Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak píšete před 7 dny zaplacené boty a ještě mi nedošly. Potřebovala jsem je nutně na svatbu a už je nepotřebují.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den paní Šmídová,
    bohužel došlo k lidské chybě, jak jsem Vás již telefonicky informoval.
    Nápravu jsem již osobně zajistil.
    Pevně věřím, že nyní již budete 100% spokojena.
    Děkuji za pochopení i Vaši vstřícnost.
    S pozdravem
    Petr Adámek Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Boty byly jiné barvy než na fotkách.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    tento model jsme měli pouze v jednom odstínu. Fotografie máme přímo od distributora.
    Pokud se Vám odstín fyzicky nelíbí, můžete samozřejmě využít vrácení bez udání důvodu, u nás prodloužené do 30ti dnů od převzetí.
    S pozdravem
    Petr Adámek, eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty jsem obednala 15.1. 2024 a zatím nic. Přitom boty byli skladem.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    jak jsme Vás již informovali, zásilku jsme předali České poště.
    Bohužel jsme nemohli uspíšit dodávku doplnění zboží od našeho dodavatele z Německa z důvodu komplikací v dopravě.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem Petr Adámek, eliteshoes.cz

    • Boty jsem vrátila a eshop nevyzvedava zásilky na poště

    Boty byly velmi tvrdě, během 10 min. Jsem měla odrene paty , vrácené zboží eshop nevyvolává na poště

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    všechny zásilky, které dorazí na náš p.o.box pravidelně vyzvedáváme. Ještě se nestalo, že by se zásilka nevyzvedla, nebo vrátila. P.o.box vyzvedáváme pravidelně 3x týdně. Není v lidských možnostech, aby byla každá zásilka samostatně, ihned v tu chvíli, kdy ji na poště přijmou také vyzvednuta. Jedná se o desítky balíčků týdně.

    Děkuji za pochopení.

    Hezký nový rok a jsem s pozdravem
    Petr Adámek
    Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží je ve skutečnosti jiné než na fotce.

    Zboží které jsem si objednala sice došlo ale bylo jiné barvy než co bylo na fotce, které prodávající nabízel.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    z tohoto modelu jsme prodali 18 párů. Zatím jste jediná zákaznice, která rozporuje odstín zelené barvy. Fotodokumentaci jsme převzali přímo od výrobce JANA Shoes Germany. Tato fotodokumentace je užita u většiny e-shopů po celé Evropě.

    V každém případě, je mi líto, pokud nejste spokojena s odstínem, který jste si vybrala. U nás lze zboží vrátit bez udání důvodu do 30ti dnů od obdržení. Pokud by jste s vrácením potřebovala pomoci, budu rád pokud se na nás po svátcích obrátíte.

    Příjemné prožití svátků za eliteshoes.cz přeje Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní selhání dopravce. Neděle - objednávka, pondělí - zboží předáno dopravci se zprávou, že mi bude doručeno následující pracovní den. Úterý, středa, čtvrtek - nic. Pátek sms od České pošty, že mi doručí balíček. Je pravda, že jsem jim nezvedla tel., když volali, ale doma bylo 5 dospělých lidí, kteří číhali na zásilku a k domu nikdo nedojel, natož, aby zazvonili. (tohle se nestalo poprvé, ale stává se to jen u České pošty - jiní dopravci přijedou, zazvoní a balík předají) Dnes (následující pondělí) mám zprávu o tom, na které pobočce si můžu boty vyzvednout. Pokud nebude možnost zvolit jiného dopravce, již z tohoto e-shopu nikdy nic neobjednám. Boty nevyzvednu, jelikož otevírací doba místní pošty se nesejde s mou pracovní dobou. Nejsem nespokojená s obchodem, ale s dopravcem, nicméně i toto je věc obchodu, jak kvalitního dopravce si sjedná.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Zakládáme si na rychlosti dodání. Jak můžete vidět téměř ve všech předešlých příspěvcích rychlost a kvalita doručení je u nás nadprůměrná. Je mi líto, že zrovna ve Vašem případě jste nebyla spokojena. Nicméně sama připouštíte, že se Vás snažili zastihnout i telefonicky.

    Určitě je lepší pokud balík skončí na nejbližší poště, než někde pohozený u domu, tak jak to dělají jiní "spolehliví" přepravci.

    Nejsem zde od toho abych obhajoval Českou poštu, nicméně procentuelní úspěšnost, spokojenost zákazníků a také servis pro odesilatele je u našich dodávek nejlepší.

    Také Vám přeji hezké vánoce i více štěstí v novém roce.

    s pozdravem

    Petr Adámek
    eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    + rychlé doručení, rychlá komunikace
    - jednotlivé díly jsou nestejné a tím, celá kozačka nesouměrná
    podrážka přetočená a nesedí
    - vrácení na vlastní náklady, což je přes 100,- i v případě, že reklamuji!
    Tato obuv je jinak krásná a pohodlná, proto budu shánět stejné jinde
    - již 1.2023 jsem objednávala a také jsem vracela, kvůli nekvalitně ušité obuvi. Proto tuto firmu už nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemůžu si stěžovat na obchod a dodání ,ale na zboží,boty se po jednom nošení pářou .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Širší lýtko,těžko,nedopla jsem o 3cm,kozačky vracim.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Polobotky došly, ale byly poškozené. Zip na jedné botě byl uvolněný že švu. Protože se jednalo o poslední pár, po dohodě s dodavatelem dávám opravit, účtenka mi údajně bude proplacena.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den, ještě jednou se omlouvám za situaci, kdy došlo z naší strany při odeslání zboží ke kontrole, která tuto vadu nezachytila. Samozřejmě naše telefonická domluva o poskytnutí extra dodatečné slevy ve výši 600 kč platí. Tato sleva by měla pokrýt nejen opravu, ale samozřejmě také Vaši námahu při řešení opravy. Nicméně vrácení zboží s kompletním proplacením nákladů s tím spojeným je stále možná. Děkuji za Vaše vstřícné jednání. S pozdravem Petr Adámek, Eliteshoes.cz

  • Do dnesniho dne mi nikdo neodpovedel na email i kdyz jsem den pred tim mluvila primo s majitelem.Ten mi rekl,at napisi email.Do ted zadna odpoved.Uz je to, ale bezpredmetne.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den, Vaši objednávku jste vytvořila s platbou převodem. Odešel Vám automatický e-mail s platebními údaji. Na Váš e-mail ze dne 23.8. , kde jste si stěžovala, že nemáte platební údaje, jsem osobně odpověděl a zaslal platební údaje ještě jednou. Následně jsem je zaslal ještě 24.8. Pokud máte špatně nastavené filtrování e-mailů, je to problém Váš, nikoli náš. Nicméně, evidujeme ještě e-mail, kde nám děkujete za rychlou odpověď. Pak tedy nevím na co si ztěžujete. Objednávka byla stornována protože jste ji neuhradila. S pozdravem za eliteshoes Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V jedne objednavce byla mi zaslana leva a prava bota v ruznych velikosteh - polobotky
    Mark Manity, a objednavja na nasouvaky Marco Tozzi byla jednoduce zrusena.
    Problema s vracenim zbozi, nemame formulare ke stazeni.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Jak jsem Vás již informoval, za chybné zaslání nepáru se ještě jednou omlouváme. Z naší strany hradíme všechny náklady s tím spojené. Věřím, že Vás příště nezklameme. Petr Adámek | Eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mi nedošlo

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    v týdnu od 3.7. do 9.7. jsme čerpali dovolenou. I přesto byly všechny dotazy přes infolinku vyřizovány. Všechny e-maily jsou v dnes 10.7.2023 v 8.00 již zodpovězeny. Všechny objednávky z minulého týdne budou dnes, nejpozději zítra odeslány. Jsme také jenom lidé, kteří jednou za rok potřebujou odpočinek. Děkuji za pochopení.

    Za eliteshoes.cz
    Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná zkušenost.Zboží nepříšlo, ačkoli bylo zaplaceno.Na opakované výzvy nikdo z obchodu bohužel nereaguje.:-(

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    v týdnu od 3.7. do 9.7. jsme čerpali dovolenou. I přesto byly všechny dotazy přes infolinku vyřizovány. Všechny e-maily jsou v dnes 10.7.2023 v 8.00 již zodpovězeny. Všechny objednávky z minulého týdne budou dnes, nejpozději zítra odeslány. Jsme také jenom lidé, kteří jednou za rok potřebujou odpočinek. Děkuji za pochopení.

    Za eliteshoes.cz
    Petr Adámek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Na email s dotazem o předpokládané době doručení zatím žádná odpověď. To samé s přepravcem.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    Objednávka je již 7 dnem na cestě k Vám tak jak jsme Vás informovali, bohužel by měla být stále na podací poště.

    Budeme ji u pošty reklamovat, pokud by ji pošta dodala dříve než proběhne reklamace, postačí zásilku nepřebírat a o nic víc se nemusíte starat.

    S pozdravem


    Petr Adámek

    Eliteshoes.cz
    p.o.box 14
    75661 Rožnov pod Radhoštěm
    Czech republic
    CZ7712115851

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velikost obuvi neodpovídá a je menší než uvádí

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    Snažíme se aby naše tabulka byla maximálně univerzální.

    U většiny modelů, které nemají vyjmutelnou stélku, je bohužel nemožné přesně vyčíslit tuto hodnotu.

    Vratky se u nás nyní pohybují do 15%, což je hluboko pod českým průměrem.

    Je mi líto, že jste mezi nimi.

    Pokud chcete zboží vrátit, je u nás lhůta prodloužena na 30 dnů. Jestli je rozdíl ve skutečné délce větší než je obvyklé, uhradíme Vám i poštovné na zaslání zpět.

    Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem


    Petr Adámek

    Eliteshoes.cz
    p.o.box 14
    75661 Rožnov pod Radhoštěm
    Czech republic
    CZ7712115851

    00420 608 883697
    [email protected]
    www.eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • formulář pro vrácení zboží obchod nepřidává k objednávce, nutné najít na jejich webu a stáhnout
    • obchod nereaguje na zprávy
    • obchod nereaguje na žádost o vrácení poštovného při vrácení nevyhovující obuvi
    • obchod nezajišťuje bezplatné poštovného při vrácení zboží

    Nedoporučuji, obchod nezajišťuje bezplatné poštovné při vrácení zboží, obchod nereaguje na žádost o vrácení poštovného při vrácení nevyhovující obuvi, formulář pro vrácení zboží obchod nepřidává k objednávce, nutné najít na jejich webu a stáhnout.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    - formulář lze jak stáhnout, tak jej i na vyžádání běžně zasíláme
    - netuším o jakých zprávách na které nereagujeme mluvíte, kumunikace se zákazníky běží i mimo naši oficiální pracovní dobu a to jak na e-mailu [email protected] tak také na telefoním čísle 00420 608 883697
    - všechny termíny pro vyřízení ať už reklamací, převzetí zboží, vyřízení vratek s rezervou dodržujeme
    - poštovné při vrácení zboží platí zákazník, postupujeme podle obchodních podmínek, které jste před svým nákupem potvrdila

    S pozdravem

    za Eliteshoes.cz
    Petr Adámek, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jak mohu hodnotit objednávku, která nebyla doposud doručena?!?
    Jen V ČR je možné obdržet formulář spokojenosti dříve než zboží.
    Do dnešního dne nemám ani info v jakém stavu je má objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do dnešního dne mi zaplacené zboží nebylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jsem velmi zklamaná, obuv, která mi dorazila, byla vybledlá, špinavá, naprosto neodpovídala fotografii. V popisu nikde zmínka o případném defektu. Daný pár byl musel být dlouhou dobu někde vystavený..Nechápu, jak může být zboží v takovém stavu vůbec zasláno zákazníkovi. Obratem jsem poslala zpět, čekám na vrácení peněz.