Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    M42 závit nesedí na závit M42, špatné stoupání
    Sony E adaptér vůbec nepasuje na Sony E bajonet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nikdo mě nevaroval, že těch pár pláten, max. 40 x 50 cm, dají do obrovské krabice, takže objednané doručení do PPL boxu u domu nebude možné (ale to jsem se dozvěděla až den potom).
    Bez toho, aby se mě někdo na cokoli zeptal, balík poslali o několik kilometrů dál do nějakých potravin v rokli.
    Toto zasílání je hrůza. Dalo se to zabalit jednoduše, aby z toho byl balík 55 x 45 x 20, který by se do boxů PPL vedle mého domu nádherně vešel. Beze zmatků, neexistující komunikace a nutnosti cestovat přes půl města večer až kdovíkam, abych si vyzvedla krabici metr na půl metru, širokou taky asi půl metru a táhla se s ní po práci přes půl města pak domů. Ještě k tomu nebyla ani označená mým jménem nebo adresou.

    Reakce obchodu foto-eshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Toto je standartní praxe pokud je balík větších rozměrů než je úložný BOX.
    PPL po nás požaduje nárazníkové zóny 5-10cm z každé strany balíku, aby se předešlo zbytečnému poškození zboží uvnitř balíku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost doručení
    • Nekvalitní zboží

    Zboží přišlo v asi 10x větší krabici, než bylo ono samo. Kdybych věděla, že mi za ty peníze přijde zboží, které jsem mohla koupit na Aliexpresu asi za sto korun a ne za několik stovek, rozhodně tu nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné,zboží nemám

    Reakce obchodu foto-eshop.cz

    Dobrý den paní Koubková,zásilku vyzvedla moje sousedka,která hned odjela na hory a dnes mi ji v pořádku předala.Tímto se omlouvám,děkuji,hezký den,A.R.

    ---------- Původní e-mail ----------
    Od: FOTO-ESHOP.CZ <[email protected]>
    Komu: xxx
    Datum: 20. 3. 2023 8:29:51
    Předmět: RE: Nová objednávka xxx www.foto-eshop.cz


    Dobrý den,
    přišlo nám od Vás hodnocení, že jste neobdržela zboží, ale podle údajů z PPL byla zásilka doručena 14.3. : https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentxxxxxxxx
    Dejte nám prosím vědět, jestli Vám klec došla v pořádku.
    S pozdravem
    Hana Koubková
    Elementrix s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychle odeslali
    • Vše funguje
    • špatně zabalený produkt

    Balíček přišel ve dvou balíčcích plen slepených lepicí páskou… kdo na to přišel, co kouříte?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost dodání
    • objekty byly pomačkány
    • chybělo balení
    • všechno bylo vhozeno do velké odrbané krabice bez výplně
    • je to celkově nestabilní
    • chybí návod, jakýkoliv

    Příště bych si rozhodně připlatila za něco jiného. Nemám fofo-aspirace, tudíž jsem od kvality nic moc nečekala, ale tohle bylo opravdu moc. Balení v odrbané krabici bez ochranné výplně je jedna věc, ale to, že i objekty byly z jejich krabiček vyndány a jen tak poletovaly v té krabici (o 70% větší než by bylo bývalo potřeba) je k smíchu. Celé je to nestabilní a držák na telefon je ohebný jen minimálně. Nedoporučuju.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kupoval jsem příslušenství pro gopro. Šroub Je krátký a nedosáhne na matici, nízká spona má díry pro šroub moc nízko takže se díry kamery a spony nepotkali a musel jsem je zvětšit. Šunt z ebaye prodáváný s přirážkou. Velké zklamání, objednávka k ničemu. Doprava zboží rychlá ale to nic nemění na vyhozenych penězích

  • Část zboží přišla poškozena, ale obchod nereagoval na email a místo toho mi přišla žádost o vyplnění spokojenosti...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo poškozené, vůbec ne jako v popisu ruční výroba a menší nedostatky. Čísla špatně tištěná, kostky odřené, absolutně ne.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo poškozené, momentálně reklamují. Bylo mi sděleno že tato vada se u zboží běžné vyskytuje. Kvalita zpracování mizerná. Bohužel nelze při nákupu na IČO odstoupit od smlouvy.

  • Zboží přišlo v neoriginálním balení a bez návodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží dorazilo rychle
    • Držák dorazil ošoupaný a poškrábaný
    • Bez krabičky, jen v pytlíku

    Reakce obchodu foto-eshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaší reakci. Měl by jste se ale vyjadřit správně, držák byl zabalen v plastovém pytlíku a to celé přišlo v krabičce, takže zde nevidím žádný problém. Pokud jsou na plastu nějaké menší oděrky tak to je bohužel možné, lépe to Číňan za tuto cenu vyrobit není schopen a vy jste na druhou sranu velice rád že jste u nás nakoupil nejlevněji a nejrychleji na trhu.
    Nehrajeme si na žádnou značku, abychom museli mít vše zabalené do 3 krabiček s 5 štítky, to by cena byla úplně někde jinde. Vše si nakupujeme v továrnách tak aby zboží zabíralo v konteinerech co nejméně místa a přišlo nepoškozené a tím pádem jej byli schopni nabídnout za nejlepší možnou cenu pro vas.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • komunikace složitá

    Jeden kus zboží dorazil poškozený. Reklamovala jsem e-mailem s přiloženou fotografií daného výrobku i faktury s veškerými údaji. Obchod sice komunikoval, ale takto problémovou reklamaci jsem nikdy nezažila. Opakovaně se dožadují, již zadaných údajů, zboží zasíláte zpět poškozené a napíší vám, že ho hlavně máte dobře zabalit, aby se mu nic nestalo :D Momentálně už vrácené zboží mají, poslala jsem ho obratem a já čekám na nápravu. Napsali v pracovní den, že ho odešlou po víkendu... Škoda s většinou zboží jsem byla spokojená

    Reakce obchodu foto-eshop.cz

    Reakce mé kolegyně:
    Dobrý den,
    Posíláme měsičně několik tisíc balíku a i když vše před odesláním kontrolujeme tak se samozřejmě může stát že se nějaká věc během přepravy poškodí.Na naši slušnou prosbu o důkladné zabalení přišla odpověď, že krabici už nemají, takže zboží pošlou v bublinkové obálce. Zboží z tohoto důvodu přišlo zpět na naši adresu rozbité asi na 10 kusů, i když původně byl ulomený pouze jeden kousek a zboží by šlo bez problému opravit a prodat jako druhou jakost. Rozbité zboží přišlo v pátek, hned ten den jsme vám psali o adresu pro opětovné zaslání zboží, protože v objednávce figurovaly dvě adresy. Jakmile jste nám odpověděla, napsali jsme vám, že nové zboží odešleme v pondělí, tj. v nejbližším možném termínu. Zákaznice si zřejmě neuvědomuje, že na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, do této lhůty se pohodlně vejdeme, i kdybychom jí nové zboží posílali až za dva týdny. Navíc jsme vadné zboží u zákaznice vyzvedávali na naše náklady, takže si stojíme za tím, že z naší strany nedošlo k nekorektnímu jednání a není nač si stěžovat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednala jsem držák na mobil. Od toho je to držák, aby mobil udržel v nějaké pozici. Nechápu, jak je tedy možné, že ať ho nastavím jakkoliv, mobil neudrží a začne se naklánět a padat. Nespokojenost a uvažuji, že produkt ještě vrátím.

    Reakce obchodu foto-eshop.cz

    Děkujeme za Vaší recenzi. Těchto držáku se prodává velké množství a nemáme s nimi problém. Spíše bude záležet na čem máte svěrku uchycenu a pod jakým úhlem máte držák notočený.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Foťák na stativu vůbec nedržel, hned spadnul nebo se rozjely nohy..
    • Doručeno bylo rozbité zboží
    • Zboží bylo nevyhovující
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod je priserne osklivy
    • Jejich fotostul stoji za nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Pozadí bylo doručeno včas a v neporušeném stavu. Bohužel, průvlak byl ušitý tak, že se v jednom místě nedal navléknout na hliníkovou tyč. Při navlékání se steh rozpáral. Přešil jsem to tedy doma sám na stroji. Po upozornění a odeslání fotografií stavu výrobku, došlo vyjádření prodejce. ,,Toto pozadí není určeno k navlékání na hliníkovou tyč o průměru 5-ti cm ale na kovovou do průměru 2,5 cm ,, . Ovšem tato zásadní informace nebyla u daného výrobku uvedena. Čekal jsem něco jako sorry, to se může stát, není v našich silách všechno ohlídat atd.