Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před týdnem jsem provedla objednávku, přišel mi potvrzující mail, že mám vyčkat na zaslání platebních údajů. Od té doby mě nikdo nekontaktoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PODVODNÍCI Obchod nekomunikuje
    • Neplaťte jim předem jsou to PODVODNÍCI
    • Nedoručené zboží
    • Reklama do tří dnů je lež a klamání zákazníka!!

    Více jak po třech týdnech od objednavky zboží nedorazilo. Je zaplacené, komunikace obchodu nulová. Objednávka týden zrušená a peníze nepřišli ani žádná komunikace.

    Reakce obchodu E-Outdoor

    Dobrý den,

    chyba na naší straně, bohužel jsme čekali delší dobu na slíbené zboží od dodavatele, které nepřišlo. Kupní částka byla vrácena zákazníkovi se velice omlouváme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno hned online a po týdnu žádná odezva a baťoh nikde

    Reakce obchodu E-Outdoor

    Dobrý den,

    batoh odeslán ze zpožděním z důvodu inventury na straně dodavatele. Za vzniklé zdržení se omlouváme.

  • Už 14 dní jsem ve stádiu "počkejte na mail s platebními údaji - tak stále čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Více jak po týdnu od objednavky zboží nedorazilo. Je zaplacené, komunikace obchodu nulová.
    • Neposlali fakturu k uhrazení, nereagují na email
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25.9. jsem objednala zboží a do 31.9. jsem z obchodu nedostala jedinou zprávu o stavu mé objednávky. Na můj emailový dotaz mně místo odpovědi přišel elektronický dotazník.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, nereaguje na maily, ani nezvedá nikdo telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedoručené zboží
    • nekomunikují

    Přišel email o tom (21.6.), že balíček odevzdají zásilkovně a od té doby nic. Zásilkovna čeká na dodání balíčku. Do obchodu jsem volala a nedovolala se. Psala jsem emaily s odstupem několika dní a nikdo neodepsal. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem učinil 16. 6. 2022 a zatím mi zboží nedorazilo.

  • Klamou zákazníka tak, že zboží označené skladem ve skutečnosti nemají. Vystaví zálohovou fakturu s QR kódem a ostatními náležitostmi potřebnými k uhrazení a odmlčí se. Velmi neseriozním způsobem zakamuflují informaci o úhradě tak, že sdělí zákazníkovi, aby vyčkal s úhradou až se "ozvou". Dobře si jsou vědomi toho, že zákazník fakturu uhradí a čeká. Bohužel pokud se sám neozve, nic se neděje, jelikož produkt není skladem. Takto částka přijde na jejich účet a oni do té doby, než zákazník odstoupí od smlouvy a objednávku nezruší, zadržují jeho finance na svém účtě, a tak se alespoň částečně obohacují na úrocích z částky. Po telefonu samozřejmě sdělí zákazníkovi, že částku na faktuře neměl platit, ale počkat, až se "ozvou", doslova takto. Nikde nemají informaci o tom, jakým způsobem.

  • O zboží nemám žádné informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po třech týdnech stále nemám objednávku, ačkoli je zaplacená. Termín dodání nejprve posunut a nyní žádná informace. Mohu jen čekat a doufat. Za mě nikdy více.

  • Objednávka byla pouze potvrzena e-mailem, ale dal uz se nic nedělo… nakonec jsem zboží zakoupila jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Totálně nespolehlivý obchod.

    Nevím co mám hodnotit, když mnou objednané zboží stále po sedmi dnech nedorazilo. A to se obchod na svých vebových stránkách kasa, že do dvou dnů expeduje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to dva týdny, co jsem si objednala zboží a stále mi nic nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8 dní po vytvoření objednávky jsem nedostal jediné info. tak že zboží do teď nemám, a důvod nevím.. vím jen že vaše reklama do tří dnů je lež a klamání zákazníka!!
    Měl to být narozeninový dárek, tak že vám hrozně "děkuji"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    3.5. 2022, tj. před dvěma týdny vytvořena objednávka složená ze tří předmětů, které byly všechny skladem nebo měly status "Expedujeme do tří dnů", zvolena platba předem, v automatickém mailu oznámeno, že mám čekat na fakturu a tu posléze zaplatit. Faktura nikdy nepřišla, na moje maily s dotazy nikdo neodpovídá.

    Chápu, že se termín dodání může protáhnout, ale očekával bych, že o tom budu informován, dokonce že o tom budu informován automaticky z iniciativy prodejce, ne že se budu muset doprošovat a už vůbec ne, že se nikdo nebude ani obtěžovat mi odpovědět! Absolutní nezájem o zákazníka, nakupte raději jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se mi dle popisu moc líbilo, tak jsem objednal a dorazilo. Bohužel parametry neodpovídaly mým potřebám a tak jsem se rozhodl vrátit. No a pak nastaly komplikace - prodejce mě řekl, že zboží zpět nepřijme, že ho špatně používám a že k němu musím dokoupit ještě další doplňky, aby bylo funkční. Nakonec jsme se na odstoupení od smlouvy dohodli, ale už jsem nesměl použít Zásilkovnu a zboží poslat jinak na vlastní náklady. Obdržel jsem doručenku, ale peníze zpět na účtu stále nemám. Urgoval jsem, prodejce obdržení zboží zapřel. Peníze opět nedorazily.
    Takže tento obchod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu E-Outdoor

    Dobrý den,

    zákazník objednal trysku/adaptér na plnění zapalovačů z plynových kartuší, při telefonátu tvrdil, že tryska nefunguje. Zákazníkovi bylo vysvětleno použíti, kdy nakonec řekl, že plnil nevhodný zapalovač (nutná redukce). Zásilku jsme zákazníkovi doporučili vrátit, požádali jsme jej aby přiložil i obal tohoto produktu. Následně jsme byli cca. po 10 dnech kontaktováni zákazníkem, v jakém stavu se vrácení zboží nachází, bohužel nám tato zásilka nebyla doručena, požádali jsme tedy o zaslání podacího čísla balíku abychom mohli zásilku dohledat, na tento email nám již nebylo odpovězeno.