Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jsem velmi zklamaná, obuv, která mi dorazila, byla vybledlá, špinavá, naprosto neodpovídala fotografii. V popisu nikde zmínka o případném defektu. Daný pár byl musel být dlouhou dobu někde vystavený..Nechápu, jak může být zboží v takovém stavu vůbec zasláno zákazníkovi. Obratem jsem poslala zpět, čekám na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Mají moc hezké boty
    • Příznivé ceny
    • Špatné velikosti

    Když chci boty vrátit nikdo nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si boty, které mi byly malé. Poslala jsem zpět , s tím, že chci boty větší. Obchod mi poslal peníze.
    Pak mi bylo sděleno, že boty byly vyprodány, ale dál se stále nabízejí na FB, mají je na stránce.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den paní Marcelo,
    reklamy na platformě Facebook jsou vytvářeny většinou na delší dobu, většinou 3-4 týdny. Je velmi pravděpodobné že se ke konci každé reklamy již několik velikostí, někdy i modelů vyprodá a reklama ještě dobíhá.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem

    Petr Adámek, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Špatný popis zboží, ani náhodou neodpovídá uvedeným rozměrům, o 1-2 velikost menší obuv.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ke zboží se vyjadřovat nebudu, vracela jsem obratem, nevyhovoval mi střih obuvi. Můj balíček ležel téměř týden nevyzvednutý v p.o. boxu, poté jsem konečně dostala zprávu, že je vše v pořádku a peníze pošlou na účet. Tam také dorazily, ale bohužel pouze částka za zboží - bez poštovného. Odpovědi na mail s dotazem, proč tomu tak je, už jsem se nedočkala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na dotazy nikdo nereaguje, závazek nesplní, následně vypnou mobil.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den pane Široký, Vaše objednávka byla stornována po 7 dnech, kdy jste nebyl schopen tutu objednávku uhradit. O tomto jste byl informován e-mailem. Z naší strany proběhla komunikace na 100%. Že se zboží obratem v této ceně prodalo je bohužel již Váš problém. S pozdravem Petr Adámek 608/883697 [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peněženka byla dodána s poškozeným povrchem, vady jako odřené kraje atd...už při odesílání balení zcela nepřehlédnutelné vady, které zcela pokazily dárek k Vánocům. Vzhledem k jasným viditelným vadám neměla být peněženka ani nabízena na tož odeslána. Považuji to za absurdní se takto obohacovat na úkor důvěry,který jsem pro tento obchod měl. Budu reklamovat.

    Dobrý den,

    Peněženka byla dodána s poškozeným povrchem, vady jako odřené kraje atd...už při odesílání balení zcela nepřehlédnutelné vady, které zcela pokazily dárek k Vánocům. Vzhledem k jasným viditelným vadám neměla být peněženka ani nabízena na tož odeslána. Považuji to za absurdní se takto obohacovat na úkor důvěry,který jsem pro tento obchod měl. Budu reklamovat.

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci, byť negativní.

    Zboží Vám bylo odesláno již 9.12.19, je mi líto, že jste si vady všiml až po 14-ti dnech od zaslání. Nicméně, díky naší nadstandardně prodloužené lhůtě pro vrácení jej můžete samozřejmě zaslat zpět bez udání důvodu do 30ti dnů.

    Prosím o standartní postup včetně vyplnění přiloženého reklamačního formuláře a vložení do balíku. Adresa pro zaslání českou poštou je na daňovém dokladu. Pokud je peněženka opravdu vadná, bude Vám samozřejmě proplaceno také poštovné, na základě fotokopie Vašeho dokladu.

    Rád bych Vás informoval, že u nás pracují pouze lidé a i když je to vždy nepříjemné, lidská chyba se stát může. Proto bych se rád ohradil vůči Vašemu nařčení o "obohacení se". K žádnému "obohacení" nedošlo. Jakmile nám zboží dorazí zpět, standardně jej převezmeme a pokud bude opravdu vadné všechny náklady produktu včetně zaslání k Vám i zpět obratem proplatíme.

    S pozdravem

    Petr Adámek
    00420 608 88 36 97
    www.eliteshoes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si boty. Eshop garantuje dodani do dvou pracovních dnu,max sedmi,kdyz neni zbozi skladem. Vice nez 10 dnu od objednani stale nemam zbozi. Na email nikdo nereaguje. Ne diky, opravdu nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kladně hodnotím rychlost dodání.
    • Prodejce poslal zboží na jinou adresu, než byla dodací. S ohledem na fakt, že jsem si zaplatila balík do ruky, musela jsem si pro něj dojet na poštu vzdálenou 11 km. Rada prodejce? Nechte si zboží přeposlat na správnou adresu, s tím, že náklady s tímto spojené vám případně proplatíme.
    • Bohužel jsem musela zboží vracet, protože mi nesedělo. Za poštovné jsem při odeslání zaplatila 230 Kč, protože jsem jej na radu prodejce pojistila. Celkově mě tedy poštovné stálo 360 Kč a zboží nemám. To už je bohužel můj problém. Stále čekám na vrácení peněz za zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výběr zboží na těchto stránkách opravdu lákavé,ale skutečnost tomu neodpovídá.A při snaze spojit se mailem (dvě možnosti) nemožné,zpráva neslučitelná.Nakonec po SMS jsem upozornila,že zásilku nepřevezmu,tak se majitel ozval a objednávku zrušil.Už tuto firmu nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velký výběr.
    • Neschopnost obchodu rozlišit dodací adresu a fakturační, takže darek pro manželku si přebírala manželka doma místo toho aby mi přišel do práce! Když to neumí, proč to nabízí?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem si objednala 4.10. neprislo mi ani potvrzeni o objednavce, ani zadne info jestli tedy zbozi dostanu nebo ne.
    Nemam ani zbozi, ani nevim jestli neco prijde.
    Chybelo mi do posty zdarma 1kc, kdyz jsem se slusne zeptala jestli mohu doplatit, protoze uz nemaji na vyber nic v me velikosti a vlastne uz skoro zadne zbozi nemeli, tak bylo zamitnuto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepřišlo ani zboží ani zpráva proč tomu tak je

    těžké zklamání

    Reakce obchodu Eliteshoes

    Dobrý den,
    Všechny objednávky máme k dnešnímu dni vyřízeny. Pokud došlo k chybné komunikaci, neváhejte nás kontaktovat. Žádnou zprávu o nedoručení jsme od Vás neobdrželi. S pozdravem Petr Adámek [email protected] 608/883697

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka bola vytvorena 21.5., dnes je 1.6., cize ubehlo 10dni a zasielku este stale nemam. Na ich stranke je info, ze dorucenie na Slovensko trva 6dni, avsak uz 4 dni meskaju. Takze este si premyslim, ci objednavku preberiem, ked mi pride o mesiac alebo neskor....

  • Žádné zboží nedošlo, nechápu otázku, jak jsem spokojená,to nemyslíte vážně že? děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktualizovány e-shop. Zboží uvedeno jako dostupné, realita je jiná.

    Omluva je sice hezká a nabídka odškodnění formou slevy na další nákup, také . Vzhledem k parametrům je to nepoužitelné. Riskovat další kalamitu s velikostí boty, která reálně není...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty ,které jsem si objednala v domnění, že jsou nové byly nosene, zřejmě zapletli nějakou reklamaci s novou obuví.Boty jsem poslala zpět azadam vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišlo to ..
    • Nepřišel ten delší pásek přes rameno!
  • Zboží jsem neobdržela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané boty neměli na skladě, přesto,že byly nabízeny.

    Bohužel mi nebylo ani oznámeno, zda obchod přijal moje peníze, přesto, že jsme ihned odpovídali na zrušenou objednávku. Jinak je nám velice líto, že právě objednané boty na skladě nebyly.