. Kdyby se dojel někdo na to alespoň podívat, určitě by si dobře poseděl.
    Bohužel po této zkušenosti se tomuhle obchodu budu jen vyhýbat.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, jak byla reklamace vyřešena. Bohužel jsme jen dodavatelé a výrobce rozhodl o reklamaci tak, jak jsme Vás informovali. Bohužel proti jeho rozhodnutí nezmůžeme nic.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 100 %

    S nákupem jsem byla spokojená, do cca týdne by byla sedačka doma, ovšem strašná byla komunikace s přepravcem což je TOPTRANS. . . Jinak e-shop mohu doporučit, žádné výhrady nemám.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší kladnou recenzi. Jsme velmi rádi, že jste s nákupem i se zbožím spokojena. Zároveň se omlouváme za horší komunikaci s kurýrní službou.

    Budeme rádi, pokud si v budoucnu pro nákup nábytku nebo bytových doplňků opět vyberete náš obchod.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 100 %

    • Kominikace
    • Nemam

    Děkuji,vse blo v poradku, spokojena

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup i za Vaši zpětnou vazbu. Jsme velmi rádi, že jste se přidali k dalším spokojeným zákazníkům. Přejeme vám všechno dobré. S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

  • 20 %

    • Dorazilo podle plánu
    • Produkt neodpovídá popisu
    • Neobsahuje český návod
    • Nekvalitní materiály
    • Neobsahuje veškeré součástky
    • Neochota řešit reklamace
    • Drahá doprava
    • Přeprodávají nábytek z Aliexpressu za trojnásobnou cenu

    Objednal jsem malou komodu 80x30x30cm za 1800,- spolu s dopravou téměř za 2.100,-. Popis neobsahuje výčet použitého materiálu, ale u takto drobné a drahé komody jsem čekal, alespoň něco, co trošku připomíná dřevo. Bohužel je to lisovaný papír. Návod je špatně vytištěný a obsahuje faktické chyby. Navíc není ani v češtině. Balení nebylo kompletní. Díly byly poškozené. Přesto jsem se pokusil komodu smontovat. Tím jsem podle prodejce a dodavatele porušil záruční podmínky a to, že hezkynabytek.cz prodává šmejd bez plnohodnotného příslušenství a dílů se tím anuluje. Nabídli řešení 15% slevu. Slevu tedy asi berou jako standardní řešení, když je někdo překvapený, že mu domu dojde čínský šmejd, co neodpovídá popisu a představě. Nikdy si už nic nekoupím a všem důrazně doporučuji si od hezkynabytek.cz také nic nebrat. Při troše hledání a bádání jsem pak našel tu stejnou komodu na Aliexpressu a právě odsud asi vítr vane. Přeprodej nekvalitního zboží z Číny za trojnásobnou cenu.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Velmi nás mrzí, že nejste s komodou spokojený. Ovšem materiál, z čeho je komoda vyrobena máme uvedený na stránce. Jedná se konkrétně o MDF. Montážní návod není v češtině, ale ve slovenštině, což si myslíme, že nebude velký problém. Ještě v případě, když je ve větší míře napsané pouze KROK 1, KROK 2 atd.
    Sám jste nám uvedl do emailu, že jste při montáži poškodil díly. U dodavatele jsme to reklamovali a bohužel reklamaci zamítl. Z toho důvodu jsme Vám nabídli slevu, jako alespoň nějakou kompenzaci.
    Náš dodavatel určitě není Aliexpress.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • na posteli se dá spát, ale bez pohybu
    • dobré do kamen
    • lži a lži, postel je pro číňany, vyrobená v číně, budou tvrdit, že to není pravda a že se vyrábí na slovensku, ale nějaký číňan neslepil nálepky.
    • postel unese maximálně dvě malé děti.

    MANŽELSKÁ POSTEL PORTO S ROŠTEM, NEKUPOVAT!
    ..postel byla prodávána skladem, a paní mě osobně ujistila, že skladem je, a že bude odeslána tak, jak jsme se domluvili. Objednáno 16. 11, odesláno 3.12- osmnáct dní. To by ovšem nebylo to nejhorší... U čela chyběl dvaceticentimetrový kus dýhy z viditelné strany (ano, není to celomasiv, ale čela jsou dýhované), dále po sestavení jsme zjistili, že chybí kryty šroubů a dva šrouby!, což se dá tak nějak, i když s naštváním, přejít, ale je neodpustitelné, že postel je tak vratká, že pokud se budete chtít v noci otočit na bok, tak se postel s největší pravděpodobností vprostřed propadne, podpírají ji pouze dva špalíčky, každý přišroubovaný pouze jedním vrutem. Rozhodně vyhozené peníze. Největší blbost jsme udělali, že jsme postel rozbalili až po měsíci od doručení, protože jsme ji kupovali na chalupu a doručení bylo v týdnu v podvečer...

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší rezenci. Mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojený/á. Bohužel recenze je anonymní, tudíž nemůžeme prověřit výrobce postele, dodací dobu a také zda jste podal/a reklamaci .
    Pokud není výrobek v pořádku, vždy zákazníkům reklamaci přijmeme. Je pro nás důležité aby byly zákazníci spokojeni.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 60 %

    • poměr cena kvalita relativně odpovídá, nicméně sedačka za 25 000 odpovídá kvalitě sedačce za 16 000
    • rychlost doručení opravdu tristní
    • slíbení odeslání do 5 prac. dnů, ve výsledku sedačka dorazila asi za 20 dní

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den pane Sedláři,

    děkujeme za Vaše hodnocení a za Váš nákup v našem obchodě.

    Velmi se Vám omlouváme, že nebyl dodržený termín doručení, který Vám byl potvrzený operátorem.

    Doba dodání byla potvrzana na 7 dní. Ohledně zpoždění objednávky jsme Vás ihned informovali. Objednávku jsme expedovali ihned jakmile byla připravena k expedici, tedy konkrétně byla expedována kurýrní službě 8. den po potvrzení objednávky. Bohužel poté následoval státní svátek a navrhovaný termín doručení od kurýrní služby Vám nevyhovoval a objednávka byla doručena až na podruhé. I přes všechny komplikace bylo zboží doručeno 13. den po potvrzení objednávky.

    Doufáme, že i přes drobné komplikace si náš obchod opět znovu vyberte pro další nákup.

    S přátelkým pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • Zadna
    • Jednani
    • Doba dodani 2x delsi

    Objednala jsem si postel pro syna k narozeninam, s dodanim do 2 tydnu, objednala jsem 12.10. Tentyz den mi objednavku potvrdili s dodanim 26.10. Syn mel narozeniny 31.10. Volala jsem 25.10. Jak to s objednavkou vypada, na info-lince pani neochotna, ze si mam napsat e-mail, ze ona nic nevi. Po napsani e-mailu mi bylo odpovezeno ze postelel teprve budou dorucovat na centralni sklad a ze pristi tyden teprve budou odesilat. Po urgenci ze bych rada postel co nejdrive ze mam potvrzenou objednavku do 2 tydnu prisla sms ze budou vyskladnovat do 2-4 dnu, proc by pospichali, tak dnes po 4 pracovnich dnech mi zaslali e-mail ze odeslou a ze postel budu mit do 3 dnu. Takze ze 2 tydnu, ktere jsem mela potvrzene jsou 4 tydny. Jednani hrozne a neochotne!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Bartošková,
    děkujeme za Vaší recenzi.

    Velmi nás mrzí celá vzniklá situace. Bohužel došlo ke zpoždění od dodavatele a tím i posunutí dodání. Informaci jsme ještě prověřovali a za vzniklé komplikace Vám nabízeli slevu ale neobdrželi jsme k ní z Vaší strany vyjádření. V tuto chvílí je nábytek již v expedici a na cestě k Vám.

    Doufáme, že s ním budete spokojena i přes tyto komplikace.
    Děkuji za pochopení.
    Tým Hezkýnábytek.cz

  • 20 %

    • Cena
    • Odesílají zákazníkům poškozené kusy nábytku, reklamace neuznávají.

    Zboží (zrcadlo na stojanu) jsem převzala v neporušeném obalu, a ihned po rozbalení jsem zjistila poškozený zadní rám, prohnutý a odřený.
    Reklamace mi nebyla uznána, protože jsem zboží převzala bez výhrad, takže bohužel.

    Varuju tedy před tímto obchodem. Evidentně nejsem první, komu záměrně poslali poškozené zboží a pak neuznali reklamaci.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Machů,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Velmi nás mrzí celá vzniklá situace. Reklamaci jsme přijali a předali ji dodavateli. Ohledně vyhodnocení reklamace jsme Vás ihned informovali. Zboží záměrně zákazníkům neposíláme poškozené. Náš zájem je dodat objednávky v čas a v pořádku.
    Pokud nejste spokojena s vyřešením reklamace, postupujte v rámci zákonných možností.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • rychlé doručení
    • dlouhá reklamace
    • reklamace trvala déle než 30 dní

    Velký problém byl především s reklamací. Přišlo zboží v neponičené krabici, tak jsem zboží od přepravce převzala. Tato krabice stála zhruba 1 měsíc na stejném místě. Po otevření krabice byla kancelářská židle poničená na čalounění. Ihned jsem zboží reklamovala. Reklamace trvala déle než 30 dní a poté přišlo vyjádření, že výrobek byl smontovaný a používaný a že se jedná o mechanické poškození, které bylo způsobeno nekorektní a hrubou manipulací s výrobkem. Na reakci, že jsem židli pouze vyndala z krabice a že zboží bylo poničeno nekvalitním zabalením výrobku mi odpověděli, že nesprávná a hrubá manipulace nebyla způsobena u nich. Na závěr mi nabídli slevu z ceny výrobku 120 Kč (zboží stálo přes 3000 Kč). NEDOPORUČUJI V TOMTO OBCHODĚ NAKUPOVAT. Já zde určitě už nikdy nenakoupím.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nízké hodnocení a rádi bychom se k reklamaci vyjádřili.
    K doručení výrobku došlo 8.6. a reklamační formulář nám z Vaší strany přišel 21.6. Po hodnocení reklamace se nejedná o výrobní vadu, ale o mechanické poškození, které nám nebylo bezodkladně nahlášeno a současně nemáme z Vaší strany k dispozici fotografie balení. Výsledek posouzení reklamace byl tedy nesprávná a hrubá manipulace, která nebyla způsobena z naší strany.
    Pro zachování dobrých vztahů Vám jsme Vám nad rámec nabídli menší slevu z ceny výrobku.

    Děkujeme za pochopení.
    S přáním pěkného dne Tým Hezkynabytek.cz

  • 20 %

    • NEDPORUČUJI

    Objednala jsem si zrcadlo, když pominu dlouhou čekací dobu na dodání, tak přišel balík, nepoškozený jsem si ho převzala a po vybalení zjistila, že zrcadlo má poškozený rám. Tak jsem poslala reklamaci, měsíc čekala na vyjádření, kde mi bylo sděleno, že poškození vzniklo neodbornou manipulací z mé strany, tak tam volám a paní mi sdělila, že zboží jim nemám posílat zpět, reklamaci mi neuznají. Hrůza a děs, nic tam neobjednávejte. Ode dneška čtu recenze před objednáním, má blbost!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nízké hodnocení a zklamání z výrobku. Rádi bychom se k reklamaci vyjádřili.
    Vaši reklamaci jsme přijali a po hodnocení od výrobce se nejedná o výrobní vadu, ale mechanické poškození. Výsledek posouzení reklamace byl tedy nesprávná a hrubá manipulace, která nebyla způsobena z naší strany.

    Děkujeme za pochopení.
    S přáním pěkného dne Tým Hezkynabytek.cz