Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží mi ještě nedorazilo, objednávka čeká na zpracování ! od 27.4.2024
  • Na objednávku čekám už 14 dní a stále nic, včetně informace od obchodu, že se objednávka zpozdí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo mi, že má obchod celkem výhodné ceny
    • zaplacené zboží ani po týdnu nedorazilo, obchod se neozývá
    • tím se vysvětluje, proč může mít obchod výhodné ceny, když prodává něco, co nemá...

    Rád bych obchod hodnotil, ale nemám zboží ani peníze a ze strany obchodu je nulová komunikace. Vím, že bylo psáno, že zboží se expeduje zpravidla do tří dnů. Už jsou to 3x 3 dny, takže bych od obchodu očekával aspoň zprávu, že zboží teď nemají a dodají později, ale marně.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikace e - shopu, ani po třech týdnech, po telefonickém dotazu mě nevysvětlili stav objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec se neobtěžoval mě oznámit že zboží není na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po týdnu od objednání mi obchod neposlal zálohovou fakturu, abych mohla zboží zaplatit a to jsem kvůli objednávce i telefonovala a bylo mi slíbeno co nejdřívější vyřízení. Objednala jsem zboží jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetu měli uvedenou jinou cenu, než byla hodnota zboží (jejich chyba) a proto mi obchod zrušil objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží za bezkonkurenční ceny, jen se ho nedočkáte
    • nesplnění dodací lhůty
    • nulová komunikace ze strany obchodu, pokud se nezajímáte sami

    Objednané zboží bylo na webu označeno jako "obvykle expedujeme do 3 dnů". Po týdnu od objednávky jsem obdržel pouze potvrzení o objednávce, ne však jiné informace. Napsal jsem tedy do E-outdoor email, na který jsem nedostal žádnou odpověď.
    Později jsem tedy do obchodu zavolal. Pán mi řekl, že zboží nemá, ale měl by ho mít příští středu (za týden). Řekl jsem tedy, že počkám.
    Po dalším týdnu jsem stále nedostal žádné další informace, tak jsem pánovi volal znovu. Opět jsem si pouze vyslechl stejnou pohádku o dodání příští středu a objednávku jsem tedy zrušil. Peníze přišly zpět po 3 pracovních dnech od zrušení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt byl doručen, ale ne ten, který jsem si objednal na vašich stránkách.
    Poslali jinou, která se liší od objednané

    Reakce obchodu E-Outdoor

    Dobrý den,

    zákaznice obdržela termosku s jiným vyobrazením loga výrobce, bohužel z důvodu jazykové bariery nebylo toto komunikováno na možnou výměnu produktu.
    Za vzniklé pochybeni jsme se omluvili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po potvrzení objednávky již žádná komunikace neproběhla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Domluva na rozdělení objednávky pokud něco neni skladem a spěcháte na dodání
    • Výběr zboží
    • Vracel jsem 2 položky, bude to měsíc, co jsem posílal zpět a zatím mi nebyly vráceny peníze
    • Po připomenutí v mailu žádná odezva, po zavolání mi bylo řečeno že budou prostředky vráceny druhý den a zatím nic
    • 18.7.objednáno, 20.7. Dodána první várka, 24.7 dodán zbytek zboží, hned 24.7 psán mail o vrácení zboží dle instrukcí, 27.7. Dodání vráceného zboží zpět na obchod, 22.8 stále nebyly navráceny peníze...

    Hodně si rozmyslím, jestli budu příště nakupovat právě zde, jsou lepší obchody s kvalitnějšími službami. Kdybych se nepřipomenul, tak snad ani neví, že mají něco vracet. Neplní zákonnou lhůtu na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem dva stejné výrobky, které byly dle webu skladem. Zboží bylo zaplaceno, peníze strženy z účtu, přišel potvrzovací email. Po týdnu jsem zboží stále neměla a ani žádné další info ke zpožděné objednávce. Dvakrát mi ale přišel automatický email, že zboží nebylo zaplaceno. Zavolala jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že zboží bohužel není skladem a přijde až koncem příštího měsíce, zažádala jsem tedy o vrácení peněz, ale ani k tomu zatím nedošlo…

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pomalé dodání a žadná komunikace, tak si člověk neni jisty co se děje a jestli nejsou penize ztracené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo a obchod o stavu objednávky neinformuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno příšel automatický email o přijetí objednávky a to je vše naprostá ztráta času

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno před 10 dny. Zboží stále nedoručeno, komunikace absolutně žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem a nevím co se děje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • píší, že zboží je na skladě, ale dodání je po10 dnech ve hvězdách

    Nekupovat v tomto obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží je informace obvykle expedujeme do 3 dnů... Od objednávky uplynulo 11 dní a zboží nikde a nikdo se ani neozval...